Raskaaksi 2020

Täällä Dpo 6. Eikö nää Dpo:t vois mennä eteenpäin yhtään nopeammin. :hilarious:

Mieliala on tosi hyvä, mutta itkettää, kun näkee pelkästään kuvia vauvoista. Eli jotain herkkyyttä ilmennyt mikä voi liittyä loppukiertoon muutenkin. Alaselkää tuikkii välillä kovastikkin, mutta munasarjakipua ei taas aamusta ole yhtään, eli tulee varmaan taas illasta. :happy:

Positiivisilla mielin mennään ainakin toistaiseksi. :grin

Ai niin ja jonkinlainen limailu jatkuu edelleen, eli kuiva kausi ei ole vielä alkanut. Viimeraskaudessakin jatkui plussaan asti, eli toivo elää. :smiley-angelic001

Pikkis jee!! Vahvistumista sinne :smiley-angelic001

kp23 ja edelleen tuikkii aika napakasti tonne oikealle. Lievää etomista. Lämpö 36,9. Jotenkin toivo herää niin pitää toppuutella itseään. Viime kierrossakin oli vaikka mitä oireita, mut harmi etten sillon mittaillu lämpöjä vielä :)

Ihanaa pikkis :love017 hirmuisesti tarrasukkia matkaan :smiley-bounce016

Kävin äsken suihkussa ja kiinnitin huomiota mun rintoihin. En aiemmin oo ainakaan tätä pistänyt merkille, mutta rintojen verisuonet on tosi pinnassa ja näkyvät. Ja kyllä, heti oletan tämän tarkoittavan jotakin :smiley-angelic006 :smiley-ashamed008
Rinnat on edelleen tosi herkät ja aristavat. Dpo?? Ovis oli luultavasti silloin viime viikon lauantaina, varma en todellakaan ole.

Ai niin ja jonkinlainen limailu jatkuu edelleen, eli kuiva kausi ei ole vielä alkanut. Viimeraskaudessakin jatkui plussaan asti, eli toivo elää. :smiley-angelic001
Meillä on sama dpo, niin tulen tähän kommentoimaan taas :D Eilen harrastettiin seksiä miehen kanssa ja ihmettelin myös että mitäs nyt on näin liukkaana paikat :'D Jopa enemmän kuin oviksen aikana, mutta silloin kyllä jomottelut vähän haittasi meininkiä.

Meillä on sama dpo, niin tulen tähän kommentoimaan taas :D Eilen harrastettiin seksiä miehen kanssa ja ihmettelin myös että mitäs nyt on näin liukkaana paikat :'D Jopa enemmän kuin oviksen aikana, mutta silloin kyllä jomottelut vähän haittasi meininkiä.

Mukava, että siellä sama meininki ja Dpo:t.
Tosiaan ekassa raskaudessa ei tullut kunnollista kuivaa kautta ennen plussaa, joten toiveita herättää. :D
Nyt vaan plussailemaan!

Moi kaikki!
Löysin tän ketjun ja pakko tulla kysymään mielipidettä.
Menkkojen piti alkaa eilen, mutta ei näy vieläkään.
Pillerit lopetin huhtikuussa ja tyhjennysvuodon jälkeen tuli ekat omat luomumenkat 29 päivän päästä. Eli n. 29 päivää vissiin oma kierto. No eilen olis pitänyt menkkojen alkaa mut mulla tulee vaan limaa? Eli kosteena paikat..
Kokeilin kohdunnipukkaa ja se on ylhäällä ja kova. En tiiä voiko se kertoo jotain?
Viime kierrossa oli nännit tosi kipeet kierron puolivälistä menkkoihin mutta tässä kierrossa sitä ei oo ollut. Tissit kipeet alta jos oikein painaa ja tissit selkeesti tuntuu turvonneilga. Ovista en tikuttanut..

Menkkamaista kipua ollut kierron puolesta välistä asti ja viime päivinä kovempaa, vaikkei menkkoja näy.
Apteekin herkkä tänään nega. Sekoileeko mun kierto pillereiden lopetuksen takia nyt vai voisko vielä olla toiveita vaikka herkkä testi on nega?

Piinaavaa!!

Oon kyl miettinyt sitä et normi arjessa välillä ovis on sellasta aikaa, et oon kokoajan ihan räjähtämis pisteessä. Mulla ovis välillä kimpeempi kun menkat ja mielenlaatu myös samanlainen. Useimmin melkein tuntuu et oon oviksen aikaan tosi ärhäkkä :smiley-angelic006. Sillon miettii et miten ihmiset voi lisääntyä jos naiset muuttuu sellasiks monstereiks :smiley-ashamed004 ollaan siis muutamien kavereiden kanssa mietitty tätä. Heillä sama ongelma. Sitten kun antaa vauvanteolle vallan ni sit sitä kiehnää kokoajan tossa miehessä. Tuntuu et pitäs olla kokoajan kainalossa, sylissä tai halata :smiley-ashamed005 . Tää nyt on tosi kärjistäen kirjotettu :laughing002. Kuitenkin tuntuu et vauvaa toivoessa noita huonoja oviksia ei oo ollenkaan :smiley-ashamed004 .

Moi kaikki!
Pillerit lopetin huhtikuussa ja tyhjennysvuodon jälkeen tuli ekat omat luomumenkat 29 päivän päästä. Eli n. 29 päivää vissiin oma kierto. No eilen olis pitänyt menkkojen alkaa mut mulla tulee vaan limaa? Eli kosteena paikat..
Kokeilin kohdunnipukkaa ja se on ylhäällä ja kova. En tiiä voiko se kertoo jotain?
Viime kierrossa oli nännit tosi kipeet kierron puolivälistä menkkoihin mutta tässä kierrossa sitä ei oo ollut. Tissit kipeet alta jos oikein painaa ja tissit selkeesti tuntuu turvonneilga. Ovista en tikuttanut..

Menkkamaista kipua ollut kierron puolesta välistä asti ja viime päivinä kovempaa, vaikkei menkkoja näy.
Apteekin herkkä tänään nega. Sekoileeko mun kierto pillereiden lopetuksen takia nyt vai voisko vielä olla toiveita vaikka herkkä testi on nega?

Piinaavaa!!
Pillerien lopetuksen jälkeen voi kyllä kierto sekoilla. Esim. mulla kun lopetin aikoinaan pillerit ennen esikoisen raskautta, niin eka luomukierto oli se normaali 30 päivää mutta toka jotain 60 (tarkistin Cluesta nyt ton). Ja sitten ne kierrot heittelikin 30-60 päivän väliä kunnes tulin raskaaksi.

Moi kaikki!

Piinaavaa!!

Kyllä mä uskon et niin kauan toivoa on kun menkat on poissa :) . Itsellä ollut raskauden alettua menkkamaisia kipuja alaselässä ja vatsassa, et ne ei ainakaan omalla kohdalla oo kertonut menkkojen alusta. Joku tuola kirjotti et raskautumisen jälkeen on ollut kosteena paikat, et kai se voi olla merkki myös :cat:. Toivottavasti sielä nyt olis tärpännyt. Tee huomen aamulla uusi testi!

Oon kyl miettinyt sitä et normi arjessa välillä ovis on sellasta aikaa, et oon kokoajan ihan räjähtämis pisteessä. Mulla ovis välillä kimpeempi kun menkat ja mielenlaatu myös samanlainen. Useimmin melkein tuntuu et oon oviksen aikaan tosi ärhäkkä :smiley-angelic006. Sillon miettii et miten ihmiset voi lisääntyä jos naiset muuttuu sellasiks monstereiks :smiley-ashamed004 ollaan siis muutamien kavereiden kanssa mietitty tätä. Heillä sama ongelma. Sitten kun antaa vauvanteolle vallan ni sit sitä kiehnää kokoajan tossa miehessä. Tuntuu et pitäs olla kokoajan kainalossa, sylissä tai halata :smiley-ashamed005 . Tää nyt on tosi kärjistäen kirjotettu :laughing002. Kuitenkin tuntuu et vauvaa toivoessa noita huonoja oviksia ei oo ollenkaan :smiley-ashamed004 .
Mä kans nyt vauvan yrityksen alettua taas tykkään jotenkin miehestä enemmän :') Tai enemmän halailen ja muuta. Tiedä sitten johtuuko myös pillerien lopetuksesta ja niistä hormonitoiminnan muutoksista.

Onnea pikkis! :love7

Täällä kp 24/28. Ei mitään uusia oireita, normi alavatsan juilintaa ja turvottelua. Katsellaan, vähän polttelis tuo yksi testi tuolla laatikossa, mutta koitan nyt malttaa loppuviikoon...:rolleyes:

Onnea Pikkis :love017

Tissit tuntuu viimein rauhoittuneen. Toki en pistä päätä pantiksi, voi aloittaa taas myöhemmin kiusaamisen. Mutta koko tän päivän mun on ollu kauhian kylmä! Siis vaikka sisällä on 22 astetta niin silti täällä palellaan. Vaatettakin kiitettävästi päällä. Päätäkin kevyesti yrittää särkeä, mutta pistän sen viime yön levottoman yön ja unen piikkiin. Todennäköisesti nukuin ihan ihme asennoissa joka sit tän aiheuttaa. Uni oli kyllä vähintäänkin sekopäinen. Mitään ei myöskään tee oikeen mieli, toisaalta taas tässä on jo nälkä.

Siis äh :hilarious:

20200607_132349.jpg

Kp10 menossa ja tämän päiväinen ovistesti, saa nähä onko ensiviikolla ovis. Tänään aloitin oviksen tikuttelun.

On tää niin piinaavaa :hilarious: eilen tein herkän rfsu rtestin ja viivanpaikka värjäänty mutta kuivuessaan ei enää näkyny ku viivanpaikka heikosti eikä kuvissa näy mittäääää :hilarious: 4 päivää menkkoihin. Kp 31/34 Eikä tuntemuksista voi sanoo mitää onko menkkaoloja vai ei :wacky:

Liitteet

• 4C3D5624-76C8-4837-BE8C-562C346FEBD2.jpeg
    4C3D5624-76C8-4837-BE8C-562C346FEBD2.jpeg
    29.6 KB · Katsottu: 124
Onnea pikkis! :Heartpink Tarrasukkia ja kaikkea muuta liimapitoista. ;)

Täällä kp22/28, tein hätäisenä tänään testin, mutta negahan se oli. En kyllä edes tiedä minkä vahvuinen testi oli, kun sain ne kaupanpäällisiksi ovulaatiotestejä ostettaessa.
Näin viime yönä unta, että itkien soitin neuvolaan aikaa lapsettomuustutkimuksiin ja nyt ahdistaa. Enää ei ole tietoakaan siitä optimismista, mitä oli vielä pari päivää sitten.:whacky011:shifty: Kai joku realiteetti tietysti asiassa on hyvä olla mukana, sillä ikävä on pettymällä pettyä kuukausi toisensa jälkeen.

Mitä te teette, ettei tarvitsisi kokoajan ajatella vaan että viikko vielä viikko vielä viikko vielä. :D Kokoajan olen katsomassa Flosta päiviä - ikään kuin ne siitä yhtään nopeammin kuluisivat.

Takaisin