Raskaaksi 2020

Täällä kans tosi kipeet rinnat, nännit pitää peittää suihkussa käydessä, muuten tuntuu kuin niitä lävisteltäis tiukkaan tahtiin neulalla :grin mulla kans tuo että mahalla ei voi olla, se tuli hiljakseen pari päivää sitten mutta eilen illalla ei tarvinnut edes sängyssä miettiä mitään mahallaan makaamista. Ja samantyyppistä heräilyä kans täällä :grin

On nää ihan kummallisia juttuja :grin

Sullahan hei on tosi lupaavat oireet :wink mulla ei noin pahaa tissiongelmaa oo :grin lähinnä ne tuntuu epämukavilta liiveissä ja ilman liivejä inhottavilta, ihan ku kantais kiviä mukana, jotenkin se koko rintarauhanen tuntuu turvonneen :hilarious:

Muuten mulla jatkuu imusolmukekivut sekä turvottelu, onneks tänää päästään lähteen maaseudulle täst meidän homekämpästä :bag:

Mulla jotenkin kaikki oireet lievitty, mitä nyt päätä meinas vähän ruveta särkeen aamulla ku nenä oli niin tukossa. Usko nyt kyllä tipahti tän kierron suhteen. Ehkä testaan vast jos menkat myöhässä, äh tätä soutamista ja huopaamista, kun testit kuumottelee :grin:oops:
 
Sullahan hei on tosi lupaavat oireet :wink mulla ei noin pahaa tissiongelmaa oo :grin lähinnä ne tuntuu epämukavilta liiveissä ja ilman liivejä inhottavilta, ihan ku kantais kiviä mukana, jotenkin se koko rintarauhanen tuntuu turvonneen :hilarious:

Muuten mulla jatkuu imusolmukekivut sekä turvottelu, onneks tänää päästään lähteen maaseudulle täst meidän homekämpästä :bag:

Mulla jotenkin kaikki oireet lievitty, mitä nyt päätä meinas vähän ruveta särkeen aamulla ku nenä oli niin tukossa. Usko nyt kyllä tipahti tän kierron suhteen. Ehkä testaan vast jos menkat myöhässä, äh tätä soutamista ja huopaamista, kun testit kuumottelee :grin:oops:

Mulla on kans sama tuo olo ton nänniongelman lisäksi. Oon todennut parhaimmaksi vaihtoehdoksi urheiluliivit, jotka pitää ne ruodus :hilarious:

Toivottavasti tuo turvottelu ja imusolmukekipu helpottais nyt. Ja mä en heittäis vielä kirvestä kaivoon, eihän sitä pahoinvointiakaan oo aina 24/7

Testit kieltämättä kuumottelee :hilarious:
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta ja kun jaoitte kokemuksianne, ootte ihan best! :smiley-angelic003

Seksissä meillä minä olen myös aktiivisempi. Varsinkin kierukan poiston jälkeen tunnen olevani oma itseni ja halut palas. On leluja ja vempaimia, nyt olen innostunut seksikkäistä alusvaatteista. Innostuin lukemaan parisuhdeseksi blogiakin, on aivan huippu, suosittelen :thumleft
Mikä blogi?
 
Mulla on kans sama tuo olo ton nänniongelman lisäksi. Oon todennut parhaimmaksi vaihtoehdoksi urheiluliivit, jotka pitää ne ruodus :hilarious:

Toivottavasti tuo turvottelu ja imusolmukekipu helpottais nyt. Ja mä en heittäis vielä kirvestä kaivoon, eihän sitä pahoinvointiakaan oo aina 24/7

Testit kieltämättä kuumottelee :hilarious:

Pitää varmaan itekin kohta siirtyy urheiluliiveihin. :grin
Joo semmonen toivonkipinä ois kyllä, et jos tää allerginen turvotus ja yleisoireilu, ihon lisäksi oiskin vaan kehon reaktiota kiinnittymiseen.. Mulla kun tää iho elää selkeesti hormonien mukaan ja pahimmat turvotukset tulee hormonien noustessa tai laskiessa :smiley-ashamed004 Voi kumpa oliskin raskaus :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Hei miten tää nyt menee, sain eilen ovistestiin kontrolliviivaa tummemman viivan, mut tänään se testiviiva on eilistäkin tummempi :confused004 mikä pitäis tulkita oikeeks plussaks?

Molemmat on plussia mutta ensimmäinen plussa on se, mikä huomioidaan. Sen vuoksi ohjeistuskin on ettei pitäis testata enää o+ jälkeen ettei tule hämmennystä. O-testi voi olla positiivinen muutamankin päivän koska munasolu irtoaa ensimmäisestä plussasta 12-48h aikana yleensä, toki näissäkin eroja.

Eli ensimmäinen plus Dpo -0, seuraava päivä Dpo 0 jne.
 
Jep täällä sama, mä voisin joka päivä ja vaikka useamman kerran päivässäkin, mut miehelle riittää vähempi. Joskus itsetunnon päälle meinaa ottaa, kun mies vaan hätistää pois. Mutta oon koittanut ajatella sen niin, että me ollaan vaan erilaisia siinä suhteessa.... Mut tosiaan, mun mielestä mielestä mieheltä pieni uhraus, jos joutuu seksiä harrastamaan sillon kun ei mieli tee vs. kaikki mitä naiset joutuu yrittämisen ja raskauden aikana käymään läpi

JA ihan samanoloiset miehet siis meillä :grin Tsemppiä näiden kans molemmille! :hilarious:
 
Tänään ekaa kertaa yökötti mut voi olla reaktio testiin.

Kun mulla on plussa tullut niin mä oon nähnyt unia vedestä joka helvatun kerta ja tosi vilkkaita unia! Rinnat makuulla arat ei suihkussa kumminkaan. Maha joku patti ja alaselkä ja iskias vaivaa. Ilmeisesti monella alkuraskaudessa ollut kovaa selkäkipua ja mulla eka kerta ku on näin kipeä. Jalka myös oireilee... Mut unet, näitä on nyt taas ja lämmöt 37,3 eikä yhtään kipeä olo. Normisti 35,8/35,9 ja oviksen aikana laskee 35,4 ja sit oviksen jälkeen 36,0-36,6 riippuu mut nyt ollu 36,7-37 tota väliä ja nyt 37,3. Eikä ole kipee olo mitä kummastelin jo..
 
Molemmat on plussia mutta ensimmäinen plussa on se, mikä huomioidaan. Sen vuoksi ohjeistuskin on ettei pitäis testata enää o+ jälkeen ettei tule hämmennystä. O-testi voi olla positiivinen muutamankin päivän koska munasolu irtoaa ensimmäisestä plussasta 12-48h aikana yleensä, toki näissäkin eroja.

Eli ensimmäinen plus Dpo -0, seuraava päivä Dpo 0 jne.
Aa okei! Hyvä tietää, kiitos selvennyksestä :love017 oon ihan pihalla näiden kanssa kun aiemmin en plussaa saanu millään ja nyt onkin useampana päivänä :laughing002
 
Menipä taas äkkiä viikko käymättä täällä ja sillä aikaa 25 sivullista uusia viestejä. Niin paljon uusia plussia, onnea kaikille jos vielä täällä pyöritte :Heartred Tätä menoa on synnärit täynnä maaliskuussa.
Nyt vihdoin alkanut itsekin uskoa että siellä sillon ollaan jos vaan pysyy matkassa. Vaati vain noin 10 raskaustestiä, vakuuttuneeksi sai viimeistään clearblue joka näytti eilen 2-3 viikkoa, kun lauantaina vielä oli 1-2. Sillon en siis vielä uskonut :laughing001
Siirryn siis piakkoin tonne plussanneisiin.

Ihanan seksikeskustelun keskelle tänne eksyin! Meillä myös minä oon aktiivisempi ollut aina vaikka kyllä miehelle kun kohtuu usein maistuu. Mulla kanssa kierukan poiston jälkeen tuntui tunto palaavan, luulin että kuvittelin vaan mutta näköjään yleistä! Sitä härveliä en kyllä helposti enää takaisin anna asentaa.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä jäi menkat tänään tulematta ja digi näytti tältä. :Heartred Maanantaina soitan neuvolaan. Nyt on kyllä uskomattoman onnellinen olo! Taidan kohta siirtyä tuonne maaliskuisiin. Paljon lisää plussia toivon tänne!:Heartred täällä on ollut niin ihana jutella teidän kanssa, kun tunnelma on ollut niin lämmin. :happy:
 

Liitteet

  • IMG_20200703_045813.jpg
    IMG_20200703_045813.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 121
Täällä jäi menkat tänään tulematta ja digi näytti tältä. :Heartred Maanantaina soitan neuvolaan. Nyt on kyllä uskomattoman onnellinen olo! Taidan kohta siirtyä tuonne maaliskuisiin. Paljon lisää plussia toivon tänne!:Heartred täällä on ollut niin ihana jutella teidän kanssa, kun tunnelma on ollut niin lämmin. :happy:

Isosti onnea kun mahaa nyt kasvattaan!! :) Tunnelma on hyvä ja tule kertomaan miten raskaus sujuu
 
Täällä jäi menkat tänään tulematta ja digi näytti tältä. :Heartred Maanantaina soitan neuvolaan. Nyt on kyllä uskomattoman onnellinen olo! Taidan kohta siirtyä tuonne maaliskuisiin. Paljon lisää plussia toivon tänne!:Heartred täällä on ollut niin ihana jutella teidän kanssa, kun tunnelma on ollut niin lämmin. :happy:

Paljon onnea! :happy093

Olikos sulla jotain oireiluja ennen plussaa? Terveisin piinailija :rolleyes:
 
Nyt iski taas hermostus. Sain jo aika vahvan viivan eilen klo 16 (ei vielä plussa kuitenkaan) ja nyt tänään sitten samaan aikaan testattu niin selkeästi haaleampi:arghh: selvät ovisoireet on kuitenkin. Mahanippailuja, selvät ovislimat ja tissit kipeytyny. Ylempänä eilinen ja alempana tänään tehty.
 

Liitteet

  • C70FF5DA-9A26-4AC8-86C3-954BF75391F9.jpeg
    C70FF5DA-9A26-4AC8-86C3-954BF75391F9.jpeg
    16.1 KB · Katsottu: 71
  • F3E9293B-AA72-46EC-815A-4D922EB5D6F3.png
    F3E9293B-AA72-46EC-815A-4D922EB5D6F3.png
    193 KB · Katsottu: 74
Isosti onnea kun mahaa nyt kasvattaan!! :) Tunnelma on hyvä ja tule kertomaan miten raskaus sujuu

Kiitos, tuun tänne kertoilemaan vielä kuulumisia. :happy: Ja toivottavasti sun viiva vahvistuu kanssa, päästäis yhdessä maaliskuisiin :Heartred

Paljon onnea! :happy093

Olikos sulla jotain oireiluja ennen plussaa? Terveisin piinailija :rolleyes:

Mulla oli tissit tosi kipeät, aivastelin jatkuvasti ja olin tosi väsynyt. :)
 
Kiitos, tuun tänne kertoilemaan vielä kuulumisia. :happy: Ja toivottavasti sun viiva vahvistuu kanssa, päästäis yhdessä maaliskuisiin :Heartred



Mulla oli tissit tosi kipeät, aivastelin jatkuvasti ja olin tosi väsynyt. :)
Toivottavasti pääsen. Nyt olisi ihan kiva jos viivat johtuu raskaudesta. Uskon että näin on mutta pitää poissulkea esim just kemiallinen tms. Oviksen aikana joskus mul oli haamui noissa muttei se vahvistunut parin päivän sisällä vaan sama haamu tyyliin vielä viikon päästä siitä että ei noin nopeasti ole vahvistanut ja mul hcg nousee hitaasti ainakin virtsaan (hcg oli 60 jotain ja testi viivanpaikka tyyliin) tää oli vissiin kemiallinen. No tiirattiin kuvia mun parhaan kaverin kanssa ja se totesi että onhan toi toinen selkeä ja toinen ei hänen näytöllä näkynyt edes mikä oli outoa kun mulla näkyi.

Nyt mulla on ollut just tukkoisuus ja pääkipu ja rinnat sivuilta arat ja nännit jotenkin kiristää. Saa nähdä tuunko maaliskuisiin :)
 
Kiitos, tuun tänne kertoilemaan vielä kuulumisia. :happy: Ja toivottavasti sun viiva vahvistuu kanssa, päästäis yhdessä maaliskuisiin :Heartred



Mulla oli tissit tosi kipeät, aivastelin jatkuvasti ja olin tosi väsynyt. :)
Aa niin piti kysyä et onko ollut turvotusta? Mulla on niin tuju turvotus et näyttää et olisin raskaana niin että ei voi peittää mikä on nolo ja nivuset on hassusti arat. Myös selkä kipee ja säteilee jalkoihin. Aamuisin ihmeen energinen mut illalla uni kyl maistuu
 
Täällä jäi menkat tänään tulematta ja digi näytti tältä. :Heartred Maanantaina soitan neuvolaan. Nyt on kyllä uskomattoman onnellinen olo! Taidan kohta siirtyä tuonne maaliskuisiin. Paljon lisää plussia toivon tänne!:Heartred täällä on ollut niin ihana jutella teidän kanssa, kun tunnelma on ollut niin lämmin. :happy:
Paljon onnea! :happy:
 
Takaisin
Top