Raskaaksi 2020

Auttakaapa nyt joku paremmin tietävä taas :bag: Nyt eletään kp31 ja ovis + (siis idioottivarma) testattu viime la-su, eletään siis dpo 4-5. Maanantaina kun tein vielä testin, oli viiva jo haalennut ja tiistaina näkynyt juuri nimeksikään (testihullu, minäkö? :angelic:)

On ollut puhetta miten ovistestit tummuu normaalistikin kierron lopulla ja niin kävi viimeksikin, tosin dpo8 ja tiputtelu alkoikin jo dpo9. Mutta mites tää tän päivän? Kuuluuko sen olla tämmönen vai kuja hiton monta ovulaatiota voi ihmisellä olla ja tuleeko tästä kierrosta loputon :hilarious:

20200605_174150.jpg

Ehkä pitäis vaan lopettaa tää testailu ja rauhottua :smiley-ashamed005

Vähän jo tuhruttelee, joten kaipa se kp 1 voi jo tälle päivälle merkata. Luteaali venyy koko ajan vähän pidemmäksi, en sitten tiedä onko hyvä vai huono, kun 11 päivää ihan riittävä niin oli mukava testata nega ja menkat alkaa melkein perään, kun nyt taas saa monta päivää odotella nega testin jälkeen.

Muistetaas muuten tää kun lasketaanpäiviä!

"Kuukautiskierto lasketaan alkavaksi siitä päivästä, kun vuoto kunnolla alkaa. Pientä tiputteluvuotoa ei vielä lasketa uuden kierron aluksi. Jos vuoto alkaa yöllä tai illalla kello 18 jälkeen, kuukautiskierron ensimmäiseksi päiväksi lasketaan seuraava päivä." Lähde: Mehiläinen Felicitas

Meinasin itekin laskea väärin, kunnes kaveri muistutti tosta.

Mulla alkaa vissiin olot lähestyä loppukiertoa, menkat viikon päästä sunnuntainta Flon mukaan. Mieliala alkaa ärtyä ja lisäks oon tosi väsynyt ja tuntuu että oon lihonut sata kiloo ja silti vetelen jätskiä pakkasesta. I HATE YOU PMS! :smiley-angry019

Kp12, ei ihan vielä helahda ovis tikku. Pian pian :happy093.vv liisterimäistä ja kirkasta ja näköjäs iltaa kohden alkaa aina maha/alaselkä jomot.. Myös maha tuntuu ilmapalmolta. Nyt jotenkin niin luottavainen olo, että nyt tärppäisi. Toivottavasti. :smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20200605_182944.jpg
    IMG_20200605_182944.jpg
    41.3 KB · Katsottu: 122
Lämpöjen seuraamiseen itselläni on osoittautunut hyväksi tuo Oura älysormus. Se näyttää jos kehon lämpö koholla. No kallis kapine se toki on, sain itse synttärilahjaksi :smiley-angelic006

Nouseeko sulla resting heart rate myös kierron mukaan? Entä laskeeko heart rate variability? Mulla on oura nyt toisessa kierrossa käytössä ja selvästi tuo jälkimmäinen laskee ovulaation jälkeen ja eka nousee. Saa nähdä ens kierrossa toteutuuko siinäkin samat kaavat. Niin vähän aikaa ollut oura käytössä etten oikein varmaksi osaa vielä sanoa.

"Kuukautiskierto lasketaan alkavaksi siitä päivästä, kun vuoto kunnolla alkaa. Pientä tiputteluvuotoa ei vielä lasketa uuden kierron aluksi. Jos vuoto alkaa yöllä tai illalla kello 18 jälkeen, kuukautiskierron ensimmäiseksi päiväksi lasketaan seuraava päivä." Lähde: Mehiläinen Felicitas

Mulla alkaa vissiin olot lähestyä loppukiertoa, menkat viikon päästä sunnuntainta Flon mukaan. Mieliala alkaa ärtyä ja lisäks oon tosi väsynyt ja tuntuu että oon lihonut sata kiloo ja silti vetelen jätskiä pakkasesta. I HATE YOU PMS! :smiley-angry019

Uutta tietoa! Oon aina laskenu kp 1 jos menkat alkaneet illalla!

Mä käytän tätä tapaa jos vuoto ei ole klo 18 jälkeen alkaessa runsasta, nyt kun tulee tampoonista läpi, vaikka kello yli 18 niin merkkaan kyllä kp 1. Mulla siis yleensä tuhruttaa 1-2h ja sitten hanat aukeaa kunnolla.

Toinen hölmö kysymys tälle päivälle

Miltä nännien ympärillä ne hormonirenkaat (?) näyttää mistä täällä joku tais mainita jokin aika sitten? En löytänyt googlesta, mutta huomasimpas tänään tissigalleriaa päivittäessä vaaleat renkaat nännien ympärillä o_O tissit on muutenkin olleet aika paisuneet ja raskaat..

Vaihtelevasti tissit tai sitten pelkästään nännit olleet kipeät tai huomattavan arat viimeiset 12 päivää :grin:rolleyes:

Ps. Edelleen pessimisti

Eli siis jos illasta tulee vain pyyhkiessä punaista muttei vielä siteeseen asti (ennen nukkumaan menoa), on kp1 vasta seuraava päivä ku olen herännyt yöunilta ja vaihdan puhtaan siteen tilalle?
Olen näemmä laskenut kiertoni väärin :grin (jos vuotoa on tullut jo illasta olen laittanut päivän kp1.) Mielenkiintoista...

Mä oon kans lukenu tosta, että kp 1 ei ala tiputtelusta ja jos menkat alkaa klo 18 jälkeen, niin kp 1 on vasta seuraavana päivänä. Mulla alkaa menkat kyllä ihan aina jo aamulla, niin en oo kellonaikaa joutunut miettiä :D

Eli siis jos illasta tulee vain pyyhkiessä punaista muttei vielä siteeseen asti (ennen nukkumaan menoa), on kp1 vasta seuraava päivä ku olen herännyt yöunilta ja vaihdan puhtaan siteen tilalle?
Olen näemmä laskenut kiertoni väärin :grin (jos vuotoa on tullut jo illasta olen laittanut päivän kp1.) Mielenkiintoista...

Näin juuri, kp1 on sitten aamulla.

Toinen hölmö kysymys tälle päivälle

Miltä nännien ympärillä ne hormonirenkaat (?) näyttää mistä täällä joku tais mainita jokin aika sitten? En löytänyt googlesta, mutta huomasimpas tänään tissigalleriaa päivittäessä vaaleat renkaat nännien ympärillä o_O tissit on muutenkin olleet aika paisuneet ja raskaat..

Vaihtelevasti tissit tai sitten pelkästään nännit olleet kipeät tai huomattavan arat viimeiset 12 päivää :grin:rolleyes:

Ps. Edelleen pessimisti

No siis en nyt laita kuvaa :laughing021Mutta mulla siis etenkin aamupäivällä näkyy tummemman ruskeat reunat nännipihan:laughing014 ulkoreunassa.

Muoks: ja siis nännien reunoissa/nännnien keskiosassa on valkoisia rauhasia, ja ne ilmestyy hormonikierron mukaan/raskaana ollessa.

Muokattu viimeksi:
Käyttääkö täällä joku Clue-sovellusta? En löytänyt järkevää keskustelua aiheesta. Kun avaan sovelluksen ja yritän katsoa kalenteria, se hyppää vuoteen 2012?? Mitä ihmettä? :wtf

Käyttääkö täällä joku Clue-sovellusta? En löytänyt järkevää keskustelua aiheesta. Kun avaan sovelluksen ja yritän katsoa kalenteria, se hyppää vuoteen 2012?? Mitä ihmettä? :wtf

En muista oliko mulla toi ihan aluksi, mutta se oli mulla aina venäjänkielinen kun merkkasin päivän oireet. Päätin jättää sen sitten sikseen :hilarious:

Mulla on ollut muutaman vuoden Clue käytössä mutta en ole kyllä tuollaista huomannut o_O Tai siis kun menen kalenteriin, niin se menee ihan tämän päivän kohdalle. Onpas outoa kyllä!

Mua siis niin ärsyttelee nyt! Tää kierto oli vissiin tässä ja sitä rataa! Ärsyttää tää turvotus ja se kun kannoin kauppakassit kotiin ja se kun nuoriso mölyää ja mää haluaisin istua rauhassa parvekkeella ja miks mun Cokis ei oo kylmempi ja en ainakaan lähde viemään koiraa iltalenkille! :smiley-angry019

Kyllähän tollanen lahja on kiva idea, mut sit jos menisikin kesken, niin ois kamalaa katsoa sitä bodya joka ei saanutkaan (ainakaan just sitä) käyttäjää. :sorry: Ehkä oon yltiöpessimisti. :oops:

Mä tein esikoisesta testin niin et oltiin kumpikin heräilemässä työaamuna, kerroin heti eikä mies siitä ollut juuri milläänsäkään.:grin Meni jonkun aikaa että sisäisti kunnolla asian.

Ite tein 7.7.16 kun töihin olin menossa ja valmistauduin lähtöön. Olin meikit jo tehny ja hiukset laittanu ja alusvaatteisillani istuin keittiössä. Tajusin et menkkojen piti alkaa jo ja tein digin joka näytti 1-2 viikkoa raskaana. Kävelin puolalasti pihalle miehen luo joka leikkas nurmee ja näytin testin. Hän jatko leikkaamista ilman reaktioo ja tuli hetken päästä sisälle ja pussas :hilarious:

Nouseeko sulla resting heart rate myös kierron mukaan? Entä laskeeko heart rate variability? Mulla on oura nyt toisessa kierrossa käytössä ja selvästi tuo jälkimmäinen laskee ovulaation jälkeen ja eka nousee. Saa nähdä ens kierrossa toteutuuko siinäkin samat kaavat. Niin vähän aikaa ollut oura käytössä etten oikein varmaksi osaa vielä sanoa.
Mä en oo huomannut että nuo resting heart rate ja heart rate variability vaihtelisi kierron mukaan o_O lämmöissä kyllä huomaa selkeän trendin kierron mukaan

Kyllä voi ihmisen mieli heitellä laidasta laitaan :hilarious:Tänään on kyllä tuntunut että toivottavasti ei tärppääkään tästä kierrosta, en jaksa ja miten selviän kahden muksun kanssa, ja en todellakaan halua olla taas raskaana, edellisistäkään kiloista päässyt eroon ja sitte on taas niinku valas ja ja ja... :dead: vaan kun ei niitä omia lapsia voi saada olematta raskaana :facepalm: Huomenna varmasti taas eri fiilis, ja odottaa vaan että pääsis jo testaamaan, tää on vaan tätä välillä. :bag:

Takaisin