Raskaaksi 2020

Täällä olikin monta sivua taas tekstiä, kun ei ole kunnolla ehtinyt pariin päivään lukemaan. Moneen asiaan olisin voinut kommentoida, mut sit ne viestit hävisikin jo tuonne uusien joukkoon :grin

Onnea ensinnäkin plussanneille! Ihanaa, kun niitä tasaisesti tulee jatkuvasti :notworthy

ON: Oon nyt jo luovuttanut tämän kierron suhteen. Tänään aamulla testattu ovis ja nega oli. Nyt siis kp25 ja viime kierrossa plussa tuli kp26. Ei ole edes yhtään sellainen olo, että ovis olisi tulossa. Meillä harrastellaan muutenkin noin joka toinen päivä kierron vaiheesta riippumatta, niin yrittämisestä ei meillä ole kiinni :hilarious: Mutta ehkä nyt jo katseet uuteen kiertoon. Eilen kaupassa ostin greippimehua varastoon seuraavaa kiertoa varten, joten sitä nyt sitten macan lisäksi.

Onnea @Pingviiniemo painon pudotuksesta. Itse kanssa sitä yrittänyt tässä kierrossa, mutta yritykseksi oon jäänyt. Jotenkin tuntuu, että jokainen kilo on lujasti kiinni tässä kropassa, vaikka ruokaan ja liikuntaan kiinnittänyt huomiota :grin

Oviskivut alkaa helpottaa. En saanut miestä kellistettyä, kun se jäi tekemään töitä, kun menin sänkyyn 23 maissa. Odottelin jonkin aikaa, mutta se tuli vasta joskus yhden aikaan kuulemma. Ja aamulla kun heräsin, niin oli vieressä tyhjää. Höh. Onneksi talleteltiin keskiviikkona, mutta olisihan tuo lisännyt mahdollisuuksia jos eilenkin olisi saanut. Ärsyttää tuo miehen yötyöskentely, jota on nyt harrastanut runsaasti tässä etätyöaikana. Toivottavasti tänään olisi romanttisemmalla päällä, sen jälkeen kun mennään kahdestaan syömään illalla.

Kaksosten jälkeen seksiä oli ehkä 2kk jälkeen. Kroppa toimi niin eri tavalla ja kiihotuin eri tavalla ja sen tunsi kropassa. Tikkejä oltiin laitettu reippaanpuoleisesti ja oli laitettu se ns yks ylimääräinen. Siitä johtui kiristyksen ja kivun tunne kiihottuessa ja krinnas. Meni melkee vuos kun loppui kiristykset :hilarious:
Anteeksi jos utelen, mutta tuliko sun kaksoset alakautta ja sä olit silloin ensisynnyttäjä!? Vau!!! Musta tuntu, etten meinannu saada tota yhtäkään ulos, kun ponnistin 2,5 tuntia. :)

Heippa!

Täällä lueskellut päivittäin, mutta en oo ehtinyt itse kirjoitella.

Onnea plussanneille!:Heartred

Tänään kp 29/29. DPOsta ei tietoa, koska ovista en tikuttanut. Flon mukaan siitä ois nyt 14 päivää. Rinnat turvoksissa ja alavatsalla edelleen tuntemuksia. Lisäksi oli se kova vihlaisu n. viikko tosta oletetusta oviksesta. Mutta kuinkas vaan, testit näyttää negaa. Koitan eri valoissa tihrustaa ja luulen näkeväni viivaa hailakkaa, mutta totean, että ehkä on vain nyt jotkut viivalasit päässä eikä sitä viivaa oikeasti oo. Eli puhdasta negaa nuo taitaa olla..
En tiedä, et tuleeko menkat huomenna.. Mua ahdistaa ja ärsyttää ettei vieläkään tärpännyt. Ei oo jotenkin luottoo, että voisi vielä plussaksi muuttua, mutta huomenna nähdään että alkaako menkat vai ei. :confused004:confused005:smiley-angry017

Kp 14, päivä alkoi ovista enteilevällä päänsäryllä. Näin ollen ovulaatio huomenna tai sunnuntaina jos vanhat merkit pitää paikkansa :grin pe-la kierron mukaan, mut varmaan tuo huominen on todennäköisin :grin
Ihmeen vähän kipuja ollu. Hentoista kasvukipua mut verrattuna viime ovulaatioon niin todella hentoista. Kiva näinkin päin joskus :grin

^ ai kauhee :confused2 meillähän siis eka kerta oli joskus 2kk synnytyksen jälkeen ja sitäkään ei pystytty menemään loppuun asti. kivut jatku varmaan puoli vuotta synnytyksen jälkeen! tosin kukaan ei viittiny ajoissa kertoa miten eppari- ja repeämäarpia pitäis hoitaa, ois varmaan parantunu aika paljon nopeammin :BangHead

Meillä sama! Kesti pitkään, ehkä 8kk, ennen kuin kiristävä kipu yhdynnässä alkoi hellittää. Synnytin esikoisen oikealla kyljellä maaten ja se kipukohta oli just siinä oikealla sivussa. :bored:

Onpa tullit paljon viestejä, kahlasin varmaan yli 100! Mulla kp 33 ja dpo6. Testasin aamulla negan, osin testatakseni näitä BabyPlaneja että antavatko "turhia" viivanpaikkoja. Ihan puhdas nega oli. :grin Esikoisesta testasin herkällä positiivisen kp 35 ja dpo luokkaa 10. Koitan malttaa ensi viikkoon. :p

Onnea plussasta! Niin iloiseks tulee toistenki puolesta :Heartred
Täällä kp9 ja tuntuu, että aika vaa matelee. Onneks koko viikonloppu ohjelmaa ja ens viikolla toivottavasti saa jo bongata oviksen!
Yöllä, kun en saanu unta, niin aloin miettimään, että miten ootte kertonu puolisolle plussasta, jos ootte vaikka tehnyt testin niin, että puoliso töissä tai muualla. Ootteko keksiny jotain kivaa, vai ihan suoraan vaan kertonut plussasta?
Ite ajattelin, et sit jos (ja toivottavasti kun) tikkuun plussa tulee, ni olis kiva ostaa jotkut sukat tai body tms. missä lukis jotain söpöä ja liitteeks positiivinen testi. Luultavasti soittaisin kyllä heti, koska en malttais odottaa :laughing002 Mut oisko ihan tyhmä idea?

mulla on kkm jälkeen ollut selkeimmät kivut mutta uskon myös et kipuilee muutakin. Uskon myös nyt et ne mun oireilut joita tännekin olen kirjannut on olleet ihan tuo mun ovis joka jostakin syystä myöhästyi. Nyt on se oikea kunnon pöhnäolo eli väsyttää ja on koko ajan jotenkin höpö olo. Ja tuli tosi törkeä roskishaamu siihen CB plustestiin (tällä kertaa kyllä ihan paksu ja vaaleanvaaleansininen mutta uskon että nega ku olihan se ovistestikin tosi tumma. Saa nähdä tän illan ovistestin tuloksen et jos se tummuu tai on yhtä tumma tms niin tietää et ovis ollu sillon viime viikolla mut jos haalea niin sitte se todennäköisesti ollut ihan vasta eli kun Flo muutti ennusteita. Enemmän uskon kyllä tuohon et kp22-25 välisenä aikana se olisi ollut ku ne lämmöt siellä kummittelee ja se on aika accurate kuitenkin

Täällä kp9 ja tuntuu, että aika vaa matelee. Onneks koko viikonloppu ohjelmaa ja ens viikolla toivottavasti saa jo bongata oviksen!
Yöllä, kun en saanu unta, niin aloin miettimään, että miten ootte kertonu puolisolle plussasta, jos ootte vaikka tehnyt testin niin, että puoliso töissä tai muualla. Ootteko keksiny jotain kivaa, vai ihan suoraan vaan kertonut plussasta?
Ite ajattelin, et sit jos (ja toivottavasti kun) tikkuun plussa tulee, ni olis kiva ostaa jotkut sukat tai body tms. missä lukis jotain söpöä ja liitteeks positiivinen testi. Luultavasti soittaisin kyllä heti, koska en malttais odottaa :laughing002 Mut oisko ihan tyhmä idea?
Ihana idea <3

Mä ajattelin sitten joskus sanoa et kuule, nyt tulee interracial lapsonen et saa nähdä kumman näköinen on.. ja toivon täydestä sydämestä ettei mies saa slaagia.. (hän kyl on valmis tjot meininkiin mut uskon et ku vauva on tulossa niin saa pienimuotoisen hermoromahduksen josta kyllä toipuu!) sitten kun se hermoromahdus on ohitse niin haen jonkun mukin jossa kiva kuva meistä tai joku teksti et tuleva isä tms....

Kyllähän tollanen lahja on kiva idea, mut sit jos menisikin kesken, niin ois kamalaa katsoa sitä bodya joka ei saanutkaan (ainakaan just sitä) käyttäjää. :sorry: Ehkä oon yltiöpessimisti. :oops:

Mä tein esikoisesta testin niin et oltiin kumpikin heräilemässä työaamuna, kerroin heti eikä mies siitä ollut juuri milläänsäkään.:grin Meni jonkun aikaa että sisäisti kunnolla asian.

Kyllähän tollanen lahja on kiva idea, mut sit jos menisikin kesken, niin ois kamalaa katsoa sitä bodya joka ei saanutkaan (ainakaan just sitä) käyttäjää. :sorry: Ehkä oon yltiöpessimisti. :oops:

Mä tein esikoisesta testin niin et oltiin kumpikin heräilemässä työaamuna, kerroin heti eikä mies siitä ollut juuri milläänsäkään.:grin Meni jonkun aikaa että sisäisti kunnolla asian.

Niin no tää on kyllä ihan totta :sorry: mutta ois se kurjaa ilman sitäkin. Täytyy pohtia sitten, jos sen aika tulee.

mulla meni kesken ja bodyt jäi ja otin myös uuteen asuntoon koska tuntui helpolta ja ajattelen että kyllä mäkin vielä joku päivä saan ihan syliini asti pienen hoidettavan ja ison vastuun mutta sitten se on kyllä ihmelapsi ja saa luvan tulla. En usko että mitenkään lellisin piloille (oon aika strict) mutta kun on enkelivauvojen äiti niin se plusa testissä ei mulla vielä ilon aihetta tuo vaan pelkoja varmasti sitäkin enemmän.

Hyvähän idea toi on! :happy: Mä vaan puolisolle pistin viestiä ja se oli kuulemma tulisilla hiilillä koko työpäivän. :hilarious:

Lopulle perheelle kerroin laittamalla kuvan varhaisultrasta kaikille. Oli kyllä ihanaa, kun kaikki sekosi. :grin

Tänään saapui siittiöystävällinen liukuvoide, onko muilla kokemusta noista? Ei ainakaan vahingoita spermaa ja pitäisi itse asiassa helpottaa hedelmöittymistä:thumleft luulen että tulee tarpeeseen, kun en kostu niin helposti jos kovin usein hommailee...

Edit: oon ihan tulisilla hiilillä kun hedelmällinen aika alkaa vasta noin 13.päivä,haluis päästä yrittämään jo :salut

Mä oon kanssa miettinyt tätä jonkun verran! Ite oon kanssa miettinyt sitä, että kerronko vielä edes haaleimmasta viivasta vai sitten, kun viiva on tosi selkeä? :pompus: Tunnen itseni jo sen verran hyvin, että testailen kuitenkin ihan liian aikasin, enkä halua miehelle sitten pettymystä siitä, että jos viiva ei vahvistukaan. Toki mies olisi myös itselle tukena, mutta tiedän hänen stressaavan ehkä enemmän asiaa.

Kun viiva on selkeä, niin haluaisin kans jotenkin kivasti asiasta kertoa. Jos laitan kuvalla viestin töihin, niin tiedän, että kahvitauolla menee kahvit väärään kurkkuun :hilarious: Parempi siis kertoa livenä, että oon valmiina ottamassa koppia, jos pyörtyy asian suhteen :grin:grin On siis kyllä ihan tietoinen, että tässä yritetään, ettei sinänsä yllätyksenä tulisi. Mutta tiedän, että hänelle varmasti isompi reaktio asiaan mitä itsellä :hilarious::hilarious:

Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon kaikille pelkkää hyvää tulevaan, iloa, aurinkoa ja että saisitte pikaisia plussia! Ihana ryhmä kun tsempataan toinen toisia. :Heartbigred Kiitos!:hello
Niin ja tosiaan, tein nyt vielä clear bluen testin ja siinä nyt näkyy ainakin❤️
Ihanaa!! Onnea tuhannesti ja mitä ihaninta odotusta<3

En ole pystynyt edellisillä kerroilla olemaan kertomatta HETI positiivisen testin teon jälkeen :hilarious:
Esikoisen kun plussasin yk1 (1,5kk häiden jälkeen :grin), oli mies ollut viihteellä ja nukkui kaameaa krapulaansa.
Taisi järkyttyneenä vain katsoa hetken minua ja jatkaa unia.
Myöhemmin päivällä iski sitten tajuntaan oikein urakalla :joyful:

Siis nyt täytyy viisaammilta kysyä. Kuinka niitä kiinnittymiskipuja tms tulee ovulaation jälkeen? Suunnilleen millä ajanjaksolla? Leikin tässä vain optimistia eilisten kipuilujen jälkeen. Vaikka kyllä edelleen pessimisti olen asian kanssa :grin

Siis nyt täytyy viisaammilta kysyä. Kuinka niitä kiinnittymiskipuja tms tulee ovulaation jälkeen? Suunnilleen millä ajanjaksolla? Leikin tässä vain optimistia eilisten kipuilujen jälkeen. Vaikka kyllä edelleen pessimisti olen asian kanssa :grin
Yleisesti sanottuna voi tapahtua dpo5-12.
Kaiketi kipua voi olla erilaista ihmisestä riippuen.

Itselläni ollut kaksi kertaa kiinnittymiskipua ja -vuotoa. Minulla se oli sellaista hentoa menkkakipua. Ja muutama "sukkapuikko"pistos nivusista kohtuun.:grin ja itselläni tosiaan siinä dpo6-8 välillä.

Tänään saapui siittiöystävällinen liukuvoide, onko muilla kokemusta noista? Ei ainakaan vahingoita spermaa ja pitäisi itse asiassa helpottaa hedelmöittymistä:thumleft luulen että tulee tarpeeseen, kun en kostu niin helposti jos kovin usein hommailee...

Edit: oon ihan tulisilla hiilillä kun hedelmällinen aika alkaa vasta noin 13.päivä,haluis päästä yrittämään jo :salut

Mä en ole kokeillut, nyt kun aloitettiin yritys niin yritän vaan parhaani mukaan pärjätä :shifty: Onneksi oviksen aikaan sentään tilanne on ihan ok ilmankin...

Takaisin