Raskaaksi 2020

Ihanaa juhannusta myös täältä kaikille!:smiley-bounce016

Täällä dpo4 ja oon ite hillinny nyt vauvapuheita, ni nyt mies on alottanu :laughing002 kyseli, et koska saa testata ja haaveili asukkaasta mun mahassa :love017
Sanoin, että vika päivä testaan, mut taidan kyllä jo ens viikon torstaina, kun on dpo10 :biggrin

Mä vaan ovuloin. Ehkä ens kerralla :wtf:

En ymmärrä. Vv on ihan toosi runsas ja huono olo ja rinnat arat ja painavat. Luettelin siis PMS oireet. Nojuu ehkä se tästä:salut

Hyvää juhannusta kaikille! Mulla on selvä juhannus, tänää aamusta dpo 12 tällänen :)
Tää on jo kuivunut testi ja syystä x mustalta näyttää viivat, on ihan normaali punaiset :hilarious:
Jos tämä tulis syliin asti :Heartred

Väsy olo ja kohtu tuntuu painavalta.

Liitteet

• IMG_20200619_191825.jpg
    IMG_20200619_191825.jpg
    30.7 KB · Katsottu: 251
Hyvää juhannusta kaikille! Mulla on selvä juhannus, tänää aamusta dpo 12 tällänen :)
Tää on jo kuivunut testi ja syystä x mustalta näyttää viivat, on ihan normaali punaiset :hilarious:

Ihanaa nyt näkyy!!!
Tarrasukkia ja tsemppiä. :smiley-angelic001:Heartred

Täällä ollaan ihan zombina. Vauvaa valvottaa tää kuumus ja sekin on ihan väsynyt pitkin päivää. :confused:
Täytyy vaan itekkin rueta nukkuun päiväunia.

Tänään käytiin serkkupojalla. Vauva painautuu aina kiinni vuoden vanhempaan serkkupoikaan, tutkiskelee kättä ja halii. Serkkupoika taas pelkää meidän vauvaa, kun se tulee niin lähellä. :joyful:

Dpo8. Tosi huonosti sain kuvaa testistä kun aika haalea oli. Pelko perseessä että ois viivan paikka mutta aika näyttää.

Yli testi ajan ja kun oli kuiva jäi tollaseksi.

Mikä testi toi on? Kyllä siinä alkaa joku häilyä :grin . Onko kuin herkkä testi? Mulla on kotona odottamassa pregchekc ja siinä en nähnyt numeroin ilmotettuna sitä herkkyyttä, eli ei varmaan oo herkimmästä päästä :hungover:

Mikä testi toi on? Kyllä siinä alkaa joku häilyä :grin . Onko kuin herkkä testi? Mulla on kotona odottamassa pregchekc ja siinä en nähnyt numeroin ilmotettuna sitä herkkyyttä, eli ei varmaan oo herkimmästä päästä :hungover:

Frisun tavallinen eli se 25? No pian uusiksi testiin

Ihanaa :gen014

Mä en ymmärrä miksi toi ovis ei muka tullut. Ihan kunnon eggikset tullu ja hymy ja eilen hymyiliki ja tänään. Hmm. Ärsyttävää kun ei tiedä. Jos kolmatta päivää hymyää niin suutun ja testaan maanantaina

Täällä ollaan ihan zombina. Vauvaa valvottaa tää kuumus ja sekin on ihan väsynyt pitkin päivää. :confused:
Täytyy vaan itekkin rueta nukkuun päiväunia.

Tänään käytiin serkkupojalla. Vauva painautuu aina kiinni vuoden vanhempaan serkkupoikaan, tutkiskelee kättä ja halii. Serkkupoika taas pelkää meidän vauvaa, kun se tulee niin lähellä. :joyful:

Miten teidän matka meni pienen kanssa, ilmeisen hyvin?

En ois kyllä ikinä uskonu että sanon näin mutta mä olisin mielummin töissä ku kotona :laughing021 sunnuntaina mulla onki töitä, mutta pitää kokoajan keksiä tekemistä ku muuten vaan koko ajan ajattelee oonkohan mä raskaana no nyt sattuu vähän mahaa muttei tissejä arista ja on kosteeta mutta mutta ja tiistaina vasta pitäis testata..

Oon niin poikki iltavuorosta :smiley-ashamed004 jospa aamulla rtikku näyttäytyis taas jotain:confused005:confused004 tänään koko päivän nivusissa ja alavatsalla muilinut. Sellaset lievät menkka poltot.

Edit. Mitään herkkää testiä en viitsi kaupasta hakea kun postipate varmaan tuo jtn maanantaina:smiley-bounce012

Oon niin poikki iltavuorosta :smiley-ashamed004 jospa aamulla rtikku näyttäytyis taas jotain:confused005:confused004 tänään koko päivän nivusissa ja alavatsalla muilinut. Sellaset lievät menkka poltot.

Edit. Mitään herkkää testiä en viitsi kaupasta hakea kun postipate varmaan tuo jtn maanantaina:smiley-bounce012

Älä enää testaile, kun mennään niin samoissa päivissä ni mullakin alkaa poltella testata :smiley-ashamed004 :laughing002 . No ei mut ihanaa ja toivon todella että saat jotain näkyviin :grin . Tiedän et itellä tuskin tosiaan näkyy vielä päiviin mitään, vaikka raskaana oliskin :wacky: no enää 2pv ja sit testaus :p

Älä enää testaile, kun mennään niin samoissa päivissä ni mullakin alkaa poltella testata :smiley-ashamed004 :laughing002 . No ei mut ihanaa ja toivon todella että saat jotain näkyviin :grin . Tiedän et itellä tuskin tosiaan näkyy vielä päiviin mitään, vaikka raskaana oliskin :wacky: no enää 2pv ja sit testaus :p

En tajua miks sitä ees tulee testattua näkin aikasin :hilarious:

En tiedä mikä maanantai kappale eilinen oli eli :smiley-ashamed008 ei tässä vielä tarvitse kuitenkaan hanskoja vielä tiskiin heittää kun dpo9. Odotellaan.. :whacky011

Edit esikoisesta näkyi tosiaan vasta kun kk myöhässä jtn rtestissä. Vv ainakin tulee ja paksumpaa. Onneksi työt kutsuu taas aamusta

Liitteet

• IMG_20200619_103633.jpg
    IMG_20200619_103633.jpg
    24.4 KB · Katsottu: 187
Kyllä mä jotain näen mutta mun silmiin ei kannata luottaa koska olen ihan just herännyt.

Takaisin