Raskaaksi 2020

Dpo6 ja verta suojuksessa!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Toivottavasti tarkoittaa tärppiä.
Tuli niin vähän, että en ois huomannut ellen ois kattomalla kattonut.
Alavatsakin nyt kramppaa...

Ovulaatiovuotoa en kyllä huomannut, mutta voihan se munis silti olla irronnut.

Onnea pikkis! :Heartpink Tarrasukkia ja kaikkea muuta liimapitoista. :wink

Täällä kp22/28, tein hätäisenä tänään testin, mutta negahan se oli. En kyllä edes tiedä minkä vahvuinen testi oli, kun sain ne kaupanpäällisiksi ovulaatiotestejä ostettaessa.
Näin viime yönä unta, että itkien soitin neuvolaan aikaa lapsettomuustutkimuksiin ja nyt ahdistaa. Enää ei ole tietoakaan siitä optimismista, mitä oli vielä pari päivää sitten.:whacky011:shifty: Kai joku realiteetti tietysti asiassa on hyvä olla mukana, sillä ikävä on pettymällä pettyä kuukausi toisensa jälkeen.

Mitä te teette, ettei tarvitsisi kokoajan ajatella vaan että viikko vielä viikko vielä viikko vielä. :D Kokoajan olen katsomassa Flosta päiviä - ikään kuin ne siitä yhtään nopeammin kuluisivat.

No siis mää ainakin vaan roikun koneella ja puhelimella ja laitan Flon oireita ja odotan että siellä tapahtuisi jotain.

Käytiin anoppilassa ja sielä oli meidän helmikuussa syntynyt kummipoika. Ai että kun melkein tuli itku ilosta kun nähtiin ekan kerran moneen kuukauteen. Myös tisseissä tuntui :hilarious:

Hei millaista teidän kiinnittymisvuoto on ollut, jos sitä on ollut? Netissä puhuvat monet ruskeesta, mutta mulla tuli pari tippaa ihan kirkasta verta. :eek:

Ihan nopee kysymys. Onko rfsu:n ovulaatiotestit ihan jees? Haluun nyt vielä liuskoja ton digin lisäks ja noi oli apteekissa halvimpia :grin

Mä oon pitäny niitä hyvinä ja luotettavina, itsellä juuri nämä RFSU ovulaatiotesti liuskat käytössä.

:smiley-angelic001
Dpo6 ja verta suojuksessa!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Toivottavasti tarkoittaa tärppiä.
Tuli niin vähän, että en ois huomannut ellen ois kattomalla kattonut.
Alavatsakin nyt kramppaa...

Ovulaatiovuotoa en kyllä huomannut, mutta voihan se munis silti olla irronnut.

Pidetään peukkuja. :smiley-angelic001 Eilen oli itsellä dpo7 ja myös verta pyyhkiessä. Sen jälkeen ei ole näkynyt. Ja mullakin oli ihan verta valkkarin seassa.

Muokattu viimeksi:
Hei millaista teidän kiinnittymisvuoto on ollut, jos sitä on ollut? Netissä puhuvat monet ruskeesta, mutta mulla tuli pari tippaa ihan kirkasta verta. :eek:
Mulla ei ollut kiinnittymisvuotoa kun esikoista odotin, mutta jos sitä verta on vain pari tippaa niin ainakin kuulostaa että voisi olla kiinnittymisestä johtuvaa. Rusehtava veri kai on jotenkin "vanhaa", jos nyt oikein olen ymmärtänyt (vaikka en kyllä tiedä miten se vanhaa on mutta :rolleyes:).

Minä oon ainakin kuullut että kiinnittymisvuoto voi olla kirkkaan punaista :smiley-bounce013

Täällä nyt kipeiden rintojen lisäksi kävi oksennus kurkussa ihan yhen äkin. Ei mitään pahoinvointia tms sitä ennen, yhtäkkiä vaan nousi oksennus kurkkuun. Mietin uskaltaisko huomenna jo tehdä testin, vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta perjantaina :smiley-ashamed008

Mulla ei oo kummassakaan raskaudessa ollut kiinnittymisvuotoa eikä kyllä mitään muutakaan veristä vuotoa missään vaiheessa :think005

Ei täälläkään! Ainoastaan limatulpan irrotessa on verta vuotanut ja sekin synnytyksessä ja sit onki ollu hätästä menoa :hilarious:

Mulla ei oo kummassakaan raskaudessa ollut kiinnittymisvuotoa eikä kyllä mitään muutakaan veristä vuotoa missään vaiheessa :think005
Ei mullakaan ole ollut noissa kolmessa loppuun asti jatkuneessa tai syksyn keskenmenneessä raskaudessa ollut mitään kiinnitymisvuotoa. Sen sijaan kemiallisessa maaliskuussa tuli pyyhkiessa kahdella vessaköynnillä ruskeahkoja veriviiruja valkovuodon seassa.

Täällä dpo3 ja toistaiseksi rauhallinen fiilis. Viikon päästä varmaan jo testit polttelee.

Onnea Pikkis, toivottavasti vahvistuu!

Täällä testi nega, kp1 ja vuosisadan menkkakivut :sorry:

Miten aikasessa vaiheessa teillä on alkanut pahoinvointi tai oksentaminen aiemmissa raskauksissa?
Mulla alkoi muistaakseni joskus viikolla 6-7, siitä sitten olikin tokaan kolmannekseen asti aika kamalaa, vähän kuin kestodarra.

Miten aikasessa vaiheessa teillä on alkanut pahoinvointi tai oksentaminen aiemmissa raskauksissa?

Jos oikein muistelen niin 8+ kunnon aamupahoinvointi, mutta ennen plussaa tuli sellasii yökötys kohtauksia silloin tällöin. Tai jos syömisestä liian kauan

Onpa masentava ja väsynyt olo taas. Oon ihan varma että muilla plussaa ja kaikilla tulee kiinnittymisvuoto ja mulla ei. :argue
Onpa taas iloinen viesti multa :confused:

Onpa masentava ja väsynyt olo taas. Oon ihan varma että muilla plussaa ja kaikilla tulee kiinnittymisvuoto ja mulla ei. :argue
Onpa taas iloinen viesti multa :confused:
Tommosia tunteita on joskus kaikilla :Heartred
Meillä on wa-ryhmä, jossa on 10 esikoista yrittävää ja siellä taitaa olla jo 4 plussaa, niin aika usein ajattelen että oon siinä ryhmässä vika joka joskus plussaa, jos plussaan ollenkaan, vaikka kuinka oonkin kaikkien puolesta iloinen :dontknow

Äh mulla palaa pinna yhteen kaveriin. Hän yrittää kolmatta lastaan ja aina kun häneltä tulee viestiä niin se on aina jotain negatiivista. Nyt viimeisimpänä se kun menkat alkoi ja hän on epäonnistunut täysin. Aivan sama mitä vastaan, sieltä tulee jotain tosi ikävää takaisin. Suoraan sanottuna semmoista itsesäälissä rypemistä. Tottakai ymmärrän miten ikävää on, kun lasta ei toiveista huolimatta kuulu, mutta oon kuitenki samassa veneessä. Ja minulla piru vie ei ole vielä yhtään lasta :smiley-angry017 kaikki tuntuu olevan pilalla hänen elämässään ja muiden asioilla ei ole mitään väliä. On mullekin sanonut, etten voi tietää miltä hänestä tuntuu, kun en ole vielä yhtä kauaa yrittänyt. Se on varmasti totta, mutta on tässä itsekin jo useamman kuukauden yrittänyt ja keskenmenokin koettu, eli en nyt ihan pihalla voi hänen tunteistaan olla. Valitteli myös kuinka kesäloma täysin pilalla koronan vuoksi, ehdotin vaikka mitä tekemistä ihan kotimaassa niin kaikessa joku vikana. Varta vasten etsin lomakohteita, jonne ei olisi pitkä matka mut ei vaan käy :smiley-angry019

Takaisin