Raskaaksi 2020

Tässä ei kyllä senkään vertaa kuin aamulla Apteekin herkässä. Nyt siis vajaan 5 h pidätyksellä rfsu herkkä. Pitäis voida tehä 6 pv ennen menkkoja, mikä siis tänään, mutta aamuvirtsasta suositellaan.. Nii ku nyt kaikissa yleensä, sehän on selvä. No nyt mulla ei enää oo ku sofin normi testi jonka aion tehä huomen aamuna:hilarious: en osaa siitä aamullisesta sanoa onko hyvin hailakka haamu vai pelkkä viivan paikka.. Mitä ootte mieltä?
 

Liitteet

  • IMG_20200703_153607.jpg
    IMG_20200703_153607.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 157
Tässä ei kyllä senkään vertaa kuin aamulla Apteekin herkässä. Nyt siis vajaan 5 h pidätyksellä rfsu herkkä. Pitäis voida tehä 6 pv ennen menkkoja, mikä siis tänään, mutta aamuvirtsasta suositellaan.. Nii ku nyt kaikissa yleensä, sehän on selvä. No nyt mulla ei enää oo ku sofin normi testi jonka aion tehä huomen aamuna:hilarious: en osaa siitä aamullisesta sanoa onko hyvin hailakka haamu vai pelkkä viivan paikka.. Mitä ootte mieltä?

Mun silmiin en oikein nää mitään selkeää, oon kyl huono tihrustamaan, mutta kun kuvaa kääntelee saattaa ehkäpä jotain näkyäkin. Mut vaikea sanoa tässä vaiheessa, kun voi olla viivanpaikkakin :confused005 Yleensähän livenä nuo viivanpaikat tai viivat näkyy selkeämmin, niin et värikin erottuu :) tee testi parin pv:n päästä uudestaan, kun eikö sulla ollu vasta dpo 9 eli aika aikaista vielä. Millon oot saanu aiemmissa raskauksissa viivaa testiin? :rolleyes:
 
Mun silmiin en oikein nää mitään selkeää, oon kyl huono tihrustamaan, mutta kun kuvaa kääntelee saattaa ehkäpä jotain näkyäkin. Mut vaikea sanoa tässä vaiheessa, kun voi olla viivanpaikkakin :confused005 Yleensähän livenä nuo viivanpaikat tai viivat näkyy selkeämmin, niin et värikin erottuu :) tee testi parin pv:n päästä uudestaan, kun eikö sulla ollu vasta dpo 9 eli aika aikaista vielä. Millon oot saanu aiemmissa raskauksissa viivaa testiin? :rolleyes:
Joo 9. En oo näin aikasin saanu, tosin en muista testasinko viime raskaudessa edes näin aikaisin. Sen muistan että kun plussa tuli, se oli suunnilleen niitä päiviä ku menkkojen ois pitäny alkaa. Ja ne kaks ekaa raskautta joista siis lapset niin en kyllä testannut näin aikasin, ekasta kävin labrassa virtsatestissä niin oli silloin jo n. 10 pv menkat myöhässä ja tokasta tein cb viikkonäytöllisen niin näytti 3+ ja silloin oli n. 5-7 pv menkat myöhässä. Tai no en ollu varma koska odottaa niitä koska suoraan pillereiden lopettamisen jälkeen raskauduin. Mutta täsmäsi kuitenkin, ja tyttö syntyi 3 pv lasketun jälkeen
 
Aa niin piti kysyä et onko ollut turvotusta? Mulla on niin tuju turvotus et näyttää et olisin raskaana niin että ei voi peittää mikä on nolo ja nivuset on hassusti arat. Myös selkä kipee ja säteilee jalkoihin. Aamuisin ihmeen energinen mut illalla uni kyl maistuu

Siis joo, oli mulla ja nyt vaan pahenee. Jalat turpoaa töissä niin, että kotona vaan makaan jalat kohti kattoa. Maha on kanssa ihan pömpöllään, housut ei meinaa mennä kiinni :grin Sulla on kyllä todella lupaavat oireet :)
 
Nyt iski taas hermostus. Sain jo aika vahvan viivan eilen klo 16 (ei vielä plussa kuitenkaan) ja nyt tänään sitten samaan aikaan testattu niin selkeästi haaleampi:arghh: selvät ovisoireet on kuitenkin. Mahanippailuja, selvät ovislimat ja tissit kipeytyny. Ylempänä eilinen ja alempana tänään tehty.
Se voi olla et olis ollu plussa tossa välissä. Mulla oli klo 10 nega ja klo 17 plussa viime kierrossa, et se muuttuu niin nopeesti. Tai sit ovis on sulla vasta tulossa. Testailisin kaks kertaa vuorokaudessa niinä päivinä kun ovis on oletetusti, jos on siis säännöllinen kierto, ettei mee ohi. Toisilla se hormoni myös laskee nopeesti, että ei jää välttämättä testissä kiinni jos tikuttaa 1 krt vuorokaudessa.
Toivottavasti ovis löytyy vielä :smiley-angelic001:Heartred
 
Se voi olla et olis ollu plussa tossa välissä. Mulla oli klo 10 nega ja klo 17 plussa viime kierrossa, et se muuttuu niin nopeesti. Tai sit ovis on sulla vasta tulossa. Testailisin kaks kertaa vuorokaudessa niinä päivinä kun ovis on oletetusti, jos on siis säännöllinen kierto, ettei mee ohi. Toisilla se hormoni myös laskee nopeesti, että ei jää välttämättä testissä kiinni jos tikuttaa 1 krt vuorokaudessa.
Toivottavasti ovis löytyy vielä :smiley-angelic001:Heartred
Nii siitäkää voi mennä takuusee vaik olis olluki. Aika sähäkkä nousu ja lasku kyl jos oli jo. Eilen oli aamulämmöt aika matalat ja tänään jo selvästi korkeempi. Jos ompi kolme päivää peräkanaa kohol ja jää kohol eikä lähe tummuu ni sit saatto jo olla? Onneks keskiviikkona talleteltii myöhää illal ja tänäänkin ois tarkotus:facepalm:
 
Ovis ei varmaan vielä lähelläkään, mutta eikö pikkuhiljaa viiva ole lähtenyt vahvistumaan :pompus: viime kierrossa tuntu että hailakkaa vaan tulee, mutta nyt näyttäis jo vähän vahvistuvan.. ovis saattaa olla tulossa kun vähän juilii jo munasarjoja..jatkan testailuja ja toivottavasti tulisi ovis plussaa tässä-
Kierrossa :smiley-angelic001



20200703_183121.jpg
 
Täällä testit vahvistuu :hello2
Aamulla jo säikähdin kun testi oli haaleampi kuin eilen, mutta sitten muistin että täälläkin joku kirjoitteli, ettei aamupissasta tule yhtä vahvaa viivaa ja näköjään pitää itselläkin paikkansa. Pc ja rfsu molemmissa testeissä sama juttu
Ylin eilinen, keskimmäinen aamu, ja alin äsken
 

Liitteet

  • IMG_20200703_200857.jpg
    IMG_20200703_200857.jpg
    33.1 KB · Katsottu: 144
Aa niin piti kysyä et onko ollut turvotusta? Mulla on niin tuju turvotus et näyttää et olisin raskaana niin että ei voi peittää mikä on nolo ja nivuset on hassusti arat. Myös selkä kipee ja säteilee jalkoihin. Aamuisin ihmeen energinen mut illalla uni kyl maistuu

Mulla oli ennen plussaa selkä kipeä ja tuikki toiseen jalkaan, siitä heräsi optimistisuus ja toiveet ja myöhemmin plussasinkin :)
 
Onnea plussanneille :gen014 :Heartredniin kovalla tahdilla plussia satelee että pian yksinäni kirjoittelen:laughing002

Kp2. Tiputtelee edelleen, vähän ja enemmänkin limainen vuoto:laughing001 jospa kolmas kerta toden sanoo. Cb ovistestiä miettisin hankinta listalle niin ei tarvii viivoja arvailla. :sign19
 

Liitteet

  • IMG_20200703_123445.jpg
    IMG_20200703_123445.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 125
  • IMG_20200703_123445.jpg
    IMG_20200703_123445.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 117
Onnea plussanneille :gen014 :Heartredniin kovalla tahdilla plussia satelee että pian yksinäni kirjoittelen:laughing002

Kp2. Tiputtelee edelleen, vähän ja enemmänkin limainen vuoto:laughing001 jospa kolmas kerta toden sanoo. Cb ovistestiä miettisin hankinta listalle niin ei tarvii viivoja arvailla. :sign19
Kyllä siellä vaan edelleen joku kurkkii! Ja älä pelkää, minä en oo varmaan täältä lähössä kulumallakaan, jonkin sortin ihme pitäisi tapahtua, että plussan (varsinkaan pysyvän) testiin saisin:laughing002
 
Kyllä siellä vaan edelleen joku kurkkii! Ja älä pelkää, minä en oo varmaan täältä lähössä kulumallakaan, jonkin sortin ihme pitäisi tapahtua, että plussan (varsinkaan pysyvän) testiin saisin:laughing002

Ollaan yhdessä täällä :hilarious:
Mä päätin etten enää Rtesti tee....:angelic: ja päättelin että joku yritti edes jäädä matkaan viime kierrosta :)
 
Reggie: tsemppiä, toivottavasti lähete menisi läpi. :smiley-angelic001

Mulla myös dpo 9 mut ei oo muuta oiretta kun tosi kipeet rinnat o_O en meinaa pystyä olemaan mahallani ja yölläkin heräsin kun asentoa vaihdoin. Enää ei oo unettomuutta. Herään kyllä 7, mutta nukun kuitenkin hyvin.
Nenä tukossa yöllä, kuolaan :hilarious: tänään aivastelin pari kertaa. Ilmaa on edelleen maha täynnä. :playful:

Ei näistä ota oikein tolkkua, kai mä testaan aikasintaan huomenna kun mulla on ne vaihdettavat lääkkeet. :meh:
Mulla taas on kaikki muut paitsi rinnoissa ei mitään muutoksia :bored:

en tainnut vielä tätä laittaa, mä näen jotakin mut voi olla vaan viivanpaikka.. Tää on niin ärsyttävää ja tuskallista! Miten muut dpo9:t? :joyful:
 

Liitteet

  • testi.jpg
    testi.jpg
    10 KB · Katsottu: 134
Mulla jännät paikat :nailbiting:

Tuli jotain ihme autopahoinvointia, kun mentiin mökkitietä, kahviakin yritin möksällä ryystää yhden kupillisen, mut koko päivän on tökkinyt ja minä kahvihiiri, en sitä 3 tän päivän kupillista enää alas saanut mökillä, vaan piti heittää pusikkoon.
Sit mökiltä ajeltiin kylille niin oli pakko pysähtyä syömään kesken matkan sen pahoinvoinnin takia.. Sitten autossa mielestäni haisi koko ajan hiki, mikä oksetti lisää ja nyt oon haistavani hikeä vaatteissanikin :shifty:
Hoh hoijaa jos menkat nyt alkaakin niin en voi muuta sanoa, kun et on vuosisadan pms. Kiihdyn välillä ihan ihme asioista, autossakin taas raivosin jotain miehelle ja mieskin jo kysyi et mikä mua vaivaa :smiley-ashamed004 sinällään ei uutta kun nää oireet voi tosiaan olla niitä menkkoihin liittyviä mutta mutta... Erikoisinta et taas koskee iskiasta ja alaselkää oikeelta puolen vaik mitään en oo tehnyt, paitsi pelasin sulkapalloa :grin

Nii ja ne hiton hapankorput. Himoitsen niitä koko ajan.. Mies kysyi jo et oonko addiktoitunu niihin :playful:
Mutta joo, ärsyttävät olot alkaa jo olla :hilarious:
 
Mulla jännät paikat :nailbiting:

Tuli jotain ihme autopahoinvointia, kun mentiin mökkitietä, kahviakin yritin möksällä ryystää yhden kupillisen, mut koko päivän on tökkinyt ja minä kahvihiiri, en sitä 3 tän päivän kupillista enää alas saanut mökillä, vaan piti heittää pusikkoon.
Sit mökiltä ajeltiin kylille niin oli pakko pysähtyä syömään kesken matkan sen pahoinvoinnin takia.. Sitten autossa mielestäni haisi koko ajan hiki, mikä oksetti lisää ja nyt oon haistavani hikeä vaatteissanikin :shifty:
Hoh hoijaa jos menkat nyt alkaakin niin en voi muuta sanoa, kun et on vuosisadan pms. Kiihdyn välillä ihan ihme asioista, autossakin taas raivosin jotain miehelle ja mieskin jo kysyi et mikä mua vaivaa :smiley-ashamed004 sinällään ei uutta kun nää oireet voi tosiaan olla niitä menkkoihin liittyviä mutta mutta... Erikoisinta et taas koskee iskiasta ja alaselkää oikeelta puolen vaik mitään en oo tehnyt, paitsi pelasin sulkapalloa :grin

Nii ja ne hiton hapankorput. Himoitsen niitä koko ajan.. Mies kysyi jo et oonko addiktoitunu niihin :playful:
Mutta joo, ärsyttävät olot alkaa jo olla :hilarious:

Lupaavaa lupaavaa, niiin lupaavaaa! Nyt en jaksa oottaa että testaat :nailbiting::excited001
 
Mulla jännät paikat :nailbiting:

Tuli jotain ihme autopahoinvointia, kun mentiin mökkitietä, kahviakin yritin möksällä ryystää yhden kupillisen, mut koko päivän on tökkinyt ja minä kahvihiiri, en sitä 3 tän päivän kupillista enää alas saanut mökillä, vaan piti heittää pusikkoon.
Sit mökiltä ajeltiin kylille niin oli pakko pysähtyä syömään kesken matkan sen pahoinvoinnin takia.. Sitten autossa mielestäni haisi koko ajan hiki, mikä oksetti lisää ja nyt oon haistavani hikeä vaatteissanikin :shifty:
Hoh hoijaa jos menkat nyt alkaakin niin en voi muuta sanoa, kun et on vuosisadan pms. Kiihdyn välillä ihan ihme asioista, autossakin taas raivosin jotain miehelle ja mieskin jo kysyi et mikä mua vaivaa :smiley-ashamed004 sinällään ei uutta kun nää oireet voi tosiaan olla niitä menkkoihin liittyviä mutta mutta... Erikoisinta et taas koskee iskiasta ja alaselkää oikeelta puolen vaik mitään en oo tehnyt, paitsi pelasin sulkapalloa :grin

Nii ja ne hiton hapankorput. Himoitsen niitä koko ajan.. Mies kysyi jo et oonko addiktoitunu niihin :playful:
Mutta joo, ärsyttävät olot alkaa jo olla :hilarious:
Ooo lupaavaa! Mä pidän peukut ja varpaat pystyssä :smiley-angelic001 millon testaat :cool14

Ja rapumamman testissä joku vilkkuu myös!

Mä luulen, että ekaa kertaa tunsin munasolun irtoomisen. Tosi erikoinen kipu tuli vasemmalle alavatsaan o_O
 
Ooo lupaavaa! Mä pidän peukut ja varpaat pystyssä :smiley-angelic001 millon testaat :cool14

Ja rapumamman testissä joku vilkkuu myös!

Mä luulen, että ekaa kertaa tunsin munasolun irtoomisen. Tosi erikoinen kipu tuli vasemmalle alavatsaan o_O

Lupaavaa lupaavaa, niiin lupaavaaa! Nyt en jaksa oottaa että testaat :nailbiting::excited001

Testaan varmaan vasta parin 3 päivän päästä :hilarious: valitettavasti joudutte elämään jännityksessä ja epätietoisuudessa, lupasin itelleni ettei testiä ainakaan nyt viikonloppuna kun rentoudutaan täällä maalla :cool14
Yks testi on kyllä tuolla laukussa, mut oman olon mukaan meen nyt, en haluu pilata fiiliksiä näin viikonloppua vasten, jos onkin nega ja vihaan haamujen tihrustamista, kunnon viiva sit kiitos :grin :smiley-ashamed004
 
Takaisin
Top