Raskaaksi 2020

Tuo on kyllä hieno juttu kun joillain onnistaa ekalla! :smiley-bounce013Yksi kaveri joka on 34v ja jolla ollut endo, tuli raskaaksi heti ekalla yrittämällä ja hänellä ei ollut mitään hajua ovulaation ajankohdasta. Hän on ehkä vähän väärä ihminen kritisoimaan mun hermoilua ja raskaustestien kanssa kiirehtimisiä:grin vaikka toki 3 yrityskertaa on vähän.. Mutta silti, olen pettynyt jo kolme kertaa ja hän ei kertaakaan :shifty:

Kiitos!! En yhtään odottanut, en siis yhtään ja voihan se yhäkin mennä kesken, alkuraskaudessa kun ne on niin yleisiä, ja niitä ei ees huomaa ellei ole himotestaaja, kuten mä. :cool: Mun kaikki kaverit on yrittäneet pitkään/pidempään. o_O

Ymmärrän pelkosi. Millaista se kipu on? Mulla on tosiaan ollut ihan erilaista kipua kuin kuukautisten aikaan, noustessa sohvalta nippaisee ja jonkun paineen tunteen aikaan. Säteilee myös kovaan häpyliitokseen. :smiley-angelic003
Paineen tunnetta ja sit jos nopeesti liikahtaa nii aika repivää kipua. Tälleen kun on paikallaan niin tuntuu enemmän paineena ja sit säteilee se kipu :scratch vähän ku menkat mut ei kuitenkaan

Paineen tunnetta ja sit jos nopeesti liikahtaa nii aika repivää kipua. Tälleen kun on paikallaan niin tuntuu enemmän paineena ja sit säteilee se kipu :scratch vähän ku menkat mut ei kuitenkaan

Kuulostaa tutulta! Hang in there! Joo, ei oo helppoo,tiiän!

Kiitos!! En yhtään odottanut, en siis yhtään ja voihan se yhäkin mennä kesken, alkuraskaudessa kun ne on niin yleisiä, ja niitä ei ees huomaa ellei ole himotestaaja, kuten mä. :cool: Mun kaikki kaverit on yrittäneet pitkään/pidempään. o_O
Joo, mulla siis oli mielestäni raskausoireita viime kuussa ja sain haaleita viivoja onestepin testeihin. Joko testit oli virheellisiä tai sitten sain tosi varhaisen keskenmenon. Menkat oli myöhässä pari päivää ja alkoi kyllä aika rytinällä, kun yleensä mulla alkaa ihan tiputteluna vaan... No, oli miten oli, eipä sen väliä enää. Kuitenkin seuraavalla kerralla lupasin itelleni että testaan vasta kun menkat myöhässä :angelic:

Olet oikeassa. Monet kieltäytyvät tekemästä myös imetyksen aikana samasta syystä.
Ja esim. kulmien mikrobladingiäkään ei tästä syystä tehdä raskauden tai imetyksen aikana. Imetyksen aikana omalla riskillä. Väri tosiaan voi alkaa puskea ulos nopealla tahdilla.

Mun tatuoija sanoi heti, kun tein positiivisen raskaustestin, että nähään uudestaan ku et enää imetä :happy: Puhui just kans hormonitoiminnasta ja sit että verenmyrkytys-mahdollisuus on isompi. Mulla siis vasen puoli kropasta tatuoitu, oli kiva tommonen "pieni" eka tatska (niskasta nilkkaan, kylki, selkä ja jalka) :grin:grin

HAHAHAHA :hilarious:
Minä yhdistän kyllä muumimukimenetelmän aina suoraan tähän:
https://seura.fi/asiat/tutkivat/tas...delmoitykseen-siksi-termi-muumimukimenetelma/

Ja nimenomaan tuon mukin :grin

Joo tätä mie tarkoitin ihan täysin huumorimielessä, koska tuli tuosta Muumimuki-nimimerkistä mieleen :hilarious: Jos miut tuntee, niin tietää että ihan läpällä tarkoitin hauskuuttaa :grin Tää taisi olla se "rojut ränniin" vol 2 :lurking:

Ois meillä se vihreekin muumimuki, jossa on Nuuskamuikkunen :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Tein just tunnin pidätyksellä herkän testin, nega se oli. Toivottavasti olin vaan liian ajoissa testin kanssa :hilarious:

Nyt lupaan kautta kiven ja kannon että en osta enää herkkiä testejä! (eilen vielä mietin että emmä semmoseen lähde ja tänään sit palasin herkän kanssa kaupasta kotiin :hilarious:) Ja tavallisen testin teen aikaisintaan 28.6 ellei menkat ilmesty ennen sitä!

Katotaan kuinka käy :hilarious:

Kp13 eikä ovistikussa yhtään sen vahvempaa viivaa, kuin eilenkään :smiley-angry019
Voisko kuitenkin erittäin suuret rakkauden tunteet miestä kohtaan kertoa oviksen lähestymisestä? :biggrin Vai onko se muka ollu vaan erityisen ihana viimiset pari päivää? :think005 Aamulla mietin kyllä, et joka kuukausi on samoja tunteita aina muutaman päivän, kunnes se tuntuu taas siltä samalta pyllypäältä ku aina :laughing002 Totta kai häntä sillonkin rakastan, mut ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa..?

Nyt on pakko kysyä lähdettä tälle? En oo ennen kuullut muuta, kuin että raskaana ei saa ottaa kuvia. Ajattelin sitten, et fiuh, itsellä meneekin tiukalle tämä homma kun mulla on tatskan vahvistus 18.6. ja mun arvioitu ovulaatiopäivä on 23.6. :smiley-ashamed004

Niin ja ymmärtääkseni perustuu ihan siihen että väri ei pysy niin hyvin, koska hormonitoiminta on erilaista ja iho pyrkii sit puskemaan sen musteen liian hyvin ulos?
Korjatkaa, jos olen väärässä, tässä käsityksessä oon ollut :scratch
Tatuoijani sanoi, että raskaana ollessa infektioriski suurempi kun ei raskaana. Sen vuoksi ei suosittele eikä tee.

No niin, kävin ostamassa rfsu:n yhden herkän puikon ja kaksi normaalia liuskatestiä. Arvatkaa maltoinko odottaa huomiseen? :hilarious:

Tein puikon vajaan 4h pidätyksellä nyt äsken. Tästä ei varmaan voi enää erehtyä? Ei tarvinnut enää syynätä silmät ristissä näkyykö mitään :grin

IMG_20200609_131801.jpg IMG_20200609_131847.jpg IMG_20200609_133022.jpg IMG_20200609_133035.jpg

Öö...en oo tikuttanut ovista, mutta Flo ennusti sen olevan 28.5 ja niihin aikoihin oli kyllä vahvat ovisoireet. Seksiä oli 26.5 ja 29.5, joten niistä on napannut jommasta kummasta. Nyt kp 26/28, perjantaille oisin menkkoja tässä odotellut...

Niin ja kiitos! :Heartred

Takaisin