Mulla kans pitäisi olla nyt dpo 5, ja toki kuvittelen itselleni kaikenlaisia oireita
Tosiaan esikoisesta muistan että jomotti oikeaa alavatsaa ennen positiivista raskaustestiä, nyt vähän sama. Mutta toisaalta lopetin vasta pillerit enkä tiedä millainen normaali kierto on muutenkaan. En kyllä selviä testaamatta sinne 15.6. asti vaikka kuinka niin lupasin :angelic:
Tosiaan esikoisesta muistan että jomotti oikeaa alavatsaa ennen positiivista raskaustestiä, nyt vähän sama. Mutta toisaalta lopetin vasta pillerit enkä tiedä millainen normaali kierto on muutenkaan. En kyllä selviä testaamatta sinne 15.6. asti vaikka kuinka niin lupasin :angelic:

ja jos huomenna o+ niin pari päivää ennen jo sit tuli kun Flo veikkasi tiistaille. Mutta mistä tätä taas tietää kun viime kierto tosiaan oli 51kp...
. Heti kun istui (n.6-7kk) sai mennä siskon kanssa sellaseen puhallettavaan pikkuammeeseen lattialle. Ennen sitä kylpi sellasessa astiassa jonka otin sit muuhun käyttöön. Mulla ei oo myöskään ollut vaippa roskista. Mulla oli roskis parvekkeella ja sit omakotitalossa ulkona, johon kiikutin vaipat suoraan. Sielä ei siis ollut muuta kun vaippoja. Nyt kun luen tän ni mulla nimenomaan oli vaipparoskis
Tää on todella outo kierto. Yleensä oviksen jälkeen tissit kipeytyny heti ja jatkunu aina kk asti mut ny ei oo mitään... Saa nähä :angelic: Tiistaina saa varmaan alkaa tikutteleen jos maltan sinne asti
aikalailla alkaa olla tällainen olo.. No oon kyllä tottunu testaileen loppukierrosta melkein aina kerran viikossa, koska niin epäsäännöllinen kierto.

ja juu ei johdu pesuaineesta ym.