Raskaaksi 2020

Me lähdetään perjantaina reissuun sellaisen sukulaisen luokse, joka valmistaa viinejä ja innoissaan niitä aina maistattaa liiankin kanssa kun käydään. Olen tässä nyt kovasti pohtinut miten toimin reissussa, mutta tulin siihen lopputulokseen, että niin kauan kun testissä ei ole mitään plussaan viittaavaakaan enkä tunne mitään epänormaalia/mahdollisesti raskauteen viittaavaa, elän ihan normaalisti ja juon ne viinitkin. Meillä on kuitenkin jo yk 15? käynnissä, niin melko kurjaksi käy elämä jos loputtomiin vaan odottaa plussaa.

Perjantaina on dpo 10, ja aion testata ennen reissuun lähtöä. Jos sieltä joku haaleinkin haamun alku viivalasit päässä ilmestyy, niin taitaa kyllä peruuntua koko reissu kun jään kotiin tärisemään jännityksestä :grin

Täällähän eletään sitten jänniä aikoja, itsekkin testaan perjantaina, jolloin on dpo9 :happy3

Onnea Alloha :love017 Toivotaan, että tyyppi pysyy sitkeästi kyydissä. :smiley-angelic001

Pauliina0 kiinnittymiseksi minäkin sitä vuotoa olisin veikannut ja kyllä siinä sun testissä mun mielestä jotakin näkyi. :bored:

Hurjilta kuulostaa nuo migreenit. :dead: Onneksi ei ole taipumusta siihen itsellä, miehellä tosin on.

Täällä joku dpo 5-6, sillä mitäänhän en tikutellut, niin ei voi varmaksi sanoa. Ei ole vielä ainakaan mitään oloja suuntaan eikä toiseen. :scratch Muistan, että esikoisesta tunsin selkeästi sellaisen kiinnittymisvihlaisun, mutta toisesta en tällaista muista. Mitään kiinnittymisvuotoja ei ole ikinä ollut. Muistelen, että molempien kohdalla väsymys ja armoton palelu ollut oireena. Mulla myös kohdunnipukka/napukka mikälie onkaan kertoi molemmista, että raskaana ollaan, kun loppukierrosta se vetäytyy tuonne ihan ylös ja on kova kuin kivi. Ovi niin sanotusti sulkeutuu, kun yksiössä on asukas. laughing7

Hei te, joilla ollut keskenmenoja, onko teillä muuttunut jotenkin hormonitoiminta niiden jälkeen? Lähinnä kun itselläni nykyään ihan törkeän vaikea ja raskas pms mielialaoireineen/ahdistuksineen sekä sitten nyt puhjennut alkukesästä akne tän ihotaudin lisäksi + jatkuva hiusten rasvoittuminen ja välillä niitä hikoiluja läpi kierron :sorry:

Me pidetään varmaan välikierto nyt tän jälkeen, kun sain elokuulle hammaslääkäriajan visurin poistoa varten..Sillon tarviin muutenkin voimakkaampaa lääkitystä, koska kaikenmoiset operaatiot lisää urtikarian eloa.

Perjantaina olis dpo9 ja 6 päivää menkkojen alkuun. Pääsen siis perjantaina testaa ekan kerran! :dance008
Onko kukaan mahtanut saada tikkuun plussaa näin aikasin? Mulla on kaapissa se herkkä testi minkä pitäs näyttää mahdollinen raskaus kun ovulaatiosta on kulunut 8-15 päivää.
Oireita ei juuri ole, paitsi että ärsyynnyn tosi helposti, ja siis että miehessä ärsyttää kaikki mitä se tekee. Inhottava oire tai mikälie vaihe menossa mutta ihan eri meno kun viimeviikolla, jolloin jaettii lempee vähän väliä! :smiley-ashamed008
Mä sain dpo9 hailakan haamulaisen rfsu 25miu liuskaan iltapäivän pissasta. Normaalisti se testi on mulla ihan planco.
Ylempi dpo9 ja alempi dpo10 ja ihan selkeä jo.
20200503_175946.jpg
20200504_180142.jpg

Edit. Tämä raskaus meni siis kesken kuukausi sitten. Seuraavia menkkoja odotellessa.

Hei te, joilla ollut keskenmenoja, onko teillä muuttunut jotenkin hormonitoiminta niiden jälkeen? Lähinnä kun itselläni nykyään ihan törkeän vaikea ja raskas pms mielialaoireineen/ahdistuksineen sekä sitten nyt puhjennut alkukesästä akne tän ihotaudin lisäksi + jatkuva hiusten rasvoittuminen ja välillä niitä hikoiluja läpi kierron :sorry:

Me pidetään varmaan välikierto nyt tän jälkeen, kun sain elokuulle hammaslääkäriajan visurin poistoa varten..Sillon tarviin muutenkin voimakkaampaa lääkitystä, koska kaikenmoiset operaatiot lisää urtikarian eloa.

No on! Mulla on kyllä keskenmenosta vasta kaksi kuukautta, mutta ihan sekaisin on hormonit. Kolme viikkoa tyhjennyksen jälkeen ilmeisesti kehoni yritti ovuloida, mutta testi ei koskaan tummennut ihan kunnolla, ja kaikki tavanomaiset ovulaation jälkioireet jäivät tulematta. Seuraavat kuukautiset kestivät yli 10 päivää ja olivat alkuun ihme tihkuttelua monta päivää. Seuraava ovulaatio tuli vasta kp 17? muistaakseni, ja tuntui kyllä tapahtuva. Sen jälkeen ilmeisesti kunnon estrogeenipudotus, ja ihan kamala angsti-pms-masennus päällä monta päivää, itkeskelyä ja ihan kaheli olo. Verta tiputteli pari päivää ovulaation jälkeen.
Ihan sekaisin koko keho.

Mulla ensimmäisen keskenmenon jälkeen alko tuntumaan kierron eri vaiheet kovin selkeästi. Ei tartte ovista yrittää arvailla, kun kivut jne. Nyt menossa jälkivuoto, kun oli kkm, joten nähtäväksi jää, mille tolalle kroppa tän jälkeen palautuu...

No nyt menee ihan överiksi tämä mun toiminta :whacky011 Ostin tänään perjantaita varten herkän raskaustestin. Ja mitä tein nyt iltavuorosta kotiuduttuani: tietysti tein sen testin tänään dpo 8 iltana/yönä, ja negahan se odotetusti oli :laughing002 Voi luoja että tällainen vauvakuume laittaa ihmisen pölvästiksi.
Perjantaina uusi testi :grin

Lilja toi on niin tuttua :laughing002 tsemppiä ja toivottavasti viikonloppuna olisi plussa :Heartred

En minä ilmeisesti vieläkään tunnistaisi ovista ilman testejä. Nytkin omasta mielestä ihan selvät limat ja hirvee panetus + tämä vatsan jomotus on ihan omaa luokkaansa niin silti ovistestit negoja. Jos nyt jo on tämmöstä niin mitä se sitten on kun oikeesti on se oviksen aika laughing7
Ollaan miehen kanssa pysytty vähintään joka toinen päivä talletteluissa, toivottavasti se riittää. En aio miehelle sanoa edes milloin se ovis on, jostain syystä luo suorituspaineita niin tämä joka toinen päivä on siinäkin mielessä hyvä.

Mulla kyllä hormoonit ihan sekaisin km jälkeen, ihmeellistä tuhruvuotoa ollut nyt koko kierron. Tuskin ovuloin tästä kierrosta ollenkaan. :banghead:Maanantaina meen mittauttaan hcg arvon verestä ja toivon että olisi kunnolla laskenut näin 2viikkoa keskenmenon jälkeen.

Dpo11 ja frsun testin toinen vahvistunut huomattavasti eilisestä. Jospa alkaisin heräämään siihen, että joku haluaa olla masussani.
digit löytyy kyllä kaapissa kiltisti

Liitteet

• IMG_20200730_065810.jpg
    IMG_20200730_065810.jpg
    32.7 KB · Katsottu: 222
  • IMG_20200730_070019.jpg
    IMG_20200730_070019.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 231
Onnea Alloha. :Heartred

Minä oon pysytellyt nyt hetkisen pois foorumilta ja yrittänyt olla niin että yritys ei ota liian suurta osaa elämästä. Mulla menee helposti ihan pakkomielteeksi koko yritys. Nyt on sujunut vähän rennommin. Nyt olis dpo12. Eilen tein pregcheckin ja näkyviin tuli 2 viivaa. Tietty nyt sitten pelkään että onkin kemiallinen tai tuulimuna kun molemmista löytyy kokemusta.
Pientä kuvotusta ja tuntemuksia rinnoissa. Kohta teen uuden testin. :)

Täällä dpo13 ja silloin on viime kierroissa alkanu menkat. Vielä ei oo sen suuntaisia jomotuksia tai tuhruvuotoa, kuten aiemmin :nailbiting: aattelin ehkä huomenna testata jos ei menkkoja kuulu... lämmöt tänään vielä koholla ainakin.

Dpo11 ja frsun testin toinen vahvistunut huomattavasti eilisestä. Jospa alkaisin heräämään siihen, että joku haluaa olla masussani.
digit löytyy kyllä kaapissa kiltisti

Hienosti vahvistuu Alloha! :happy093
Onnea Alloha. :Heartred

Minä oon pysytellyt nyt hetkisen pois foorumilta ja yrittänyt olla niin että yritys ei ota liian suurta osaa elämästä. Mulla menee helposti ihan pakkomielteeksi koko yritys. Nyt on sujunut vähän rennommin. Nyt olis dpo12. Eilen tein pregcheckin ja näkyviin tuli 2 viivaa. Tietty nyt sitten pelkään että onkin kemiallinen tai tuulimuna kun molemmista löytyy kokemusta.
Pientä kuvotusta ja tuntemuksia rinnoissa. Kohta teen uuden testin. :)

Mahdottomasti tsemppiä ja Onnea sulle myös Junibea! :happy093

Nyt kaikille plussa-aalto tänne! :smiley-bounce016

Hyvin vahvistuu allohan testit :happy:

onnea myös junibealle plussasta! :love7

Täällä viimein kp1. Kierto oli päivän pidempi kuin viime kierto, 47 päivää... oon miettinyt sitä gynellä käyntiä jos löytyisi joku selitys näille kierroille. Toisaalta vaikka vauvakuume on kova, niin ei parin kuukauden extraodotus haittaa. Eipä näistä pitkistä kierroista normielämälle haittaa ole. Pitää nyt pohtia että meniskö käymään yksityisellä ja missä vaiheessa. Huhtikuussa kuitenkin jätetty ehkäisy niin ei tässä vielä niin pitkä aika ole mennyt... sitä on vaan itse niin malttamaton.

Takaisin