Raskaaksi 2020

mulla sama :playful:

Hyvin on hormonit mamiliksilla laskussa!

on: huomenna pitäisi olla kp1. Jotain tuntemuksia on, mutta ehkä enemmän menkkoja ennustelevia. Teen aamulla varalta testin ellei hanat aukea :angelic:.
Joo täällä sama, monet kerrat oon yrittänyt kohdunnapukkaa tunnustella, mutta en hahmota sitä lainkaan :laughing002

Voi vitsit, miten te jotkut maltatte olla testaamatta! Minä en ikinä pysty :laughing002

Täälä ovis tapahtuu nyt. Kp 8 menossa ja eilen digi tosiaan hymyili. Nyt koko aamun jomottanut vasemmalta puolelta (finally! viimeset 3 kiertoa oikealta) :smug: Aattelin nyt kuiteskin tikutella hetki aikaa vielä, jos tulee vielä toinen ovis, koska tää tuntuu niin aikaiselta :rolleyes: Mutta tänään siis Dpo 0 näillä näkymin.

Täälä ovis tapahtuu nyt. Kp 8 menossa ja eilen digi tosiaan hymyili. Nyt koko aamun jomottanut vasemmalta puolelta (finally! viimeset 3 kiertoa oikealta) :smug: Aattelin nyt kuiteskin tikutella hetki aikaa vielä, jos tulee vielä toinen ovis, koska tää tuntuu niin aikaiselta :rolleyes: Mutta tänään siis Dpo 0 näillä näkymin.

Oho, onpas aikaisin! Oliko sulla lyhyt kierto vai miten se nyt jo tuli? :joyful:

Joo täällä sama, monet kerrat oon yrittänyt kohdunnapukkaa tunnustella, mutta en hahmota sitä lainkaan :laughing002

Voi vitsit, miten te jotkut maltatte olla testaamatta! Minä en ikinä pysty :laughing002

En oo kyllä yhtään malttanut, tehnyt testin viime viikon ma, to ja su :grin kaikki negatiivisia toki. Mulla on tosin niin pitkä ja sekava kierto et sama varmistella oletetun oviksen jälkeen menkkoihin saakka:hilarious:

Oho tosi aikasin :happy: jos niitä tulisi kaksi tosiaan:bookworm:

Hah tuli mieleen, kun joskus vuosia sitten oli lomareissu ja kuukautiset olisi just silloin tulleet, niin sain kuningasidean, että siirrän niitä :joyful: Primolut Noria sain kuurin, no ois ehkä vaan kannattanut sietää ne menkat. Vitsi miten kauhean mielialan ne tekivätkään. Koko loman olin ärsyyntynyt, tupla pms-oireinen akka ja sitten seuraavat menkat siirtyivät tuon siirron takia jouluksi :laughing001

Itse aion seuraavassa raskaudessa käydä varhaisultrassa jo aiemmassa vaiheessa kuin nyt 8+1. Ainakin sitten tietää onko siellä ylipäätään mitään sellaista, mistä voi elämää syntyä. Siihen asti en usko yhtään mitään siellä olevan, korkeintaan uuden tuulimunan..

Jotenkin vaan omalla kohdalla usko mennyt. On sellainen tunne, etten raskaudu nopeasti tämän tyhjennyksen jälkeen tai etten raskaudu ollenkaan tai että tulee vaan uusi tuulimuna, jos tyhjennys nyt onnistui edes.. Ikävää olla omalla kohdalla näin skeptinen, sori siitä :sorry::Heartred

Tulen myös olemaan tosi kriittinen oireiden suhteen, vaikka nytkin olin. Jos ei tule samoja oireita kuin ekassa raskaudessa rv 6-7, niin varmasti on uusi tuulimuna.. Tosi negatiivista :facepalm:

Moikka,

Mietin, että miten pääsit eteenpäin varhaisultran jälkeen? Saitko suoraan lähetteen jonnekin? Mitattiinko sulta missään vaiheessa hcg arvoja verestä? Meillä myös tuulimuna varhaisultran perusteella ja nyt tuntuu olevan vaikeaa päästä eteenpäin.. :sad001

Muoks autocorrect kirjoitusvirhe :facepalm:

Muokattu viimeksi:
Ihan tolkuton väsymys ja lämmöt +0,4. Toiveikas olo, mutta kyllähän se tästä vielä voi muuttua. Pari päivää pitää vielä kärvistellä ennen rtestiä.

Moikka,

Mietin, että miten pääsit eteenpäin varhaisultran jälkeen? Saitko suoraan lähetteen jonnekin? Mitattiinko sulta missään vaiheessa yht arvoja verestä? Meillä myös tuulimuna varhaisultran perusteella ja nyt tuntuu olevan vaikeaa päästä eteenpäin.. :sad001

Hei! Otan osaa menetykseene, jos tosiaan on tuulimuna :sad001 Tosi ikävä juttu kyllä. Harmittaa puolestanne, miksei vois vaan onnistua nämä :sad001 Täällä varhaisultra tarjotaan kunnallisella puolella, joten eteenpäin pääsemisessä ei ollut ongelmaa. Ensimmäinen ultra oli itsellä rv 8+1 ja silloin mitattiin myös hcg, joka oli liki 31 000. Viikkoa myöhemmin hcg oli 25 000, sen mittautin yksityisellä.

Kahdeksan päivää piti odottaa, koska halusivat ultrata polilla uudestaan ettei raskaus vain ole myöhemmin alkanut. Tiesin ettei ole mitenkään mahdollista. Uusintaultrassa tilanne oli arvatenkin ennallaan. Sain samalla käynnillä Mifegynen ja neljä Cytoteciä kotiin kahden päivän päästä otettavaksi tai siis alakautta laitettavaksi. Oletko soittanut sinne ja kysynyt mikä on käytäntö? Tosi ikävää joutua odottelemaan :sad001 Itselläkin se viikko mateli niin hitaasti. Todennäköisesti sinullekin tahtovat tehdä uusintaultran. Ootko joutunut jo kauan odottamaan? Itsellä ei ollut mitään vuotojakaan, vain aavistus ja pelko ettei siellä olekaan mitään.. puuttumaan jäivät monet oireet joita oli onnistuneessa raskaudessa.

Muokattu viimeksi:
Dpo6 ja kävin hakemassa lähikaupasta ekan raskaustestin, ai mitennii malttamaton? :laughing002
Loppuviikosta pääsee vasta testailee, mutta täytyyhän se valmiina olla kaapissa edes yksi millä alottaa. :laughing001
Mitään oireita ei juuri ole, paitsi tissit edelleen kipeet, etenkin nännit..:smiley-ashamed004

Mä oon käynyt vaan kurkkimassa muiden kuulumisia. Kivasti on plussia tullut, onnittelut.:)

Itsellä ei nyt mitään ihmeellistä. Nyt kp30 km vuodon alkamisesta ja kuumeisesti odotan jo uutta kiertoa että pääsis taas peliin mukaan.

Moikka,

Mietin, että miten pääsit eteenpäin varhaisultran jälkeen? Saitko suoraan lähetteen jonnekin? Mitattiinko sulta missään vaiheessa yht arvoja verestä? Meillä myös tuulimuna varhaisultran perusteella ja nyt tuntuu olevan vaikeaa päästä eteenpäin.. :sad001
Mä olin yhteydessä neuvolaan, kun mulla todettiin kkm yksityisellä ultrassa. Sitä kautta sain lähetteen polille lääkkeellistä tyhjennystä varten.

Hei! Otan osaa menetykseene, jos tosiaan on tuulimuna :sad001 Tosi ikävä juttu kyllä. Harmittaa puolestanne, miksei vois vaan onnistua nämä :sad001 Täällä varhaisultra tarjotaan kunnallisella puolella, joten eteenpäin pääsemisessä ei ollut ongelmaa. Ensimmäinen ultra oli itsellä rv 8+1 ja silloin mitattiin myös hcg, joka oli liki 31 000. Viikkoa myöhemmin hcg oli 25 000, sen mittautin yksityisellä.

Kahdeksan päivää piti odottaa, koska halusivat ultrata polilla uudestaan ettei raskaus vain ole myöhemmin alkanut. Tiesin ettei ole mitenkään mahdollista. Uusintaultrassa tilanne oli arvatenkin ennallaan. Sain samalla käynnillä Mifegynen ja neljä Cytoteciä kotiin kahden päivän päästä otettavaksi tai siis alakautta laitettavaksi. Oletko soittanut sinne ja kysynyt mikä on käytäntö? Tosi ikävää joutua odottelemaan :sad001 Itselläkin se viikko mateli niin hitaasti. Todennäköisesti sinullekin tahtovat tehdä uusintaultran. Ootko joutunut jo kauan odottamaan? Itsellä ei ollut mitään vuotojakaan, vain aavistus ja pelko ettei siellä olekaan mitään.. puuttumaan jäivät monet oireet joita oli onnistuneessa raskaudessa.

En nyt tunnu pääsevän ees uusinta ultraan, koska varhaisultra oli yksityisellä. Ellen sitten maksa lisää. Terkkarin mukaan hcg:n määrä vastaa viikkoja, joten pitää odotella np-ultraa :banghead::banghead::banghead: Hajoon. Kai sitten maksan. Ja siis tiedän, että kohtu on tyhjä ts pelkkä raskauspussi. Viikot eivät voi olla vähemmät.

Täällä vilkkuu toi cb:n kaksoishormoni-ovistesti viidettä päivää hymynaamaa. Luulin että olis tullu jo pysyvä kun tänään olis pitäny olla ovis.... Saa nähdä tuleeko pysyvää ollenkaan :bored:

En nyt tunnu pääsevän ees uusinta ultraan, koska varhaisultra oli yksityisellä. Ellen sitten maksa lisää. Terkkarin mukaan hcg:n määrä vastaa viikkoja, joten pitää odotella np-ultraa :banghead::banghead::banghead: Hajoon. Kai sitten maksan. Ja siis tiedän, että kohtu on tyhjä ts pelkkä raskauspussi. Viikot eivät voi olla vähemmät.

Melkoisen karua jos neuvolasta eivät meinaa tarjota varhaisultraa tässä tilanteessa :eek: Itsellä oli kkm joka selvisi varhaisultrassa, 2viikon päästä ultrattiin uudestaan jos olisi saanut alkunsa myöhemmin kun luulin, mikä oli epätodennäköistä ja sit lähete lääkkeelliseen tyhjennykseen ku kkm varmistui, siellä vielä ultrasivat ja varmistivat että kehitys loppunut. Mitään vuotoja ei ollut, hcg arvot veressä oli kovat. Joten mistään en olisi tiennyt keskeytymisestä ilman ultraa. Voimia ❤️

Mulla sama kkm:ssä, että ei ollut mitään vuotoja ja hcg oli korkea eli keskenmenosta ei ollut mitään viitteitä. Sain polille ajan kahden viikon päähän ja siellä vielä ultrattiin ja todettiin ettei sykettä löydy. Vuoto ei ollut alkanut vielä siihen mennessähän, kun sain tyhjennyslääkkeet rv 11+0. Mulle sanottiin aluksi Polin chatissä, että rauhassa vaan pitää odotella 2 viikkoa vuodon alkamista.

Ovistesti ei oo tummunut mihinkään eilisestä, itseasiassa näyttää haaleemmalle. Ärsyttää ja turhauttaa. Ei tää ole kuin kp11 vasta, mutta toiveet aikasemmasta ovis+ oli niin korkeella, mutta tuskin tulee tapahtumaan. Niin epätoivoinen olo taas, niin hankala uskoa siihen, että tästä ikinä mitään tulisi:sad010

Liitteet

• IMG_20200728_164220.jpg
    IMG_20200728_164220.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 150
Ovistesti ei oo tummunut mihinkään eilisestä, itseasiassa näyttää haaleemmalle. Ärsyttää ja turhauttaa. Ei tää ole kuin kp11 vasta, mutta toiveet aikasemmasta ovis+ oli niin korkeella, mutta tuskin tulee tapahtumaan. Niin epätoivoinen olo taas, niin hankala uskoa siihen, että tästä ikinä mitään tulisi:sad010

Reggie, odottele nyt rauhassa vaan. :)

Mä olen samalla kp11 ja ovistesti näytti täysin samalle tuossa tunti sitten. Mulla saattaa ovulaation tapahtua 2-4päivä,et onhan tässä aikaa sen tummua? Ehkä? En tiedä kun en kauheasti ole aiemmin tikutellut ovista. Nyt km jälkeen yk1 et en tiedä muutenkaan miten kehoni toimii tällä hetkellä

Takaisin