Raskaaksi 2020

Tällainen tänä aamuna. Ja kuva vie kyllä tosi paljon pois sitä viivan punertavuutta. Ilmestyi noin minuutin kohdalla ja vahvistui vielä siinä neljän minuutin kohdalla. Lauantaina pitäis alkaa menkat, mutta toivotaan ettei ala. :love7

Liitteet

• AA814671-1773-49E9-BF86-4968FE4BC70E.jpeg
    AA814671-1773-49E9-BF86-4968FE4BC70E.jpeg
    25.3 KB · Katsottu: 251
Onnea Rouva W! Täällä pääsee joka kerta ensimmäiseksi onnittelemaan, se on mahtavaa, paljon iloisia uutisia!

Täällä on menossa nyt kp12/27 ja Flo:n mukaan huomenna siis ovulaatio. Tänään bongasin ne mielestäni jo pitkään puuttuneet ovis limat. Mulla ne on ollut aina yhden ainoan kerran kierrossa tapahtuva juttu, eli olen ajatellut sen olevan juuri oviksen aikaan. Tänään on myös alavatsa jomottanut. Ovis testi jatkaa edelleen vilkkumista, eli sen mukaan ei ole vielä ohi. Mielenkiinnolla jatkan oviksen testaamista varmaan ainakin pari päivää vielä, saa nähdä että näkyykö tikussa ollenkaan. Tuntemusten perusteella olisin väittänyt, että olis ollut tänään, ja eiliset iltatoimet olisi siis hyvin ajoitettu :love7

Tällainen tänä aamuna. Ja kuva vie kyllä tosi paljon pois sitä viivan punertavuutta. Ilmestyi noin minuutin kohdalla ja vahvistui vielä siinä neljän minuutin kohdalla. Lauantaina pitäis alkaa menkat, mutta toivotaan ettei ala. :love7

No toihan on selkee viiva!
Ei tarvi yhtään siristellä.
Nyt tarrasukkia matkaan ja vahvistumisia! :happy093:Heartred

Kiitos. :love017 Vähän hassu olo vielä, kun kävi niin äkkiä tämä. Molemmat oltiin miehen kanssa vähän, että apua! :nailbiting::grin
Jos sitten oireiksi voi lukea, niin muuta ei ole ollut kuin ajoittaiset äkilliset repäisykivut, vatsa ollut löysällä, välillä eilen ja tänään tulllut ihan puskista joku ihme hikoilukohtaus ja hiukset rasvoittui ihan päivässä!

Kiitos. :love017 Vähän hassu olo vielä, kun kävi niin äkkiä tämä. Molemmat oltiin miehen kanssa vähän, että apua! :nailbiting::grin
Jos sitten oireiksi voi lukea, niin muuta ei ole ollut kuin ajoittaiset äkilliset repäisykivut, vatsa ollut löysällä, välillä eilen ja tänään tulllut ihan puskista joku ihme hikoilukohtaus ja hiukset rasvoittui ihan päivässä!

Ihana kun tärppäsi noin nopeesti!
Oot varmaan jo sanonut jossain välissä, mutta monesko mussukka tää on? :love7

Ihana kun tärppäsi noin nopeesti!
Oot varmaan jo sanonut jossain välissä, mutta monesko mussukka tää on? :love7

Pingviiniemo, kolmas :) Ja viimeinen :joyful: Tämän yrittämistä mietittiin eniten eikä ollut ollenkaan itsestään selvää, että vielä tähän lähdetään. No sitten lähdettiin ja toki me tämä muru halutaan, mutta alkujärkytys tuli silti, että oikeastiko jo nyt ja voi apua! Aloitin juuri uuden työnkin. :laughing002

Ja tilasin just maanantaina 24kpl r-liuskatestejä, että silleen.. :laughing025 Eivät ole vielä saapuneet. :grin

Seurailen tilannetta. Hirmuisesti plussatuulia ihan kaikille. :Heartbigred

Onnea Silja! Onhan tuo nyt selkeä plussa jo :smiley-bounce013.

täällä alkoi tuhru kp 25/27 joten eiköhän se vuoto huomenna ala täälläkin. :confused005.

muoks. Ei olekaan vasta kuin kp25. Lyhyt kierto tulossa. Olin hypännyt päivän yli kp:ssa.

Muokattu viimeksi:
Mun piti testata tänä aamuna yksi pc:n liuska mut en sitten jaksanut. Huomenna tai myöhemmin tänään, jos jaksan. Jotenkin tosi sellainen olo, ettei ole tärpännyt. Lauantaina täälläkin pitäisi alkaa menkat ja aika perus pms meininki ollut. Tänään särkenyt vähän päätä, turvottanut ja masentanut. Eilenkin vedin karkkia, mikä voisi ennemminkin kieliä siitä, että menkat alkaa pian. :banghead:

Paljon onnea Siija, ihanaa! :)

ei raportoitavaa täällä, menkkojen loppumista odotellessa..

Me mennään vissiin aika samoissa ainakin toistaiseksi, mulla eilen viimeinen päivä menkkoja. Sitten saakin taas ootella ovista...

ihanan paljon kyllä plussia :love7 onnea kaikille! Jospa tultaisiin pian perässä:angelic:

Me mennään vissiin aika samoissa ainakin toistaiseksi, mulla eilen viimeinen päivä menkkoja. Sitten saakin taas ootella ovista...
niinpä näkyy :) mihin kohtaan oottelet ovista? mulla on ollu viimeksi kp14, kp14 ja kp11 eli jotakin sellasta ehkä nytkin. tänään siis kp6. loppuis se vuoto, kun pitäs päästä heiluttelemaan kohta :p ainakin jos on noin aikainen ovis kun viimeksi, pitää olla kärppänä :hilarious:

Kp18 ja edelleen ovista edeltävää Vv:tä.
Kuinkahan monta päivää tätä tulee, kun on jo aika ovismaista.
Ovistestit kuitenki vielä negaa. :grin

Onnea Siija ja tarrasukkia! :love017

Täällä dpo 9-10, testasin tänä aamuna negan PC:llä. Jostain syystä en nyt kuitenkaan harmistunut asiasta, ihan optimistinen olo toistaiseksi. Siis onhan tämä vielä aikaista testata, mutta yleensä masennun negoista, vaikka kuinka järjellä tiedän, että liian ajoissa olen liikkeellä :grin Katsellaan.

Onnea plussista ja haamuille vahvistumista :love7

Täällä ei oikeastaan mitään uutta, dpo4 ilmeisesti, jos laskin oikein. Ensimmäistä kertaa oviksen aikaan oli nännitkin ihan kipeet ja edelleen ovat herkillä. Eilen sohvalta noustessa tuli tosi voimakas repäsykipu alavatsaan, mutta on varmasti liian aikaista kiinnittymiselle tms raskauteen liittyvälle. Tylsiä päiviä nämä oviksen jälkeiset. :happy8

dpo 13 ja huomenna selviää onko tätipäivä vai onko kierto pidentyny :think005 migreenin pukkas heti aamusta kun heräsin, yllätys :meh: piti olla siivous- ja pyykinpesupäivä, mutta en taida heilua näissä oloissa yhtään. Tämä odottelu, argh :violent001 tsemppiä muillekin piinapäiviin :Heartred

niinpä näkyy :) mihin kohtaan oottelet ovista? mulla on ollu viimeksi kp14, kp14 ja kp11 eli jotakin sellasta ehkä nytkin. tänään siis kp6. loppuis se vuoto, kun pitäs päästä heiluttelemaan kohta :p ainakin jos on noin aikainen ovis kun viimeksi, pitää olla kärppänä :hilarious:

Pääsette ihan pian tallettelemaan! Mulla on tosi pitkät ja epäsäännölliset kierrot, pillerien lopetuksen jälkeen 34-56 päiväset. Nyt viimesimmät ollut enimmäkseen siinä 45-47 mittasia, flo ennustaa oviksen kuun loppuun ja aika hyvin se on limoista päätellen aiemmat kierrot osannutkin ennustaa.

mulla on pitkään ollut harkinta päällä kävisinkö yksityisellä juttelemassa näistä pitkistä kierroista, mutta tällä viikolla on ollut niin kiire töissä ettei ole edes kerennyt soittaa ajanvaraukseen. Jään lomalle tämän työviikon jälkeen niin jos tekisi päätöksen suuntaan tai toiseen ensi viikon alussa.

oon niin onnellinen että aloitettiin yrittäminen jo nyt vaikka mies alunperin halusi lapsia vasta kun täytetään 30. Ollaan nyt kumpikin 27. Ollaan jo ensi kesälle ja syksylle suunniteltu kaikenlaista reissua (jos vaan tää covid joskus loppuu...) niin sinällään ei raskautumisen kanssa kiire ole. Itse vaan kuumeilen tosi pahasti. Toki, tuleehan niitä uusia reissujakin ja jos vauva olisi sopivan ikäinen voisi hänet ottaa mukaankin. Ehkä se pääpointti oli nyt tässä se että pitäisi osata pitää pää kylmänä tän yrityksen kanssa ja olla nyt onnellinen kun saadaan vielä kahdestaan olla ja mennä. Mutta samaan aikaan tuskastuttaa nää todella pitkät kierrot ja sen lisäksi vauvakuume ei oo kyllä yhtään helpottunut. Sori avautuminen :angelic:

Onnea Siija ja Rouva W ja muut plussanneet ja haamunneet! Mukavan toiveikas tunnelma palstalla. :happy:

Aloitin elämän ensimmäiset ovistestailut pari päivää sitten ja hiljaista on ollut, vain hailuroita viivoja.

Miten teillä jotka tikutatte ovista liuskoilla, vahvistuuko teillä viiva vähitellen viikon tai parin päivän ajan, vai pärähtääkö vaan suoraan nollasta sataan kerralla?

Takaisin