Yritän malttaa huomiseen, mutta en kiellä etteikö nuo testit polttele nyt kun ne kävin hakemassaPingviiniemon sanoja lainaten. Huomista aamuun vain ellei kauheasti polta näpit:angelic:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yritän malttaa huomiseen, mutta en kiellä etteikö nuo testit polttele nyt kun ne kävin hakemassaPingviiniemon sanoja lainaten. Huomista aamuun vain ellei kauheasti polta näpit:angelic:
Ma ja ti oli koko ajan migreeni puskemassa päälle. Huomasin, et näin on ollut monella muullakin täällä. Liekö toi ukkosta ilmassa aiheuttanut migreenioloja? Mulla ainakin särkee päätä ukkosaikaan / kun on sähköä ilmassa.
Eilen ja tänään tullut ovisliman ja verensekaista vuotoa pikkuhousunsuojaan. Masuun nippailee. Nyt kp 21/ 32-35
Viimeisiä lomapäiviä viettelen täällä. Maanantaina paluu työmaalle.
HUH, hirvee määrä taas tullut viestejä. Tsempit meille kaikille, olitte missä vaiheessa kiertoa tahansa
Mulla myös voimakkaat hajut ja kirkkaat valot voi laukaista migreenin. Lisäksi jotkut lisäaineet ruoassa. Kärsin muutaman vuoden kroonisesta migreenistä, johon sain apua ruokavalioremontista(karsin kaikki ylimääräiset/turhat lisäaineet) . Lisäksi meillä ei enää käytetä mitään hajustettuja tuotteita/kosmetiikkaa, vaan kaikki ostetaan hajusteettomina. Jo helpotti olo. Toki päätä särkee aina välillä ja migreeniä on joskus mut huomattavasti vähemmän kuin ennen.Mulla reagoi tosi herkästi säähän. Vaikka on esioireinen migreeni joka yleensä varottaa, niin säästä johtuvat alkaa aamulla ja on päällä kun herään, ja aina ei lääke pääse alusta mukaan ja sivuoireetki on sen mukaiset. Samaten hajut ja kirkas valo saattaa laukasta jotenkuten pärjäs muutama vuos sitten, mutta hormonikierukan aikaa kohtaukset lisäänty ja viimeaikoina pahimmillaan oli 4-5 kohtausta. viikossa. Seuraava onki sitten se uus hinnalla pilattu lääke, en oo edes ottanu selvää miten vaikuttaa raskautumiseen, kun on toive että tärppäis ja migreeniki rauhottus ku muita hormoneja ei oo häiritsemässä
Mulla myös voimakkaat hajut ja kirkkaat valot voi laukaista migreenin. Lisäksi jotkut lisäaineet ruoassa. Kärsin muutaman vuoden kroonisesta migreenistä, johon sain apua ruokavalioremontista(karsin kaikki ylimääräiset/turhat lisäaineet) . Lisäksi meillä ei enää käytetä mitään hajustettuja tuotteita/kosmetiikkaa, vaan kaikki ostetaan hajusteettomina. Jo helpotti olo. Toki päätä särkee aina välillä ja migreeniä on joskus mut huomattavasti vähemmän kuin ennen.
Olisko ollut lisää säätöarvoja kohdasta.Rfsu susikökkö varhainen raskaustesti purettuna ja viiva ei edes tullut oikeaan paikkaan lisätty kontrastia
Mistä tuollaisen Flo mittauksen saa lämpöjen seurausta varten? Oon niin aloittelija vielä näissä oviksen bongaus jutuissa. Mutta ois kätevä.
Sitäkin oon kerennyt tässä pyöritellä mielessä
Onko tuo sun oviksesta aiheutuva migreeni paha?
Ihanaa toivotaan kaikkein parasta nyt!!pysy pliis kiinni kovin
pysy pliis kiinni kovin
pysy pliis kiinni kovin
Onko täällä kellään kokemusta että kolmantena vuotopäivänä näkyy vielä testissä toinenkin viiva? Ajattelin vuodon alkaessa rv3+4 että kemialliseksi jäi/kesken meni, tuolloin ei vielä edes hcg oo niin korkeella ettäkö kestäis kauheen kauaa laskee alas. Vaan äsken, nyt kp3 (kp29, dpo16) näytti testi kuitenkin tältä:
View attachment 92284
Ja koska foorumi ottaa testin vahvuudesta puolet pois niin näätte siis selkeen haamun kuvassa. Mitähän mun kropassa tapahtuu? Odotan just takasinsoittoo terveyspalveluiden neuvonnasta.