-Nennu-
Asioista perillä oleva
Kesäkuun äidit 2019
Huhtikuiset 2021
Huhtikuiset 2024
Toukokuiset 2026
Kyllä siinä jotain näkyy 
Ihana lueskella kun melkein teillä kaikilla jotakin raskausoireita alkaa olla kun dpo:t kasvaa
Itsellä ei muistaakseen yhdestäkään aiemmasta ole mitään oireita/merkkejä ollut, vasta sit rv7+ alkaneet
tiiä sit mistä sekin johtuu
luulen että mulla ainaski nousee hcg hitaammin kun testit aina hyvin hailakoita, et voiskohan sen takia olla alkuun niin oireetontakin 
Nooh, siks on helppo aina päättää valmiiks päivä millon testata, vaikkakin en minäkään sit loppupeleissä malta siihen odotella vaan pari päivää aiemmin tulee silti jo testailtua
Nyt kp 14.

Ihana lueskella kun melkein teillä kaikilla jotakin raskausoireita alkaa olla kun dpo:t kasvaa

Itsellä ei muistaakseen yhdestäkään aiemmasta ole mitään oireita/merkkejä ollut, vasta sit rv7+ alkaneet
tiiä sit mistä sekin johtuu 
Nooh, siks on helppo aina päättää valmiiks päivä millon testata, vaikkakin en minäkään sit loppupeleissä malta siihen odotella vaan pari päivää aiemmin tulee silti jo testailtua

Nyt kp 14.
näin ei ole käynyt koskaan vaan silloin kun menkat alkamassa, tulee ruskeaa vuotoa ensin Max 2pv ja sen jälkeen runsas 7pv kestävä kivulias vuoto
no jään odottelemaan ja sit varmaan pitää sulkea joku tulehdus pois
ei mitään menkkakipuja tms. Noh tää oli varmaan nyt tässä, ei muutako seuraavaa ovista odotellen
kierto ollut säännöllinen viimeiset puoli vuotta niin on tää naisen keho ihmeellinen jos alkaa sekoilla näin 
uutena siis täällä pyörin ja ahkerasti klikkailen noita peukkuja ja sateenkaaria yms teijän kommentteihin, mutten oikeen osaa itse mitään kirjoitella.
). Heinäkuussa sain mielestäni haamuja dpo10-12 välillä ja kuukautiset myöhästyi parilla päivällä(mutta alkoivat kuiteskin). Nyt menossa dpo 4 omien laskujen mukaan. Ovulaatiot oon näissä molemmissa kahdessa edellisessä kierrossa saanut tikutetuksi niin, että testiviiva on vahvistunut paljon vahvemmaksi kuin kontrolli, eli sikäli toivon ovuloivani ihan normisti. Kierto 27-29päivää ja ikää 29v.

Koska testaat uudelleen?