Raskaaksi 2020

Ihanaa Muumimuki! :happy093.:Heartbigred

Voimia pikkis hirmuisesti :Heartbigred

Täällä edelleen haamuilee. Mies ei suostu edelleenkään mitään näkemään :happy8

Ei ne miehet ikinä suostu paitsi sit kun synnärillä pusketaan :grin kyllä siellä viiva vilkkuu

Paitsi meidän mies näkee kaikissa viivoja muka. No olihan se mun ovistesti aika kaksiviivainen ja se vaan näki sen ja tuli vessasta ulos ja kysy et mikä tää on. Vastasin että ovistesti ja se käyttöohjeiden kera luki että nega. Mut siitä seuraava olikin jo tasan viivat ja hän onnessaan julisti että noniin. Mä olin ihan et kyl ollu jännää. Sit se halusi et hakisin testin jos kun ei ole tietoa oviksesta mut kyl mä nyt meen ton mukaan ja jos ovista ei kaikesta huolimatta tullut niin pitää sitten ootella menkkoja.

Huoh toi varmasti näkisi sen CB pystytestiin viivanpaikkaa ja luulisi että ois plussa

Ihana tatuointi oli, raskaana ollessa 3kk on raja kun inkkiä saa ottaa.. eli jos nyt olisin raskaana niin kävisin kuvan otetaan mut ei oo kyl nyt ollu suunnitteilla vielä...

Nyt on pakko kysyä lähdettä tälle? En oo ennen kuullut muuta, kuin että raskaana ei saa ottaa kuvia. Ajattelin sitten, et fiuh, itsellä meneekin tiukalle tämä homma kun mulla on tatskan vahvistus 18.6. ja mun arvioitu ovulaatiopäivä on 23.6. :smiley-ashamed004

Niin ja ymmärtääkseni perustuu ihan siihen että väri ei pysy niin hyvin, koska hormonitoiminta on erilaista ja iho pyrkii sit puskemaan sen musteen liian hyvin ulos?
Korjatkaa, jos olen väärässä, tässä käsityksessä oon ollut :scratch

Onnea muumimuki :joyful:

Mä en oo itseäni niin tarkasti tutkaillut aiemmin, kun ei ollut syytä vuosikausiin, mut perus oireet ennen menkkoja ovat kai yleensä olleet menkkajuilimiset 1-3 päivää ennen vuotoa. Joskus ei mitään juilimisia ennen vuotoa. Finnejä tulee jossain vaiheessa kiertoa naamaan ja kaulalle mut en oo pitänyt kirjaa et mihin aikaan kierrosta :grin kai rinnat/nännitkin aristaa joskus mut vaikea sanoa. Hirveen hyödyllisiä nää mun oireen tulkitsemiset siis :wacky: viime kierrossa mulla oli kaikki mahdolliset juilimiset, nipistelyt, jomotukset, kuvotukset ja niin edelleen. Osa "oireista" jopa heti oviksesta eteenpäin :smiley-angelic006
Tässä kierrossa ei ollu mitään dpo 1-5 paitsi oviksen kipeyttämät nännit ja sit tuli ne rankat menkkajuilimiset mitkä kesti yli 12h. Sen jälkeen niitä tulee ajoittain (nyt dpo 7 tai 8),mut ei enää yhtä kovina eikä noin pitkäkestoisia kuin toissayönä. Silti selvästi tuntuvia. Mut nämäkin voi tarkoittaa yhtä hyvin mitä tahansa muuta kuin plussaa, joten en edes jaksa innostua tai ylitulkita.

Aiempien lasten odotuksen odotuksessa meni melkein 5 vuotta, joten on paremmin kuin hyvin tiedossa realiteetit ja että mikä tahansa oire tai "oire" voi tarkoittaa mitä tahansa. Ainahan ne saa selitettyä itselleen parhain päin ja netistä saa tukea ajatuksilleen että kun sillä yhdelläkin siellä keskustelupalstalla oli ennen plussaa nippailua navasta kaakkoon kun seisoi päällään ja joi greippimehua, niin kyllähän tämä nipistely mullakin plussaa meinaa selkeästi.
Anteeksi tää mun pessimistisyys, en tarkoita pahalla ja on ihanaa kun on toivoa. Itsekin luen ja etsin tukea omille ns oireilleni, että jospa ne voisikin tarkoittaa plussaa :smiley-angelic001 mut välillä naurattaa tämä omakin touhu :woot: :smiley-ashamed008

Nyt on pakko kysyä lähdettä tälle? En oo ennen kuullut muuta, kuin että raskaana ei saa ottaa kuvia. Ajattelin sitten, et fiuh, itsellä meneekin tiukalle tämä homma kun mulla on tatskan vahvistus 18.6. ja mun arvioitu ovulaatiopäivä on 23.6. :smiley-ashamed004

Niin ja ymmärtääkseni perustuu ihan siihen että väri ei pysy niin hyvin, koska hormonitoiminta on erilaista ja iho pyrkii sit puskemaan sen musteen liian hyvin ulos?
Korjatkaa, jos olen väärässä, tässä käsityksessä oon ollut :scratch
Ihan tatuoija sanoi ku kuvaa tehtiin kun oli rv3+5 ku plussasin ekan km tosi aikaisin. Ja lopulta sit kysyin toiselta joka vahvisti ton mutta en lähtisi ehkä kuitenkaan raskaana otetaan tatuointia. Tuolloin rv3+5 mietin että en mä ehkä edes tietäisi enkä syytä yhtä tatuointia km syyksi

Nyt tämän pitäisi olla täysin oikein. Eli kaikki mukana ja kronologisessa järjestyksessä. Eihän siihen mennytkään kuin tunti. Syyttäkää mua, jos vielä joku puuttuu! :happy:

Piinalista

Pikkis91 o+ 22.5. Testaan 5.6.

pimmi85 o+ 23.5. Testaan 7.6, jolloin menkat päivän myöhässä normikierron mukaan.

Mamiliksi o+ 25.5. Testaan vasta 15.6 kuten esikoisesta, jos menkat ei ala tällä viikolla!

jelisa o+ 29.5. Testaan 13.6.

Maiconii o+ 29.5. Testailen enviikolla fiiliksen mukaan

StellaMom 0+ 29.5 / testit (14 tai 15.6.)

Muumimuki o+ 30.5. Testaan ensi viikosta alkaen (8.6.)

Tonninseteli o+30.5. Testipäivä (jos selviän ilman tiputtelua...) on 14.6.

Pingviiniemo o+31.5 Testaan ensiviikon keskiviikosta alkaen. (10.6)

moana91 o+ 31.5. Yritän testata vasta sunnuntaina 14.6. :grin(14.6.)

move88 o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes:(15.6.)

Chartreux o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes:

Chard o+ 31.5. Yritän testailla aikaisintaan 11.6. :p

Reggie o+ 31.5. Testaan 12.6.

Tirrinen o+ 31.5 Testi aikaisintaan 10.6 jolloin menkkojen alkup.

Mepe o+ 3.6. Testaan 17.6.

Marcipa o+ 3.6. Testaan 18.6.

Muokattu viimeksi:
Täällä intouduttiin testaamaan Dpo 8 ja nega!
Olipas yllättävää...:hilarious:
Esikoisestakin plussa pärähti myöhään, eli mitä mä oletin.

Älä vielä lannistu! Mikä dpo sulla nyt olikaan?

Dpo:sta en tiedä, kun en ole saanut ovista tikutettua tässä kuussa. Mulla on epäsäännölliset menkat ollu viime keskenmenosta asti, joka tapahtui syyskuussa. Tästä syystä en uskalla luottaa Flo:n ennustukseen. Tänään kp 29 ja Flo:n mukaan ovis ois ollut kp 21. Tämän mukaan olisi vasta dpo 8, joten vielä ei ehkä mitään pitäisi näkyä :hilarious::hilarious: Flo:n mukaan kuukautiset alkaisi kp 35.

Ja spämmäile vaan tikkukuvilla tänne, kiva katsoa muiden tikkuja! :grin:grin

Ja vielä, taas huonovointisuutta aamupalan jälkeen :hungover:

Täällä intouduttiin testaamaan Dpo 8 ja nega!
Olipas yllättävää...:hilarious:
Esikoisestakin plussa pärähti myöhään, eli mitä mä oletin.
Mulla myös dpo 8 ja mitään en myönnä :angelic: Jos olisin testannut niin negahan se olisi ollut. Mutta en siis testannut. En.

Esikoisesta sain muuten plussan dpo 10/11 Early predictorilla, eli en tiedä kans mitä ihmettä kelaan nyt :'D

Ite joutaisinkin kyllä pois tuosta listalta :woot: Kohdunnapukka alhaalla ja en usko olevani raskana yk1. Eli kp 31 ja dpo 14 :hilarious: En ees uskalla testata. Jos jotain positiivista, niin luteaalivaihe on ainakin riittävän pitkä :grin

Siiiiiis jälleen ihan uusia oireiluja! Tissit painavat ja edelleen kipeät/arat/yms. Tänä aamuna ihan vähän tullut rusehtavaa vuotoa sen verran että suojaan asti tuli, ilman kipuja! En oo ikinä ennen vuotanut mitään ilman kunnon menkkakipuja. Ja ne kivutkin on tulleet paria tuntia ennen vuodon alkua. Ja vuoto on alkanut aina reippaasti eikä viivytellen. PMS:stä ei tietoakaan, yleensä oon ollut myös aika kärttyinen ennen menkkojen alkua. Ihan kumma juttu!

:confused:

Täällä valitettavasti pääsi käymään niin, että meni kesken. Eilen plussan jälkeen meni muutama tunti kunnes alkoi mahaa koskea ja vuoto alkoi. Onneks ollaan miehen kanssa saatu puitua tätä läpi, jotenkin tuntui niin pahalle että hetken kerettiin jo iloita kun jo heti se kaikki vietiin pois. No, tästä ei voi vaan kun jatkaa eteenpäin.

Oon tosi pahoillani teidän puolesta. Paljon jaksamista teille :Heartred

Heipparallaa! Tässä yksi vähänniinkuin kuumeilija... Olin viimeksi linjoilla kun odotin kolmatta lastani, ja hetken sen jälkeenkin. Nyt kun nuorimmaiseni on 4v, niin vauvakuume nousee. Miksi ihmeessä? Eikö 4 lasta ole hankala määrä? Ja enkö ole jo liian vanhakin, 35v tulee täyteen elokuussa. Tässä sitä silti kuumeillaan. Viime kierrossa välttelin tärppipäiviä, eikä plussaa tullut. Nyt ehkä vois ottaa riskin ja harrastella parempaan aikaan 15.6 flo ennustaa ovulaatiota. Onko kellään jo useampi lapsonen? Onnea kaikille plussanneille ja pikaisia plussia niille joille ei vielä tikku ole sellaisia paljastanut.
Tervetuloa vaan. On täällä muitakin useampilapsisia. Meillä lapsia on 3 ja itsellä ikää jo 40+. Silti täällä vielä kuumeillaan neljättä.

Mä testaan ovista niin pitkään että tiedän sen varmasti olleen. Toivottavasti tikut riittää ja ovis ajoittuu tälle viikolle. Sen jälkeen voiskin kokeilla vaikka joka päivä r-testiä kun niitä testejä nyt sattuu olemaan jemmassa reilummin. Mietin kyllä jos ens viikolle varais ajan gynelle ihan vaan tsekatakseen tilanteen kun oon käsittäny että ois hyvä säännöllisesti käydä gynellä muutenkin. Korjatkaa jos oon väärässä.

Siiiiiis jälleen ihan uusia oireiluja! Tissit painavat ja edelleen kipeät/arat/yms. Tänä aamuna ihan vähän tullut rusehtavaa vuotoa sen verran että suojaan asti tuli, ilman kipuja! En oo ikinä ennen vuotanut mitään ilman kunnon menkkakipuja. Ja ne kivutkin on tulleet paria tuntia ennen vuodon alkua. Ja vuoto on alkanut aina reippaasti eikä viivytellen. PMS:stä ei tietoakaan, yleensä oon ollut myös aika kärttyinen ennen menkkojen alkua. Ihan kumma juttu!

:confused:
Mullakin hirveän positiivinen, optimistinen ja energinenkin fiilis. :woot:
Ja Vv jatkuu suht runsaana.

Eilen oli teksitiviestisota yhden mun läheisen kanssa, mikä vähän kuitenkin latistaa tunnelmaa...
Sanotaan näin vaan, etten kestä kun vauvasta/taaperosta valitetaan kokoajan, kun lapsi ei ole mikään itsestäänselvyys.
Sen mielestä lapsessa on aina vika, eikä siinä itsessä ikinä mitään.
Mä olin omasta mielestä asiaton ja vastasin inhottavastikkin ja kaikki elämäntilanteet pitäisi ottaa huomioon, mutta hermostuin kun tosiaan lapsi on lahja, eikä mikään ikuisen valituksen kohde. :Heartred

Ja siis mun mielestä tää lapsi on aivan ihana, eikä ikinä kitise kun on meillä kylässä.

Pöllönen, mulla itsellä on loppuvuodesta mittarissa 37 v ja kotoa löytyy jo ennestään 5 lasta mutta silti kuumeilen. Mulla on krooninen vauvakuume eikä sitä yhtään helpottanut kun lauantaina käytiin katsomassa veljen viikon ikäistä poikaa.

Mullakin hirveän positiivinen, optimistinen ja energinenkin fiilis. :woot:
Ja Vv jatkuu suht runsaana.

Eilen oli teksitiviestisota yhden mun läheisen kanssa, mikä vähän kuitenkin latistaa tunnelmaa...
Sanotaan näin vaan, etten kestä kun vauvasta/taaperosta valitetaan kokoajan, kun lapsi ei ole mikään itsestäänselvyys.
Sen mielestä lapsessa on aina vika, eikä siinä itsessä ikinä mitään.
Mä olin omasta mielestä asiaton ja vastasin inhottavastikkin ja kaikki elämäntilanteet pitäisi ottaa huomioon, mutta hermostuin kun tosiaan lapsi on lahja, eikä mikään ikuisen valituksen kohde. :Heartred

Ja siis mun mielestä tää lapsi on aivan ihana, eikä ikinä kitise kun on meillä kylässä.

Sama meininki täällä hyvin vahvasti! :hilarious:

Ja toi on kyl tosi tympeetä että vaan valitetaan ja valitetaan ja parhaassa tapauksessa käytännössä syyttä. Ellei sitten tietysti ole ollut epärealistinen kuva vauvoista ja taaperoista että ne on aina hiljaa, iloisia ja kakkii vain sateenkaaria ja tuoksuu kukilta :hilarious:

Tsemppiä, noi on tosi raskasta seuraa:Heartred

Takaisin