Raskaaksi 2020

Onnittelut täältäkin Muumimuki, nyt on sellaset viivat että näkee tällanen viivasokeampikin :laughing002:wav

Ihanaa Muumimuki! :happy093.:Heartbigred

Voimia pikkis hirmuisesti :Heartbigred

Täällä edelleen haamuilee. Mies ei suostu edelleenkään mitään näkemään :happy8

Liitteet

• IMG_20200609_074405.jpg
    IMG_20200609_074405.jpg
    32 KB · Katsottu: 207
Onnea Muumimuki!!!! :smiley-angelic003

ON: kp25 (dpo7/dpo10?) sairaan huonosti nukuttu yö takana. mulla oli viimeksi alkuraskaudessa tosi pieni unentarve öisin, voisko tää olla sitä, ku ei uni meinaa millään tulla :shy: tai sit vaan joku muu syy :hilarious: selkääkin särki kyllä.

Hei pakko muuten kysyä. :grin Tuntuu, että nyt on tosi monella ollut juilimista ja esimerkiksi alaselkäsärkyjä, menkkamaista kipua piinapäivien aikana. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia, että onko se kipuilu ollut jotenkin tavallisesta poikkeavaa, uusia oireita?

Itse oon huomannut, että juilimista ja pistelyä on minulla ihan jokaisessa kierrossa. Mutta tuntuu, että kun raskausjuttuja lukee täältä netistä, niin on paljon ihmisiä, keillä:

A. Oireet ennen plussaa on ihan uudenlaisia, ja niistä on tullut jo se aavistus, että nyt on tärpännyt, mutta

B. Toisaalta on myös niitä, keillä ei ole ollut mitään ihmeellisempiä oireita ennen plussaa, mutta

C. Toisaalta on myös niitä, kenellä oireet ovat olleet samanlaisia, kuin aiemmissakin kierroissa, eikä ole siksi osannut niitä välttämättä yhdistää raskauteen.

Eli kokemukset on tosi vaihtelevia, mutta niinhän me kaikki yksilöitä ollaankin. Miten teillä nuo tuntemukset? :woot:

Itse jotenkin odotan jotakin tuon A-vaihtoehdon kaltaisia tuntemuksia. :grin Ja jotenkin tulee heti sellainen olo, ettei ole tärpännyt, koska juiliminen on samanlaista kuin aiemminkin. Odottaa jotenkin jotain tosi uudenlaisia oireita.

Hei pakko muuten kysyä. :grin Tuntuu, että nyt on tosi monella ollut juilimista ja esimerkiksi alaselkäsärkyjä, menkkamaista kipua piinapäivien aikana. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia, että se kipuilu on ollut jotenkin tavallisesta poikkeavaa, uusia oireita?

Itse oon huomannut, että juilimista ja pistelyä on minulla ihan jokaisessa kierrossa. Mutta tuntuu, että kun raskausjuttuja lukee täältä netistä, niin on paljon ihmisiä, keillä:

A. Oireet ennen plussaa on ihan uudenlaisia, ja niistä on tullut jo se aavistus, että nyt on tärpännyt, mutta

B. Toisaalta on myös niitä, keillä ei ole ollut mitään ihmeellisempiä oireita ennen plussaa, mutta

C. Toisaalta on myös niitä, kenellä oireet ovat olleet samanlaisia, kuin aiemmissakin kierroissa, eikä ole siksi osannut niitä välttämättä yhdistää raskauteen.

Eli kokemukset on tosi vaihtelevia, mutta niinhän me kaikki yksilöitä ollaankin. Miten teillä nuo tuntemukset? :woot:

Itse jotenkin odotan jotakin tuon A-vaihtoehdon kaltaisia tuntemuksia. :grin Ja jotenkin tulee heti sellainen olo, ettei ole tärpännyt, koska juiliminen on samanlaista kuin aiemminkin. Odottaa jotenkin jotain tosi uudenlaisia oireita.

Joo, kiinnitin huomion samaan! Ja mulla on kyllä kohta A)

Hei pakko muuten kysyä. :grin Tuntuu, että nyt on tosi monella ollut juilimista ja esimerkiksi alaselkäsärkyjä, menkkamaista kipua piinapäivien aikana. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia, että onko se kipuilu ollut jotenkin tavallisesta poikkeavaa, uusia oireita?

Hyvä kysymys! itellä vasta yk2 pillereiden lopetuksen jälkeen joten kaikki oireet on uudenlaisia siihen aikaan nähden :rolleyes: ekassa kierrossa varmaan erilaiset oireet johtui hormonitasapainon muuttumisesta ja nyt tokassa on siihenkin nähden erilaiset, mut mahoton sanoa onko nää normaalia vai ei - aika näyttää jos ei tärpännyt nyt o_O mutta ekassa raskaudessa oireet oli selkeästi erilaiset plussakierrossa, koko kroppa tuntui jotenkin "ei omalta", ja isoimmat muutokset tapahtui rinnoissa.

Hyvä kysymys! itellä vasta yk2 pillereiden lopetuksen jälkeen joten kaikki oireet on uudenlaisia siihen aikaan nähden :rolleyes: ekassa kierrossa varmaan erilaiset oireet johtui hormonitasapainon muuttumisesta ja nyt tokassa on siihenkin nähden erilaiset, mut mahoton sanoa onko nää normaalia vai ei - aika näyttää jos ei tärpännyt nyt o_O mutta ekassa raskaudessa oireet oli selkeästi erilaiset plussakierrossa, koko kroppa tuntui jotenkin "ei omalta", ja isoimmat muutokset tapahtui rinnoissa.

Noita rinnoissa tuntuvia oireita taitaa muuten olla tosi monella! :) Nännien arkuutta, kosketusherkkyyttä yms.

Tuli mieleen tästä mieleen, että tuossa mun kysymyksessä mainitsin tosiaan vähän yksipuolisesti vaan nippailut ja vatsatuntemukset, vaikka oireita on tietysti kaikkia muitakin. :joyful:

Ihanaa Muumimuki! :happy093.:Heartbigred

Voimia pikkis hirmuisesti :Heartbigred

Täällä edelleen haamuilee. Mies ei suostu edelleenkään mitään näkemään :happy8
Mä näen! Tää on nyt sellainen viiva jonka vaan naiset näkee :hilarious: Mutta eiköhän se miehillekin ala kohta näkymään.

Onnea Muumimuki!!!! :smiley-angelic003

ON: kp25 (dpo7/dpo10?) sairaan huonosti nukuttu yö takana. mulla oli viimeksi alkuraskaudessa tosi pieni unentarve öisin, voisko tää olla sitä, ku ei uni meinaa millään tulla :shy: tai sit vaan joku muu syy :hilarious: selkääkin särki kyllä.
Spämmin nyt täällä kun sain lapsen vietyä päiväkotiin ja pitäisi tehdä väikkäriä :hilarious: Mutta mulla on kans nyt ollut pari yötä sellaisia etten saa unta illalla, vaikka yleensä nukahda tosi nopeasti. Tosin luin että voi olla PMS-oirekin :shifty: Niinhän se melkein kaikissa oireista taitaa kyllä olla, saattaapi olla raskaus tai saattaapi olla olematta.

Tänään on siis kp25 ja dpo 10 tai 11 tai jotain siinä main, ovisplussasta laskien. Hyvin aikaisin sain viivan. Raskaus olissi 3+3 tai 3+2 tai jotain sinne päin, neljännellä viikolla. Eli juuri alkoi ilmestyä HCG:tä.

Olo on todella hämmentynyt. Mähän bongasin ne ovikset ihan sattumalta ja sit rakasteltiin sattumalta oikeissa hetkissä. Mulla on ollut elämässä paljon vastoinkäymisiä, kuten varmasti jokaisella omansa, ja olinkin yläkerralta pyytänyt, josko vauva tulisi sitten helpommin. :smiley-angelic001

Rinnat on muuttuneet vaan raskaiksi ja tasaisen aroiksi, ei mitään kaameeta enää. Kuvottava olo about kellon ympäri parin tunnin välein, mutta kyllä sen kanssa kotona pärjää, ja varmaan muuallakin kunhan on eväät lähellä. Pistosta tuntuu masussa, navasta hieman alaspäin ja oikealle, eli ihan kuin ois umppari :grin Toivottavasti bebe on oikeassa paikassa! Varaan varhaisultraan ajan ens viikolla, jos viivat jatkuu ja saan CB digiin 3+. Muuten olo ihan hyvä. :laughing002

Spämmin nyt täällä kun sain lapsen vietyä päiväkotiin ja pitäisi tehdä väikkäriä :hilarious: Mutta mulla on kans nyt ollut pari yötä sellaisia etten saa unta illalla, vaikka yleensä nukahda tosi nopeasti. Tosin luin että voi olla PMS-oirekin :shifty: Niinhän se melkein kaikissa oireista taitaa kyllä olla, saattaapi olla raskaus tai saattaapi olla olematta.

Jos käy kattomassa mun edellisiä viestejä viime viikolta, niin olin valmis heittään hanskat tiskiin. Määhän sielä vannoin että tämä on PMS ja FUCK YOU ALL ja muuta legendaarista kävi mielessä. :laughing001 Sit ne rintojen pysyvämmät muutokset ja vatsan isot nippasut vahvisti epäilystä kuitenkin ja huono-olo,ja lopunhan te jo tiedätte :excited001:laughing014

Onneksi olkoon @Muumimuki :smiley-bounce016 Ihania nuo sun miehen kommentit, kuulostaa ihan semmoiseita, mitä munki mies sanois :hilarious:

Voi @Pikkis91 :sad001 isosti tsemppiä ja jaksamisia sinne..

ON: Täälä ei edelleenkää mitään oireita, eilen (dpo9) nippaili vähän mahaa oikealta (mistä oviksessa irtos) mutta muuten tuntuu aika olemattomalta tää kierto.. Tänään dpo 10 testi nega :sad001 Mutta ehtiihän tuo vielä muuttuu :angelic:

Onnea muumimuki ! :)

Pahoittelen Pikkis, tiedän tunteen <3

Ihana tatuointi oli, raskaana ollessa 3kk on raja kun inkkiä saa ottaa.. eli jos nyt olisin raskaana niin kävisin kuvan otetaan mut ei oo kyl nyt ollu suunnitteilla vielä...

Ubikinonin syönti eilen aloitettu ja sivussa helokki ja B-Complex. Muita ei oo ei tuu. No ukon kanssa molemmat vedetään macaa mut sepä se. Eipä ole vähän huono olo. Heräsin siihen kun oksetti ja teki hitollisen pahaa kaikki. Mikähän taas on kun ei tunnu lähtevän pois mitenkään mitkään. Maha on sekaisin ja alavatsan seudulla ei mitään. Eli irtosi ja toivon mukaan tulisi keltis myös.

Takaisin