Raskaaksi 2020

Mulla myös (kemiallisessa) tk lääkäri sanoi, että neljän viikon päästä jos ei testi ole vieläkään negatiivinen, niin pitää mennä uudelleen näytille josko sitten olisikin kohdunulkoinen. Eli hcg lasku ilmeisesti on hidasta joka tapauksessa :dead: Soitin sinne siis ihan paniikissa kun menkoista huolimatta rfsu näytti toista viivaa.

Mulla meni noin 4 viikkoa kkm:n jälkeen syksyllä 18 että tuli nega. Ultralla oli kuitenkin aiemmin todettu että lähes kaikki raskausmateriaali oli tullut parin ensimmäisen vuotopäivän aikana pois.

Tänään dpo 12 ja viiva reippaasti vahvistunut :dance008Testinä Rfsu:n liuska ja sitten tein vielä kokeeksi Rfsu:n ovistestin, kun täälläkin monesti puhuttu että ovistesti näyttäisi plussaa kun raskaana :rolleyes:

Oi onnea :hello2

Turhauttaa ja ärsyttää. Tänään kp41 ja Flo ilmoittaa, että kuukautiset myöhässä päivän. Viime kierrossa kuukautiset alkoivat kp41 aamulla ja olisin niin halunnut, että kierto olisi nyt ollut lyhyempi.

Tänään vasta alkoi rintojen arkuus, mikä yleensä on jo viikon ennen kuukautisia, joten odotukset kuukautisten alkamisesta ei ole nyt korkealla. Myöskään kp1 edeltävää päänsärkyä ei ole ollut. Muuten en ehkä toivoisi näin kovin kuukautisten alkua, mutta tänään tehty r-testi ei näytä muuta kuin viivanpaikkaa, niin toive olisi päästä seuraavalle yrityskierrokselle. Kuvassa vielä One Stepin viivanpaikka.

Liitteet

• IMG_20200621_193921__01.jpg
    IMG_20200621_193921__01.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 245
Onko sulla pitkä kierto vai muuten vaan pitkät menkat? :joyful:

Kp12, vois ehkä tikutella tänään kuitenkin, katotaan mikä fiilis ku kotia keretään :) tuntuu että ainakin itsellä tosi rento fiilis asian suhteen ku aina joutuu tarkistaa kierron vaihe cluesta ku ei muista ikinä :hilarious: eipä sitä silleen ajattele edes asiaa toki :joyful:
Mulla ollu yleensä sen 6pv, mut edellisessä kierrossa mentii yli kp 75, ni varmaa siitä viel johtuu.
Minä kans aina tarkistelen sovelluksesta ja nyt aattelin ekan kerran koittaa napata oviksen. :)

Kiitos! Tän tiedon tarvitsinkin. Eli jos testi on nega niin kaikki on sitten pois? :happy:
Joo näin mulle ainakin sanottiin :) samoin nyt keskenmenon kohdalla sanottiin, kerran kävin hcg mittauksessa ja oli hyvin jo laskenut, niin lääkäri sanoi, ettei ole syytä toiseen mittaukseen. Ainoastaan jos testit olisi pidempään näyttänyt plussaa, olisi hcg uudestaan otettu. Onneksi testit muuttui negaksi jo viikon jälkeen keskenmenosta, oli sen verran aikainen km.

Nyt odottelen milloin mahtaa ovulaatio tulla, jännittää pistikö km kroppaa sekasin enemmänkin. Toivon, että ei kovin pahasti ainakaan, kuitenkin meni kesken niin alussa...

Inhottavaa oli juhannusta olla juhlimassa, kun monet kyseli jälleen, että eikö me haluta lapsia, kun niitä ei vieläkään ole ja viinilasista päätellen ei ole tulossakaan. Itkua pidätellen koitin uteliaille vastata, että ei se aina ole niin yksinkertaista.

Joo näin mulle ainakin sanottiin :) samoin nyt keskenmenon kohdalla sanottiin, kerran kävin hcg mittauksessa ja oli hyvin jo laskenut, niin lääkäri sanoi, ettei ole syytä toiseen mittaukseen. Ainoastaan jos testit olisi pidempään näyttänyt plussaa, olisi hcg uudestaan otettu. Onneksi testit muuttui negaksi jo viikon jälkeen keskenmenosta, oli sen verran aikainen km.

Nyt odottelen milloin mahtaa ovulaatio tulla, jännittää pistikö km kroppaa sekasin enemmänkin. Toivon, että ei kovin pahasti ainakaan, kuitenkin meni kesken niin alussa...

Inhottavaa oli juhannusta olla juhlimassa, kun monet kyseli jälleen, että eikö me haluta lapsia, kun niitä ei vieläkään ole ja viinilasista päätellen ei ole tulossakaan. Itkua pidätellen koitin uteliaille vastata, että ei se aina ole niin yksinkertaista.
Toi on niin syvältä kun kysellään. Me oltiin kanssa kylässä, kun yksi henkilö möläytti, että meillekkin voi kohta tulla lapsi. Oltiin siis tuolloin jo melkeen vuosi yritetty tuloksetta. Mä istuin vain hiljaa yhtäaikaa vihaisena ja surullisena. Onneksi kestien järjestäjä jotenkin tajusi, miksi mä oli hiljaa ja sanoi, ettei se aina ole niin helppoa ja hänellä oli vaikeuksia saada lapsia. Se tuntui ihan kivalta. :Heartred

Mulla meni km jälkeen 2kk ennen kun tulin raskaaks esikoisesta, ei siis kauheesti sekottanu mulla ainakaan kun km oli ollu rv5 :)

Mulla meni km jälkeen 2kk ennen kun tulin raskaaks esikoisesta, ei siis kauheesti sekottanu mulla ainakaan kun km oli ollu rv5 :)
Mä niin toivon, että meillekin kävisi näin :smiley-angelic001 heinäkuun alussa mulla on lääkäriaika niin katsotaan tutkitaanko mitenkään syytä näille keskenmenoille. Toivon, että ottaisivat ainakin laajat verikokeet, jos sieltä vaikka löytyisi syy tähän. Vaikea ajatella, että syynä olisi vain huono tuuri.

Täällä lupaavista oireista huolimatta tehty tänään dpo 11 aamulla niin negatiivinen raskaustesti, ettei edes tarvitse yrittää mitään toista viivaa tihrustaa.

Täytyy yrittää ainakin nyt kesällä saada ajatuksia vähän jonnekin ihan muualle, kun tässä on nyt kohta kaksi vuotta elämä pyörinyt enemmän ja vähemmän raskausjuttujen, pettymysten ja niistä aiheutuvan surun ympärillä.

Ihanaa kesää kaikille ja paljon plussatuulia! :Heartred

Toi on niin syvältä kun kysellään. Me oltiin kanssa kylässä, kun yksi henkilö möläytti, että meillekkin voi kohta tulla lapsi. Oltiin siis tuolloin jo melkeen vuosi yritetty tuloksetta. Mä istuin vain hiljaa yhtäaikaa vihaisena ja surullisena. Onneksi kestien järjestäjä jotenkin tajusi, miksi mä oli hiljaa ja sanoi, ettei se aina ole niin helppoa ja hänellä oli vaikeuksia saada lapsia. Se tuntui ihan kivalta. :Heartred

Voi kun ihmisiltä puuttuu hienotunteisuutta :( Kolmen oikein läheisen ystävän kanssa jaetaan kaikki vauvahaaveet, keskenmenot, parisuhdeasiat, yms, ja he ovat ainoita keneltä uskallan kysyä asiaa suoraan. Keneltäkään muulta en.

Moi kaikki! Täällä päälle 1-vuotiaan lapsen äiti, ja miehen kanssa jätetty keväällä ehkäisy pois ja haaveena raskautua uudestaan. No, kävi niin että plussa tulikin ensimmäisestä yrityskierrosta, ja olo oli sellainen epäuskoinen mutta todella onnellinen. Kävikin niin, että eilen alkoi tuli keskenmeno (6. raskausviikko): mahakipua, verta tulee solkenaan ja hyytymiä. Eilen pahoinvointikin lakkasi kuin seinään, ja aavistelin jo pahinta.

Olo on surullinen, mutta toiveikas. Uskon että saamme esikoiselle sisaruksen, vaikka sen aika ei ollutkaan nyt. Yritän löytää positiivisia puolia; voin syödä nyt rennommin grilliherkkuja ja rakastamaani lakritsijäätelöä Yrityskiertoa 2 kohti ->

Ihmisiltä kyllä niin puuttuu empatiaa ja tilannetajua. En kans ymmärrä tällästen asioiden utelemista...

ON: kp11 ja tuntuu että ovis lähenemässä, limat lisääntyneet mut lämmöt vielä alhaalla. Sit tarttis vaan talletella, ku juhannuksena ei ollu tilaisuutta :) no vielä ehtii, luultavasti useampaankin kertaan.

Onnea plussanneille ja zemppi halit niille, jotka ehtivät jo innostua turhaan:Heartbigred

Täällä kp 7, menkkoja ei oo enää pariin päivään ollu. Oli ihan siedettävät menkat onneks. Täällä vähän arvon millon olis järkevää alottaa ovistestailu. Viime kierto oli 33 päivää pitkä ja ovis todennäkösesti ihan kierron lopussa.

Onko kellään kokemusta siitä, että lyhyt luteliaalivaihe lähtis itekseen pitenemää vai tarvitaanko usein gyneltä hormoneja sitä pidentämään? Toivon, et lähtis itekseen tasottuu ja pitenee...

Juhannukset juhlittu ja paluu arkeen. Oli ihana ja lämmin Juhannussää, ja herkkujen sekä uimisen täyteinen viikonloppu muutenkin :happy: en ihan koko ajan miettinyt tärppäsikö vai ei :grin flo olettaa menkkojen alkavan viikon päästä! Apuuvaaa!! Tänään alavatsaa nipistellyt :woot: tiiättehän tunteen tässä vaiheessa siellä korkealla olemisesta ja viikon päästä alas tulemisesta kovaa vauhtia...

Kp13 ja tuleva päivä näyttää mihin nämä ovis oireet menee. Oliko jo vaiko teettelikö vain ja tulee pidempi kierto, parina päivänä aiemmin oli jo jomotuksia ja limoja ja tänään vain pientä vihlontaa oikealla. Välillä kierrot saattaa olla jopa se 25 päivää joten ei täysin mahdotonta, että meni jo. Toisaalta on vuoden aikana ollut pari 30+ kiertoa. Jos ovis on tänään, niin jälkeen kerran tulossa 27 päivän kierto. Parina päivänä talleteltiin, nyt illalla ei vain huvittanut eikä jaksanut. Jatketaan harjoituksia myöhemmin :wink.

Tänään soitan neuvolaan ja pyydän ultraa ja Hcg mittausta. Viivat on hitusen vahvistuneet, eli täytyy selvittää mistä on kyse. :sad001
Ensin alkoi haaleta ja nyt tummeni yhtäkkiä.

IMG_20200622_060141.jpg

Eli tässä tää viiva nyt on ja en usko normaaliin raskauteen, kun vuotoa kesti se 6 päivää ja oli välillä tosi rajua.
Munasarjaa jomottaa, joten soitto neuvolaan.

Takaisin