Ihanaa Muumimuki!
Voimia pikkis hirmuisesti
Täällä edelleen haamuilee. Mies ei suostu edelleenkään mitään näkemään
Ei ne miehet ikinä suostu paitsi sit kun synnärillä pusketaan kyllä siellä viiva vilkkuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa Muumimuki!
Voimia pikkis hirmuisesti
Täällä edelleen haamuilee. Mies ei suostu edelleenkään mitään näkemään
Ihana tatuointi oli, raskaana ollessa 3kk on raja kun inkkiä saa ottaa.. eli jos nyt olisin raskaana niin kävisin kuvan otetaan mut ei oo kyl nyt ollu suunnitteilla vielä...
Ihan tatuoija sanoi ku kuvaa tehtiin kun oli rv3+5 ku plussasin ekan km tosi aikaisin. Ja lopulta sit kysyin toiselta joka vahvisti ton mutta en lähtisi ehkä kuitenkaan raskaana otetaan tatuointia. Tuolloin rv3+5 mietin että en mä ehkä edes tietäisi enkä syytä yhtä tatuointia km syyksiNyt on pakko kysyä lähdettä tälle? En oo ennen kuullut muuta, kuin että raskaana ei saa ottaa kuvia. Ajattelin sitten, et fiuh, itsellä meneekin tiukalle tämä homma kun mulla on tatskan vahvistus 18.6. ja mun arvioitu ovulaatiopäivä on 23.6.
Niin ja ymmärtääkseni perustuu ihan siihen että väri ei pysy niin hyvin, koska hormonitoiminta on erilaista ja iho pyrkii sit puskemaan sen musteen liian hyvin ulos?
Korjatkaa, jos olen väärässä, tässä käsityksessä oon ollut
Sama täällä, siksi olen pitänyt hiljaiseloa ja vain seurannut muitaMä elelen nyt tämmöstä tylsää vaihetta odotellaan sitä ovista.
Onnea vielä Muumimukille, kyllä nyt on sellaiset viivat että mieskin näkee :D
Älä vielä lannistu! Mikä dpo sulla nyt olikaan?
Mulla myös dpo 8 ja mitään en myönnä :angelic: Jos olisin testannut niin negahan se olisi ollut. Mutta en siis testannut. En.Täällä intouduttiin testaamaan Dpo 8 ja nega!
Olipas yllättävää...
Esikoisestakin plussa pärähti myöhään, eli mitä mä oletin.
Täällä valitettavasti pääsi käymään niin, että meni kesken. Eilen plussan jälkeen meni muutama tunti kunnes alkoi mahaa koskea ja vuoto alkoi. Onneks ollaan miehen kanssa saatu puitua tätä läpi, jotenkin tuntui niin pahalle että hetken kerettiin jo iloita kun jo heti se kaikki vietiin pois. No, tästä ei voi vaan kun jatkaa eteenpäin.
Tervetuloa vaan. On täällä muitakin useampilapsisia. Meillä lapsia on 3 ja itsellä ikää jo 40+. Silti täällä vielä kuumeillaan neljättä.Heipparallaa! Tässä yksi vähänniinkuin kuumeilija... Olin viimeksi linjoilla kun odotin kolmatta lastani, ja hetken sen jälkeenkin. Nyt kun nuorimmaiseni on 4v, niin vauvakuume nousee. Miksi ihmeessä? Eikö 4 lasta ole hankala määrä? Ja enkö ole jo liian vanhakin, 35v tulee täyteen elokuussa. Tässä sitä silti kuumeillaan. Viime kierrossa välttelin tärppipäiviä, eikä plussaa tullut. Nyt ehkä vois ottaa riskin ja harrastella parempaan aikaan 15.6 flo ennustaa ovulaatiota. Onko kellään jo useampi lapsonen? Onnea kaikille plussanneille ja pikaisia plussia niille joille ei vielä tikku ole sellaisia paljastanut.
Mullakin hirveän positiivinen, optimistinen ja energinenkin fiilis.Siiiiiis jälleen ihan uusia oireiluja! Tissit painavat ja edelleen kipeät/arat/yms. Tänä aamuna ihan vähän tullut rusehtavaa vuotoa sen verran että suojaan asti tuli, ilman kipuja! En oo ikinä ennen vuotanut mitään ilman kunnon menkkakipuja. Ja ne kivutkin on tulleet paria tuntia ennen vuodon alkua. Ja vuoto on alkanut aina reippaasti eikä viivytellen. PMS:stä ei tietoakaan, yleensä oon ollut myös aika kärttyinen ennen menkkojen alkua. Ihan kumma juttu!
Mullakin hirveän positiivinen, optimistinen ja energinenkin fiilis.
Ja Vv jatkuu suht runsaana.
Eilen oli teksitiviestisota yhden mun läheisen kanssa, mikä vähän kuitenkin latistaa tunnelmaa...
Sanotaan näin vaan, etten kestä kun vauvasta/taaperosta valitetaan kokoajan, kun lapsi ei ole mikään itsestäänselvyys.
Sen mielestä lapsessa on aina vika, eikä siinä itsessä ikinä mitään.
Mä olin omasta mielestä asiaton ja vastasin inhottavastikkin ja kaikki elämäntilanteet pitäisi ottaa huomioon, mutta hermostuin kun tosiaan lapsi on lahja, eikä mikään ikuisen valituksen kohde.
Ja siis mun mielestä tää lapsi on aivan ihana, eikä ikinä kitise kun on meillä kylässä.
Sama täällä, siksi olen pitänyt hiljaiseloa ja vain seurannut muita