Raskaaksi 2020

Ihme oloja tänään. Nyt taas semmosta menkkajuilintaa taas, katotaan kauanko kestää... Onneks oon merkinnyt ylös päivittäin kaikki oireilut, eihän näiden perässä muuten pysyisi. Tissigalleriassakin on jo otoksia muutamalta päivältä :hilarious:
 
Täällä kuiva kausi on meneillään ja menkat kesti vain 4 päivää kun aiemmin normi on ollu 5 tai 6 päivää. Ei yhtään haittaa lyhyempi kesto. Uskallanko mä edes kertoa että mä odotan jo ovista ja sitä että saan tikkuun edes sen yhden plussan. Tän niin piti mennä pelkällä tjotilla mutta enhän mä siihen pysty millään. Jos nyt ovis tulis viikon päästä vkl niin heti juhannuksen jälkeen vois testata. Nuoremmasta pojasta näytti testi suht selkeetä plussaa jo dpo 10 mutta silloin olinki melko varma tärpistä kun tunsin niin selkeästi oviksen ja vajaa viikko sen jälkeen nippas tuntuvasti kun kiinnittyi.
 
Paljon tekstiä taas! Aktiivista keskustelua!
Onnea plussanneille!
ON: kp 7, eletään menkkojen jälkeistä kuivaa kautta. Kalenteri ennustaa ovista 10 päivän päähän, saa nähä..
Mies kyllä tuossa totes ettei taida jaksaa mitää panemisia jos on näin kuumaa kokoaja eli turha oottaa kevätvauvaa kun ei jaksa panna alulle:hilarious: mun mielestä ei oo vielä liian kuuma mutta mieheni onkin semmone hikikalle :laughing002

Meilläkin mies hikikalle muttei kyllä sais mikään kuunkierto tai meteoriitti lopettaa ton haluja ja aktiivisuutta :hilarious: Riittää et lyllerrän suihkusta pukemaan ruttuvatsoineni ja selluliittijalkoineni niin herra on kiinni takamuksessa nylpyttääs:hilarious::hilarious::hilarious: Anteeksi kielikuvat
 
Tässä vielä tämän kierron tikuttelut. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi 6 päivän päähän :woot: kp5-kp28testit otettu
 

Liitteet

  • 6368E29F-4FF1-40FB-A221-3D656BBCA5C2.jpeg
    6368E29F-4FF1-40FB-A221-3D656BBCA5C2.jpeg
    20.7 KB · Katsottu: 105
Muokattu viimeksi:
Ovulaation jälkeen on hyvä harrastaa seksiä paljon niin siittiöt luo jotakin tappisoluja. Tää siis hyvin huonolla muistilla luettu vau sivuilta. Mul on monesti oviksen jälkeen hukassa halut oon oikeesti miettinyt et onkohan se syy
 
Ihanaa, uus plussa! Onnea ja pysyvyyttä!

Mulla oli päivällä ihan hullu väsymys, nukuin 45min päikkärit enkä millään meinannut herätä. Eilen illalla nukkumaan mennessä paleli peiton alla :wideyed:

Jotenkin tää on ihan sympaattistakin seurata omaa oloa ja tutustua kehoonsa paremmin.

Se on kyllä jännää mitä kaikkea oppii kehostaan, raskautta yrittäessä, raskautuessa ja imettäessä. Esikoinen täyttää syksyllä 10v. Mulla ei oo mitään muistikuvaa et olisin suuremmin tiennyt tai tuntenut ovulaatiota tai edes et mitä sillon ihan tarkalleen tapahtuu. Joo tiesin et se liittyi lasten tekoon, mut silleen et olisin voinut tarkemmin selittää munasolun kiinnittymisestä ym. Ovislimat ja kaikki muu nippelitieto osui mun silmiini vasta 2014 kun toista lasta aloin toivoa. Sillonkin mietin et oon elänyt melkein 30vuotta niiden limojen kanssa ja nyt vasta tiedän mitä ne on laughing6 .
 
Ovulaation jälkeen on hyvä harrastaa seksiä paljon niin siittiöt luo jotakin tappisoluja. Tää siis hyvin huonolla muistilla luettu vau sivuilta. Mul on monesti oviksen jälkeen hukassa halut oon oikeesti miettinyt et onkohan se syy


Meil on kyllä kans hiljasta oviksen jälkeen. Menkkojen jälkeenkin menee useampi päivä yleensä et innostuu :hilarious:
 
Meillä myös hiljenee makkarin puolella ovisoireiden jälkeen, itellä halut tipahtaa aika paljon loppukierron ajaksi. Nytkin oli monta päivää välissä ennen kuin eilen illalla sitten innostuin :rolleyes::grin

Oon kyllä ollut ihan tajuttoman väsynyt viime päivinä. Olen lasten kanssa kesälomalla ja aamulla saan nukkua helposti 9 asti ja torkuttaakin lähemmäs 10, ja silti oon nukkunut päikkäreitä useampana päivänä iltapäivästä :oops:o_O:sleep002
 
Mulla kyllä on hyvä seksielämä ja luteaalissa myös hyvin paljon mutta huomaa että lämmitellä saa pitkään.. ja orgasmin saaminen vaikeaa. Onpa mietteet taas, mutta kuitenkin säännöllisesti on niin on hyvä olla ja hyvä mieli eikös :wink
 
Oon jotenkin niin varma etten oo raskaana. Kauheen raivoisat pms-oireet iskee päälle ja ulkona roskiin menevät tavarat tyyliin lentelee.
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon kaikille pelkkää hyvää tulevaan, iloa, aurinkoa ja että saisitte pikaisia plussia! Ihana ryhmä kun tsempataan toinen toisia. :Heartbigred Kiitos!:hello
Niin ja tosiaan, tein nyt vielä clear bluen testin ja siinä nyt näkyy ainakin❤️
 

Liitteet

  • BFD5BB9E-9D8B-46D1-9DA2-A8DA0C91B4CE.jpeg
    BFD5BB9E-9D8B-46D1-9DA2-A8DA0C91B4CE.jpeg
    30.1 KB · Katsottu: 161
Siis mä luulin että ne pillerit ei vaikuttanu mun haluihin ollenkaan. Mutta olin väärässä. Nyt sitä vois napata monenlaisesta puuhasta kesken kaiken miehen mukaan makuuhuoneen puolelle :hilarious: Tuntuu myös siltä, että miehenkin halut ovat nousseet. Alkukantaisesti ajateltuna mietin että tuoksunkohan nyt vähän erille, joka vetää sitten miestä puoleensa aiempaa enemmän :rolleyes:
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon kaikille pelkkää hyvää tulevaan, iloa, aurinkoa ja että saisitte pikaisia plussia! Ihana ryhmä kun tsempataan toinen toisia. :Heartbigred Kiitos!:hello
Niin ja tosiaan, tein nyt vielä clear bluen testin ja siinä nyt näkyy ainakin❤️
Ihanaa Kaitsu! Paljon tsemppiä ja onnea tulevaan!!!
:smiley-bounce016
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon kaikille pelkkää hyvää tulevaan, iloa, aurinkoa ja että saisitte pikaisia plussia! Ihana ryhmä kun tsempataan toinen toisia. :Heartbigred Kiitos!:hello
Niin ja tosiaan, tein nyt vielä clear bluen testin ja siinä nyt näkyy ainakin❤️


Ihanaa, onnea
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon kaikille pelkkää hyvää tulevaan, iloa, aurinkoa ja että saisitte pikaisia plussia! Ihana ryhmä kun tsempataan toinen toisia. :Heartbigred Kiitos!:hello
Niin ja tosiaan, tein nyt vielä clear bluen testin ja siinä nyt näkyy ainakin❤️

Hyvää odotuksen aikaa :love7
 
Takaisin
Top