Raskaaksi 2020

No niimpäs näkyykin! Aika erikoista :wideyed: Mut mä jotenkin mietin et voisko tässä olla joku sama homma, kun niillä ketkä saa ovulaation aikana r.testiin haamulaisia eli se keltarauhanen toimii jotenkin niin kovin aktiivisesti, että ottaa jotain häiriötä välillisesti sitten näihin raskaustesteihin näyttäen sitä väärää posia. :think005
Ite luulisin, että johtuis just korkeista hormoniarvoista, etenkin keltarauhasesta. :bag:

Mutta mä toivoisin, että tää sun viivailu muuttuis posiksi :smiley-angelic001

Muoks. Tässä vielä tää oma dpo8 heti dipattuani, alin siis r. testi ja toisessa ketjussa joku oli jo näkevinään jotain, vaikka itse en nää yhtään mitään :hilarious:

onhan siellä sun testissä kyllä selvä viiva! Vahvistumisia tälle!:blob3

No en mä enää malttanut odottaa :happy093

Liitteet

• 1596552726676570172120940732877.jpg
    1596552726676570172120940732877.jpg
    5.7 KB · Katsottu: 201
  • 15965527873774124755111620539106.jpg
    15965527873774124755111620539106.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 203
Piti oikein tehdä kuva kollaasi siitä kahden päivän takaisesta. Eli ylin 3min dippaamisesta eli testiajalla. Keskimmäinen heti testiajan päätyttyä ja alin aika lailla tasan tunti testiajan jälkeen. En vieläkään käsitä miten se voi näyttää näin :dontknow. Hieman tulee oikeasti turhia toiveita. Varsinkin kun olen aiemmin plussatessani huomannut että viiva tummuu vielä yleensä testiajan jälkeen vähän. Paska testi... saako tehdä reklamaation :BangHead

No juu, tuoltahan ne suurinpiirtein näytti minunkin viivani. :arghh: Kun heti ei näkynyt oikein mitään, mutta siinä 5 minuutin kohdalla tuo hailura viiva. On kyllä melkoisia testejä jos antaa noin selkeitä turhia viivoja. :smiley-angry003

Ja kiitos kaikille tsempeistä, nyt ei ole kovin kova luotto tuohon testiin, mutta toinen samanmoinen jäljellä, niin katsotaan mitä huomenna sanoo. :)

No täällä vuotaa edelleen @ kp18 ja tämän aamun testi näyttää jopa tummemmalta kuin kp15 tehty. Molemmat aamuvirtsasta samaan kellonaikaan :sorry: Miksi ihmeessä on tummempi nyt? Sofin 25 herkkyisiä ovat ja samaa erää.

View attachment 92488
Itsellä oli spontaanin keskenmeno rv 7+ ja sanottiin, että jos ei testi lähde selvästi haalistumaan parin viikon jälkeen, niin sitten pitää ultrata ja mahdollisesti avustaa lääkkeillä ja jos lääkkeet ei tyhjennä, niin sitten kaavinta. Sulla on testi kyllä todella tumma vielä :/.

Onnea plussista :smiley-bounce016

Mä oon ollu koko päivän liikenteessä, itseasiassa edelleenkin olen ja pakko manata että voi helvettiläinen näitä mitälie pms-oireita :smiley-angry019 monettako päivää jo tissit niin kipeät ettei ikinä ole olleet, turvoksissa myös. Etoo ja huono olo, väsyttää ja selkää ja alamahaa särkee, menkkafinnit puuttuu leuasta ja kaulalta mut niiden tilalle sain oikein nätin PAISEEN tohon nenän viereen, et varmasti näkyy kaikille :smiley-angry017
Lisäks vatsa on sekaisin varmaan kolmatta tai neljättä päivää putkeen.
Mitähän ens kierto tuo tullessaan, on tämä jännää.. o_O

Oletetusti dpo 11 ja pc oli ainakin nega aamusta, et menkkoja odottelen saapuvaksi perjantaina, ihan aikataulun mukaan.

Rouva W: onneksi olkoon!!:gen014:angel7

Joo, ootte te kyllä niin hauskoja, kun näette ja mä en, kun en taas usko mihinkään haamulaisiin, joten ei auta kun odotella :joyful: :Heartred

Mut nälkä on ja koko mahassa kuplii sekä ilmavaivat aivan j ä r k y t t ä v ä t :smiley-ashamed004

Rouva W, tarrasukat ja liimapurkki pienelle matkaan, onnea!!!

Rfsu:sta.. Hämmentävän tummia viivanpaikkoja on välillä antanut. Mulla ne on ollut selkeästi harmaita, jos tärppi ei ole käynyt... En kyllä niillä enää testaa kun nostattaa toiveita. Pc on ollu hyvä, ei turhia viivanpaikkoja!.

Blääh, dpo10/kp5, ei tuntemuksia. Kuivaa, joten ehkä se vuoto kuitenkin oli menkat.. Ovistestillä kokeilin huvikseni ja tyystin nega.. Mites se ovistesti käyttäytyikään, pysyykö plussana koko loppukierron jos on kyytiläinen matkassa..?

Pakko kirjoittaa tänne omia fiiliksiä kun en voi vielä kenenkään muun kanssa näistä puhua. Meillä siis eka yk menossa ja viime kuussa söin yhden Mercilon-kierron. Menkat oli suht normaalit, mutta mulle iski viime viikolla kovimmat oviskivut ikinä, luulin siis saaneeni vähintään virtsiksen ja kävin testeissäkin. Kaikki testit kuitenkin negaa ja pahimmat oireet loppui sunnuntaina, veikkaan että ovulaatio tapahtui siis viikonlopun aikana. Talletus onnistui perjantaina eli aika optimaali ajankohta tässä kierrossa, mutta meillä suuria haasteita raskauteen miehen siittiöiden laadun vuoksi.

Eilen ja tänään on koko alavatsa ollut "kuuma", turvonnut ja jonkinlaisia pieniä kipujakin vaikkei mitään oviskipuihin verrattavaa vihlontaa olekaan. Lisäksi tullut nyt pari kertaa paperiin aivan pieni määrä verta tai oikeastaan veristä viirua. Koko ajan on vahvasti sellainen olo kuin menkat alkaisi hetkenä minä hyvänsä, vatsa on todella turvonnut ja jatkuvaa paineen tunnetta. Menkkojen pitäis kuitenkin alkaa vasta 11 päivän kuluttua... Ei ole kuitenkaan kiinnityskipuja eikä voisi ollakaan, kun aikaa on liian vähän kulunut.

Voiko nämä oireet siis liittyä sekaisin menneeseen kiertoon? Mulla ei ole koskaan ollut kierron kanssa ongelmia eikä myöskään oviskipuja. Mietin jo oonko raskaana ja vaan paljon pidemmällä kuin luulen, pitäiskö vaan tehdä testi? Oikeastaan haluisin kyllä vaan odottaa rauhassa kierron loppuun ja katsoa mitä kropassa tapahtuu. Onko kellään ollut ehkäisyn lopettamisesta tällaisia oireita?

No juu, tuoltahan ne suurinpiirtein näytti minunkin viivani. :arghh: Kun heti ei näkynyt oikein mitään, mutta siinä 5 minuutin kohdalla tuo hailura viiva. On kyllä melkoisia testejä jos antaa noin selkeitä turhia viivoja. :smiley-angry003

Ja kiitos kaikille tsempeistä, nyt ei ole kovin kova luotto tuohon testiin, mutta toinen samanmoinen jäljellä, niin katsotaan mitä huomenna sanoo. :)

Ja kyllähän se sitten lähtee selvästi tummumaan, jos oikea plussan alku on. Itse tällä km odotuksessa plussasin ja selvästi lähti sitten tummumaan.

Kiitos paljon onnitteluista! Tää on jotenkin ihan uskomatonta :happy: Kuitenkin vasta yk2 ja varsinkin pillereiden jälkeen! Oireilut on todella vahvat tisseissä ja alamasulla ollut jo kohta viikon eikä ota loppuakseen. Meinasin jättää testin menkkojen myöhästymiseen, mutta uteliaisuus vei voiton. Ajattelin dipatessa että ei kai se, kuitenkin sitä joutuu pettymään. Mutta ei onneksi :joyful:

Ja täällä on minusta nyt useammalla ollut juuri tuollainen mitä tässä nyt on ollut ”toinen punainen viiva” RFSU testissä ja menkat alkaneet monella.
Mulla ihan samanlainen!

Vaikka tottakai toivon sydämestäni jokaiselle plussaa ja pysyvää sellaista oli kyseessä sitten mikätahansa testi :Heartpink

Kylllähän ne tietysti vahvistuu jos oikeasti raskaus kyseessä, mutta on minusta kyllä törkeitä tuollaiset täysin selkeät testi viivat :bounce

Kyllä mä ainakin ihan raskaana olen kun noilla frsulla sain ekat haamut testiin. Onko sit ihmis kohtaista ketä tykkää mistä testistä. Mulle ainakin näyttänyt raskauden ja negan negana:)

Vaikka tottakai toivon sydämestäni jokaiselle plussaa ja pysyvää sellaista oli kyseessä sitten mikätahansa testi :Heartpink

Kylllähän ne tietysti vahvistuu jos oikeasti raskaus kyseessä, mutta on minusta kyllä törkeitä tuollaiset täysin selkeät testi viivat :bounce

Ehdottomasti samaa mieltä ja enkä siis loukkaantunut. Lähinnä tosi hämäävää, kun en ikinä ole mitään viivanpaikkoja, haamuja tms. saanut turhaan edellisissä raskauksissa, niin siksi tuntuisi tosi kurjalta jos tuo nyt olis sellainen. Ja nähtävästi todennäköisyys siihen on suuri, kun tätäkin keskustelua nyt seurannut.

Takaisin