Raskaaksi 2020

Taas tulee päivän paras mun mieheltä :laughing021 Se kysy että no koskas voi odottaa viivojen vahvistumista, niin sanoin että tossa loppuviikosta/ens viikon alussa. Niin sit keittiöstä kuulu "eli seuraavan kerran vois testata..." ja mä keskeytin sen tyynesti vaan toteamalla iloisena että "joo, mulla onkin testit joka päivälle!" :laughing014 Ei kuulunu sen jälkeen mitään. :dontknow

Täällä yksi uusi esikoistaan odottava :) Apua miten hurjalta ja ihanalta tuo lause kuulostaa näin "ääneen sanottuna". Olen syönyt pillereitä 8 vuotta ja lopettanut ne nyt huhtikuussa. Nyt olisi kp 22/27-30 menossa. Ei kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, mutta tänään tuli hieman poikkeava veristä vuotoa. Google on laulanut ja mitä enemmän luen, sitä enemmän menen sekaisin kaikista termeistä, lyhenteistä, ajoituksista yms :D Mutta mukava liittyä joukkoon, saas nähdä mihin tämä kehkeytyy! Ja onnea ja tsemppiä kaikille♥️

Tervetuloa!
Aina mahtuu kuumeilijoita.
Plussatuulia ja pikaista visiittiä. :Heartred

Täällä nukuttiin tunnin päiväunet, kun kiukku iski niin huomasin että oonkin väsynyt. :biggrin

Tervetuloa joukkoon!

Kilpparit itse asiassa vaikuttaa sikiön kehitykseen ja ku ne on päin persettä voi km tulla useamman kerran ja haitata raskautumista myös. Mä oon monta km/tm raskautta läpikäyneenä miettinyt monesti et miksei thyroxin taas ku mulla se oli aikanaan mut loppu ku arvo parani...

No nyt oireet hiustenlähtö ja kuukautishäiriöt ja kuiva atooppinen iho, väsy, masennus jne jne lista jatkuu joten kyl usko että nyt ku tuon sai niin tukee omaa hormonitoimintaa myös

Toivottavasti pääsisi itsekin liittymään plussatuuliin:rolleyes: edes oviksen osalta ja myöhemmin raskauden.. tikuteltu on mutta viiva ei vahvistu, nyt kp15.. ei kyllä oo ovis olokaan tai hieman alkaa limoja olemaan mutta normi kivut tipotiessään.

No vielä saa piinailla tovin jos toisenkin ja olla aktiivisena peiton heilutuksen saralla vaikkei ovista oo bongattu:shifty:

Nää juilimiset, siis menkka-aaltoilut alavatsalla :wideyed::pompus: nyt on menny vasta vajaa pari vuorokautta siitä kun nää alkoi ja vielä olis viikko menkkoihin oviksen perusteella. Tuun ehkä sekopäiseksi jos nää olot on tullu jäädäkseen pysyviksi menkkaoireiksi mun kiertoihin :hungover:

Miten ihmeessä jaksan odottaa ett pääsen testaamaan ovista? Tänään kp 4 ja viikon ku jaksais oottaa. Testejä jäljellä neljä, enkä viitsis niitä lisää tilailla. Juhannusviikolle olen arvioinut testaukset ja juhannukselle arvioitu ovis.

Onnea kaikille plussanneille. Hieman kateutta ku muille tupsahtelee plussia ja itse olen vasta saanut lääkäriltä luvan yrittää. Oli tuskaista odottaa kropan saamista kuntoon ku samalla on vauvakuume. Nyt onneksi saa asialle tehdä jotain. Toivottavasti ei mene tärpissä yhtäkauan kuin esikoisen kanssa. Varsinkin ku puoliso heitti ilmoille sellasen ett haluais sit viel kolmannenkin. Jos nyt ensin se toinen. :grin Alkaa täs ikää olemaan: minä täytän joulukuussa 35v ja mies jo 40v.

Jatkan höpinöitäni.. ollaan ilman ehkäisyä oltu pari kk. Ja aina olettanut että heilutukset olleet oviksen aikaan... mutta entä jos eivät ole olleetkaan!? Nyt oikeasti kiva ekaa kertaa tikutella ja jos bongais oikeasti oviksen:rolleyes: toki kierron pituus vaihtelee joten luonnollisesti myös oviskin. Hui kun tämä on jännää ja kiva jännätä täällä teidän muiden kanssa. :smiley-angelic003

Tässä vielä nämä mun testit eiliseltä yllä ja tänään alla. Vähän mietityttää onko sittenkin jäänyt jotain vuotamatta tuolta Keskenmenon aikana, vai voiko olla vain näin jäätävä viivanpaikka. Toki vuotoa nyt on jo jonkin verran, niin mitäpä sitä miettimään. Harmittaa kyllä :banghead:

Liitteet

• AB0F7068-E37C-4F24-A3D6-C9DE1AE4A08F.jpeg
    AB0F7068-E37C-4F24-A3D6-C9DE1AE4A08F.jpeg
    14.3 KB · Katsottu: 152
Luojan kiitos mun oviskivut hellittänyt tänää :grin
Vieläkin hyvin pientä juilintaa ja nivuskipua, mutta eipä tarvi enää epäillä et oliko se ovis jo vai ei :hilarious: kyllä se varmasti sunnuntaina oli, mutta silti jokin pieni epäilys oli ku kivut taas kesti ja kesti :hilarious: vaikkakin koko ajan lievittyi.
Pitäs vaan luottaa siihen omaan kroppaan ja tuntemuksiin, eikä pohtia liikoja.

Oon ollu oviksen ajan tosi väsynyt, nytki vielä väsyttää, ja huonoa oloa vähän. Toki ollu lämpöiset kelitkin. Tissikipu tuli tällä kertaa vasta oviksen jälkeen tänää dpo 2. pari kiertoa menny niin että on jo ennen ovulaatiota tullu kipeäksi ja oviksen jälkeen hellittänyt. Jännä kuinka vaihtelee.

Ihmettelen kun ei ollu näistä uusista viesteistä tullu mitään ilmoitusta, ja kuitenkin seuraan ketjua. No ei voi tietää mikä homma! :coldfeet:

Sunnuntaina alotin tosiaan ovulaatiotesteillä tikuttamisen ja nyt saa sit jännätä koska mahtaa olla se the ovispäivä.

Tässä nyt huonolaatuinen kuva ovistesteistä, alin tämän päivän.
20200609_164855.jpg

20200609_164826.jpg

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Tervetuloa joukkoon!

Kilpparit itse asiassa vaikuttaa sikiön kehitykseen ja ku ne on päin persettä voi km tulla useamman kerran ja haitata raskautumista myös. Mä oon monta km/tm raskautta läpikäyneenä miettinyt monesti et miksei thyroxin taas ku mulla se oli aikanaan mut loppu ku arvo parani...

No nyt oireet hiustenlähtö ja kuukautishäiriöt ja kuiva atooppinen iho, väsy, masennus jne jne lista jatkuu joten kyl usko että nyt ku tuon sai niin tukee omaa hormonitoimintaa myös

Onko sulla lääkäri todennut kilpparin vajaatoiminnan? Noi sun oireet voi myös viitata siihen, että sulla on varastoraudat (ferrit) matalat.

Kp16 tämän illan kusitikku :hilarious: nippailua ollut päivällä ja näit hemmetin jomoi. :grin
Tähän päivään flo ennusti oviksen

Liitteet

• IMG_20200609_184051.jpg
    IMG_20200609_184051.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 107
Ihmettelen kun ei ollu näistä uusista viesteistä tullu mitään ilmoitusta, ja kuitenkin seuraan ketjua. No ei voi tietää mikä homma! :coldfeet:

Sunnuntaina alotin tosiaan ovulaatiotesteillä tikuttamisen ja nyt saa sit jännätä koska mahtaa olla se the ovispäivä.

Tässä nyt huonolaatuinen kuva ovistesteistä, alin tämän päivän. View attachment 90197

View attachment 90198

Hienosti vahvistuu!

Takaisin