Raskaaksi 2020

Mua närästää :wacky: lisäks tulee röyhtäisyjä. Ehkä se on vaan ne porkkanat mitkä söin? Ystäväni iskias/suonenveto palasi ja oon syöny kohta rasiallisen tomaatteja :grin

Lisäks lenkillä tylppää kutinaa kohdulla.

Miksen mää oo havainnut kiinnittymisvuotoa, kun tuntuu että niin monella se näkyy:arghh:

Mua närästää :wacky: lisäks tulee röyhtäisyjä. Ehkä se on vaan ne porkkanat mitkä söin? Ystäväni iskias/suonenveto palasi ja oon syöny kohta rasiallisen tomaatteja :grin

Miksen mää oo havainnut kiinnittymisvuotoa, kun tuntuu että niin monella se näkyy:arghh:

Eiks sitä kiinnittymisvuotoa tule toooosi vähän tai sit just et oo huomannut. :happy: esikoisesta mä en huomannut ainakaan sellaista

Tutkin mun raskaustestivarastoja, niin huomasin että se Apteekin oma ultra raskaustesti on herkin mitä saa äkkiä käsiinsä, 10mIU/ml. Monet mitä myydään herkkinä on 25 tai jopa 40.

Mulla kans närästi toissapäivänä ihan hirveesti. Ja siis esikoisesta ainakaan mulle ei tullu mitään kiinnittymisvuotoa :)

Jotain näkyy :)

Meinaatko tehdä muun merkin testillä? Onestep ainakin itselleni (ja lukemani mukaan muille) antanut ihan silmin näkyvää viivanpaikkaa, vaikkei raskautta mailla halmeilla :shifty:

Toivottavasti siellä tosi kyseessä ja kohta onnitellaan :rolleyes::shy:

Joo aattelin kans viivanpaikaksi, tietenki toivois muuta :smiley-angelic001
Viikon päästä testailen varmaan sit uusiksi, jos ei mitään selkeää oiretta tule ja jos vaan maltan:dead:

ON: Tänää kp 26 ja viime kierrossa sain tässä vaiheessa ovis plussan ja nyt on tähän saakka ollut negaa. Tänään kuitenkin ihme oireita koko päivän, pahoinvointia, vatsa sekaisin ja alavatsaa nippailee. Nyt mieleen herää ajatus, että olisiko ovis voinut olla tässä kierrossa jo aikasemmin ja nämä olisikin nyt alkavan uuden kierron oireita :bored:

Mä sanoisin myös et hyvin voi jäädä näkymättä. On niin vähäistä et voi pissankin mukana mennä osa. En tosin tiedä tuleeko sitä aina edes :confused004

Näettekö tekin? :love017
2020-06-07 06.06.14 1.jpg

Kyllä tuo sofin ovistesti plussan näyttää edelleen plussana. Heti kastuessaan tuli molemmat viivat yhtä aikaa esiin :grin

Tosin tästä tekee hyvin outoa se että mulla oli jo illasta ja yöllä järkkyjä oviskipuja.. Aamulla ei mitään, nyt vähän hentoista. Kattoo jos sais tänää vielä talleteltua, eilen ei kipujen takia pystynyt.
Tiedä sitten oliko kasvukipuja vaiko oliko ovis jo yöllä.

Liitteet

• IMG_20200607_092432.jpg
    IMG_20200607_092432.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 109
Muokattu viimeksi:
Kyllä tuo sofin ovistesti plussan näyttää edelleen plussana. Heti kastuessaan tuli molemmat viivat yhtä aikaa esiin :grin

Tosin tästä teke hyvin outoa se että mulla oli jo illasta ja yöllä järkkyjä oviskipuja.. Aamulla ei mitään, nyt vähän hentoista. Kattoo jos sais tänää vielä talleteltua, eilen ei kipujen takia pystynyt.
Hieno plussa! Mahtavaa, että se sieltä tuli hyvin näkyviin. Eikun peitot heilumaan ja talletteluiloa;)

ON: Juuri kun eilen valittelin, niin iltapäivästä olikin hieman tummempi viiva ovistikussa ja myös selkeästi kosteammat olot.
Tänään aamulla cb digitestissä vilkkuva hymynaama! Jospa se ovis sieltä vielä tulisikin :rolleyes:

Tässä mun negoista negoin! Kp23, dpo8/9, kuukautiset 7 päivän päästä. Tiiätte varmaan että jos tulee nega vaikka näin varhain tekeekin niin sitä on valmis jo luovuttaan :hello

Aivan järkyttävä väsymys taas, hyvä että sain itseni ylös. Mies vei koiria ja laittoi aamiaista :love7 mulle oli yön aikana ilmestynyt ruskeita maksaläiskä tapaisia laikkuja rintakehälle. Niitähän ilmenee useasti raskauden aikoihin, mutta mulla on tietenkin sellainen savipuoli-ihohomma joka aina välillä nostaa päätään. Niin tää on nyt sit varmaan se ja kehtas tulla sekottaan pakkaa. :scratch

Liitteet

• IMG_20200607_091327.jpg
    IMG_20200607_091327.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 185
Takaisin