Raskaaksi 2020

Täällä onnistuttiin rauhottuun illasta, kun luki teidän viestejä. :Heartred
Eilen tuli vielä verta jonkin verran illasta ja tänään aamusta testissä haaleampi viiva kuin eilen, eli luonto hoiti homman itekseen. Myös jomottelut vasemmalla puolella on rauhoittuneet. Olo on helpottunut, kun oli semmoinen olo että 6 päivää kestäneen saavista kaatamalla vuodon jälkeen kaikki ei voi olla normaalisti. Nyt on hyvä mieli ja turvallinen olo. :love7
Kohti Yk4:sta.

Mä odotan hetken että lähi apteekki aukeaa ja sen jälkeen hyppään pyörän selkään. En usko yhtään Plussaan ens viikolla mutta saanhan mä testata.

Kahvi ja leipä maistui tänä aamuna jotenkin erilliselle. Aiemminkin oon syöny ihan samanlaisen aamupalan mutta nyt jotenki erityisesti se kahvin maku oli poikkeava. Saa nähdä... Ei vielä mitään oireita vois edes olla mutta mulla vaan on valtavan hyvä mielikuvitus niiden suhteen. Aiemmissa raskauksissa on kahvi alkanut tökkimään pahasti alussa ja siitä viimeistään on tiennyt olevansa raskaana.

Kp 8 ja eile lakkas vuoto, joten pian päästään tikuttelee ovista! Jännittää samanlailla, ku pikkutyttönä tivoliin mennessä. :grin

Mikä tilanne teillä? :)

Onko sulla pitkä kierto vai muuten vaan pitkät menkat? :joyful:

Kp12, vois ehkä tikutella tänään kuitenkin, katotaan mikä fiilis ku kotia keretään :) tuntuu että ainakin itsellä tosi rento fiilis asian suhteen ku aina joutuu tarkistaa kierron vaihe cluesta ku ei muista ikinä :hilarious: eipä sitä silleen ajattele edes asiaa toki :joyful:

Piti vielä sanoa, että olen jotenkin toisaalta onnellinen, kun mun keho itseasiassa yrittää saada jotain aikaiseksi. :happy:
Nyt on semmonen fiilis, että se plussa sieltä vielä tulee.

Mulla sama fiilis! Koska niin kuin olen varmaan monesti sanonut, en ole koskaan aiemmin edes haamua/viivan paikkaa saanut testiin (paitsi roskishaamu ja samana päivänä digi+ kun olin esikoisesta raskaana), niin jotenkin ihan mahti fiilis että nyt ainakin jotain yrittää vihdoin ja viimein tapahtua :woot: Odottelen jo, että pääsee illalla kotiin uudestaan testaamaan.

Esikoinen tuumasi aamulla rinnalla ollessa ”täältä ei tule” ekaa kertaa ikinä o_O Sai se sieltä sitten jotain kuulemma tulemaan kun tarpeeksi kauan yritti :grin:grin

Täällä kp49 ja dpo9 . Ei mitään uutta auringon alla, oireet on aika lailla. Vv holisee mut ei niin paljon, syke on noussut ihan selvästi ja heikottaa. Krapulassa en ole mut sellainen olo. Tissit kipeet ja painavat mutta lämpöjen mukaan en ole edes ovuloinut. Tai ne on jo laskusuunnassa eli mun tämän kierron bbt käyrää ku katsoi niin ei mitään tasaista nousua tai laskua ja nousua.

Nyt ekaa kertaa oikeastaan päätin et foorumilla käyn mutten välttämättä kommentoi. Oon kuitenkin hengessä mukana ja kyl Alloha testis viivaa näkyy toivottavasti vahvistuu tuosta <3

Juhannustaikoja en kyllä tehnyt kuin mietin ääneen että tulisi nyt vauva edes joskus ja ihan rehellisesti sanottuna ekaa kertaa koko yli vuoden ajan mitä foorumilla ollut niin oon oikeesti rauhassa tämän suhteen. Tiedän että pääsen gynelle ja tiedän että kierto tästä tasaantuu ja sit joku yllätysten yllätys käy ja raskaudun juuri silloin kun kuuluu ja niin... Tosi mukava olotila oikeastaan ekaa kertaa niin pitkään aikaan.

Kuitenkin oon eronnut ja nyt kun suht tuore suhde kuitenkin (en uskonut että hänen kanssaan alkaisin, meillä oli pitkään sellainen suhde et ku ei ollut suhteessa niin nähtiin toisiamme ja karanteeni syvensi sen sitten enemmän ja oon todella tyytyväinen) joten ehkä vaan se vauva tulee kun haluaa. Ja nyt mä otan stressittömän tilan, odotan mun menkat ja sit heitän ovistestit jokeen.

Lähetin miehen vielä kauppaan ostamaan RFSU:n herkän, koska halusi varmistaa ettei One Stepeissä ole mitään vikaa ja RFSU:hunkin tuli haalea viiva, joka on siis jo lähes olematon eli jokin siellä oli matkassa, mikä nyt lähtee pois. :greet025

Eilen päivällä ovulaatiotesti oli suunnilleen tasavahva, yöllä ihan haalea, ja nyt taas suunnilleen tasavahva. Kai se yöllinen testi oli maanantaikappale sitten, minä jo ihmettelin että onko lh-huipun kestokin muuttunut keskenmenon jälkeen :grin

Onko tämä testi nyt positiivinen? 22 päivää keskenmenon tyhjennyksestä.

Liitteet

• 20200621_134827.jpg
    20200621_134827.jpg
    20.1 KB · Katsottu: 208
Eilen päivällä ovulaatiotesti oli suunnilleen tasavahva, yöllä ihan haalea, ja nyt taas suunnilleen tasavahva. Kai se yöllinen testi oli maanantaikappale sitten, minä jo ihmettelin että onko lh-huipun kestokin muuttunut keskenmenon jälkeen :grin

Mun silmään ainakin näyttää positiiviselta.

Äsken tuntu kun olis joku vesipallo poksahtanut alapäässä ja paksua verta oikeen pulpahti. Keskiviikkona olis pitänyt alkaa menkat. Ei oo tuntunut yhtään et olis raskaana, et sikäli ei yllätä. Jotain tässä nyt tapahtu kun kierto ollut säännöllinen. Vuoto jatkunut nyt hetken. Katotaan tuntuuko enää huomenna et tarvis testata. Jos nää nyt on ”menkat” ni toivottavasti tulevat nyt sit loppuun asti ja pääsee uuden kierron kimppuun :smug: . On ollut kiva juhannus ja hyvä mieli. Voi olla et huomenna kotona väsymyksen kanssa, iskee eri tavalla päälle. No nyt hyvällä mielellä :happy: uutta yritystä kohti!

Muokattu viimeksi:

Positiiviseksi mäkin ton sanon

Viiva haalistuu, mutta jomottelu/lievä kipu ei ota loppuakseen.
Onkohan se varmasti niin, että raskausmateriaali poistuu itsekseen aina kun Hcg alkaa laskea, koska viiva tosiaan haalenee mutta hitaasti, koska näkyy edelleen?
Tää jomottelu on inhottavaa ja alan kohta olla varma, että munanjohtimessa oli jotain.

Pitikin mennä tekemään Predictor Early. Siinä näkyy joku toinenkin erittäin haalea mutta havaittavissa oleva viiva. Onneksi ostin toisenkin samanlaisen niin voi testata myöhemmin uudestaan jos tuo oliskin haamun esiäiti.

Paljon oli tullu tekstiä! Onnea plussanneille ja tsemppiä teille, joilla on uusi yk lähtenyt käyntiin :angelic:
ON... kp 5 menossa, menkat kesti sen 2pv ja loppu ku seinään :wideyed: Outoa.. Haen ovistestit ensviikolla ja sit taas lähtee :smug:

Mulla oli kohdunulkoinen raskaus. Lääkärissä lähettivät takaisin kotiin odottelemaan että tyhjeneekö itsestään. Pari kertaa kävin hcg mittauksessa terveyskeskuksessa. Lääkäriin mennessä mun kivut oli omasta mielestä kovat ja pelotti tosi paljon, mutta lääkäri lähetti silti kotiin. Kuulemma kipu on sietämätön, jos oikeasti on akuuttihätä. Eli seuraile pari päivää, muuttuuko testit kokonaan negaksi. Tottakai voit soittaa myös lääkäriin ja pyytää verikoetta :)

Mulla oli kohdunulkoinen raskaus. Lääkärissä lähettivät takaisin kotiin odottelemaan että tyhjeneekö itsestään. Pari kertaa kävin hcg mittauksessa terveyskeskuksessa. Lääkäriin mennessä mun kivut oli omasta mielestä kovat ja pelotti tosi paljon, mutta lääkäri lähetti silti kotiin. Kuulemma kipu on sietämätön, jos oikeasti on akuuttihätä. Eli seuraile pari päivää, muuttuuko testit kokonaan negaksi. Tottakai voit soittaa myös lääkäriin ja pyytää verikoetta :)
Kiitos! Tän tiedon tarvitsinkin. Eli jos testi on nega niin kaikki on sitten pois? :happy:

Tänään dpo 12 ja viiva reippaasti vahvistunut :dance008Testinä Rfsu:n liuska ja sitten tein vielä kokeeksi Rfsu:n ovistestin, kun täälläkin monesti puhuttu että ovistesti näyttäisi plussaa kun raskaana :rolleyes:

Liitteet

• E2E53F59-E060-48A0-8CDA-D00E3609B736.jpeg
    E2E53F59-E060-48A0-8CDA-D00E3609B736.jpeg
    10.6 KB · Katsottu: 241
Minä sain kkm:n jälkeen täysin puhtaan negatestin vasta tänään, 22 päivää tyhjennyksestä :) Lopultakin! Hcg kuitenkin tippui hyvin, reilussa viikossa putosi jo 26 000 -> 79, mutta loppu olikin hitaampaa.

Nyt ovulaatiotesti on jo haaleampi, eli plussa oli varmaan joko päivällä (kuva aiemmassa viestissä, suht. tasavahvat viivat), tai aiemmin aamulla jolloin en ollut testaillut. Ollaan hyödynnetty tänään ja eilen, olisi niin ihanaa saada nopeasti alkuun uusi raskaus ison menetyksen jälkeen :angelic:

Takaisin