Raskaaksi 2020

Tässä illan testailut parin tunnin pidätyksellä. Muokkaamaton kuva ylhäällä ja muokattu alhaalla. Viivanpaikkaa epäilen nyt vaan.

Tänään kyllä ollut huonoa oloa, päänsärkyä ja tänään kun nopeasti nousin sohvalta, niin huippas. Päänsärkyä ja huonovointisuutta ollut nyt lauantaista alkaen joka päivä.

Onneks on noita testejä kaapissa, niin voi testailla enemmänkin :hilarious::hilarious:

Liitteet

• IMG_20200608_195146.jpg
    IMG_20200608_195146.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 189
  • IMG_20200608_210013__01__01.jpg
    IMG_20200608_210013__01__01.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 181
Täällä valitettavasti pääsi käymään niin, että meni kesken. Eilen plussan jälkeen meni muutama tunti kunnes alkoi mahaa koskea ja vuoto alkoi. Onneks ollaan miehen kanssa saatu puitua tätä läpi, jotenkin tuntui niin pahalle että hetken kerettiin jo iloita kun jo heti se kaikki vietiin pois. No, tästä ei voi vaan kun jatkaa eteenpäin.

Voi ei :sorry: Jaksamista! :Heartred

Täällä valitettavasti pääsi käymään niin, että meni kesken. Eilen plussan jälkeen meni muutama tunti kunnes alkoi mahaa koskea ja vuoto alkoi. Onneks ollaan miehen kanssa saatu puitua tätä läpi, jotenkin tuntui niin pahalle että hetken kerettiin jo iloita kun jo heti se kaikki vietiin pois. No, tästä ei voi vaan kun jatkaa eteenpäin.

Voi ei, hurjasti tsemppiä! :Heartred

voi ei, tsemppiä! :Heartred

Kolme vuotta on jo tosi pitkä aika :Heartred Jos saa kysyä niin kävittekö hoidoissa vai tuliko ihan luomusti? Me tuskin hoitoihin lähdetään kun ei minun pää sitä todennäköisesti tulisi kestämään :smiley-ashamed008

Haluaisin toivottaa piglet kovasti tsemppiä:Heartpink Selasin tätä ketjua listaan asti, niin ollaan ilmeisesti aloitettu yritys samaan aikaan (8/19)?

Meillä on ajatus hakeutua tutkimuksiin vuoden täyttyessä, ja pelottaa kyllä hurjasti myös itseä. Oon tosi herkkä ihminen, itken tosi helposti ja otan asiat helposti melko raskaasti. Me ollaan puhuttu, että mennään kyllä hoitoihinkin, jos tarve vaatii. Mutta jännittää myös se tuleva ja se, että jos tie on pitkä, että miten sen pääkoppa ja keho kestää.

Tsemppiä paljon :Heartpink

Hahaha, nauran kyllä itelleni. Mies ei oo mitenkään vakuuttunu viivasta tai usko että sielä oli jotain tai että merkkais mitään :biggrin

Mä halusin jakaa miehelle myös tämän päivän testit, koska kaipasin tukea siihen, et näenkö harhoja testejässä :grin

Ensin piti pitää luento siitä, miten raskaustestit toimii, kertoa eri testien herkkyyksistä, kertoa haamuista ja viivanpaikoista. Ja itseasiassa aloitin luennon ovulaatiosta :hilarious: En tiedä mitä tuliko miehelle liikaa infoa, mut tuolla se sit eri valoissa ja tutki mun testejä :hilarious::hilarious:

Oli aiemmin noista rautalisistä puhetta, mulla käytössä obsidan. En syö kyllä päivittäin, kun vatsa ei vaan totu. Lisäksi mulla on semmosta liuosmuotoista kuin floradix. Se on muuten hyvä, mutta se pitäisi ottaa 30min ennen syöntiä ja unohdan sen tosi monesti. Siinä floradixissä on paljon kaikkea muutakin, vehnänalkiouutetta mm. Yritin googletella ja jossain näin että saisi käyttää raskaanakin, joten ei varmaan yrittäessäkään ole haittaa.

nyt on kahtena päivänä tuntunut lenkillä rinnat erilaisilta, mutta en tiedä onko se vaan urheilurintsikoista kiinni :grin. Kp 42. Testaan torstaina taas ellei menkat ala ja jos maltan odottaa sinne asti. Eipä sitä ole kuin yksi testikään jäljellä.

Oi! Onnea plussanneille :smiley-angelic003 Pääsispä aallon mukaan!

Mä missasin nyt jotenki tässä kierrossa ovisbongailut kokonaan. Ensin oli iltavuoro, sitten vaan unohdin vapaapäivinä tehdä. Paitsi sen yhden hailuran. Mutta onneksi nyt suurinpiirtein tuntemuksista pystyy päättelemään :happy:

Mä elelen nyt tämmöstä tylsää vaihetta odotellaan sitä ovista. :happy:

Voi ei :sad001:Heartred *halaus*

:Heartred

Täällä kävi vähän hassusti :hilarious: oon ny testaillu rtesteillä ja negaa ollu ni kävin tatuoijalla tänään. Kävi niinkin hassusti, että eilen tatuoija pisti viestin ”tiiätkö mihin huomenna tuut tatuointiin” ja mulla iski paniikki että mähän oon perunu tulevat ajat yrittämisen takia :banghead: Noh eikun siivoo kalenteria et pääsin menee kun muuten ois tullu maksettavaks kuitenkin. Tein viellä varuiks aamulla testin joka oli nega. :sad001 Kauheeta säätöä. Ja noloa kun jouduin perumaan sovittuja menoja, myönsin kyllä että oma moka että tullu päällekkäisyyksiä. No mutta kuva on nyt tehtynä:)

Liitteet

• 45430C1A-E7BC-4A5D-9A6C-97E783AA088A.jpeg
    45430C1A-E7BC-4A5D-9A6C-97E783AA088A.jpeg
    59.3 KB · Katsottu: 177
Tänään kp 32/34 eikä muita oireita kun jomottelua alaselässä ja vatsassa. Veikkaampa menkkojen alkavaks. Toki jos tikkuja uskoo niin dpo7

Nyt on kyl koko ehtoon poltellu alaselkää :hungover: jännä oire kun ei vielä oo tämmöstä ollu kierron lopuilla, edes plussakierroissa. Lieneekö työergonomia ollu huono ja selkä vihottelee:bored: Sekä nippailee alavatsaan.

Heipparallaa! Tässä yksi vähänniinkuin kuumeilija... Olin viimeksi linjoilla kun odotin kolmatta lastani, ja hetken sen jälkeenkin. Nyt kun nuorimmaiseni on 4v, niin vauvakuume nousee. Miksi ihmeessä? Eikö 4 lasta ole hankala määrä? Ja enkö ole jo liian vanhakin, 35v tulee täyteen elokuussa. Tässä sitä silti kuumeillaan. Viime kierrossa välttelin tärppipäiviä, eikä plussaa tullut. Nyt ehkä vois ottaa riskin ja harrastella parempaan aikaan 15.6 flo ennustaa ovulaatiota. Onko kellään jo useampi lapsonen? Onnea kaikille plussanneille ja pikaisia plussia niille joille ei vielä tikku ole sellaisia paljastanut.
Täällä kahden lapsen äiti, kolmatta kuumeilemassa (uusi suhde, puolisolla ei lapsia) ja ikääkin jo 38v :angelic:
Tervetuloa ja plussatuulia :smiley-bounce013

Takaisin