Raskaaksi 2020

Nooh, kun haluaisin neljännen lapsen mutta en ole ihan varma onko se fiksua tässä vaiheessa elämää :joyful:mutta toisaalta joskus alkuaikoina mieheni kanssa hupsusin että haluan 5 lasta :wink tällä hetkellä kuitenkin on vauvakuume niin voimakkaana, että olisin kovasti onnellinen raskaudesta ja vauvasta :shy::Heartred ja petyin hieman kun en saanut nyt plussaa edellisestä kierrosta. Mutta toiveet on korkealla tässä kierrossa!

Tervetuloa mukaan. Ikää 37 ja nuorin 13v. ja mietin että onko enään fiksua..... :hilarious: Mutta yritetään vielä kun on kuumetta :p

Mulla iski taas eilen illalla samanlainen menkkajomotus kuin ne aiemmat, vähän ehkä toki lyhyempi kesto. Toki silti taas ajattelin että pitäisiköhän suoja laittaa yöksi. Ja ihan kuin olisin eilen päivällä pyyhkiessä huomannut jotain hennon vaaleanpunaista tms. En oo ihan varma ku oli ihan ihan pikkiriikkisen ja tosi vähän eri sävyä verrattuna normiin. Mut jotain kuitenkin!

Tänään kun käyn kaupassa niin lähtee kyllä muutamat testit mukaan. En niitä vielä tee hetkeen, mutta onpahan sit valmiina :rolleyes:

Yritän olla edes sen verran pessimisti, että en pettyisi negasta vaikka nää oireilut on tämmösiä. Kun tää voi olla pillerien lopetuksestakin johtuvaa. Mutta ei välttämättä :angelic:

Huomenta :smiley-angelic001

Jaksatteko te mua? Kyllä voi ihmistä pissattaa koko yö jo pelkkä ajatus siitä että aamulla saa testata :excited001

Tältä se nyt näyttää! :gen014 toivotaan kaikkein parasta lopputulosta

Miltä muiden viivat näyttää? Vauvaliimaa! :Heartpink

Liitteet

• IMG_20200609_063846.jpg
    IMG_20200609_063846.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 237
  • IMG_20200609_064049.jpg
    IMG_20200609_064049.jpg
    13 KB · Katsottu: 244

Jaksatteko te mua? Kyllä voi ihmistä pissattaa koko yö jo pelkkä ajatus siitä että aamulla saa testata :excited001

Oi että miten vahvistunut! :gen014 joko mies tämän näki:wink ihanaa, onnea. Kyllä tälläsiä jaksaa

Oi että miten vahvistunut! :gen014 joko mies tämän näki:wink ihanaa, onnea. Kyllä tälläsiä jaksaa

Kyllä se sit tämän näki :hilarious: "kyllä siinä joku nyt taitaa sitten olla". Ensin se katsoi tikun reagenssiaineviivan uudesta testistä liesituulettimen valon alla. :pompus:

Ai että!

Ajattelinpa kokeilla aamipisusta tikuttaa ovista.. Paljon vahvempi kun iltapisusta ottaisi. En mä jaksa :laughing002 onko täällä joku joka otikuttaa vain aamuisin?
IMG_20200609_070748.jpg

Liitteet

• IMG_20200609_070748.jpg
    IMG_20200609_070748.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 110
Huomenta!

Onnea plussanneille, jeeeee! :happy: Toivottavasti kohta liitytään muutkin joukkoonne.
Ja voimia Pikkikselle :Heartblue :sorry:

150+ viestiä pienen kännykkätauon jälkeen - yritäpä tässä osallistua keskusteluun :grin:p

Kiinnittymisvuotoa ei ollut esikoisesta, eikä muitakaan välivuotoja lukuunottamatta tätä kiertoa, jossa luulen jonkun ylemmän voiman näyttäneen minulle että NYT SE ON SE OVIS, GO AND GET THAT BABY.
Mitäs muita aiheita tässä olikaan joihin halusin kommentoida...:bookworm: Ei kyllä enää edes muista. :hilarious:

ON:
kp24/28, huomenna testaan. Alakerta on edelleen ikikosteana, tissit on arat, pissittää kokoajan ja turvottaa. Ekaa kertaa ikinä oli yksi ilta myös pari repäisykipua ylösnoustessa. PMS oireista sitä nälkää, kun haluaisi syödä kokoajan jotain, ei ole. Aika optimistisesti nyt tähän kyllä suhtaudun. Voi pliiiiiis anna sen olla raskaus!

Kyllä se sit tämän näki :hilarious: "kyllä siinä joku nyt taitaa sitten olla". Ensin se katsoi tikun reagenssiaineviivan uudesta testistä liesituulettimen valon alla. :pompus:

Ai että!
Voihan :hilarious: Ei hää mikkää insinööri ole? Kuulostaa ihan parin kaverin miehiltä, jotka on ingengörejä ammatiltaan. :grin

Voihan :hilarious: Ei hää mikkää insinööri ole? Kuulostaa ihan parin kaverin miehiltä, jotka on ingengörejä ammatiltaan. :grin

Joo, ei oo mikkää insinööri, mutta kirurgi ja lääkäri :finger002 Niin ja onhan se opiskellut arkkitehdiksi, ei kyllä valmistunut kun valitsi jatkaa lääkiksessä. :whacky011 Ja mie jään nyt kotiäidiksi. :laughing014

Hei muistattehan te nyt avata ton testikuvan ja kattoa sitä oikeeta viivaa, tossa avaamattomassa näkyy vaan toi testin reunaväri :laughing021

Ajattelinpa kokeilla aamipisusta tikuttaa ovista.. Paljon vahvempi kun iltapisusta ottaisi. En mä jaksa :laughing002 onko täällä joku joka otikuttaa vain aamuisin? View attachment 90165

Se vissiin suositellaan tekemään aamupissasta/aamupäivä, kun silloin virtsa on ollut kauan rakossa eikä niin laimeaa, kun muutaman tunnin pidätetyt päivä/iltapisut. Mää tein aamupäivällä ja ehkä uusin ip välillä.

Nonyt on selkeä eikä vain haamu! Onnea!

https://www.flickr.com/photos/188869815@N08/49987154692/in/dateposted-public/

Siinä minun testejä. Kaksi ensimmäistä jotka tulee ekana näkyviin on tältä päivää. Mutta tuhrua jo tulee ja kierto käynnistyy km jälkeen ihan niinkuin normaali kierrossa. Todennäköisesti jotain jäämää km:sta vielä on. Siis hcg. Livenä on ihan värillinen ja ei tartte käännellä ja väännellä. Eikä ole muokattu, muutakuin zoomaamalla.

Onnea Muumimuki! Nyt näkyy jo selkeästi toinen viiva :smiley-bounce013

Täällä taitaa haamu jäädä haamuilemaan, ei mitään selkeämpää tänä aamuna :sad001 Tietenki niin kauan kun ei ole kuukautisia, on toivoa :angelic:

Heipparallaa! Tässä yksi vähänniinkuin kuumeilija... Olin viimeksi linjoilla kun odotin kolmatta lastani, ja hetken sen jälkeenkin. Nyt kun nuorimmaiseni on 4v, niin vauvakuume nousee. Miksi ihmeessä? Eikö 4 lasta ole hankala määrä? Ja enkö ole jo liian vanhakin, 35v tulee täyteen elokuussa. Tässä sitä silti kuumeillaan. Viime kierrossa välttelin tärppipäiviä, eikä plussaa tullut. Nyt ehkä vois ottaa riskin ja harrastella parempaan aikaan 15.6 flo ennustaa ovulaatiota. Onko kellään jo useampi lapsonen? Onnea kaikille plussanneille ja pikaisia plussia niille joille ei vielä tikku ole sellaisia paljastanut.

Kuulostaa tosi paljon omilta aatteilta. Ite täytän kesällä 34v. Neljäs toiveissa. Ekassa kierrossa vähän välteltiin tärppi päiviä, nyt katotaan jos tästä tarttuis mukaan. Kokoajan puntaroi päässään et jaksaako, nuorin meillä 9/17 ja vanhin täyttää 10vuotta. Meillä taustoja, yrittäjä mies ja koti on mun työmaa. Tuntuu et aamusta iltaan saa olla ja mennä, silti vielä kuumeillaan kumpikin yhdestä :hilarious:

Onnea Muumimuki! Nyt näkyy jo selkeästi toinen viiva :smiley-bounce013

Täällä taitaa haamu jäädä haamuilemaan, ei mitään selkeämpää tänä aamuna :sad001 Tietenki niin kauan kun ei ole kuukautisia, on toivoa :angelic:

Älä vielä lannistu! Mikä dpo sulla nyt olikaan?

Takaisin