Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen aina ihmetellyt niitä jotka testaa vasta ku menkat on myöhässä ja silloinkin vain yhden kerran. Mä en pystyis siihen vaikka ekan raskauden aikaan testasinkin vasta kun menkat ei alkanu silloin kun niiden ois pitäny alkaa pisimmän kierron mukaan. Mutta sen jälkeen testejä kului useampi.
Mun on saatava tietää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa raskaudesta ja ilmoitettava heti sisätautipolille. Siksi en venytä testaamista kovin pitkälle.Nyt ajattelin kyllä ottaa malttia mukaan ja testaan vasta jos menkat on myöhässä pari päivää (lääkityksen takia pitää tietää ajoissa). Ja plussa on plussa kun sellanen tulee, korkeintaan digin voi sit vielä tehdä varsinki jos en ovista tikuta. Jos tärppää suht nopeesti niin tää saattaa onnistuakin, jos taas näyttää kestävän tärpin kanssa niin eiköhän sitä tuu sit testipaketteja tilailtua :angelic:
Alloha mikä dpo sulla on? Sori jos kysyn tyhmiä ja se on selkeästi sanottu jossain. Ei vaan voi kaikkia muistaa. Mulla rfsu liuska oli samannäköinen mutta en todellakaan tiedä onko se pelkkä viivanpaikka vai onko siinä väriä mukana. Jos mun veikkaus ois menny oikein niin mulla ois nyt dpo 6 eli ihan liian aikaisin oon liikenteessä.
Kyllä mun silmään ainakin näyttää että joku toinenkin viiva siinä on. Milloin meinaat testata seuraavan kerran? Mä itse testaan varmaan joka päivä niin kyllähän tuon pitäis näkyä viikon päästä jo hyvinkin.Dpo8. Tosi huonosti sain kuvaa testistä kun aika haalea oli. Pelko perseessä että ois viivan paikka mutta aika näyttää.
Yli testi ajan ja kun oli kuiva jäi tollaseksi.
Kyllä mun silmään ainakin näyttää että joku toinenkin viiva siinä on. Milloin meinaat testata seuraavan kerran? Mä itse testaan varmaan joka päivä niin kyllähän tuon pitäis näkyä viikon päästä jo hyvinkin.
Blääh menkkoja edeltävät jomot alkoi viime yönä enkä testaa. On niin alakuloinen olo sen suhteen että ootellaan ens ovis ja kattotaan sitte. Sen verran sanon että testasin oviksen jotta nään et mitä näyttää niin iloinen hymy TAAS. Ei paljon lohduta ja varmaan oo ees ovuloinut lainkaan vaan jäänyt jumiin ja sit kystana aiheuttaa nää vähäiset oireet jotka jäljellä.. tissit on kipeet ja krapulainen olo jatkuu vieläkin eikä ulkoilu auta ja kylmä kuuma ja ties mitä. Toi juiliminen oli niin samanlainen kuin sillon ku raskauduin mut ei taija hymy nyt olla ku tää pirun PCOS joka vaan pidentää kiertoa ja blääh. Onneksi mulla on kohta gynelle aika ja sitä ennen kielsi progen aloituksen jostakin syystä niin että seukki yykoo on sitte joskus syksyllä kun uusi kierto tulee ja seukki ovulaatio siitä 40 päivää eteenpäin.
Anteeksi ja kiitos.
Jesbe kp47/dpo7
Joo mut mä uskon et ihan on pcos ja näin se varmaan onkin. Anovulatorinen ja kystakombo oli kerran ku kävi näin ja toinen joko tm tai kemiallinen, ei voitu vahvistaa ku aikaisin alkoi vuoto. Edelleen on samat oireet mut niinhän ne muka aina... Ehkä huomenna jos se ovistesti vielä hymyilee niin dippaan herkän testin myösEiks ovulaatio testi näytä plussaa myös jos on raskaana
Joo mut mä uskon et ihan on pcos ja näin se varmaan onkin. Anovulatorinen ja kystakombo oli kerran ku kävi näin ja toinen joko tm tai kemiallinen, ei voitu vahvistaa ku aikaisin alkoi vuoto. Edelleen on samat oireet mut niinhän ne muka aina... Ehkä huomenna jos se ovistesti vielä hymyilee niin dippaan herkän testin myös
Mä oon niin pessimisti mutta ei se mitään, kyllä se tulee kun on tullakseen. Juhannustaikoja pitää nyt tehdä :)Huomista odottaen ja toivoen parasta