Raskaaksi 2020

Onkos porukalla tietoa tai erityisesti kokemusta siitä, että hedelmälliseen aikaan pitäis olla yhdynnässä n. joka toinen päivä? Ehkä me ollaan menty metsään kun on oltu melkein joka päivä :sign17 :happy8

Tuskin sillä mitään huonoja vaikutuksia on. Luulen että tuo noin joka toinen päivä on semmonen, että olis maksimissaan 2 päivää vanhoja odottelemassa. Silloin siellä olis varmasti joku skarppi. Suurempi määrä tuskin haittaa :happy:

Onkos porukalla tietoa tai erityisesti kokemusta siitä, että hedelmälliseen aikaan pitäis olla yhdynnässä n. joka toinen päivä? Ehkä me ollaan menty metsään kun on oltu melkein joka päivä :sign17 :happy8
Meidän esikoinen sai alkunsa jokapäiväisestä touhuilusta ja ymmärtääkseni, mitä enemmän sen parempi. :) Oon lukenut, että siittiöiden laatu pysyy hyvänä, kun ei pidättäydy kauaa. Nytkin 10 päivää putkeen touhuiltu ovulaation aikoihin ja jälkeen. Katsotaan mitä tuleman pitää. Kaikkemme olemme tässä kierrossa nyt antaneet. :cool05

Muoks. Niin ja nyt on Yk3 menossa ja toivottavasti sanonta kolmas kerta toden sanoo pitää paikkansa. :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Täälä pientä tuhrua :nailbiting: Voisko olla kiinnittymisvuotoa? Jos ovis ollu alkuviikosta (en siä mökillä testaillu) nii olis joku dpo 5-6 mutta sit taas sain sen ovisplussan kp15 ja sen mukaan olis vasta dpo 1 :wideyed: ompa outoa..
Tänään siis kp 17 enkä kyllä jaksa uskoa, että menkat alkais jo. Spooky

Meidän esikoinen sai alkunsa jokapäiväisestä touhuilusta ja ymmärtääkseni, mitä enemmän sen parempi. :) Oon lukenut, että siittiöiden laatu pysyy hyvänä, kun ei pidättäydy kauaa. Nytkin 10 päivää putkeen touhuiltu ovulaation aikoihin ja jälkeen. Katsotaan mitä tuleman pitää. Kaikkemme olemme tässä kierrossa nyt antaneet. :cool05

Muoks. Niin ja nyt on Yk3 menossa ja toivottavasti sanonta kolmas kerta toden sanoo pitää paikkansa. :hilarious:
Joo pidän peukkuja että sun kohdalla se pitäisi paikkansa :hello2 mä luotan meidän tulevaan neloskertaan :wink

Olikos tää jo kolmas o+? Oisko nyt se toinenkin testi?

Tein myös r-testin mutta ei vielä mittää näkyny. Oottelen menkkoihin jos ovat alkavaksi :) varuiksi kuitenkin harrastellaan. Eipä miestä kovin harmita ja innolla vauvaa haaveilee<3

Täälä pientä tuhrua :nailbiting: Voisko olla kiinnittymisvuotoa? Jos ovis ollu alkuviikosta (en siä mökillä testaillu) nii olis joku dpo 5-6 mutta sit taas sain sen ovisplussan kp15 ja sen mukaan olis vasta dpo 1 :wideyed: ompa outoa..
Tänään siis kp 17 enkä kyllä jaksa uskoa, että menkat alkais jo. Spooky
Jos on dpo 6 niin hyvinkin voisi olla kiinnittymisvuotoa. Mulla vähän sama tilanne, että dpo 7 menossa ja pientä tuhrua. Pidetään siis peukkuja, että kummallakin kyse kiinnittymisestä

Mä en tiedä onko mulla vaan menkkojen vuotomäärä vähentyny reippaasti vai mitä ihmettä mutta olisin ihan hyvin pärjänny ainaki tän päivän jollain pikkuhousunsuojalla. Eikä mulla oo minkäänlaisia kipuja kun aina ennen on ollut tosi koviakin kipuja. Täytyy seurata.

Sori danonina, nyt lipsahti multa vähän lapsettomuusslangia, tarkoitin siis inssillä inseminaatiota :) Se ei onneksi ole suorituksena yhtä paha kuin autokoulun inssi, ei tarvii kuin pötkötellä :laughing002

Puhukohan joku muu täällä autokoulusta, kun olin lukevinani sellasta, vai onko kaikki puhunut inssistä ja oon ajatellut vaan autokoulua :grin . Muistaakseni joku oli hankkimassa korttia :laughing002 tai sit vaan luen näitä viestejä liian väsyneenä :laughing025

No nyt luin kaikki viestit, oli puhetta autokoulusta laughing7 .
Meillä kanssa omaa pihaa reippaasti. On tramppaa, kiipeilytenittä jne. Meillä iso osa pihasta metsää, ni ei oo ihan niin hirveesti hommaa vaikka kyllä sitä tietty aina on :joyful: .

Oon kuullut tosta yhdyntä jutusta, et jokapäivä ei suositella, kun olis tarkotus pitää se kuitenkin mielekkäänä. Tulis monille kauheet paineet :grin . Me ollaan varmaan usein oltu pari päivää ennen ovista, sit oviksen aikaan ja sit vielä jälkeen. Parin päivän välein. Itestä ei olis joka päivä makaamaan, ei riittäis fiilikset. Haluun kuitenkin et se lapsi tulee siinä sivussa, eikä se oo se pääasiallinen syy harrastaa seksiä. Jokaisella tietty oma tyyli ja saa pidettyä sen mielekkäänä jos enempikin on :happy: .

Mä en tiedä mitä mun kroppa sekoilee. Eilen tuli koko päivän ajan ihan selkeesti verta mutta ei mitään jäätäviä määriä. Nyt yön aikana ei ole tullut yhtään vaikka normimenkoissa öisin ei välttämättä side riitä ja ohivuotoja tulee. Nyt ois oviksesta kuudes päivä. Mietin voiko kiinnittymisen aikaan vuotaa noinkin paljon. Pakko kai mun on testata muutaman päivän päästä aikaisintaan jos vuoto tuohon jää.

Ja insseistä. Ymmärsin heti että kyse oli autokoulusta vaikka lapsettomuushoidoissakin on inssit. Mulla tulee vajaan kahden vuoden päästä 20 vuotta siitä kun olen oman inssin ajanut ja sen jälkeen on tullut ajettua kilometri jos toinenkin. Tällä hetkellä mä ajelen pääasiassa työmatkoja meidän autolla. Me hankittiin vajaa 4 kk sitten 9 paikkainen VW Caravelle. Siinä on tilaa koko porukalle ja pari paikkaa tyhjänäkin. Peräkontti on niin iso että sinne menee rattaat kasaamattomina.

Mä kans muistan oman inssini 10v sit, ku se koko tilanne oli tosi kummallinen. Se inssin pitäjä hyppäs siihen autoon, kerto nopeesti sen reitin ja sit sen jälkeen koko sen matkan se istu vaan hiljaa, välillä sääti radiota kovalle "häiritäkseen" mun ajoa et pystynkö keskittymään. Ku päästiin takas perille, se ei vieläkään sanonu sanaakaan, ojens vaan mulle sen väliaikasen ajokortin ja lähti. o_O:hilarious: Oli se kyl helppo kun ei mitään parkkeerauksia tmv tarvinnu näyttää mut olihan toi nyt vähän outo tilanne. :grin

Nyt oli jännä yö :grin aamulla heräsin ja muistelin että yöllä kyllä nippasi melko lujasti oikealla alavatsalla, mutta en voinut olla varma onko se vaan uni. Mies kertoo aamulla että ei ollut saanut oikein unta ja että olin jossain vaiheessa nukkuessani valittanut että "au au". :laughing002

Lähinnä hauskaa, ei voi olla vielä kiinnittyminen ja toivon että ei ollut myöskään enää ovulaatio, koska hymynaama tuli perjantaina eikä olla enää nyt eilen jaksettu rakastella. Viikko sitten maanantaina kyllä oltiin, mutta ovulaatio oli silloin vasta varmaan tuloillaan.

Jänniä aikoja :laughing002

Mä kans muistan oman inssini 10v sit, ku se koko tilanne oli tosi kummallinen. Se inssin pitäjä hyppäs siihen autoon, kerto nopeesti sen reitin ja sit sen jälkeen koko sen matkan se istu vaan hiljaa, välillä sääti radiota kovalle "häiritäkseen" mun ajoa et pystynkö keskittymään. Ku päästiin takas perille, se ei vieläkään sanonu sanaakaan, ojens vaan mulle sen väliaikasen ajokortin ja lähti. o_O:hilarious: Oli se kyl helppo kun ei mitään parkkeerauksia tmv tarvinnu näyttää mut olihan toi nyt vähän outo tilanne. :grin
Mulla 8v aikaa inssistä ja muistan sen päivän, ku eilisen. :grin Ne inssin kyytiläiset on kyllä mitä mielenkiintoisimpia tyyppejä, mitä muiltaki kuullu. Mulla oli joku vannoutunut hevimies ja tooosi hiljanen kaveri se oli ja minä rystyset valkeena rutistin rattia. Tuli se kortti silti ykkösellä. :grin

Hauskoja inssimuistoja! Omasta jo hetki aikaa, mutta ykkösellä meni läpi. Ystävänpäivänä sain kortin.

Täällä on nega testattu, jos kierto olisi samanmittainen kuin viime kuussa niin menkat alkaisi tänään, tänään kp35. Flo ennustaa keskiviikolle alkua. Testit loppui joten niitä voisi käydä ostamassa lisää, ellei kp1 sitten vihdoin saavu. Kun ei vaan menis takaisin niihin superpitkiin 50+ päiväsiin kiertoihin kuten pillerien lopetuksen jälkeen :dead:

hauskoja inssijuttuja :grin mun inssistä en muista mitään, mutta autokoulun opettajan (~60v mies) vitsiä en kyllä unohda. ajettiin sellaisessa paikassa missä oli metsätie-niminen tie. hän sitten heitti että yleensä nuoret tytöt ei kyllä tykkää, kun hän kehottaa ajamaan tuonne metsätielle :rolleyes: että voidaan nyt sun kanssa jättää väliin. heh heh..

Mitähän kropassa nyt tapahtuu, oli se nätti lämpökäyrä kp 15-16 kohonneella lämmöllä, kunnes tänään aamulla kp17 mittasin kaks kertaa ja näytti 35,1C :meh:... nyt oli sentään noussut 36,4C kaikkien aamutouhujen jälkeen kun koneella istuessa mittasin. mietin vaan onko tää nyt merkki flunssasta vai mistä...yöllä heräilin hikoillen, mikä on mulle tosi epätavallista. ei kai se auta kun katsella mitä tapahtuu :sour: illallakin oli kyllä pientä päänsärkyä ja jalkasärkyä, että oisko sit jotain infektiota kuitenkin. ovisoireet on kuitenkin laantuneet, limoja vielä vähän oli eilen mutta vatsassa ei enää tuntemuksia.

Takaisin