Nyt tein toisenkin one step-puikon ja siihenkin piirtyi kahden minuutin kohalla viiva.
Mäkin olen kuullut ja joillekin on tullukkin ihan menkat, vaikka raskaana ollut. Olisikohan siinäkin syynä jos ovis on tullut myöhemmin..? Toivotaan parasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt tein toisenkin one step-puikon ja siihenkin piirtyi kahden minuutin kohalla viiva.
Kiitos tää helpotti! Aattelinkin, että ootan ja katon häviääkö viiva itekseen ja jos tosiaan vahvistuu niin soitan neuvolaan ja pyydän Hcg mittaukset yms...On kyllä selkeä viiva Kannattaa varmaan vielä seurailla tilannetta ja tehdä uusi testi myöhemmin? Kohdunulkoinen jos olisi niin ei se ihan heti mitään vahinkoa tekisi, usein ne kai poistuu itsekseen. Mutta jos viiva alkaa vahvistua niin kannattaa varmaan neuvolaan kyllä olla yhteydessä.
Jep! Mä olin ihan ihmeissäni, kun limailu ei loppunut niinkuin yleensä ja alkoi kivuttomat mutta tosi runsaat kuukautiset, jotka jatkui vielä tänäänkin. Toi vasemman munasarjan jomottelu sai mut tekemään testi kuiteskin.Mäkin olen kuullut ja joillekin on tullukkin ihan menkat, vaikka raskaana ollut. Olisikohan siinäkin syynä jos ovis on tullut myöhemmin..? Toivotaan parasta
Siis mä menin huviksee tekee ovis testin ku ne saattaa kertoo onko raskaana ni se näytti lähelle plussaa Mut meinaan testaa tiistaina ihan r.testillä ehkä ennen sitä kulutan mun ovis testit ku ne oli jotain ihan paskoja missä ei kontrolli viivakaa oo kunnollinen ni en aijo käyttää niitä niiden oikeesee tarkotukseen ainakaa tässä vielä kuva
Ketkä täällä testaa ens viikolla?
Mua vähän harmittaa kun en oo ostanu yhtään herkkää testiä vaan kaikki on 25. Katoin vanhoja kuvia puhelimesta ja löysin minin aikaisen Digin kuvan. Äkkiä laskin että se näytti 3+6 raskaana 1-2 ja jos ovis oli mun oletuksen mukaisesti niin ens perjantaina ois sama ajankohta.
Mua vähän harmittaa kun en oo ostanu yhtään herkkää testiä vaan kaikki on 25. Katoin vanhoja kuvia puhelimesta ja löysin minin aikaisen Digin kuvan. Äkkiä laskin että se näytti 3+6 raskaana 1-2 ja jos ovis oli mun oletuksen mukaisesti niin ens perjantaina ois sama ajankohta.
kokeile jotain muuta testiä. Nuo aiemmat oli jotenkin selvemmät, mutta tässä kuvassa en näe koko viivaa. Rfsu liuska on näyttänyt ainakin itsellä aikaisin viivaa vaikka esim. Pc liuska on ollut haaleampi.
Täällä yksi, jolla odotus alkoi ihan kunnon kahden päivän vuodolla. Joten hyvin mahdollista, että kaikki hyvin:)Nyt tein toisenkin one step-puikon ja siihenkin piirtyi kahden minuutin kohalla viiva.
Kysyn nyt täältä kokemusta vaikkei varmaa lääkäreitä oo paikalla. Mä testasin viikko sit dpo 12 negan ja lähdin terassille ja join ehkä 4-5 juomaa illassa ja sit seuraavana iltana sama, testasin siis negan, joka sit oli kyllä muuttunut hyvin haaleeksi roskishaamuksi tai viivanpaikaksi ku seuraavana aamuna sitä katoin. Mut se oli nega koko 10 min ku sitä tutkin. No Sit dpo 14 nii oliki hyvin hyvin haalea haamuviiva, ja selkee haamu dpo 16. Mitähä vahinkoa oon voinut nyt aiheuttaa noilla alkoholiannoksilla :banghead: :arghh: vai onkohan se alkio suojassa vielä.
Voi mennä :) minulla on aika lyhyt tuo lh-piikki ja menee helposti ohi, jos ei testaa kaksi kertaa päivässäPäivällä ovulaatiotesti näytti suunnilleen tasavahvoja viivoja ja nyt yöllä kokeillessa ihan haaleaa. Voiko tosiaan lh-huippu mennä näin äkkiä ohi?