Pakko liittyä tähän keskusteluun tuon seksuaalisuuden osalta
Meillä mies on kans se joka haluaa koko ajan ja kaikissa paikoissa
Meillä ei oikein halut suoraan sanottuna aina kohtaa, koska mulle riittäisi kyllä vähempikin, mutta ollaan vuosien saatossa niin paljon aiheesta puhuttu ja tehty kompromisseja sekä muutettu toimintaa, että nyt alkaa olla sellainen balanssi jo tässä hommassa. :angelic:
Kuitenkin mulla ainakin vaikuttaa kanssa se, että kärsin välivuodoista sekä siitä, että seksi lähes poikkeuksetta koskee. Tiedän, seksin ei pitäisi koskea, mutta toistaiseksi siihen ei ole löytynyt suoraa päälle näkyvää syytä esimerkiksi gynen tutkimuksissa. Voi olla, että on kiinnikkeitä kohdun takana tai syvempi endo, tai tää perussairaus kerää tavallista enemmän nestettä suolistoon, joka aiheuttaa kipua. Ongelma paheni km jälkeen, joten todennäköisesti kyse on kuitenkin syvemmästä arpikudoksesta tai toisen munasarjan sijainnista kohdun takana. En pysty rentoutumaan kivun vuoksi ja se alkaa stressata sitten itseäkin. Km jälkeen koin koko vartaloni yhdeksi iljetykseksi, mikä sitten vain pahensi ongelmaa. Onneksi tämä itseensä suhtautuminen on jo korjautunut.
Lisäksi mun matalat hormonitasot on aiheuttaneet vaikeuksia, ei vaan oo haluja, vaikka mitä tekis, paikat on todella kuivat ja inhoan sitä liukkarilla läträämistä. Nyt on onneksi tässä asiassa vähän päästy parempaan suuntaan :)
Halusin vaan sanoa, että nämä asiat ei aina ole niin yksinkertaisia. Musta olis kyllä kanssa mahtavaa osata heittäytyä kunnolla, mutta koen sen vain harvoin ja se ei johdu seksielämästämme tai miehestäni. Miehenikin tietää tämän. Tää kierto oli tähän nähden sellainen, missä pystyin tuntemaan paremmin nautintoa ja uskonkin, että tuo ovuloimattomuus on vaikuttanut jonkin verran haluttomuuteeni. Raskausaika on myös korjannut ongelmaa ja mies onkin tuumannut et olis varmaan parempi kun koko ajan ois raskaana, kun oon niin villinä