Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon kaikille pelkkää hyvää tulevaan, iloa, aurinkoa ja että saisitte pikaisia plussia! Ihana ryhmä kun tsempataan toinen toisia. Kiitos!
Niin ja tosiaan, tein nyt vielä clear bluen testin ja siinä nyt näkyy ainakin
Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon kaikille pelkkää hyvää tulevaan, iloa, aurinkoa ja että saisitte pikaisia plussia! Ihana ryhmä kun tsempataan toinen toisia. Kiitos!
Niin ja tosiaan, tein nyt vielä clear bluen testin ja siinä nyt näkyy ainakin
Siis mä luulin että ne pillerit ei vaikuttanu mun haluihin ollenkaan. Mutta olin väärässä. Nyt sitä vois napata monenlaisesta puuhasta kesken kaiken miehen mukaan makuuhuoneen puolelle Tuntuu myös siltä, että miehenkin halut ovat nousseet. Alkukantaisesti ajateltuna mietin että tuoksunkohan nyt vähän erille, joka vetää sitten miestä puoleensa aiempaa enemmän
Indeed, määkin luulin! Koska oon aiemminkin ollut kuin partiolainen, "aina valmis" , mutta nyt vasta sitten oonkin ollut aivan hulluna mieheen siitä saakka kun lopetin minipillerit. Ja tarkoitan että aivan hulluna. Voitte vaikka muistellla teinileffoja ja asettaa mut päärooliin
Naurettiin että on sitten vanhana mitä kertoa, että "meillä on joka toinen ilta ollut ehtoolla sauna jo 50 vuotta, ja sen jälkeen siirrytään kamariin".
Mä muistan, että meillä mies oli kimpussa jo seuraavana päivänä synnytyksestä ja mulla tikit alakerrassa.
Parin viikon päästä uskallettiin kokeilla ja ai että kun ne tikit irtoili siinä samalla...
Onnea kaitsu
Täällä kans yks joka olis aina valmiina mies on ihan hätää kärsimässä mun kanssa, kun sen halut ei oo yhtä korkeella kun mulla. Oviksen jälkeen mulla on ehkä 2 päivää semmosta, ettei niin tee mieli, mutta koskaan en oo kieltäytynyt, jos mies haluaakin
Aiemmin oli puhetta siitä, miten toisilla vaan tärppää niin paljon helpommin ja taas se tuli todistettua. Kaveri plussas pillereiden lopettamisen jälkeen heti. Ikävä kyllä se meni kesken ja nyt se plussas jo uudelleen, ei oo menkat tullut vielä km jälkeen kertaakaan
ON: menispä aika nopeesti, varma oon siitä, ettei tästäkään kierrosta oo tärpännyt niin saisi ne menkat jo tulla.
^ ai kauhee meillähän siis eka kerta oli joskus 2kk synnytyksen jälkeen ja sitäkään ei pystytty menemään loppuun asti. kivut jatku varmaan puoli vuotta synnytyksen jälkeen! tosin kukaan ei viittiny ajoissa kertoa miten eppari- ja repeämäarpia pitäis hoitaa, ois varmaan parantunu aika paljon nopeammin
Täällä oli 20 sivua viestejä ja mulla aikaa yks jakso Ryhmä hauta. Ei riittänyt Nyt leikitään että oon nukkumassa ja lapsi kokkaa leikkikeittiössä niin kahlasin viestit loppuun Ihanaa kun nyt on pitkä viikonloppuvapaa. Oon valitellut täälläkin varmaan töistäni ja työstressistä aiemmin ja nyt oon juhannuksen jälkeen siirtymässä uusiin työtehtäviin ja pääsen tekemään päivätyötä! Uskon että tulee vaikuttamaan tosi paljon stresiiin, parisuhteeseen ja energiatasoihin kun on päivätyö ja säännölliset rytmit. Jospa se vauhahaavekin ottais tuulta alleen paremmin taas Kp 12 ja täytyis alottaa pikimmiten ovistestailut, eilen en iltavuoron vuoksi muistanu vielä alottaa
Täällä oli 20 sivua viestejä ja mulla aikaa yks jakso Ryhmä hauta. Ei riittänyt Nyt leikitään että oon nukkumassa ja lapsi kokkaa leikkikeittiössä niin kahlasin viestit loppuun Ihanaa kun nyt on pitkä viikonloppuvapaa. Oon valitellut täälläkin varmaan töistäni ja työstressistä aiemmin ja nyt oon juhannuksen jälkeen siirtymässä uusiin työtehtäviin ja pääsen tekemään päivätyötä! Uskon että tulee vaikuttamaan tosi paljon stresiiin, parisuhteeseen ja energiatasoihin kun on päivätyö ja säännölliset rytmit. Jospa se vauhahaavekin ottais tuulta alleen paremmin taas Kp 12 ja täytyis alottaa pikimmiten ovistestailut, eilen en iltavuoron vuoksi muistanu vielä alottaa