Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa nyt näkyy!!!Hyvää juhannusta kaikille! Mulla on selvä juhannus, tänää aamusta dpo 12 tällänen :)
Tää on jo kuivunut testi ja syystä x mustalta näyttää viivat, on ihan normaali punaiset
Jos tämä tulis syliin asti
Väsy olo ja kohtu tuntuu painavalta.
Onnea ja tarrasukkia! Mahtavaa juhannusta :)Hyvää juhannusta kaikille! Mulla on selvä juhannus, tänää aamusta dpo 12 tällänen :)
Tää on jo kuivunut testi ja syystä x mustalta näyttää viivat, on ihan normaali punaiset
Dpo8. Tosi huonosti sain kuvaa testistä kun aika haalea oli. Pelko perseessä että ois viivan paikka mutta aika näyttää.
Yli testi ajan ja kun oli kuiva jäi tollaseksi.
Mikä testi toi on? Kyllä siinä alkaa joku häilyä . Onko kuin herkkä testi? Mulla on kotona odottamassa pregchekc ja siinä en nähnyt numeroin ilmotettuna sitä herkkyyttä, eli ei varmaan oo herkimmästä päästä
Hyvää juhannusta kaikille! Mulla on selvä juhannus, tänää aamusta dpo 12 tällänen :)
Täällä ollaan ihan zombina. Vauvaa valvottaa tää kuumus ja sekin on ihan väsynyt pitkin päivää.
Täytyy vaan itekkin rueta nukkuun päiväunia.
Tänään käytiin serkkupojalla. Vauva painautuu aina kiinni vuoden vanhempaan serkkupoikaan, tutkiskelee kättä ja halii. Serkkupoika taas pelkää meidän vauvaa, kun se tulee niin lähellä.
Oon niin poikki iltavuorosta jospa aamulla rtikku näyttäytyis taas jotain tänään koko päivän nivusissa ja alavatsalla muilinut. Sellaset lievät menkka poltot.
Edit. Mitään herkkää testiä en viitsi kaupasta hakea kun postipate varmaan tuo jtn maanantaina
Älä enää testaile, kun mennään niin samoissa päivissä ni mullakin alkaa poltella testata . No ei mut ihanaa ja toivon todella että saat jotain näkyviin . Tiedän et itellä tuskin tosiaan näkyy vielä päiviin mitään, vaikka raskaana oliskin no enää 2pv ja sit testaus