Raskaaksi 2020

Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon kaikille pelkkää hyvää tulevaan, iloa, aurinkoa ja että saisitte pikaisia plussia! Ihana ryhmä kun tsempataan toinen toisia. :Heartbigred Kiitos!:hello
Niin ja tosiaan, tein nyt vielä clear bluen testin ja siinä nyt näkyy ainakin❤️

Kiitos Kaitsu_! Ihanaa odotusta ja aurinkoista kesää perheellesi, sekä tietenkin onnea vielä kerran!

Siis mä luulin että ne pillerit ei vaikuttanu mun haluihin ollenkaan. Mutta olin väärässä. Nyt sitä vois napata monenlaisesta puuhasta kesken kaiken miehen mukaan makuuhuoneen puolelle :hilarious: Tuntuu myös siltä, että miehenkin halut ovat nousseet. Alkukantaisesti ajateltuna mietin että tuoksunkohan nyt vähän erille, joka vetää sitten miestä puoleensa aiempaa enemmän :rolleyes:

Indeed, määkin luulin! Koska oon aiemminkin ollut kuin partiolainen, "aina valmis" :laughing021, mutta nyt vasta sitten oonkin ollut aivan hulluna mieheen siitä saakka kun lopetin minipillerit. Ja tarkoitan että aivan hulluna. Voitte vaikka muistellla teinileffoja ja asettaa mut päärooliin :finger002

Naurettiin että on sitten vanhana mitä kertoa, että "meillä on joka toinen ilta ollut ehtoolla sauna jo 50 vuotta, ja sen jälkeen siirrytään kamariin". :laughing001

Ja sitten aamun oloihin. Kp21,dpo 6/7. Ihme olo, nukuin liian vähän, reilu kuutisen tuntia. Vaikea sanoa onko pieni etova tunne sen takia vai ei. Eilen huomasin illalla että ikenet oli herkät kun pesin hampaita. Sellaista mulla ei oo koskaan ollut. :think005 Mies totesi että rinnat on kyllä vähäsen kasvaneet. :cool14

Taas on sormet turvoksissa, mutta voihan ne nyt muutenkin aamuisin olla, varsinkin näin kesäisin. Mullahan oli eilen se järkyttävä iskias/kramppi, niin meikäläinen joutu pitämään sitten napakoita tukisukkia koko päivän että pysty olemaan.

Ja ilmeisesti yritän valmistaa itseäni siihen että en oo raskaana kun oon niin äärimmäisen rauhallinen:dontknow

Indeed, määkin luulin! Koska oon aiemminkin ollut kuin partiolainen, "aina valmis" :laughing021, mutta nyt vasta sitten oonkin ollut aivan hulluna mieheen siitä saakka kun lopetin minipillerit. Ja tarkoitan että aivan hulluna. Voitte vaikka muistellla teinileffoja ja asettaa mut päärooliin :finger002

Naurettiin että on sitten vanhana mitä kertoa, että "meillä on joka toinen ilta ollut ehtoolla sauna jo 50 vuotta, ja sen jälkeen siirrytään kamariin". :laughing001

Joo siis mulla just tuo sama, ennen aina valmis ja nykyisin aivan hulluna :laughing001

^ meillä on piiitkään ollu jo hiljasempaa petipuolella ja aika paljon pistän myös hormonaalisen ehkäisyn piikkiin. ennen esikoista seksiä oli ehkä kerran viikossa ja synnytyksen jälkeen oli pitkä vielä hiljaisempi jakso, mulla oli halut oikeestaan aika nollissakin välillä. mut nyt on tultu siitä paljon eteenpäin :dance008 molemmista huomaa et halut on lisääntyneet, ja itellä varsinkin vaikuttaa se että ehkäisyn kanssa olin aina kuiva ku sahara ja lämmittelyyn vaadittiin tosi paljon aikaa. nyt on helpompi hoitaa vaikka vaan pikaiset :sex

ON: täälläkin kp21 ja huonosti nukuttu yö takana, nukkumaan mennessä närästi (raparperipiirakka?). myös rinnoissa kiristelee ja pissattaa. näitä oli viime kierrossa samassa vaiheessa myös. lämmöt edelleen koholla.

Mä muistan, että meillä mies oli kimpussa jo seuraavana päivänä synnytyksestä ja mulla tikit alakerrassa.
Parin viikon päästä uskallettiin kokeilla ja ai että kun ne tikit irtoili siinä samalla... :whacky011

^ ai kauhee :confused2 meillähän siis eka kerta oli joskus 2kk synnytyksen jälkeen ja sitäkään ei pystytty menemään loppuun asti. kivut jatku varmaan puoli vuotta synnytyksen jälkeen! tosin kukaan ei viittiny ajoissa kertoa miten eppari- ja repeämäarpia pitäis hoitaa, ois varmaan parantunu aika paljon nopeammin :BangHead

Onnea kaitsu:Heartbigred

Täällä kans yks joka olis aina valmiina :sex mies on ihan hätää kärsimässä mun kanssa, kun sen halut ei oo yhtä korkeella kun mulla. Oviksen jälkeen mulla on ehkä 2 päivää semmosta, ettei niin tee mieli, mutta koskaan en oo kieltäytynyt, jos mies haluaakin laughing6

Aiemmin oli puhetta siitä, miten toisilla vaan tärppää niin paljon helpommin ja taas se tuli todistettua. Kaveri plussas pillereiden lopettamisen jälkeen heti. Ikävä kyllä se meni kesken ja nyt se plussas jo uudelleen, ei oo menkat tullut vielä km jälkeen kertaakaan :gen014

ON: menispä aika nopeesti, varma oon siitä, ettei tästäkään kierrosta oo tärpännyt niin saisi ne menkat jo tulla.

Mä muistan, että meillä mies oli kimpussa jo seuraavana päivänä synnytyksestä ja mulla tikit alakerrassa.
Parin viikon päästä uskallettiin kokeilla ja ai että kun ne tikit irtoili siinä samalla... :whacky011

Kaksosten jälkeen seksiä oli ehkä 2kk jälkeen. Kroppa toimi niin eri tavalla ja sen tunsi kropassa. Tikkejä oltiin laitettu reippaanpuoleisesti ja oli laitettu se ns yks ylimääräinen. Siitä johtui kiristyksen ja kivun tunne touhuillessa ja krinnas. Meni melkee vuos kun loppui kiristykset :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Onnea kaitsu:Heartbigred

Täällä kans yks joka olis aina valmiina :sex mies on ihan hätää kärsimässä mun kanssa, kun sen halut ei oo yhtä korkeella kun mulla. Oviksen jälkeen mulla on ehkä 2 päivää semmosta, ettei niin tee mieli, mutta koskaan en oo kieltäytynyt, jos mies haluaakin laughing6

Aiemmin oli puhetta siitä, miten toisilla vaan tärppää niin paljon helpommin ja taas se tuli todistettua. Kaveri plussas pillereiden lopettamisen jälkeen heti. Ikävä kyllä se meni kesken ja nyt se plussas jo uudelleen, ei oo menkat tullut vielä km jälkeen kertaakaan :gen014

ON: menispä aika nopeesti, varma oon siitä, ettei tästäkään kierrosta oo tärpännyt niin saisi ne menkat jo tulla.

Kuulostaa niin tutulta :laughing021

Mä kans yllätyin että miten nopeasti aika on kulunut, kun vasta mulla poltteli noi ovistestit ja ens viikolla pääsen testaamaan raskautta! Mä en kyllä kans uskalla uskoa että on tullut tärppiä.

^ ai kauhee :confused2 meillähän siis eka kerta oli joskus 2kk synnytyksen jälkeen ja sitäkään ei pystytty menemään loppuun asti. kivut jatku varmaan puoli vuotta synnytyksen jälkeen! tosin kukaan ei viittiny ajoissa kertoa miten eppari- ja repeämäarpia pitäis hoitaa, ois varmaan parantunu aika paljon nopeammin :BangHead

Onpa kurja että arpikudoksen hoitamista ja vetreyttämistä ei ohjattu. Ne kun paranee ja alkaa joustaa paljon paremmin jos saisi kunnon ohjeet.

Täytyy aina muistaa että jokaisen pariskunnan seksielämä on just niin hyvä kun se kullekin parille sopii. Toiset hyppää sänkyyn synnäristä seuraavana päivänä ja toisilla kestää kauemmin. Ja kaikki on yhtä "oikein". :hug003

Esikoisen jälkeen meilläkin meni jonkin aikaa että uskaltauduttiin peti hommiin. Esikoisen synnyttyä kierukka-aika olikin varattuna, mutta mies itse esitti kysymyksen jos en sitä laittaisi :) ja hyvä sinällään etten sitten laittanut.
Nyt kun aloimme toista yrittämään niin voi mies raukka, mutta ei oo kyllä valittanut:laughing002
Pakko pullaa tämä ei onneksi ole ollut

Täällä oli 20 sivua viestejä ja mulla aikaa yks jakso Ryhmä hauta. Ei riittänyt :grin Nyt leikitään että oon nukkumassa ja lapsi kokkaa leikkikeittiössä niin kahlasin viestit loppuun :grinIhanaa kun nyt on pitkä viikonloppuvapaa. Oon valitellut täälläkin varmaan töistäni ja työstressistä aiemmin ja nyt oon juhannuksen jälkeen siirtymässä uusiin työtehtäviin ja pääsen tekemään päivätyötä! Uskon että tulee vaikuttamaan tosi paljon stresiiin, parisuhteeseen ja energiatasoihin kun on päivätyö ja säännölliset rytmit. Jospa se vauhahaavekin ottais tuulta alleen paremmin taas :facepalm: Kp 12 ja täytyis alottaa pikimmiten ovistestailut, eilen en iltavuoron vuoksi muistanu vielä alottaa :shifty:

Täällä oli 20 sivua viestejä ja mulla aikaa yks jakso Ryhmä hauta. Ei riittänyt :grin Nyt leikitään että oon nukkumassa ja lapsi kokkaa leikkikeittiössä niin kahlasin viestit loppuun :grinIhanaa kun nyt on pitkä viikonloppuvapaa. Oon valitellut täälläkin varmaan töistäni ja työstressistä aiemmin ja nyt oon juhannuksen jälkeen siirtymässä uusiin työtehtäviin ja pääsen tekemään päivätyötä! Uskon että tulee vaikuttamaan tosi paljon stresiiin, parisuhteeseen ja energiatasoihin kun on päivätyö ja säännölliset rytmit. Jospa se vauhahaavekin ottais tuulta alleen paremmin taas :facepalm: Kp 12 ja täytyis alottaa pikimmiten ovistestailut, eilen en iltavuoron vuoksi muistanu vielä alottaa :shifty:

Se on kyllä kamalaa kun työ stressaa liikaa. Onnea uusiin työtehtäviin, onpa kiva että pääset siirtymään jos vanhat on olleet raskaita. Ja hyvä että oot tunnistanut asian ja pääset vaihtamaan ajoissa. Mulla oli kans edellinen työ tosi kuluttava ja päivät liian pitkiä, mikä aiheutti jo työuupumusta, aivan mahtava tunne oli kun vaihdoin lopulta työpaikkaa ja jäi iltoihin aikaa ja virtaa muullekin elämälle. :)

Hieno tapa ottaa omaa aikaa :grin Onpa ihanaa että pääset päivätöihin, säännöllinen rytmi ja päivätyö vuorotyön jälkeen on varsinkin lapsiperheessä varmasti tosi iso etu.

Nyt äkkiä tikuttelemaan ja kuvia kehiiin!:hilarious:

Kp33 ei mitään hajua enää dpoista. Ei edes arvausta. On kyl päänsärky ja unet loppu. Tai siis ei oo enää niin vilkkaita unia.

Onnea Kaitsu plussasta <3

Takaisin