Raskaaksi 2020

Mä olen aina ihmetellyt niitä jotka testaa vasta ku menkat on myöhässä ja silloinkin vain yhden kerran. Mä en pystyis siihen vaikka ekan raskauden aikaan testasinkin vasta kun menkat ei alkanu silloin kun niiden ois pitäny alkaa pisimmän kierron mukaan. Mutta sen jälkeen testejä kului useampi.

Mä testailin esikoisesta sen kolmen vuoden aikana ties kuinka paljon. Sit lopetin testailun ja lopulta tein plussanki silleen et yhtäkkiä tajusin menkkojen olevan monta päivää myöhässä. Tein 4 testiä, ekat 2 samana päivänä ja selkee plussahan se oli. Sit yks digi ja yhdet leffaviivat oli kans nähtävä :hilarious:

Nyt ajattelin kyllä ottaa malttia mukaan ja testaan vasta jos menkat on myöhässä pari päivää (lääkityksen takia pitää tietää ajoissa). Ja plussa on plussa kun sellanen tulee, korkeintaan digin voi sit vielä tehdä varsinki jos en ovista tikuta. Jos tärppää suht nopeesti niin tää saattaa onnistuakin, jos taas näyttää kestävän tärpin kanssa niin eiköhän sitä tuu sit testipaketteja tilailtua :angelic:

Nyt ajattelin kyllä ottaa malttia mukaan ja testaan vasta jos menkat on myöhässä pari päivää (lääkityksen takia pitää tietää ajoissa). Ja plussa on plussa kun sellanen tulee, korkeintaan digin voi sit vielä tehdä varsinki jos en ovista tikuta. Jos tärppää suht nopeesti niin tää saattaa onnistuakin, jos taas näyttää kestävän tärpin kanssa niin eiköhän sitä tuu sit testipaketteja tilailtua :angelic:
Mun on saatava tietää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa raskaudesta ja ilmoitettava heti sisätautipolille. Siksi en venytä testaamista kovin pitkälle.

Mä nyt ihmettelen että mitä tää meinaa. Oon ottanut joka aamu painon suunnilleen nakuna heti kun oon heränny. Nyt muutaman päivän ajan paino on ollut keskimäärin kilon enemmän kuin aiemmin. Toinen mitä ihmettelen on se, että mulla oli viime viikolla O testeissä lähes yhtä vahvat viivat pari kertaa ja lauantaina toinen viiva oli lähes huomaamaton. Sen jälkeen viivat lähti vahvistumaan ja nyt ollaan taas aika lähellä niitä viikon takaisia viivoja. Myönnän tehneeni tänään rfsu testin heti aamusta ja siihen tuli joko selkeä viivanpaikka tai haamujen esiäiti. Harmi vaan kun mun kaikki testit on herkkyydellä 25 eikä sitä herkempiä oo ku apteekissa lähimpänä.

Tänään aamulla sain vastaavan viivan samanlaiseen testiin kuin eilen :happy: Sunnuntaina pitäisi kai sit olla vähän vahvempi viiva jo, jos homma etenee niin kuin pitää :) Nyt juhannuksen viettoon, tässä jo mietin että palataanko ens juhannusreissuun jo yhdet tavarat enemmän :facepalm::angelic:

Alloha mikä dpo sulla on? Sori jos kysyn tyhmiä ja se on selkeästi sanottu jossain. Ei vaan voi kaikkia muistaa. Mulla rfsu liuska oli samannäköinen mutta en todellakaan tiedä onko se pelkkä viivanpaikka vai onko siinä väriä mukana. Jos mun veikkaus ois menny oikein niin mulla ois nyt dpo 6 eli ihan liian aikaisin oon liikenteessä.

Alloha mikä dpo sulla on? Sori jos kysyn tyhmiä ja se on selkeästi sanottu jossain. Ei vaan voi kaikkia muistaa. Mulla rfsu liuska oli samannäköinen mutta en todellakaan tiedä onko se pelkkä viivanpaikka vai onko siinä väriä mukana. Jos mun veikkaus ois menny oikein niin mulla ois nyt dpo 6 eli ihan liian aikaisin oon liikenteessä.

Dpo8. Tosi huonosti sain kuvaa testistä kun aika haalea oli. Pelko perseessä että ois viivan paikka mutta aika näyttää.

Yli testi ajan ja kun oli kuiva jäi tollaseksi.

Liitteet

• IMG_20200619_103633.jpg
    IMG_20200619_103633.jpg
    24.4 KB · Katsottu: 239
Dpo8. Tosi huonosti sain kuvaa testistä kun aika haalea oli. Pelko perseessä että ois viivan paikka mutta aika näyttää.

Yli testi ajan ja kun oli kuiva jäi tollaseksi.
Kyllä mun silmään ainakin näyttää että joku toinenkin viiva siinä on. Milloin meinaat testata seuraavan kerran? Mä itse testaan varmaan joka päivä niin kyllähän tuon pitäis näkyä viikon päästä jo hyvinkin.

Kyllä mun silmään ainakin näyttää että joku toinenkin viiva siinä on. Milloin meinaat testata seuraavan kerran? Mä itse testaan varmaan joka päivä niin kyllähän tuon pitäis näkyä viikon päästä jo hyvinkin.

Juu ainakin ens viikolla uskoisi viivan kunnolla näkyvän jos on napannut. Illalla meinasin kun töistä tulen ihan tsekata tuleeko samanlainen ja huomen aamulla tietty:hilarious:

Blääh menkkoja edeltävät jomot alkoi viime yönä enkä testaa. On niin alakuloinen olo sen suhteen että ootellaan ens ovis ja kattotaan sitte. Sen verran sanon että testasin oviksen jotta nään et mitä näyttää niin iloinen hymy TAAS. Ei paljon lohduta ja varmaan oo ees ovuloinut lainkaan vaan jäänyt jumiin ja sit kystana aiheuttaa nää vähäiset oireet jotka jäljellä.. tissit on kipeet ja krapulainen olo jatkuu vieläkin eikä ulkoilu auta ja kylmä kuuma ja ties mitä. Toi juiliminen oli niin samanlainen kuin sillon ku raskauduin mut ei taija hymy nyt olla ku tää pirun PCOS joka vaan pidentää kiertoa ja blääh. Onneksi mulla on kohta gynelle aika ja sitä ennen kielsi progen aloituksen jostakin syystä niin että seukki yykoo on sitte joskus syksyllä kun uusi kierto tulee ja seukki ovulaatio siitä 40 päivää eteenpäin.

Anteeksi ja kiitos.

Jesbe kp47/dpo7

Blääh menkkoja edeltävät jomot alkoi viime yönä enkä testaa. On niin alakuloinen olo sen suhteen että ootellaan ens ovis ja kattotaan sitte. Sen verran sanon että testasin oviksen jotta nään et mitä näyttää niin iloinen hymy TAAS. Ei paljon lohduta ja varmaan oo ees ovuloinut lainkaan vaan jäänyt jumiin ja sit kystana aiheuttaa nää vähäiset oireet jotka jäljellä.. tissit on kipeet ja krapulainen olo jatkuu vieläkin eikä ulkoilu auta ja kylmä kuuma ja ties mitä. Toi juiliminen oli niin samanlainen kuin sillon ku raskauduin mut ei taija hymy nyt olla ku tää pirun PCOS joka vaan pidentää kiertoa ja blääh. Onneksi mulla on kohta gynelle aika ja sitä ennen kielsi progen aloituksen jostakin syystä niin että seukki yykoo on sitte joskus syksyllä kun uusi kierto tulee ja seukki ovulaatio siitä 40 päivää eteenpäin.

Anteeksi ja kiitos.

Jesbe kp47/dpo7

Eiks ovulaatio testi näytä plussaa myös jos on raskaana :bookworm:

Eiks ovulaatio testi näytä plussaa myös jos on raskaana :bookworm:
Joo mut mä uskon et ihan on pcos ja näin se varmaan onkin. Anovulatorinen ja kystakombo oli kerran ku kävi näin ja toinen joko tm tai kemiallinen, ei voitu vahvistaa ku aikaisin alkoi vuoto. Edelleen on samat oireet mut niinhän ne muka aina... Ehkä huomenna jos se ovistesti vielä hymyilee niin dippaan herkän testin myös

Joo mut mä uskon et ihan on pcos ja näin se varmaan onkin. Anovulatorinen ja kystakombo oli kerran ku kävi näin ja toinen joko tm tai kemiallinen, ei voitu vahvistaa ku aikaisin alkoi vuoto. Edelleen on samat oireet mut niinhän ne muka aina... Ehkä huomenna jos se ovistesti vielä hymyilee niin dippaan herkän testin myös

Huomista odottaen ja toivoen parasta :smiley-angelic001

Eilen tuli ihan huono olo seksin jälkeen, mistähän johtui :think005 no tänään kp9 ja ei vielä merkkejä oviksen suuntaan. Odotellaan ja nautiskellaan juhannus tässä välissä.:smiley-angelic003 Ihanaa juhannusta hyvät naiset ja kesäisiä tärppi- ja plussatuulia kaikille!! :happy093

Mä en usko että nyt ovista olisi kunhan hymyilee. Lämmöt kuitenkin 37. Dpo7. Kyllä vähän mietityttää että miksei voi mennä hyvin. Tosin jos olisikin raskaus niin herkällä testaan maanantaina, silloin varmaan näkyisi testissä. Usko plussaan kyllä on jännästi koholla taas joten tipun korkealta sitten. Tänään uskaltaa hyvin pari lasia viiniä ottaa..

Mukavaa juhannusta kaikille <3

Taikoja niin plussataan

Takaisin