En nyt tunnu pääsevän ees uusinta ultraan, koska varhaisultra oli yksityisellä. Ellen sitten maksa lisää. Terkkarin mukaan hcg:n määrä vastaa viikkoja, joten pitää odotella np-ultraa :banghead::banghead::banghead: Hajoon. Kai sitten maksan. Ja siis tiedän, että kohtu on tyhjä ts pelkkä raskauspussi. Viikot eivät voi olla vähemmät.
No ei ole todellista.. Mitä v..... Vaadi päästä hoitoon tai jos ei muuten, niin sano että on kipuja. Sitä paitsi vuoto ei välttämättä ala ollenkaan odottamalla. Ja hcg voi olla mitä vaan, ei yksi arvo kerro laskeeko vai nouseeko se.. Pitäähän tilanne selvittää, koska voi olla periaatteessa myös kohdunulkoinen raskaus, joka on vakavaa varsinkin pitkälle edetessä. Eihän nyt voi vaatia odottamaan np-ultraa.. Ei sen lääkkeellisen tyhjennyksen tehokaan taida odottelemalla parantua
Muokattu viimeksi:

Tänäänkin vielä vähän kutissut 

tänään pahoinvointia illalla ja autossa lievästi. Vihlontaa alamahalla ja lonkissa. Onnistuin myös venäyttämään selän esikoista kantaessa, pahuksen SI-nivelvaiva 

Ukkia pitäis sairaalassa käydä moikkaamassa samalla kun mummoloidaan, hän on vaan välillä siinä kunnossa ettei muista mitään, sairauden takia, joten saa nähdä päästäänkö kattomaan. Isovanhemmat on mun henkireikä, niin tärkeitä ja läheisiä mulle, että potuttaa kun asun monen sadan km päässä, ettei näe tarpeeksi usein
tässä ku iltarutistuksen sais nyt ja hommat pakettiin niin pääsis hellunki kans hemppistelemään hetkeksi ja unta kuulaan, että jaksaa huomenna ajella.
kiitos kysymästä
nää vaatii niin malttia ja kroppa voi välillä oikutella ja testithän voi hailuroida eestaas myös ja singahtaa vasta sitten, kun ovis on oikeasti lähellä. Osallahan näyttää hiukka haaleeta kokoajan ovista lukuunottamatta, jokaisella kuitenkin ne yksilölliset ominaisuudet näissä. Mä oon omaa mielenrauhaa parannellu keskustelemalla ystävän kanssa, kun itestä tuntu et ei viivat oo mitä haluan, niin hänkin lohdutteli mua, että joskus ne käyttäytyy noin, mutta oikeassa oviksessa sitten eron huomaa tikuissa. Kyllä se viiva vielä kirkastuu sieltä

Täällä vaan mietin menneitä, vaikka ei mennyttä saa muutettua. Omat vanhempani ovat tosi tärkeitä mulle ja meillä on oikein hyvät välit, mutta kyllä se pahat arvet jätti, kun koskaan eivät sanoneet rakastavansa minua