Raskaaksi 2020

Mulla jännät paikat :nailbiting:

Tuli jotain ihme autopahoinvointia, kun mentiin mökkitietä, kahviakin yritin möksällä ryystää yhden kupillisen, mut koko päivän on tökkinyt ja minä kahvihiiri, en sitä 3 tän päivän kupillista enää alas saanut mökillä, vaan piti heittää pusikkoon.
Sit mökiltä ajeltiin kylille niin oli pakko pysähtyä syömään kesken matkan sen pahoinvoinnin takia.. Sitten autossa mielestäni haisi koko ajan hiki, mikä oksetti lisää ja nyt oon haistavani hikeä vaatteissanikin :shifty:
Hoh hoijaa jos menkat nyt alkaakin niin en voi muuta sanoa, kun et on vuosisadan pms. Kiihdyn välillä ihan ihme asioista, autossakin taas raivosin jotain miehelle ja mieskin jo kysyi et mikä mua vaivaa :smiley-ashamed004 sinällään ei uutta kun nää oireet voi tosiaan olla niitä menkkoihin liittyviä mutta mutta... Erikoisinta et taas koskee iskiasta ja alaselkää oikeelta puolen vaik mitään en oo tehnyt, paitsi pelasin sulkapalloa :grin

Nii ja ne hiton hapankorput. Himoitsen niitä koko ajan.. Mies kysyi jo et oonko addiktoitunu niihin :playful:
Mutta joo, ärsyttävät olot alkaa jo olla :hilarious:
Siis ihan samat oireet! Mulla tuntui äsken et mun munasarjat räjähtää kun oli TAAS pissahätä kun koirien kans käytiin lenkillä. Ja repi ja vihloi vähän väliä. Alaselkää myös jomottanut, yleensä jommalta kummalta puolelta. Huimausta, ja ihan armotonta vitutusta. Ja röyhtäilyä. Mies oli kuulema viime yönä luullut näkevänsä unta että joku poraa, ja oli havahtunu siihen ja ihmetellyt että kuka idiootti poraa keskellä yötä kunnes oli tajunnut että se olen vaan minä joka piereskelen:laughing025
 
Muokattu viimeksi:
Onpas täällä jännät paikat monella!:thumleft
Pikkis91, onnea kovasti! :hello2

Mäkin tein eilen ihan rfsu:n testin ja vahvistunut oli, tosin kuvaa en tajunnut napata. Eilen ”olisi pitänyt” menkatkin alkaa, mutta pois pysyivät eikä ole nytkään mitään oloja siihen suuntaan.:p

Edelleen olen tosi vähäoireinen, mut niin olen kyllä ollut muissakin raskauksissa. Tosin pari yötä nukuin huonosti ja liian vähän ja ilmeisesti se kostautui eilisenä pahoinvointina. Sama fiilis, kun olet pyörinyt huvipuistolaitteessa vähän liian monta kertaa.:wtf::hilarious: Onneksi tänään on parempi päivä. Huomasin myös saunassa, että rinnoista erittyy jo jotain colostruminsekaista, hääh?:wideyed: Kuopuksen imetys loppui keväällä eikä maidoneritys ole vielä kokonaan loppunut, mutta koostumus on näköjään muuttunut:rolleyes:
 
Miten muut dpo9:t? :joyful:
Dpo9. Oikeella lantiolla tuikkii silloin tällöin ja rinnoissa tulee sellasia sähköiskuja, mut ei oo enää kosketusarkuutta. Pissalla pitää juosta, ja naama kukkii. Väsyttää hurjasti ja jalat on raskaat. Aamuisin tukkoista ja lämmöt koholla. Että onhan noita, mutta aika epämääräisiä. Muutama päivä eteenpäin niin kattellaan onko muutoksia...
 
Mulla taas on kaikki muut paitsi rinnoissa ei mitään muutoksia :bored:

en tainnut vielä tätä laittaa, mä näen jotakin mut voi olla vaan viivanpaikka.. Tää on niin ärsyttävää ja tuskallista! Miten muut dpo9:t? :joyful:

Dpo9 täällä, mutta en testaa kuin vasta dpo12-14 aikaisintaan. Oireiluja toki kaikenlaisia, mutta ei noin mahtavia kuin zararilla :joyful:
 
Dpo9 täällä, mutta en testaa kuin vasta dpo12-14 aikaisintaan. Oireiluja toki kaikenlaisia, mutta ei noin mahtavia kuin zararilla :joyful:

Heh, meitä on monta näillä päivillä menijöitä :happy:
Millasia oloja siellä? :)
Mulla ei ollu näin voimakkaita tuntemuksia ennen keskenmenoa, sen jälkeen pms ollut välillä aika megapaha (joskus täysin negakierroissakin ollut ties miten voimakkaita juttuja ja esim. pahoinvointia mulla on nykyään aina ennen menkkoja - voisin siis herkästi luulla olevani raskaana, jos en paremmin tietäisi :bag:) ja ovistuntemuksetkin voimakkaampia.
Mut katsellaan, itehän en uskalla nyt kohta edes tehdä testiä ja pitkitän sitä vaan, etenkin kun tiputtelukin loistaa poissaolollaan :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
En tiedä mikä dpo itsellä on. Kp24 tai jopa 26, koska jo silloin pari päivää ennen oli kirkasta veristä vuotoa. testithän alkoi tummua uudelleen silloin km jälkeen, kunnes alkoi kuitenkin vuoto. Vaikea oikeastaan varmasti laskea mikä päivä se kierto alkoi. Yleensä kierron alko enteilee tuhrulla, ei kirkkaalla verisellä vuodolla. Nyt ei ainakaan tuhrua vielä näy. Pientä menkkamaista aaltoilevaa kipua muutaman tunnin välein ollut tänäänja eilen. Yksi pieni huomio, joka voisi viitata jopa tärppiin on mun tissit :scared001. Oltiin tänään kylpylässä ja vessareissulla järkytyin, kun huomasin jotta väri on muuttunut sellaiseksi viininpunertavaksi (Siis nuo nännialueet) , eli tummentunut. Näin on ollut odotuksissa, mutta sitten jäin miettimään, jotta tekeekö ne loppukierrossa myös niin, ei ole ennen kuumeilua tullut niitä niin tarkistettua. No joka tapauksessa oon niitä käynyt nyt koko illan ihmettelemässä. :laughing001. Ei siis muita tärppiin viittaavia oireita.
 
Anteeks kun mä täällä koko ajan nakkisormilla painelen vääriä arvioita teidän viesteihin. :angelic: Tai en tiedä tuleeko ilmoitus, jos sen poistaa ja vaihtaa toiseen. Mutta jos joku ihmettelee sopimattomia arvioita :grin

Täällä onkin nyt jännät paikat monilla! Itsekin menin testaamaan tänään vaikka niin ei pitänyt. Mutta nännit on olleet mulle poikkeuksellisesti arkana niin sain perusteltua asian itselleni. :smiley-angelic006No negahan se oli kuitenkin odotetusti. Dpo nyt 10-11 ehkä, odottelen menkkoja alkuviikolle.
 
Ja jos totta puhutaan niin tein mä tuollaisen rfsu herkän testin parin tunnin pissasta, kun ajettiin kotiin reissusta. Ja ota nyt selvää sitten onko se viivanpaikka vai mitä.

5min testin teosta


testiajan jälkeen ehkä noin 20min sen jälkeen


Tuossa näytössä oli ihan kauheat viirut sen muovin pinnassa. Tosi vaikea oli saada edes kuvaan yhtään mitään muuta kuin sen syherön muovin pinnassa.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea pikkikselle ja muille plussanneille. :Heartred

Tekasin tos aiemmi ovistestin ja tosi haalee viiva ja haalistu vaa ajan kuluessa. Nyt kp21 ja ovista näyttää kalenteri. Liekkö ollu ja menny jo vai vasta tulossa.. Mies töissä, joten ei paljo nyt peittoa heilutella, joten ihan hyvä vaan, jos meni esim. Pari päivää si ohi kun talleteltiin. :grin

Millä kiertopäivillä teillä on yleensä ovikset? Vaihteleeko vai pysyykö suht samana? Mulla se pitkä viime kierto varmaa sekotti ihan koko pakan.. :wacky:
 
Anteeks kun mä täällä koko ajan nakkisormilla painelen vääriä arvioita teidän viesteihin. :angelic: Tai en tiedä tuleeko ilmoitus, jos sen poistaa ja vaihtaa toiseen. Mutta jos joku ihmettelee sopimattomia arvioita :grin

Täällä onkin nyt jännät paikat monilla! Itsekin menin testaamaan tänään vaikka niin ei pitänyt. Mutta nännit on olleet mulle poikkeuksellisesti arkana niin sain perusteltua asian itselleni. :smiley-angelic006No negahan se oli kuitenkin odotetusti. Dpo nyt 10-11 ehkä, odottelen menkkoja alkuviikolle.


Mä kans tökin jatkuvasti vääriä arvioita ja sit vaihtelen niitä toivoen että kenellekään ei tulis epäsopivista ilmoituksia. Koneella kun ollessa onnistun välillä painamaan vääriä :joyful:

Pidän peukkuja sulle jos ne menkat vaikka jättäisi tulematta ja saisit myös plussan. Kyllähän se voi olla vielä dpo10-11 nega :wink
 
Heh, meitä on monta näillä päivillä menijöitä :happy:
Millasia oloja siellä? :)
Mulla ei ollu näin voimakkaita tuntemuksia ennen keskenmenoa, sen jälkeen pms ollut välillä aika megapaha (joskus täysin negakierroissakin ollut ties miten voimakkaita juttuja ja esim. pahoinvointia mulla on nykyään aina ennen menkkoja - voisin siis herkästi luulla olevani raskaana, jos en paremmin tietäisi :bag:) ja ovistuntemuksetkin voimakkaampia.
Mut katsellaan, itehän en uskalla nyt kohta edes tehdä testiä ja pitkitän sitä vaan, etenkin kun tiputtelukin loistaa poissaolollaan :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

No siis tisseillä on ihan omat meininkinsä. Ne on aivan semmoiset pallot niinku ois silikonit laitettu. Nännit on ainakin minusta huomattavasti tummemmat (hitsi ku en laittanut tissigalleriaa tällä kertaa pystyyn. Ja ihan totaalisen randomi juttu: nännin päät kuitenkin enemmänkin vaaleanpunaiset, ehkä jopa pinkkiä o_O nälkä tuntuu olevan herkemmässä myös. Alamasuun kohdistuu kaikenlaisia kaikenlaisia iskuja välillä, toki nyt on ollu vähän vähemmän ehkä. Väsymyksestä ja yön levottomuudesta ja heräilystä mun ei ehkä kannata mainita kun olosuhteet normaalista poikkeavat (paska retkipatja lattialla ja valoisa tila. Mahallaan ei voinu olla yhtään, selällään en osaa nukkua ja kyljellä maatessa lantio kipeytyy ku se osuu lattiaan :rolleyes: ). ehkä tällä hetkellä selkein muutos on tissien kanssa, muuten ei oo ihan niin huomattavia oireiluja:joyful:
 
Tässä tän aamun testi. Kai tän voi pikkuhiljaa uskoa. Tänään ois viikot 4+1. Vielä jännittää ett onhan se varmasti elossa kunnes eka ultra tulee ja onhan se oikeassa paikassa.

20200704_074842.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Ja jos totta puhutaan niin tein mä tuollaisen rfsu herkän testin parin tunnin pissasta, kun ajettiin kotiin reissusta. Ja ota nyt selvää sitten onko se viivanpaikka vai mitä.

5min testin teosta


testiajan jälkeen ehkä noin 20min sen jälkeen


Tuossa näytössä oli ihan kauheat viirut sen muovin pinnassa. Tosi vaikea oli saada edes kuvaan yhtään mitään muuta kuin sen syherön muovin pinnassa.

Kyllä tossa jotain näkyy! RFSU:n herkästä on vaikea nähä viivoja ja oon ittekkin sen huomannut, kun näytössä on usein viiruja ja se näyttö on niin pieni. Lupaavalta näyttää. :happy:

Hyväksi testiksi koen, koska nega on aina ollut nega.
 
En nyt sit tiiä... haaleelta näyttääpi. Toi ylin oli torstain klo 16 ja kp 18. Ennen sitä ja sen jälkee ollu haaleeta. Eilen oli tosi vahvoja ovisoireita ja ne limat... aamulämmöt kaks päivää korkeemmal. Nähtäväks jää, mut jatkan kaks kertaa/vrk viel testausta.
 

Liitteet

  • 1D8EA940-218F-4236-BDE6-D3113402BBDA.jpeg
    1D8EA940-218F-4236-BDE6-D3113402BBDA.jpeg
    16.3 KB · Katsottu: 100
Munasarjajomot loppu kuin seinään tänään aamusta ja eilen illasta oli ovislimaa ja mies hulluna. :eek:
Voihan se olla, että keho teki jo uutta ovulaatiota keskenmenon jälkeen, koska nyt on hyvä olla.

En nuolaise ennekuin tipahtaa, mutta käytännössä täysin oireeton olo. :grin
 
Takaisin
Top