Raskaaksi 2020

Kyllä siinä jotain näkyy :happy:
Ihana lueskella kun melkein teillä kaikilla jotakin raskausoireita alkaa olla kun dpo:t kasvaa :Heartred
Itsellä ei muistaakseen yhdestäkään aiemmasta ole mitään oireita/merkkejä ollut, vasta sit rv7+ alkaneet :happy7 tiiä sit mistä sekin johtuu :scratch luulen että mulla ainaski nousee hcg hitaammin kun testit aina hyvin hailakoita, et voiskohan sen takia olla alkuun niin oireetontakin :confused1
Nooh, siks on helppo aina päättää valmiiks päivä millon testata, vaikkakin en minäkään sit loppupeleissä malta siihen odotella vaan pari päivää aiemmin tulee silti jo testailtua :dance008
Nyt kp 14.

Viime yö tuli taas nukuttua äärimmäisen sikeästi ja nukahdinkin heti sänkyyn siirryttyäni. Unta tuli melkein 9 tuntia ja unet oli erittäin villejä. Tänä aamuna sit taas aivastelu ollu se juttu :grin

Kyllä siinä jotain näkyy :happy:
Ihana lueskella kun melkein teillä kaikilla jotakin raskausoireita alkaa olla kun dpo:t kasvaa :Heartred
Itsellä ei muistaakseen yhdestäkään aiemmasta ole mitään oireita/merkkejä ollut, vasta sit rv7+ alkaneet :happy7 tiiä sit mistä sekin johtuu :scratch luulen että mulla ainaski nousee hcg hitaammin kun testit aina hyvin hailakoita, et voiskohan sen takia olla alkuun niin oireetontakin :confused1
Nooh, siks on helppo aina päättää valmiiks päivä millon testata, vaikkakin en minäkään sit loppupeleissä malta siihen odotella vaan pari päivää aiemmin tulee silti jo testailtua :dance008
Nyt kp 14.

Siis itsellä oli myös esikoisesta vähäiset oireet ennen plussaa siksi koitan etten keksisi tuntemuksia. Myös aikaista plussaa en hänestä saanut paitsi kun kk oli myöhässä. Olisikohan ollut dpo 16 kun alkoi viivaa ilmestymään eli hcg nousi laiskasti. Siksi en näistäkään niin hämmästy tai menetä vielä toivoa

Edit. Enkä ymmärrä miksi edes testaan kun tämä tiedossa, mutta kai uteliaisuuso_O

Erite varoitus! Nyt dpo8 ja eilen pyyhkiessä ruskeaa tuhrua paperiin ja pikkareihin yllättävän runsas valkovuoto pläjäys kans. Mietin vain että tuleeko mulla oikeasti menkat viikon etuajassa :dead: näin ei ole käynyt koskaan vaan silloin kun menkat alkamassa, tulee ruskeaa vuotoa ensin Max 2pv ja sen jälkeen runsas 7pv kestävä kivulias vuoto :sorry: no jään odottelemaan ja sit varmaan pitää sulkea joku tulehdus pois :grumpy: ei mitään menkkakipuja tms. Noh tää oli varmaan nyt tässä, ei muutako seuraavaa ovista odotellen :woot: kierto ollut säännöllinen viimeiset puoli vuotta niin on tää naisen keho ihmeellinen jos alkaa sekoilla näin :inpain:

Erite varoitus! Nyt dpo8 ja eilen pyyhkiessä ruskeaa tuhrua paperiin ja pikkareihin yllättävän runsas valkovuoto pläjäys kans. Mietin vain että tuleeko mulla oikeasti menkat viikon etuajassa :dead: näin ei ole käynyt koskaan vaan silloin kun menkat alkamassa, tulee ruskeaa vuotoa ensin Max 2pv ja sen jälkeen runsas 7pv kestävä kivulias vuoto :sorry: no jään odottelemaan ja sit varmaan pitää sulkea joku tulehdus pois :grumpy: ei mitään menkkakipuja tms. Noh tää oli varmaan nyt tässä, ei muutako seuraavaa ovista odotellen :woot: kierto ollut säännöllinen viimeiset puoli vuotta niin on tää naisen keho ihmeellinen jos alkaa sekoilla näin :inpain:

Vois olla myös kiinnittymisvuotoa :happy:

Aamulla testi tehty ja negaahan se näytti edelleen. Alkais nyt vaan ne menkat niin pääsis seuraavaan kiertoon.

Ärsyttää kyllä tää tilanne, tulis nyt selkeesti raskaaksi tai tasottuis nää kierrot :banghead:

Täällä menkat tekee tuloaan. Ensimmäiset km jälkeen, joten jännityksellä odotamme kuinka kauan tiputtelu kestää ennen varsinaista vuotoa, ja kuinka pitkä, runsas ja kivulias vuoto mahtaakaan olla.

En ole soittanut aikaa että saisin pillerit. Tuntuu niin luovuttamiselta se :sad001

Kirjoita nyt tänne kuumeiluryhmäänkin ihan vaan koska täällä teidän juttuja luen:cat: uutena siis täällä pyörin ja ahkerasti klikkailen noita peukkuja ja sateenkaaria yms teijän kommentteihin, mutten oikeen osaa itse mitään kirjoitella.

On huhtikuusta vähän laiskasti yritetty ja nyt kesä ja heinäkuun kierrot vähän reippaammin(eli ovistestit ja enemmän seksiä:hilarious:). Heinäkuussa sain mielestäni haamuja dpo10-12 välillä ja kuukautiset myöhästyi parilla päivällä(mutta alkoivat kuiteskin). Nyt menossa dpo 4 omien laskujen mukaan. Ovulaatiot oon näissä molemmissa kahdessa edellisessä kierrossa saanut tikutetuksi niin, että testiviiva on vahvistunut paljon vahvemmaksi kuin kontrolli, eli sikäli toivon ovuloivani ihan normisti. Kierto 27-29päivää ja ikää 29v.

Jännää jännää ja ensi viikon alkupuoliskolla ekat testit teen taas.

Mua ihastuttaa täällä tsemppaava ilmapiiri ja se, että ei oo nettikeskusteluille tyypillistä vähättelyä tai paheksuntaa. Tää on turvallisen tuntuinen paikka haaveilla, missä tuntuu että kaikkia kunnioitetaan. :bookworm:
Nyt kovasti onnea kaikille! Ja Allohan testissä itsekin hailuraa näin.
:smiley-bounce016

Kirjoita nyt tänne kuumeiluryhmäänkin ihan vaan koska täällä teidän juttuja luen:cat: uutena siis täällä pyörin ja ahkerasti klikkailen noita peukkuja ja sateenkaaria yms teijän kommentteihin, mutten oikeen osaa itse mitään kirjoitella.

On huhtikuusta vähän laiskasti yritetty ja nyt kesä ja heinäkuun kierrot vähän reippaammin(eli ovistestit ja enemmän seksiä:hilarious:). Heinäkuussa sain mielestäni haamuja dpo10-12 välillä ja kuukautiset myöhästyi parilla päivällä(mutta alkoivat kuiteskin). Nyt menossa dpo 4 omien laskujen mukaan. Ovulaatiot oon näissä molemmissa kahdessa edellisessä kierrossa saanut tikutetuksi niin, että testiviiva on vahvistunut paljon vahvemmaksi kuin kontrolli, eli sikäli toivon ovuloivani ihan normisti. Kierto 27-29päivää ja ikää 29v.

Jännää jännää ja ensi viikon alkupuoliskolla ekat testit teen taas.

Mua ihastuttaa täällä tsemppaava ilmapiiri ja se, että ei oo nettikeskusteluille tyypillistä vähättelyä tai paheksuntaa. Tää on turvallisen tuntuinen paikka haaveilla, missä tuntuu että kaikkia kunnioitetaan. :bookworm:
Nyt kovasti onnea kaikille! Ja Allohan testissä itsekin hailuraa näin.
:smiley-bounce016

Siis Yhdyn tähän, että täällä hyvä meininki. Ei mollata/vähätellä toista! Niin se kuulunkin olla kun aikuisia ihmisiä ollaan. Realistisia ja asiallisia kommentteja tulee ja parasta muiden tsemppaus

Meillä on ollut jo raskausyritys viimevuoden pääsiäisestä. Parin viikon päästä vihdoin aukkari! Kaipaan hirveesti positiivista vertaistukea ja porukkaa kenen kanssa jutella, pohtia ja unelmoida sekä tietysti spekuloida kaiken maailman oireita. :joyful:

//Ylläpito on muokannut viestiä.

Hei! Muistuttaisin, että foorumin säännöissä on kiellettyä perustella ryhmiä muualle, jotta keskustelu pysyy täällä ja meillä on jatkossakin keskustelua tällä foorumilla. :) Lisää voi lukea täältä.

T. Bella Swan, moderaattori

Tervetuloa joukkoon @Lilileila :)
Tää ryhmä on itsellekin ollut iso lohdutus tädin tullessa kylään, ihana vertaistukipaikka kun oireita oon miettiny ja mikä parasta, niitä testejä saadaan tiirailla yhdessä ja laskea dpota ja tsempata toisiamme. Ja vaikka porukalla on omat vauvahaaveet, pidetään täälä peukkuja kokoaika kanssaolijoille, että heillä tärppäis ja ollaan onnellisia, kun niin käy :smug::Heartred

@Alloha sielä haamuilee todella hienosti! Vahvistumisia :blob6 Koska testaat uudelleen?

ON:
Täälä kp9 menossa, lämmöt ei noussut, joten uskon ettei mitään ole irronnut vielä. En siis laske vielä dpota :rolleyes: Eiköhän se tässä viikon sisään sieltä irtoo! Ehditään tänään ja huomenna vielä touhaileen mut sitten menee maanantaille miehen mökkireissun takia.

Kiertopäivä 29/32, uteliaana tein.. Ei punerra mutta viiva erottuu?

Liitteet

• 039013BC-EC8C-488B-80C3-B7F24CD8517B.jpeg
    039013BC-EC8C-488B-80C3-B7F24CD8517B.jpeg
    27.1 KB · Katsottu: 242
Mitä muuten muille kuuluu tänään? :happy:

Ma ja ti oli koko ajan migreeni puskemassa päälle. Huomasin, et näin on ollut monella muullakin täällä. Liekö toi ukkosta ilmassa aiheuttanut migreenioloja? Mulla ainakin särkee päätä ukkosaikaan / kun on sähköä ilmassa.

Eilen ja tänään tullut ovisliman ja verensekaista vuotoa pikkuhousunsuojaan. Masuun nippailee. Nyt kp 21/ 32-35

Viimeisiä lomapäiviä viettelen täällä. Maanantaina paluu työmaalle.

HUH, hirvee määrä taas tullut viestejä. Tsempit meille kaikille, olitte missä vaiheessa kiertoa tahansa

Heippa täältä taustalta! Onnea plussanneille ja tsemppiä meille piinailijoille.

Tänään dpo 14 ja flow ennustaa menkkoja tälle päivälle vaan eipä ole vielä alkanut. Kävin äsken lähikaupassa ja testipaketti lähti matkaan mutta nyt mietin että uskallanko testata vai odotanko huomiseen.. :smiley-ashamed005

Vielä yksi ja sitten odotusta perjantaihin tai sunnuntaihin jolloin dpo14 :happy:

Liitteet

• IMG_20200729_094832.jpg
    IMG_20200729_094832.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 217
  • IMG_20200729_102757.jpg
    IMG_20200729_102757.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 233
  • IMG_20200729_103241.jpg
    IMG_20200729_103241.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 222
Heippa täältä taustalta! Onnea plussanneille ja tsemppiä meille piinailijoille.

Tänään dpo 14 ja flow ennustaa menkkoja tälle päivälle vaan eipä ole vielä alkanut. Kävin äsken lähikaupassa ja testipaketti lähti matkaan mutta nyt mietin että uskallanko testata vai odotanko huomiseen.. :smiley-ashamed005

Tsemppiä!
Se on aina niin jännittävää, että uskaltaako vai eikö.
Oispa pikkunen matkassa. :Heartred

Takaisin