Raskaaksi 2020

Voi käyttää, ja suositellaankin silloin vaihtoehdoksi kun on aurallinen migreeni ja esim yhdistelmäpillereitä ei voi käyttää estrogeenin vuoksi. Keltarauhashormonia on myös minipillereissä, mutta kierukassa vaikutus on vain paikallinen ja määrä on niin pieni, ettei pitäisi pahentaa, päinvastoin helpottaa kun hormonitoiminta rauhottuu. Mutta, olen ilmeisesti yksi niistä harvoista joilla mikään hormoni ei sovi migreenin kanssa yhteen :meh: Mä söin monta vuotta yhdistelmiä kunnes sattu kohalle lääkäri joka hoksas ettei aurallisena olis saanu syyä.. noh, hengissä selvisin :grin

joo siis mulle on lääkäri sanonut etten saa aurallisen migreenin kanssa käyttää mitään estrogeenivalmistetta. Ehkäsyrengas oli ehkä pahin yhdistelmien jälkeen ja nyt suositellaan pelkästään minipillereitä. Tosin niistä ei sit muuten kroppa tykännyt ja tiputteli jatkuvasti.. :wacky:

Mutta siis mielenkiintoista tietää että sulle on suositeltu aurallisen migreenin kanssa kun mulle sanottiin ehdoton ei. Ota näistä nyt sit selvää :joyful:

Mä täältä samalla runoilen, että taisi meikäläisen olot olla vaan yltiö positiivisuuden tuoma hetkellinen innostuneisuus :sorry:

Tänään dpo9 ja erittäin herkkä testi nega. Tiedän, että on vielä hyvinkin aikaa, mutta jotenkin taas tuntuu niin typerältä, että edes ajattelin raskautuneeni :bored:
Ja tämä taas kuulostaa ja tuntuu ihan pms oireilulta joka hyvin täsmää myös kiertopäiviin...

Hiphei..

Itsellä oli spontaanin keskenmeno rv 7+ ja sanottiin, että jos ei testi lähde selvästi haalistumaan parin viikon jälkeen, niin sitten pitää ultrata ja mahdollisesti avustaa lääkkeillä ja jos lääkkeet ei tyhjennä, niin sitten kaavinta. Sulla on testi kyllä todella tumma vielä :/.

Joo itsellä on tunne, että tää tyhjennys ei nyt ehkä onnistunut, koska vuotaa vielä ja testin haaleneminen näyttää loppuneen. Rv oli 9+1 tyhjennyksen aikaan ja silloin hcg oli 25 000 ja viiva näin tumma. Alempana tämänpäiväinen kp18. Vaikee sanoo miten käy, mutta joka tapauksessa kyrsii tää ruljanssi :angryfire Onhan toi haalentunut hitokseen, mutta niin.. Huomenna ultra..

20200715_113237.jpg

20200804_113428.jpg

Muokattu viimeksi:
Epätoivoissani menin ja ostin testin tänää ja tein tossa kun kävin vessassa.. onko tossa nyt se viivan paikka vai näänkö nyt haamujakin jo! :laughing001 ihmisen mieli on jännä näiden testien kanssa :laughing002
Ja tänään siis 26/28
20200804_202614.jpg

Hyvä kuulla jos jollakulla toimii oikein myös RFSU! :)

Hämmentävää kun tässä on useampi laittanut samanlaista kuvaa kun itse sillon jokunen viikko sitten ja kuitenkin menkat alkaneet :sorry:
Itse en siis aio enää käyttää..

Toisaalta, kyllähän kyseinen testi varmasti näyttäisi ihan oikein jos olisi tarpeeksi dpo ja oikeasti raskaana :pompus:
Minä tietysti aloitan aina typeränä niin aikaisin testailut, että jokainen ”haamu” pitäisi lukea vain selkeäksi negaksi. Vasta kun se viiva selkeästi näkyy ilman kauheaa tihrustelua niin voinee todeta olevansa raskaana :)

Hyvä kuulla jos jollakulla toimii oikein myös RFSU! :)

Hämmentävää kun tässä on useampi laittanut samanlaista kuvaa kun itse sillon jokunen viikko sitten ja kuitenkin menkat alkaneet :sorry:
Itse en siis aio enää käyttää..

Toisaalta, kyllähän kyseinen testi varmasti näyttäisi ihan oikein jos olisi tarpeeksi dpo ja oikeasti raskaana :pompus:
Minä tietysti aloitan aina typeränä niin aikaisin testailut, että jokainen ”haamu” pitäisi lukea vain selkeäksi negaksi. Vasta kun se viiva selkeästi näkyy ilman kauheaa tihrustelua niin voinee todeta olevansa raskaana :)
Mulla on ollut myös tosi huonot kokemukset rfsusta aina. Oon saanut selvän jopa punertavan toisen viivan, vaikka menkat alkoi normi päivänä. Hyvä kuitenkin jos toisilla toimii kun kuitenkin kaupanhyllyillä on :happy119

star4, mää nään haamun:gen014
Onnea rouva w:blob7:Heartbigred

Onnea plussista ja haamulaisille kovasti vahvistumisia :Heartred

Itellä on ihan huono päivä, ärsyttää pikkuasiat ja melkein aloin itkemään kun mies oli laittanut kanakastikkeeseen kaurakermaa eikä kuohukermaa, ja ku mulla nimenomaan teki mieli oikeaa kermaa pitkästä aikaa eikä mitään korviketta :smiley-angry019 :smiley-angry026

Kyllä mä jtn näen:smiley-angelic001

No siis mäki nään mutta toi on tosiaan ehkä 20min testin tekemisen jälkeen.. eihän tässä ole kun pari päivää enää menkkojen alkuun mutta kun ei malttas odottaa..alavatsaa nippailee, ja tissit kipeenä, lisäks nälkä ja pissattaa jatkuvasti..muttakun nää kaikki liittyy myös menkkojen alkamiseen niin eipä voi kun odottaa.. :confused005

Täällä vuoto lisääntyi taas, kp5... eikö nää nyt vois jo loppua :shifty:

Tulin tänne taas vaihteeksi kurkkimaan että ketkä on plussannu :3 uuden työn takia en täällä oo kerenny paljoa olla. Meillä olis meneillään yk3 ja tällä hetkellä dpo 18. Menkat myöhässä 6 päivää ja testi viimeksi sunnuntaina negatiivinen. Eilen alko pienen pientä tiputtelua, mutta vuoto on niin lähinnä ruskeaks värjääntynyttä vettä ja sitäkään tuskin huomaisin ellen kuukuppia käyttäis.

Miehen kanssa sovittiin et jos ei lauantaihin mennessä oo vuoto alkanu niin testaan. On sillä raukalla kestämistä kun muutenki nyt oon kiukutellu koko ajan tahtomattani ja itken ihan pienistä..

Huh! Olin viikon pois ja ihan hirvee määrä viestejä! Paljon onnea kaikille plussanneille ja nyt sitä tarrasukkaliimaa :hello2

mä juuri pohdin että tikutanko oviksen tässä kierrossa vai yritetäänkö mennä joka toinen päovä metodilla. Viime kierrossa tuntui että tikutus nosti vaan stressitason yli äyräiden mutta toisaalta haluaisin kyllä ehkä tietää o_O

Nyt siis menossa kp10, flo ehdottaa ovista vasta ens keskiviikolle mutta veikkaan tän hetken kosteuden perusteella kyllä jo viikonloppua :hilarious:

@Rouva W onnittelut!

Hitto. Maha turpos ja vähän kipuilee. Nyt on dpo4/5, voiko näin varhain jo ruveta kiinnittymää vai menkatko tekee tuloaan?:sad001

@Rouva W onnittelut!

Hitto. Maha turpos ja vähän kipuilee. Nyt on dpo4/5, voiko näin varhain jo ruveta kiinnittymää vai menkatko tekee tuloaan?:sad001

Kiinnittyminen voi hyvinkin tapahtua dpo 5-6 eli älä heitä kirvestä kaivoon :angelic:

Ja mä aattelin yhen pc:n tuhlata huomisaamuna kun jäi edellisestä kierrosta ylimääräiseksi (ihan niinkun dpo9 mitään hirmu selvää näkyiskään) :hilarious: Mut pakko kun en kestä tätä odotusta :bounce

:laughing025:laughing025
Kiinnittyminen voi hyvinkin tapahtua dpo 5-6 eli älä heitä kirvestä kaivoon :angelic:

Ja mä aattelin yhen pc:n tuhlata huomisaamuna kun jäi edellisestä kierrosta ylimääräiseksi (ihan niinkun dpo9 mitään hirmu selvää näkyiskään) :hilarious: Mut pakko kun en kestä tätä odotusta :bounce
Tuhlaa ihmeessä! :pompus:

Toivotaan ettei enteilis menkkoja:smiley-angelic001 nyt mua rupes kans mietityttää kun flo heitti mulle oviksen toissaviikon sunnuntaille kp14 aamulämpöjen perusteella. Hymyn sain digiin vasta kp18. Lähti mielikuvitus kyllä laukalle, et mitäpä jos ovis onkin ollut jo tuolloin ja olisi dpo 10 eikä dpo 5 :laughing025:laughing021 on tää vauvakuumeilijan mieli kyllä yks jakomielitautinen...

Takaisin