Raskaaksi 2020

No nyt luin kaikki viestit, oli puhetta autokoulusta laughing7 .
Meillä kanssa omaa pihaa reippaasti. On tramppaa, kiipeilytenittä jne. Meillä iso osa pihasta metsää, ni ei oo ihan niin hirveesti hommaa vaikka kyllä sitä tietty aina on :joyful: .

Oon kuullut tosta yhdyntä jutusta, et jokapäivä ei suositella, kun olis tarkotus pitää se kuitenkin mielekkäänä. Tulis monille kauheet paineet :grin . Me ollaan varmaan usein oltu pari päivää ennen ovista, sit oviksen aikaan ja sit vielä jälkeen. Parin päivän välein. Itestä ei olis joka päivä makaamaan, ei riittäis fiilikset. Haluun kuitenkin et se lapsi tulee siinä sivussa, eikä se oo se pääasiallinen syy harrastaa seksiä. Jokaisella tietty oma tyyli ja saa pidettyä sen mielekkäänä jos enempikin on :happy: .
Joo just näin! Siitä tulee pakkopullaa jos joka päivä "väkisin" touhuilee. Näin siis ainakin omalla kohdalla. Olishan se ihanaa jos joka päivä haluttaisi. Jostain oon kuullut että sperma ns. laimenisi jos joka päivä laukoo, mutta eiköhän tuo oo höpöjuttuja:hilarious:

Lapsettomuuspolilla kehoitettu harrastamaan seksiä joka toinen päivä, ainakin niissä tilanteissa ongelma (tai yksi niistä ongelmista) on siittiöissä. Ehtii siittiöitä muodostua tarpeeksi. Ei ne siittiöt käyttökelvottomia ole kolmenkaan välipäivän jälkeen. Ainakin meillä hoidoissa pidättäytymisaika oli 1-3 pvää ja tutkimuksissa 2-5.

Dpo13 ja kp29. Noh ei vuotoa vielä vaan aivastus nuha iski tähän taloon. Yöllä heräsin aivasteleen ja sit ku parvekkeella tulin istumaan niin no räkä pitkin poskia nukkuvan puolison yli vessaan. Kun laatikot ja laukut edelleen osa pakkaamatta.. huoh alkas nyt vaan niin pääsee tosta juilinnasta

Mä en vaan jostain syystä tykkää koko kuukupista. Näin meillä jokaisella on ne omat mieltymyksensä. :)

Itse tykkäisin, mutta mulla se ei koskaan toiminut. Kokeilin monen kierron ajan ja aina vuotaa ohi. Tein diagnoosin, että menkkojen aikaan mulla on kohdunsuu vaan niin matalalla, että kuppi tulee väkisin sen päälle ja eihän se niin sitten toimi :facepalm:

Muokattu viimeksi:
^ anatomia vaikuttaa varmasti paljon! mulle kuukuppi on ollut tosi hyvä :) oon käyttänyt jo ainakin 10v. ennen synnytystä mulla oli luneten pienempi koko, ja toimi silloin hyvin. ainoa hankalampi vaihe kuukupin kanssa oli menkkojen alkaminen synnytyksen jälkeen. sillon pienempi kuppi oli liian pieni (falskasi) mutta isompi taas oli kivulias laittaa. nyt on kroppa tottunut siihenkin ja kuppi vähän pehmentynyt, niin käyttö on taas mukavaa :)

Meillä oltiin päivittäin aktiivisia alkuaikoina ja esikoinen pamahti sieltä ja läpi ehkäisyn :hilarious: Eli kaippa se on ihan yksilöllistä miten siittiöitä kehittyy.. Ainakin on tuoretta tavaraa :grin

Täälä lämmöt dippas... Tosin ollu tän kierron lämmöt muutenki kuinka sattuu mutta nyt dippas kunnolla, saa nähä tarkoittaako se mitään :rolleyes: Toiveet on aika korkeella ainaski :angelic:

4-5 päivää ovikseen, mua jännittää aina tähän aikaan ihan hirveesti. Ovulaatio aiheuttaa sellasta kihelmöivää ja jännittävää oloa, ja lisänä nää vauvapuuhat lisää vaan sitä :hilarious:
Ja mä ku yritän ottaa tän kierron rennosti :hilarious:

Oli Sofin ovulaatiotestit muuttunut. Controlli ja testi viiva on ihan ohkanen ja haalura pinkkiviiva.
Tein eilen yhden ja oli kyllä nii hentosta molemmat märkänä. Tuossa kuvassa tänää se sama kuivana, nyt näkyy vähä paremmin.

En oo siis ikinä saanu noin haaleaa viivaa mihinkään ovistestiin o_O

Liitteet

• IMG_20200601_095821.jpg
    IMG_20200601_095821.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 99
Täälä lämmöt dippas... Tosin ollu tän kierron lämmöt muutenki kuinka sattuu mutta nyt dippas kunnolla, saa nähä tarkoittaako se mitään :rolleyes: Toiveet on aika korkeella ainaski :angelic:

Tosin aiemmin selittämäni vuoto saattaa johtua ihan oviksestaki.. Oon ihan sekasin heti ku jätin pari päivää ovista tikuttamatta ja koska oireita oli kuiteski. Onneksi sisko tulee meille loppuviikosta, nii saa muuta mietittävää enkä ehkä ala testaileen tällä kertaa liian aikasin :hilarious:

Tein mielenkiintoisen havainnon tästä ovistestailusta. Eilen kp 12 sain aamupäivällä negan sekä liuskaan että digiin. Myöhään iltapäivällä/alkuillasta oli ovisolo, joten tein uuden liuskan. Tuli tasavahvat viivat (jotka viime kierros ignorasin ku seur.pvänä tuli vahvempi plussa). Tarkistin illalla digillä ja se hymyili, liuska tasavahva. Tänään kp 13 kontrollia vahvempi viiva liuskaan ja digi hymyili.

Eli jos en olis testannut vielä eilen illalla uusiks niin tää ovisplussa olis tullu mun tietoisuuteen testiajasta riippuen noin 17-20h myöhemmin vasta kuin mitä se nyt tuli. Lisäks oltais päästy hyödyntämään tämä tänään vasta noin 13h kuluttua plussasta, eli yhteensä siis 33h plussan jälkeen. Aika tiukille olis mennyt ja näköjään mun kannattaa jatkossakin testailla kp 11 lähtien aamupäivällä ja alkuillalla. Ja note to self: ne tasavahvat viivatkin on jo plussa, ainakin jos käyttäis pelkkää digiä.

Onneks oltiin petipuuhissa eilen just ennen niitä tasavahvoja viivoja :joyful: koska tänään menee kyllä yömyöhälle varmistelut jos jaksetaan ollenkaan..

Heipä hei! :greet025 Hyvää kesää kaikille!

Ei oo oikein kerennyt tänne nyt kirjoittaa hetkeen. Eilen muutettiin kauan haaveilemaamme omakotitaloon ja ostimme myös tontin, johon aiomme vuosien saatossa rakentaa omakotitalon enimmäkseen omin hartiavoimin.

Tänään siis kp23 ja dpo 6 kaiketi :woot: Ei ole mitään oireita. Eikä ihme kyllä minkäänlaista piinan tunnetta. Jotenkin vaan tuntuu, että nyt ei tärppää. Toivottavasti olen väärässä. En tiedä ollenkaan oman luteaalivaiheen kestoa. Kierto ollut ennen sen 31 päivää. En ole koskaan ennen tikutellut ovista. Viikko sitten tuli siis ovisplussa eli ovis seuraavana päivänä kp 17. Ois kyllä outoa, jos silloin ei olisikaan ollut ovista. Oireet oli rajut. Lämmöt eivät kuitenkaan ole nousseet. Sama 36,3 tai 36,4 mitä ennen lämpöjen dippiä :confused005

Tärppionnea kaikille!

Hah ei sitten pidettykään loppuviikkoa seksitaukoa oviksen jälkeen. Sama rynkytys on vaan jatkunut :hilarious: Taisi vaan paineet hellittää, kun yritys oli takana.

Muokattu viimeksi:
Täällä dpo 9 ja taas sofi antaa jotain haaleaa viivaa. Nyt en vaan kunnolla erota onko se siinä oikeassa kohdassa vai taas viivanpaikan vieressä. Tein sitten saman merkin ovistestin vertailuksi, mutta eihän tuohonkaan suostunut sitten tulemaan toista viivaa ollenkaan, vaikka yleensä tulee edes jotain haaleaa. Eipä se auta kuin odottaa. Ihan liian aikaista testaillakkin, mutta kun en vaan malta. Huomenna varmaan ostan jotain toisia testejä.

Täällä dpo 9 ja taas sofi antaa jotain haaleaa viivaa. Nyt en vaan kunnolla erota onko se siinä oikeassa kohdassa vai taas viivanpaikan vieressä. Tein sitten saman merkin ovistestin vertailuksi, mutta eihän tuohonkaan suostunut sitten tulemaan toista viivaa ollenkaan, vaikka yleensä tulee edes jotain haaleaa. Eipä se auta kuin odottaa. Ihan liian aikaista testaillakkin, mutta kun en vaan malta. Huomenna varmaan ostan jotain toisia testejä.

Laita kuvia kun testailet. Niiden tiirailu on parasta! :angelic:

Okei kp29 ja dpo14.

Rinnat yöllä arat, uni ei tuu enkä nuku pitkään, rinnat räjähtää ja oksennan kahvin ja kämppiksen menkkojen "hajun" takia. Siis ihana juttu. En ymmärrä miksi mulla on niin terävä hajuaisti aina oviksen aikaan ja sen jälkeen. Voisi nuo jollekin olla raskaus oireita mut nii pitkään tän läpikäyneenä en edes viitsi tuhlata testiin vaikka olenkin apteekkiin menossa.

Ja piti sanomani jotaki joka unohtui koska oon tosi hajamielinen tässä nyt mut tsemppiä kaikille <3

Nyt kyllä heräsi toivo kun mun kynnet liuskoittui ja mulla on ihan terästä kynnet. Aiemmin lohkeili vain kun olin raskaana sen pikku hetken

Sopiville päiville tuli nää helteet :rolleyes: oviksen aikaan kun naiset ruskettuu helpommin. Oon muutenkin aika herkkä ottaa väriä, nii ilmeisesti tää korona aikainen lentoliikenteen yms. vähentymisestä johtuva korkea uv indeksi ja helteet ja vielä ovulaatio, nii täs saa varmaan ulkomaa rusketuksen herkästi :grin tai oon jo aika hyvin ruskettunut, vaikken ees oo ottanut kunnolla aurinkoa.

Takaisin