LyytiManta
Näppärä viestien naputtelija
No niimpäs näkyykin! Aika erikoistaMut mä jotenkin mietin et voisko tässä olla joku sama homma, kun niillä ketkä saa ovulaation aikana r.testiin haamulaisia eli se keltarauhanen toimii jotenkin niin kovin aktiivisesti, että ottaa jotain häiriötä välillisesti sitten näihin raskaustesteihin näyttäen sitä väärää posia.
Ite luulisin, että johtuis just korkeista hormoniarvoista, etenkin keltarauhasesta. :bag:
Mutta mä toivoisin, että tää sun viivailu muuttuis posiksi
Muoks. Tässä vielä tää oma dpo8 heti dipattuani, alin siis r. testi ja toisessa ketjussa joku oli jo näkevinään jotain, vaikka itse en nää yhtään mitään![]()
onhan siellä sun testissä kyllä selvä viiva! Vahvistumisia tälle!

Mut mä jotenkin mietin et voisko tässä olla joku sama homma, kun niillä ketkä saa ovulaation aikana r.testiin haamulaisia eli se keltarauhanen toimii jotenkin niin kovin aktiivisesti, että ottaa jotain häiriötä välillisesti sitten näihin raskaustesteihin näyttäen sitä väärää posia. 

. Hieman tulee oikeasti turhia toiveita. Varsinkin kun olen aiemmin plussatessani huomannut että viiva tummuu vielä yleensä testiajan jälkeen vähän. Paska testi... saako tehdä reklamaation 

Miksi ihmeessä on tummempi nyt? Sofin 25 herkkyisiä ovat ja samaa erää.

monettako päivää jo tissit niin kipeät ettei ikinä ole olleet, turvoksissa myös. Etoo ja huono olo, väsyttää ja selkää ja alamahaa särkee, menkkafinnit puuttuu leuasta ja kaulalta mut niiden tilalle sain oikein nätin PAISEEN tohon nenän viereen, et varmasti näkyy kaikille 
oireet oli oikeassa!! Huhtikuisia lisää

Kuitenkin vasta yk2 ja varsinkin pillereiden jälkeen! Oireilut on todella vahvat tisseissä ja alamasulla ollut jo kohta viikon eikä ota loppuakseen. Meinasin jättää testin menkkojen myöhästymiseen, mutta uteliaisuus vei voiton. Ajattelin dipatessa että ei kai se, kuitenkin sitä joutuu pettymään. Mutta ei onneksi