Onnea Muumimuki, nyt on kyllä selkeät viivat! 
Ja Reggiellä haamuilee kyllä kans niin että miekin nään viivan!
ON: tänään pitäis kaupassa käydä ja hakea testejä, huomenna ainakin testaan aamulla ja katotaan sitten jatkoa riippuen miltä näyttää...
Vihloo ja nippailee kyllä tuolla kohdun seudulla. Alaselkää särki illalla ihan julmetusti, ei yleensä oo tällaista ollut 
Mun edellisistä raskauksista on jo kymmenisen vuotta, en ainakaan muista että ennen plussaa tai ihan siinä alkuraskaudessa ois ollu mitenkään erilaisia oireita kuin normaalisti ennen menkkoja...ihan samat nippaillut, turvotukset ja tissikivut
Silloin oon muistaakseni testaillut molemmista vasta kun menkkojen ois pitäny alkaa ja heti pärähtäny kunnon leffaviivat testeihin. Ja molemmista oon tehnyt vain ja ainoastaan sen yhden ainoan testin ja luottanut siihen 

Ja Reggiellä haamuilee kyllä kans niin että miekin nään viivan!

ON: tänään pitäis kaupassa käydä ja hakea testejä, huomenna ainakin testaan aamulla ja katotaan sitten jatkoa riippuen miltä näyttää...
Vihloo ja nippailee kyllä tuolla kohdun seudulla. Alaselkää särki illalla ihan julmetusti, ei yleensä oo tällaista ollut Mun edellisistä raskauksista on jo kymmenisen vuotta, en ainakaan muista että ennen plussaa tai ihan siinä alkuraskaudessa ois ollu mitenkään erilaisia oireita kuin normaalisti ennen menkkoja...ihan samat nippaillut, turvotukset ja tissikivut

Hyvin näyttää toimivan toi "Muumimuki-menetelmä!" Pitää meidänkin kokeilla seuraavassa kierrossa 

Näköjään myös menetelmä toimi hyvin 

kaikki menetelmät nopeaan raskautumiseen otetaan vastaan kiitos 

Yksi kaveri joka on 34v ja jolla ollut endo, tuli raskaaksi heti ekalla yrittämällä ja hänellä ei ollut mitään hajua ovulaation ajankohdasta. Hän on ehkä vähän väärä ihminen kritisoimaan mun hermoilua ja raskaustestien kanssa kiirehtimisiä