Raskaaksi 2020

Onko Apteq-merkin raskaustestistä kokemuksia? :anyone Ostin sen, kun ei muita herkkiä ollut saatavilla.. PC:tä mulla on myös, mutta se ei taida olla kovin herkkä. Jospa huomenna uskaltaisi testata dpo 9-10 :nailbiting: Tai sitten yritän sinnitellä vielä ylihuomiseen, saa nähdä kuinka onnistuu :hilarious:

Aamupissasta rfsu herkkä, nega :meh: dpo12. Piti sekin kortti kattoa. Ei ees pienintäkää haamulaista joten :confused: noh, eteenpäin sano mummo lumessa. Jos nyt malttais vaan odottaa ja kattoa tuleeko täti vai ei. :sleep002

Aamupissasta rfsu herkkä, nega :meh: dpo12. Piti sekin kortti kattoa. Ei ees pienintäkää haamulaista joten :confused: noh, eteenpäin sano mummo lumessa. Jos nyt malttais vaan odottaa ja kattoa tuleeko täti vai ei. :sleep002

Älä lyö hanskoja vielä tiskiin. Kiinnittyminenkin voi tapahtua vasta Dpo 12 :smug: Toivoa on niin kauan, kun ei ole vuotoa :Heartred Tsemppiä piinapäiviin!

Onko Apteq-merkin raskaustestistä kokemuksia? :anyone Ostin sen, kun ei muita herkkiä ollut saatavilla.. PC:tä mulla on myös, mutta se ei taida olla kovin herkkä. Jospa huomenna uskaltaisi testata dpo 9-10 :nailbiting: Tai sitten yritän sinnitellä vielä ylihuomiseen, saa nähdä kuinka onnistuu :hilarious:

Mä oon sitä joskus kokeillu. Nega on ollut nega, joten omasta puolestani on toimiva :)

Apteq on toiminut myös mulla, eli nega on nega. :happy:

Onnea kovasti plussanneille ja vastanaineille! :happy::Heartred Rakkautta ja superliimaa!

No täällä vuotaa edelleen @ kp18 ja tämän aamun testi näyttää jopa tummemmalta kuin kp15 tehty. Molemmat aamuvirtsasta samaan kellonaikaan :sorry: Miksi ihmeessä on tummempi nyt? Sofin 25 herkkyisiä ovat ja samaa erää.

20200804_113614.jpg

Muokattu viimeksi:
En huomannutkaan, tänään on dpo13 ja Clue kertoo että tänään olisi viimeinen kiertopäivä! Huomenna siis joko täti tulee kylään tai ei :whacky011

Tässä on ollut niin kaikenlaista kun oltiin reissussa ja tämä aamu on mennyt tietokoneen purkamisessa ja uusien osien vaihtamisessa (ja se jatkuu kunhan saan haettua vielä pari juttua lisää kun en kerralla osannut :laughing002 ).

Ihan hirveesti ollut kaikenlaisia jomotteluja, tuikkaisuita ja repäisyjä, ihan selkeästi paljon enemmän kuin viime kierrossa! Ja tissit on aivan järkyttävät! Aivan uskomattoman kipeät! Juoksemista ei tarvitse miettiä edes mun parhaimmissa urheiluliiveissä! Jotain ihan käsittämätöntä :laughing021 Viime kierrossa tissikipu kuitenkin hiipui jo muutamaa päivää ennen menkkoja ja vain nännit oli vähän tavallista enemmän herkillä kosketukselle. Vähän myö tavallista enemmän väsyttää :grin ja mahakin sekoilee ummetuksen ja löysän välillä :grin

Tää kierto on mennyt näin:
KP1-3: menkat
KP4-14: Ei mitään ihmeempää raportoitavaa, viimeinen peiton heilutus ennen ovista tapahtui kp13
KP15: Ovis tapahtui
KP16-22: Ei mitään ihmeempiä
KP22-28: Tissit aivan käsittämättömän kipeät koko ajan ja kaikenlaisia repäisyjä, jomoja ja tuikkaisuita päivittäin.

Katotaan alkaako huomenna KP1 vai ei:grin

Tuntui äsken joku yksittäinen vihlaisu vasemmassa munasarjassa :eek:

Mulla reagoi tosi herkästi säähän. Vaikka on esioireinen migreeni joka yleensä varottaa, niin säästä johtuvat alkaa aamulla ja on päällä kun herään, ja aina ei lääke pääse alusta mukaan ja sivuoireetki on sen mukaiset. Samaten hajut ja kirkas valo saattaa laukasta :sorry: jotenkuten pärjäs muutama vuos sitten, mutta hormonikierukan aikaa kohtaukset lisäänty ja viimeaikoina pahimmillaan oli 4-5 kohtausta. viikossa. Seuraava onki sitten se uus hinnalla pilattu lääke, en oo edes ottanu selvää miten vaikuttaa raskautumiseen, kun on toive että tärppäis ja migreeniki rauhottus ku muita hormoneja ei oo häiritsemässä :think005

vähän jälkijunassa nyt huutelen mutta miten sä oot saanu hormonikierukan kun sulla on migreeni? Eikö nykysuositus oo ettei laiteta? :wideyed:

Mulla on kanssa siis migreenin kanssa ollut n.7 vuotta sitten mutta kun mietin uudelleen laittoa niin se evättiin multa koska migreeni. :eek:

Tein raskaustestin, ja se oli nega. Voi itku! Ei kyllä tullut itkua, mutta vähän harmittaa. Jotenkin tähän on alkanut tottua. Yk7 on menossa, joten onhan tässä vielä aikaa. Ajattelin taas testata ovulaatiota loppuviikosta muutamana päivänä, kun on kierron pituus vaihdellut 28 ja 32 välillä, eniten kuitenkin 30-32.

Mä en oo koskaan ollu mikään vitamiinien käyttäjä, ainoostaan raskausaikoina niitä on tullut syötyä, mutta eilen oli pakko ostaa läjä vitamiineja, josko nekin vaikuttas tärppäämiseen. Mitä vitamiineja te käytätte? :think005
On outoa ettei mulla tärppää ensimmäisellä, koska kaikki raskaudet ovat alkaneet helposti ja ekalla yk:lla.
Tammikuisen keskenmenon ja kaavinnan jälkeen tuntuu että raskautuminen ei olekkaan niin helppoa enää. Me käytettiin ehkäsyä sen kaavinnan jälkeen kuukauden verran, mut sen jälkeen ei olla käytetty mitään ehkäsyä. Siltikään ei ole tärpännyt, tosin ei olla yritettykkään kun vasta nyt.
Menkka jomotteluja siihen malliin että vuoto on alkamassa. Kp26/28, joten kohta pääsee starttaamaan yk2! :dance008

Ihanaa kuitenkin että täällä plussaillaan ja tsempataan toisia niin hyvässä hengessä. :love017 Täällä ryhmässä on kyllä erittäin lämmin tunnelma. :Heartpink
Mulla käytössä myös multivitan raskaus ja imetys tabletit, lisäksi erillinen foolihappo ja rauta:happy:

Minä syön foolihappoa myös! Tai oon syönyt toista kuukautta. Liekö sillä vaikutus raskauden alkamiseen mutta vielä tohon lisäksi oon vetänyt kookosöljyä, tyrniä, avokadoa ja pähkinöitä koska hyvien rasvojen saanti ollut aika heikkoa :think005 ajattelin ehkä vielä aloittaa jonkin raskausajan moni vitskun.
Itseasiassa samoihin aikoihin kun paransin ruokavaliota alkukeväästä, mun kierto säännöllistyi paljon.

Mulla on tullut kolmessa aiemmassa raskaudessa ennen plussaa repäisykipuja äkillisten liikkeiden aikana, mutta nyt ei oo ollut..

Kaapissa oli (vielä yks :excited001:excited001) testi ja sattumalta vielä toi apteq. Meidän apteekista ei muuta löydy. Ja tosiaan eilen olisi pitänyt alkaa menkat niin tulos tässä 4+0. Ja nega on mullakin ollut tällä aina nega ilman viivan paikkoja.

Liitteet

• IMG_20200804_125045.jpg
    IMG_20200804_125045.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 200
Mä en oo koskaan ollu mikään vitamiinien käyttäjä, ainoostaan raskausaikoina niitä on tullut syötyä, mutta eilen oli pakko ostaa läjä vitamiineja, josko nekin vaikuttas tärppäämiseen. Mitä vitamiineja te käytätte? :think005
On outoa ettei mulla tärppää ensimmäisellä, koska kaikki raskaudet ovat alkaneet helposti ja ekalla yk:lla.
Tammikuisen keskenmenon ja kaavinnan jälkeen tuntuu että raskautuminen ei olekkaan niin helppoa enää. Me käytettiin ehkäsyä sen kaavinnan jälkeen kuukauden verran, mut sen jälkeen ei olla käytetty mitään ehkäsyä. Siltikään ei ole tärpännyt, tosin ei olla yritettykkään kun vasta nyt.
Menkka jomotteluja siihen malliin että vuoto on alkamassa. Kp26/28, joten kohta pääsee starttaamaan yk2! :dance008

Ihanaa kuitenkin että täällä plussaillaan ja tsempataan toisia niin hyvässä hengessä. :love017 Täällä ryhmässä on kyllä erittäin lämmin tunnelma. :Heartpink

Kyllä syy voi hyvin olla tuossa kaavinnassa. Se on kuitenkin kajoava toimenpide herkälle alueelle. Ei sinne ole tarkoitettu mentävän.. Vaikka sanotaan että on turvallista. Toiset ovat herkempiä, vaikka kaikki olisi mennyt hyvin. Itse pelkään kaavinnan haittoja, jos siihen joudun. Vähän epäilen että tää tyhjennys ei onnistunutkaan, kun vuotaa edelleen eli tänään jo kahdeksastoista päivä. Mullakin on ollut molemmilla kerroilla nopea tärppi. Mutta sehän ei iloa tuo, jos alkaa raskaudet mennä kesken. Jos ylipäätään raskaudun uudestaan.

Muokattu viimeksi:
vähän jälkijunassa nyt huutelen mutta miten sä oot saanu hormonikierukan kun sulla on migreeni? Eikö nykysuositus oo ettei laiteta? :wideyed:

Mulla on kanssa siis migreenin kanssa ollut n.7 vuotta sitten mutta kun mietin uudelleen laittoa niin se evättiin multa koska migreeni. :eek:

Voi käyttää, ja suositellaankin silloin vaihtoehdoksi kun on aurallinen migreeni ja esim yhdistelmäpillereitä ei voi käyttää estrogeenin vuoksi. Keltarauhashormonia on myös minipillereissä, mutta kierukassa vaikutus on vain paikallinen ja määrä on niin pieni, ettei pitäisi pahentaa, päinvastoin helpottaa kun hormonitoiminta rauhottuu. Mutta, olen ilmeisesti yksi niistä harvoista joilla mikään hormoni ei sovi migreenin kanssa yhteen :meh: Mä söin monta vuotta yhdistelmiä kunnes sattu kohalle lääkäri joka hoksas ettei aurallisena olis saanu syyä.. noh, hengissä selvisin :grin

Älä lyö hanskoja vielä tiskiin. Kiinnittyminenkin voi tapahtua vasta Dpo 12 :smug: Toivoa on niin kauan, kun ei ole vuotoa :Heartred Tsemppiä piinapäiviin!

kiitos :Heartred mä oon muutenki tosi kärsimätön ihminen ja tämmönen odottelu ei ole mua varten :happy7

Tämä kierto on mennyt nopeasti ja en ole vielä yhtään testiä tehnyt. Tänään huomasin, että jaa 4pv päästä pitäisi alkaa menkat ja ei mitään tuntemuksi. Oikeastaan aika ihanaa! Toki toivon, että raskaus alkaa ja taas toisaalta olisin ihan tyytyväinen jos laskettu aika olisi vasta syksyllä/talvella. Maatilalla kesällä on kiireistä ja osaisinko ihan täysin rinnoin nauttia vauva ajasta. Luulen, että minulle tulisi sellainen olo että pitäisi olla kahdessa paikassa... Hmm tälläistä höpö höpö pohdintaa mitä ei etukäteen kannata miettiä.
Onnea plussat ja tsemppiä muidenkin piinapäiville

Menkat alkoi, joten seuraava ovulaatiota odotellessa. AMH:n tulos ei ole vielä tullut, se pitää odottaa ennen kuin saa gynelle soittoajan. Katsotaan mikä olisi hänellä ideana.

Miten menkat osaakin olla aina niin pettymys?

Oon yllättynyt, miten nopeasti alkoi "hormonit hyrrätä". Reilu viikko, kun kkm todettu ja runsas vuoto sen perään. Vähän jotain tuhruvuotoa ajoittain (edellisen km jälkeen vuotoa oli pari viikkoa), mutta miehen kimpussa jo, varovaisesti (ehkäisten) :love017

Takaisin