Raskaaksi 2020

En tiedä mikä maanantai kappale eilinen oli eli :smiley-ashamed008 ei tässä vielä tarvitse kuitenkaan hanskoja vielä tiskiin heittää kun dpo9. Odotellaan.. :whacky011

Edit esikoisesta näkyi tosiaan vasta kun kk myöhässä jtn rtestissä. Vv ainakin tulee ja paksumpaa. Onneksi työt kutsuu taas aamusta
Jotain haaleaa näkyy kyllä. Vaikea sanoa o_O
Seuraillaan! Onneksi pääset töihin, niin saat muuta ajateltavaa :grin tää kotona oireiden kyttääminen on kyllä melko naurettavaa.

Itsehän testasin täysin negan. Tosin dpo8 niin ihmekö tuo:hilarious:
Mutta ei kyllä oikeasti ole mitään uskoa, että plussa tulisi myöhemminkään tässä kierrossa.
Toisen lapsen plussasin 2018 jo dpo8 :wacky:

Juhannustaikoja tehty:wink

Kp11 menossa ja pari negaa ovistestiä tehty (ei toki yllätä), en tiedä jaksaako tehdä tässä viikonloppuna enää. Pitää kattoa:joyful:

Mutta miestä aion kellistää! Tuntuu että se on vielä helpompaa pillereiden jätön jälkeen. Vaikka mies ei niitä syönyt niin nyt kun vertaa haluja ja meininkiä kellistämisen aikana niin voisin melkein väittää että ne pillerit vei myös vähän miehenkin haluja :joyful:

Dpo:sta ei tietoakaan, mutta äsken tuli pyyhkäistessä rusehtavaa vuotoo paperiin. Jos mun ovis oli aiemmin, nyt ois dpo6. Toinen vaihtoehto että ovis tapahtu eilen ja sen takia tuli vuotoo, kun on endokin ja kaikkee. Paha sanoo :woot:

Täällä ei ole menkat vieläkään loppuneet...
Vuoto lähes loppu eilen, niinkuin mulla normaalisti pitäisi ja yllätyksekseni tänään tuli taas ihan kunnolla.
:hungover:

Täällä kp6, eli menkat just loppumassa. Itselle tää on aina ollut jotenkin seesteisin osuus kierrosta, ei ole vielä ovistestailu päällä, ei ole piinailtavaa jne. :) Ei siis ihmeempiä kuulumisia täällä.

Yritän ottaa tämän kierron vähän rennommin, että aivot saisi kesälomalla kunnon paussin paitsi töistä, niin myös tästä yrittämisestä. Oviksen tikutan, mutta teen parhaani, etten miettisi nyt niin aktiivisesti sitä, mikä dpo on ja antaisin niiden menkkojen sitten vaan tulla kun tulee. :rolleyes: Oma usko siihen, että meillä tärppää luomusti/ennen tutkimuksia, on tällä hetkellä vähän koetuksella. Tiedän, että monilla tärppi ottaa aikaa ihan ilman mitään erityisempää syitäkin, mutta kai tämä on sitä henkistä valmistautumistakin sitten jollain tasolla tulevaan, en tiedä. Tai sit yritän vaan madaltaa omia odotuksiani, etten taas pettyisi niin kovasti. :nailbiting:

Mulla on taipumusta stressata asioita tosi paljon, myös etukäteen, ja yritän nyt parhaani mukaan kääntää mieltä tästä hetkestä nauttimiseen sen sijaan, että murehdin kaiken etukäteen ja unohdan elää hetkessä. Siltä se välillä nimittäin tuntuu, kun mielessä pyörii vain tämä yritys.

Mutta tällaisia ajatuksia tähän päivään täällä. :shy: Kovasti tsemppiä teille muillekin ja viivoille vahvistumista!

Mulla on normaalisti vatsa aina sekaisin, mutta nyt on vatsa toiminut normaalilla tavalla dpo 7 alkaen. Ihan ihmeellistä, kun aamuisin ei tarvi juosta vessassa ja varsinkin nyt kun on herkutellut (silloin vatsa vielä normaalia pahempi aina) :wideyed: Samaten alavatsa ja alaselkäjomotuksia on lähes kokoajan. Lisäksi huomasin, että tosta dpo 7 asti yöllä ollut keskisyke 5 bpm korkeampi kuin normaalisti :wideyed: Mielenkiinnolla seurailen et pysyykö ”oireet” ja miltä näyttää testi huomenna :rolleyes:

Mulla on normaalisti vatsa aina sekaisin, mutta nyt on vatsa toiminut normaalilla tavalla dpo 7 alkaen. Ihan ihmeellistä, kun aamuisin ei tarvi juosta vessassa ja varsinkin nyt kun on herkutellut (silloin vatsa vielä normaalia pahempi aina) :wideyed: Samaten alavatsa ja alaselkäjomotuksia on lähes kokoajan. Lisäksi huomasin, että tosta dpo 7 asti yöllä ollut keskisyke 5 bpm korkeampi kuin normaalisti :wideyed: Mielenkiinnolla seurailen et pysyykö ”oireet” ja miltä näyttää testi huomenna :rolleyes:
Toi syke on mulla sama, noussut ja nyt on dpo8 .. huoh en tiedä kyl miks se tekee tämän monesti mulla, havaitsen siis joku viikko oviksesta et hengästyn helposti jne ja syke nousee. Myös uni on pidempi mutta nyt on kyl ihme et joka aamu tasan samaan aikaan hyppään jalkeille ja sit ei vaan saa enää unta. Tää on uutta. Nippailee alhaalla koko ajan, jotenkin ei pysty venyttää yhtään vatsaa ja se on mul varmasti joku kysta tms.. siksi mulla varmaan se digiki koko ajan hymyilee

Mua nyt vähän pelottaa, koska One Step puikkoon tuli testiajalla haalea punertava haamu ja on ollut kipuja vasemmassa munasarjassa ja todella rajut kuukautiset, mitkä ei vieläkään ole loppuneet. Sinä päivänä kun menkat alkoi oli testi nega. Auttakaa naiset. :sorry: Pelottaa että nyt on kohdunulkoinen. Onko kokemuksia?

En yleensä tee testiä enää menkkojen alun jälkeen, mutta nyt tuli semmoinen outo olo, että onkohan kaikki hyvin kun kokoajan munasarjaa jomottaa.

Muokattu viimeksi:
Nyt tein toisenkin one step-puikon ja siihenkin piirtyi kahden minuutin kohalla viiva. :nailbiting::sorry:

Vaikka on raskaana ni oon käsittäny että voi olla valemenkkoja jopa muutamiakin normaalin kierron aikoihin. En toki tiedä kuinka runsaita ne on ollu mutta ilmeisemmin ehkä aika normi menkkamaisia koska monelle tullut yllätyksenä raskaus kun on kumminkin menkat ollu :bored: Kannattaa varmaan maanantaina soittaa neuvolaan ellei nyt päivystykseen halua mennä. Tsemppiä paljon varmasti piinaavaa tuommoinen! Toivotaan että kaikki hyvin :smiley-angelic001

Vaikka on raskaana ni oon käsittäny että voi olla valemenkkoja jopa muutamiakin normaalin kierron aikoihin. En toki tiedä kuinka runsaita ne on ollu mutta ilmeisemmin ehkä aika normi menkkamaisia koska monelle tullut yllätyksenä raskaus kun on kumminkin menkat ollu :bored: Kannattaa varmaan maanantaina soittaa neuvolaan ellei nyt päivystykseen halua mennä. Tsemppiä paljon varmasti piinaavaa tuommoinen! Toivotaan että kaikki hyvin :smiley-angelic001
Kiitos paljon! Toivon kovasti että kaikki ois hyvin, kun tää vuoto oli tosi runsasta. Ja tosiaan testi oli negatiivinen just ennekuin menkat alkoi ja nyt vasta positiivinen.

IMG_20200620_155415.jpg

Tässä tää toinen testi jonka tein ja tosiaan samanlainen viiva kuin ekassakin, eli en usko että mä kuvittelen.
Toki nyt tässä kuvassa epäselvempi, mutta luonnossa punertaakin.
Ilmestyi ihan 2min sisään.

Mulla alkoi eilen tulla ihme limoja reilummin ja samoihin aikoihin tuli sellanen jännä tunne ihan tuohon häpyluun kohdille. Ihan samanlainen tunne on ollut aiemmin raskauksissa. Katsotaan vaan niin mä tipun Korkeelta ja kovaa ens viikolla kun menkat alkaa.

Oliko onestepin raskaustestit surullisen kuuluisia turhista viivanpaikoista?
Tänne kun lataa kuvan, se vähäinenkinn"viiva" katoaa. :grin

Liitteet

• 20200620_180421.jpg
    20200620_180421.jpg
    10.7 KB · Katsottu: 186
  • 20200620_183500.jpg
    20200620_183500.jpg
    5.1 KB · Katsottu: 173
View attachment 90692
Tässä tää toinen testi jonka tein ja tosiaan samanlainen viiva kuin ekassakin, eli en usko että mä kuvittelen.
Toki nyt tässä kuvassa epäselvempi, mutta luonnossa punertaakin.
Ilmestyi ihan 2min sisään.
On kyllä selkeä viiva :eek: Kannattaa varmaan vielä seurailla tilannetta ja tehdä uusi testi myöhemmin? Kohdunulkoinen jos olisi niin ei se ihan heti mitään vahinkoa tekisi, usein ne kai poistuu itsekseen. Mutta jos viiva alkaa vahvistua niin kannattaa varmaan neuvolaan kyllä olla yhteydessä.

Oliko onestepin raskaustestit surullisen kuuluisia turhista viivanpaikoista?
Tänne kun lataa kuvan, se vähäinenkinn"viiva" katoaa. :grin
Juu onestepit kyllä mulle on noita viivanpaikkoja tehneet. Mutta ei se tarkoita etteikö voisi olla raskaana, kannattaa vaan testata uudestaan myöhemmin ja ehkä toisella merkillä.

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Juu onestepit kyllä mulle on noita viivanpaikkoja tehneet. Mutta ei se tarkoita etteikö voisi olla raskaana, kannattaa vaan testata uudestaan myöhemmin ja ehkä toisella merkillä.

Muistelinkin että niitä tekee.. no siis mun menkathan ei ole edes myöhässä ja ovista piti tikutella. Olen sekaisin jo testeissä.. joten maltetaan nyt vaan. Ollaan kyllä talletuksia tehty pitkin kiertoa niin ei mikään ihme vaikka onnistaisikin :nailbiting: mutta saa nähdä.

Dpo9. Koko päivän vähän väliä häpyluu ja nivuset poltellut/kolottanut, lämmön piikkiin ettei ruoka maita, pientä etomista ja vv tulee ja paksua.

Liitteet

• IMG_20200620_183307.jpg
    IMG_20200620_183307.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 195
  • IMG_20200620_183417.jpg
    IMG_20200620_183417.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 208
  • Tykkään
Reaktiot: Jem
Takaisin