Rapumamma
Puuhakas puhuja
Siis ihan samat oireet! Mulla tuntui äsken et mun munasarjat räjähtää kun oli TAAS pissahätä kun koirien kans käytiin lenkillä. Ja repi ja vihloi vähän väliä. Alaselkää myös jomottanut, yleensä jommalta kummalta puolelta. Huimausta, ja ihan armotonta vitutusta. Ja röyhtäilyä. Mies oli kuulema viime yönä luullut näkevänsä unta että joku poraa, ja oli havahtunu siihen ja ihmetellyt että kuka idiootti poraa keskellä yötä kunnes oli tajunnut että se olen vaan minä joka piereskelenMulla jännät paikat
Tuli jotain ihme autopahoinvointia, kun mentiin mökkitietä, kahviakin yritin möksällä ryystää yhden kupillisen, mut koko päivän on tökkinyt ja minä kahvihiiri, en sitä 3 tän päivän kupillista enää alas saanut mökillä, vaan piti heittää pusikkoon.
Sit mökiltä ajeltiin kylille niin oli pakko pysähtyä syömään kesken matkan sen pahoinvoinnin takia.. Sitten autossa mielestäni haisi koko ajan hiki, mikä oksetti lisää ja nyt oon haistavani hikeä vaatteissanikin
Hoh hoijaa jos menkat nyt alkaakin niin en voi muuta sanoa, kun et on vuosisadan pms. Kiihdyn välillä ihan ihme asioista, autossakin taas raivosin jotain miehelle ja mieskin jo kysyi et mikä mua vaivaa sinällään ei uutta kun nää oireet voi tosiaan olla niitä menkkoihin liittyviä mutta mutta... Erikoisinta et taas koskee iskiasta ja alaselkää oikeelta puolen vaik mitään en oo tehnyt, paitsi pelasin sulkapalloa
Nii ja ne hiton hapankorput. Himoitsen niitä koko ajan.. Mies kysyi jo et oonko addiktoitunu niihin
Mutta joo, ärsyttävät olot alkaa jo olla
Muokattu viimeksi: