Raskaaksi 2020

En nyt tunnu pääsevän ees uusinta ultraan, koska varhaisultra oli yksityisellä. Ellen sitten maksa lisää. Terkkarin mukaan hcg:n määrä vastaa viikkoja, joten pitää odotella np-ultraa :banghead::banghead::banghead: Hajoon. Kai sitten maksan. Ja siis tiedän, että kohtu on tyhjä ts pelkkä raskauspussi. Viikot eivät voi olla vähemmät.

No ei ole todellista.. Mitä v..... Vaadi päästä hoitoon tai jos ei muuten, niin sano että on kipuja. Sitä paitsi vuoto ei välttämättä ala ollenkaan odottamalla. Ja hcg voi olla mitä vaan, ei yksi arvo kerro laskeeko vai nouseeko se.. Pitäähän tilanne selvittää, koska voi olla periaatteessa myös kohdunulkoinen raskaus, joka on vakavaa varsinkin pitkälle edetessä. Eihän nyt voi vaatia odottamaan np-ultraa.. Ei sen lääkkeellisen tyhjennyksen tehokaan taida odottelemalla parantua :sad001 Kauhean eriarvoista, kun toiset pääsee kunnalliselle puolelle ja toiset joutuvat maksamaan. Ja toiset odottavat uusintaultraa viikon ja toiset kaksi jos silloinkaan pääsevät :sad001 Tässä ei pitäisi säästää.

Muokattu viimeksi:
Metsäreissulta selvitty kera takamus täynnä hyttysen puremia :hilarious:
Dpo9(Kp28) tänään.... Eipä mtn uutta täällä rintamalla. Lämmöt koholla, Vv klönttimäistä välillä.. Iltapäivällä repäisykivun tapaista nivusten alvatsan seudulla kun esikoisen perään nousin kääntyen sohvalta pariin otteeseen.. Tulis jo viikonloppu tai jotain:grin

Ovistesti ei oo tummunut mihinkään eilisestä, itseasiassa näyttää haaleemmalle. Ärsyttää ja turhauttaa. Ei tää ole kuin kp11 vasta, mutta toiveet aikasemmasta ovis+ oli niin korkeella, mutta tuskin tulee tapahtumaan. Niin epätoivoinen olo taas, niin hankala uskoa siihen, että tästä ikinä mitään tulisi:sad010

Hei älä menetä toivoa vielä!
Mulle kävi just noin et viivat tummui ja sit päivä ennen ovulaatiota viivat meni niin hailuroiksi, että luulin ettei ovulaatiota sittenkään tapahdu. Ja kuinkas kävikään, seuraavana päivänä aamulla tasavahvat testissä :angelic:

Täällä dpo1 ja eilen illalla kutitteli kovasti alavatsalla :bag: luulen, että sillon tapahtui ovis, koska aiemmissakin kierroissa ovulaation tapaduttua on ollut tuota samaa.. :wideyed: Tänäänkin vielä vähän kutissut :shy:
Muuten olo on vaan turvonnut ja rinnat sairaan kipeet sekä väsyttää :whacky011

Dpo11, ei vielä ainakaan tiputtelua :nailbiting: tänään pahoinvointia illalla ja autossa lievästi. Vihlontaa alamahalla ja lonkissa. Onnistuin myös venäyttämään selän esikoista kantaessa, pahuksen SI-nivelvaiva :meh:

Dpo11, ei vielä ainakaan tiputtelua :nailbiting: tänään pahoinvointia illalla ja autossa lievästi. Vihlontaa alamahalla ja lonkissa. Onnistuin myös venäyttämään selän esikoista kantaessa, pahuksen SI-nivelvaiva :meh:

Vitsi et ootan että testaat :cheers

Mitä muuten muille kuuluu tänään? :happy:

Ihan jees, kiitos kysymästä:)
Kävin tänään labrassa. Ja hammaslääkärissä, koska sanoivat neuvolassa, että kantsis käydä. Vähän oon tuota vältellyt :smiley-ashamed004
Eilen sai oikeen juosta vessaan oksentamaan, tänäänkin sit suihkusta piti rynnätä pönttöä halaamaan. Mutta yökkimiseksi se vaan meni kun oli aamupalasta jo sen verran aikaa. Toi yökkiminen on kyl vielä pahempaa kun oksentaminen :hungover:
Hirveesti ei ole saanut tänään ruokaa alas ja huomasin, et purkan syöminen oksettaa kans. Vähän nippailee/vihlaisee masusta aina välillä.
Vegaanisia mustikkamuffinsseja tehtiin tuos illalla, ihan hyviä tuli:grin

Haluaksä anatomisia kuulumisia vai ihan muute vaa? :laughing002

Koko päivä menny juostessa asioita, pakattu kapsäkkejä reissua varten ja laitettu huusholli siihe kuntoon, että eläinten lomahoitaja löytääki jotaki :laughing002 Koira lähtee mukaan, mutta kissat ja hamsteri ei oikeen sovi reissuun mukaan. Vielä pitäs hiekkalaatikot siivota. Tänään oli taas migreeni, onneks lääke toimi paremmin ku toissapäivänä ja pysty tekemäänki jotain, mutta armoton väsymys. Kaikenlisäks löin reiteni pesukoneen luukkuun ja lihakseen tietenki, kiva lähtee puujalkana reissuun:angry7 Ukkia pitäis sairaalassa käydä moikkaamassa samalla kun mummoloidaan, hän on vaan välillä siinä kunnossa ettei muista mitään, sairauden takia, joten saa nähdä päästäänkö kattomaan. Isovanhemmat on mun henkireikä, niin tärkeitä ja läheisiä mulle, että potuttaa kun asun monen sadan km päässä, ettei näe tarpeeksi usein :smiley-angry019 tässä ku iltarutistuksen sais nyt ja hommat pakettiin niin pääsis hellunki kans hemppistelemään hetkeksi ja unta kuulaan, että jaksaa huomenna ajella.

Anatomiset kuulumiset eli väsymys on hyvin läsnä, edelleen tissit aristaa, jomotus on muuttunu pieneksi paineeksi ja olo on ku ilmapallolla, saa nähä mitä tästä tulee vai tuleeko mitään :smiley-ashamed004

kerroin nyt kummatkin :smiley-ashamed008 kiitos kysymästä:happy093

Ovistesti ei oo tummunut mihinkään eilisestä, itseasiassa näyttää haaleemmalle. Ärsyttää ja turhauttaa. Ei tää ole kuin kp11 vasta, mutta toiveet aikasemmasta ovis+ oli niin korkeella, mutta tuskin tulee tapahtumaan. Niin epätoivoinen olo taas, niin hankala uskoa siihen, että tästä ikinä mitään tulisi:sad010

varmasti turhauttaa :Heartred nää vaatii niin malttia ja kroppa voi välillä oikutella ja testithän voi hailuroida eestaas myös ja singahtaa vasta sitten, kun ovis on oikeasti lähellä. Osallahan näyttää hiukka haaleeta kokoajan ovista lukuunottamatta, jokaisella kuitenkin ne yksilölliset ominaisuudet näissä. Mä oon omaa mielenrauhaa parannellu keskustelemalla ystävän kanssa, kun itestä tuntu et ei viivat oo mitä haluan, niin hänkin lohdutteli mua, että joskus ne käyttäytyy noin, mutta oikeassa oviksessa sitten eron huomaa tikuissa. Kyllä se viiva vielä kirkastuu sieltä:Heartred

Dpo6, nuha tai mikä lie onkaan jo helpompi. Helpottanut itseasiassa nopeammin kuin odotin. Vielä toki räkää muodostaa, vähän aivastuttaa ja pää on vähän vielä räkäinen. Illan sauna helpotti oloa kun Lima lähti liikkeelle. Tissit ei oo kipeät niinkuin edellisessä ja sitä aiemmassa kierrossa oli (ovis-menkat). Vähän ehkä hellät alapuolelta. Mutta ei oikeastaan. Nännit vähän herkät, mutta sitä ei oikeastaan huomaa ellei niihin erikseen koske. Edellisessä kierrossa kuitenkin esimerkiksi jouduin pitämään urheiluliivejä 24/7, että siitä kivusta ja arkuudesta selvisi.
Nyt tässä sohvalla maatessa jotain tuntemuksia alamasulla, mutta koitan olla huomioimatta sen. Kuitenkin vain pakoreittiä etsivä pieru :laughing021

Dpo 7 ja ei mitään todellisia tuntemuksia. Aina joku hölmö optimisti sisälläni koittaa kääntää jokaisen tuntemuksen varmaksi raskausoireeksi, kuten tänään sen, että nukuin viime yönä sikeästi ja paremmin kuin pitkään aikaan. Ja koska keskeytyneessä raskaudessa ensimmäinen oireeni oli voimakas väsymys alkaen dpo 8-9, niin tietysti tämänkin on nyt oltava varhainen raskausoire... :rolleyes:

Perjantaina dpo 10 voisin testata ensimmäisen kerran.

Dpo 7 ja ei mitään todellisia tuntemuksia. Aina joku hölmö optimisti sisälläni koittaa kääntää jokaisen tuntemuksen varmaksi raskausoireeksi, kuten tänään sen, että nukuin viime yönä sikeästi ja paremmin kuin pitkään aikaan. Ja koska keskeytyneessä raskaudessa ensimmäinen oireeni oli voimakas väsymys alkaen dpo 8-9, niin tietysti tämänkin on nyt oltava varhainen raskausoire... :rolleyes:

Perjantaina dpo 10 voisin testata ensimmäisen kerran.

Kuulostaa niin tutulta, tuon takia mä koitan olla miettimättä asioita liian pitkälle. Ties kuinka monta kertaa sitä on muka oltu raskaana :laughing021

Mä oon kans nukkunut pari edellistä yötä todella sikeästi. Siis vaikka tää nuha vaivaa ja yskityttää niin nukun silti käytännössä koko yön putkeen ja aamuherätyksiin en meinaa herätä.. yleensä tämmöstä ei oo ollu. Mutta eihän tää kans välttämättä mitään kerro :laughing021

Kuulostaa niin tutulta, tuon takia mä koitan olla miettimättä asioita liian pitkälle. Ties kuinka monta kertaa sitä on muka oltu raskaana :laughing021

Mä oon kans nukkunut pari edellistä yötä todella sikeästi. Siis vaikka tää nuha vaivaa ja yskityttää niin nukun silti käytännössä koko yön putkeen ja aamuherätyksiin en meinaa herätä.. yleensä tämmöstä ei oo ollu. Mutta eihän tää kans välttämättä mitään kerro :laughing021

No mut jos sulla on raskausflunssa :wink

Täällä migreeni tuntuu taas hiipivän päälle. Iloitsen kuitenkin, että ovulaatio tapahtui :rolleyes: Ja kaikenlisäksi mun mieliala huomattavasti parempi kun ovuloimattomissa kierroissa. Ärsyttää vaan, että ummetus vaivaa, samoin turvottelu. Ja on koko ajan nälkä :playful:
Pakko sanoa, ettei näköjään normaali bmi sano mitään, jos rupesin ovuloimaan vasta kun rasvavarastoa oli kertynyt ns. lievän ylipainon puolelle :grin En kyllä näytä pahemmin ylipainoiselta, mut bmi väittää muuta.. yritän kuitenkin unohtaa sen näissä jutuissa :hilarious:

Meillä on ollut jo raskausyritys viimevuoden pääsiäisestä. Parin viikon päästä vihdoin aukkari! Kaipaan hirveesti positiivista vertaistukea ja porukkaa kenen kanssa jutella, pohtia ja unelmoida sekä tietysti spekuloida kaiken maailman oireita. :joyful:

//Ylläpito on muokannut viestiä.

Last edited by a moderator:
Kauheeta kun ei uni tule silmään :facepalm: Täällä vaan mietin menneitä, vaikka ei mennyttä saa muutettua. Omat vanhempani ovat tosi tärkeitä mulle ja meillä on oikein hyvät välit, mutta kyllä se pahat arvet jätti, kun koskaan eivät sanoneet rakastavansa minua :sad001 Sen takia en nykyäänkään meinaa uskoa, että joku rakastaisi minua, vaikka rakastaakin. Pelkään että rakkaus loppuu ja tulen torjutuksi. Omalle lapselleni/lapsilleni sanon kyllä vaikka joka päivä rakastavani ja tarkoitan sitä :Heartred

Kauheeta kun ei uni tule silmään :facepalm: Täällä vaan mietin menneitä, vaikka ei mennyttä saa muutettua. Omat vanhempani ovat tosi tärkeitä mulle ja meillä on oikein hyvät välit, mutta kyllä se pahat arvet jätti, kun koskaan eivät sanoneet rakastavansa minua :sad001 Sen takia en nykyäänkään meinaa uskoa, että joku rakastaisi minua, vaikka rakastaakin. Pelkään että rakkaus loppuu ja tulen torjutuksi. Omalle lapselleni/lapsilleni sanon kyllä vaikka joka päivä rakastavani ja tarkoitan sitä :Heartred

Myöhäiset kukkumiset on ajatusten kannalta pahoja välillä. Kyllä hän tollanen jättää jäljet ja tunteen, vaikka muuten hyvä lapsuus ollut. :Heartred

Dpo10 ja kyllä tein vasten päätä testin, mutta saapa jälleen pari päivää odotella:hilarious: haamuilua haamuilua tikussa.

Liitteet

• IMG_20200729_065006.jpg
    IMG_20200729_065006.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 241
  • IMG_20200729_064934.jpg
    IMG_20200729_064934.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 254
  • IMG_20200729_063433.jpg
    IMG_20200729_063433.jpg
    32.2 KB · Katsottu: 229
No mut jos sulla on raskausflunssa :wink

Täällä migreeni tuntuu taas hiipivän päälle. Iloitsen kuitenkin, että ovulaatio tapahtui :rolleyes: Ja kaikenlisäksi mun mieliala huomattavasti parempi kun ovuloimattomissa kierroissa. Ärsyttää vaan, että ummetus vaivaa, samoin turvottelu. Ja on koko ajan nälkä :playful:
Pakko sanoa, ettei näköjään normaali bmi sano mitään, jos rupesin ovuloimaan vasta kun rasvavarastoa oli kertynyt ns. lievän ylipainon puolelle :grin En kyllä näytä pahemmin ylipainoiselta, mut bmi väittää muuta.. yritän kuitenkin unohtaa sen näissä jutuissa :hilarious:

Sitäkin oon kerennyt tässä pyöritellä mielessä :wink

Onko tuo sun oviksesta aiheutuva migreeni paha?

Takaisin