Raskaaksi 2020

Emilien, hieno viiva!! Tarrasukkia!! :love7

ääh, mikä päivä. Ollaan molemmat miehen kanssa räjähdysherkkiä ja koko ajan meinaa mennä kinasteluks :smiley-angry026 onneks sillä on huomenna toimisto- eikä etätyöpäivä, niin saa olla rauhassa :greet025

Voi tätä aallon määrää :love7

Missä mun ovis :laughing001 niin hinku tikuttelee ja siristelee. Flo mukaan tänään ovis, niijuu:laughing021
Joo täälläkin ovis kateissa, mihin lie rantalomalle lähtenyt :hilarious:

Kp18, Digin hymy vilkkuu kolmatta päivää, perus ovistestiliuskat haaleita. Ei mitään ovulaatioon viittaavaakaan oiretta.
Tänään lähinnä kaikki ärsyttänyt, kuivaa kuin Saharassa ja ihmeellistä hentoa menkkajomoa. Ei jumatsuikka sentään :confused005

Kp6-18. Samaa, samaa :laughing001
20200609_133602.jpg

Joo täälläkin ovis kateissa, mihin lie rantalomalle lähtenyt :hilarious:

Kp18, Digin hymy vilkkuu kolmatta päivää, perus ovistestiliuskat haaleita. Ei mitään ovulaatioon viittaavaakaan oiretta.
Tänään lähinnä kaikki ärsyttänyt, kuivaa kuin Saharassa ja ihmeellistä hentoa menkkajomoa. Ei jumatsuikka sentään :confused005

Kp6-18. Samaa, samaa :laughing001
View attachment 90184

Meijän varmaa yhdes varanneet jonkun rantaloman :laughing002 jomoja täälläkin ollut ja vvollut sen mukaista mutta eeeei. Nippailujakin ollut mutta eeeei. Ainakin peitto heilunut:laughing025

Edit sama täällä kp16

Meijän varmaa yhdes varanneet jonkun rantaloman :laughing002 jomoja täälläkin ollut ja vvollut sen mukaista mutta eeeei. Nippailujakin ollut mutta eeeei. Ainakin peitto heilunut:laughing025
Ryökäleet, heti takaisin kotiin sieltä! :smiley-angry007 :laughing002

Täälläkin oli lupaavia nippailuja, painetta ja hieeeman limoja, mutta ne loppui kuin seinään. Jospa se sieltä vielä :grin

Huoh jospa se thyroxin edesauttaa tulevaisuudessa omien hormonien toimintaa ja ehkäisee tota mun toistuvaa km ongelmaa

Kolme vuotta on jo tosi pitkä aika :Heartred Jos saa kysyä niin kävittekö hoidoissa vai tuliko ihan luomusti? Me tuskin hoitoihin lähdetään kun ei minun pää sitä todennäköisesti tulisi kestämään :smiley-ashamed008

Ihan luomusti tuli loppujenlopuks! Oltiin harkittu että pian mentäisiin hoitoihin - oltiin vielä kovin nuoria (mä 19 ja mies 23 kun alettiin yrittää), niin ei ollut sen takia kiire. Vasta 2v jälkeen alko vähän tuntua siltä että noh, vois jo tulla kyllä.

Paljon onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan! <3

Omaanapaa: Täällä vika tyhjennysvuoto (pillereiden) ohi ja nyt kp8 menossa. Eipä oikein mitään erikoisia tuntemuksia mihinkään suuntaan, ovis tuskin vielä kolkuttelee. Siitä oon ilonen, että mieliala on koholla ja halut alkaa palailee voimakkaampina takasin, nuo pillerit kun tuppaa niitä vähän laimentamaan :hilarious: Vähän kurkistelin nettikaupoista ovistikkuja, mut päätin etten ala testailemaan ennen ku vasta sit jos tuntuu et kestää taas kauan tässä hommassa. Eikä täss nyt oikeestaan oo mitään stressiä lapsiasian suhteen, sitä ehtii kauheen vähän edes miettimään kun on toi 1v10kk taapero tossa ja kaiken maailman opiskeluhommia, urasuunnitelmaa, urheilutreenejä sun muuta mukavaa :woot:

Huoh jospa se thyroxin edesauttaa tulevaisuudessa omien hormonien toimintaa ja ehkäisee tota mun toistuvaa km ongelmaa

Mulla kans kilpparin vajaatoiminta. En tiiä onko thyroxineista ollu raskautumiseen apua, mutta moneen moneen muuhun ongelmaan kyllä!

Mä taidan jatkossa ottaa pissanäytteet tohon muumin rakkausmukiin kun testaan ovista tai raskautta, jos se toisi hyvää onnea :laughing021

Täällä nyt perus mielialavaihtelut tänään :hilarious::arghh: Aamupäivän positiivisuus on vaihtunut iltapäivän epätoivoon. Nyt oon taas sellainen olo, että voisi heittää kaikki testit roskikseen ja unohtaa koko vauvakuumeilun.

Ei oo helppoa olla nainen :grin

Dpo:sta en tiedä, kun en ole saanut ovista tikutettua tässä kuussa. Mulla on epäsäännölliset menkat ollu viime keskenmenosta asti, joka tapahtui syyskuussa. Tästä syystä en uskalla luottaa Flo:n ennustukseen. Tänään kp 29 ja Flo:n mukaan ovis ois ollut kp 21. Tämän mukaan olisi vasta dpo 8, joten vielä ei ehkä mitään pitäisi näkyä :hilarious::hilarious: Flo:n mukaan kuukautiset alkaisi kp 35.

Ja spämmäile vaan tikkukuvilla tänne, kiva katsoa muiden tikkuja! :grin:grin

Ja vielä, taas huonovointisuutta aamupalan jälkeen :hungover:
Haa mulla itseasiassa ihan sama flo ennustus. Ennustaa 35 päivän kiertoa, josta kp28 menossa. Flo mukaan ovis olis ollu viikko sitten, mutta mitään siihen viittaavia tuntemuksia en oo bongannu. Will see. Perjantaina aattelin taas testailla:hilarious:
@Muumimuki ja @Emilien onnea viivojen vahvistumisesta ja vauvalimaa nyt mahdottomasti! @Reggie viivojen vahvistumista sinne!

Täl iski flunssa päälle ja kauhee väsy.

Muokattu viimeksi:
Täällä yksi uusi esikoistaan odottava :) Apua miten hurjalta ja ihanalta tuo lause kuulostaa näin "ääneen sanottuna". Olen syönyt pillereitä 8 vuotta ja lopettanut ne nyt huhtikuussa. Nyt olisi kp 22/27-30 menossa. Ei kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, mutta tänään tuli hieman poikkeava veristä vuotoa. Google on laulanut ja mitä enemmän luen, sitä enemmän menen sekaisin kaikista termeistä, lyhenteistä, ajoituksista yms :D Mutta mukava liittyä joukkoon, saas nähdä mihin tämä kehkeytyy! Ja onnea ja tsemppiä kaikille♥️

Muokattu viimeksi:
Takaisin