Raskaaksi 2020

@Coda mullakin olis ajokortin ajo edessä:arghh::hilarious: saas nähä mitä tulee Meidän rivari on kyllä vaan 2,5 km keskustasta, mut kyl se viel tulee tarpeen ajaa ja helpottaa
sit Kaikkee.

@Mooncake tervetuloa!

Aamulämmöistä sen verta et oli useemman päivän juuri herättyä 36.2, eilen 36,3 ja nyt kun heräsin yövuoron jälkeen kuuden tunnin unilta niin 36,7:anyone vaikuttaako vuorotyö tuohon aamulämpöön

Hei kaikki!
Vihdoin sain tännekin tehtyä tunnukset, joten siirryn seuraajasta aktiivisemmaksi käyttäjäksi! Tällä hetkellä siis esikoista yritetään ja menossa ensimmäisen yrityskierron piinalliset 2vk odotukset. Tällä hetkellä dpo7 ja pientä tiputtelua. Kovasti siis raskausoireita toivon alkavaksi, että olisi tuo vuoto kiinnittymisvuotoa, eikä pillereiden lopetuksen aiheuttamaa.

Me asutaan kanssa omakotitalossa. Tosin aivan liian pienessä ja kovasti ollaan etitty uutta. Neljästään mahdutaan vielä just ja just, mut kolmas lapsi tähän vielä, ni ollaan kyllä ku sillit suolassa :grin säilytystilaa niin kovin vähän. Mutta ihana iso piha ja mahtava asuinalue, niin yritetään nyt vielä toistaiseks keksiä uusia ratkaisuja, et mahduttais vielä hetki.

Täällä kp4. Ei kauaa ni päästään kans treenailee :p

Tervetuloa uudet ja plussatuulia!

Meillä vähän sama. Tontti yli 6000m2 ja lato, navetta ja ulkosauna. Kämppä vain turhan pieni. Yläkertaan saisi kyllä tehtyä lisää asuintilaa, mutta koronan jälkee vasta :):) neljäs lapsi mahtuu vielä

Muokattu viimeksi:
Me ollaan asuttu nyt 7 vuotta omakotitalossa, joka rakennutettiin. Tähän päädyttiin kahden erikokoisen paritalon kautta. Ensimmäinen niistä kaksio, johon muutin miehen luo Hgin keskustasta. Ensin oli tottuminen lähiöasumiseen, mutta onhan se oma piha ihana oli sitten pieni tai iso. Lasten kanssa on niin helppoa, kun voi jo aika pienestä päästää itsekseen ulos. Nykyisessä kodissa on neliöitä yli 200 ja tänne mahtuisi se neljäs lapsi oikein hyvin. Tonttia meillä on noin 1000m2, mikä on ihan riittävä. Tässäkin riittää laittamista.

@Coda mullakin olis ajokortin ajo edessä:arghh::hilarious: saas nähä mitä tulee Meidän rivari on kyllä vaan 2,5 km keskustasta, mut kyl se viel tulee tarpeen ajaa ja helpottaa
sit Kaikkee.

@Mooncake tervetuloa!

Aamulämmöistä sen verta et oli useemman päivän juuri herättyä 36.2, eilen 36,3 ja nyt kun heräsin yövuoron jälkeen kuuden tunnin unilta niin 36,7:anyone vaikuttaako vuorotyö tuohon aamulämpöön

Joo. Ootko jo alottanu autokoulun?
Me muutetaan pk-seudulta klaukkalaan, ja työt jää tänne, niin sitä kyllä helpottaa. Muutto on jo siis kesäkuun lopussa, ja inssi pitäis saada läpi 24pv:woot::grin Että apua.

Aina sitä niin ajatteli etten korttia tarvi, mutta nyt pitääkin sit vähän kypsemmällä iällä suorittaa:laughing002

Joo. Ootko jo alottanu autokoulun?
Me muutetaan pk-seudulta klaukkalaan, ja työt jää tänne, niin sitä kyllä helpottaa. Muutto on jo siis kesäkuun lopussa, ja inssi pitäis saada läpi 24pv:woot::grin Että apua.

Aina sitä niin ajatteli etten korttia tarvi, mutta nyt pitääkin sit vähän kypsemmällä iällä suorittaa:laughing002
En oo vielä alottanu. Aattelin loppukesäst ehkä alotel. Mä oon itseasiassa pk-seudulta itse kotosin ja klaukkalakin tuttu paikka. Ymmärrän kyllä, että autolla kivempi mennä vaikka bussejakin kulkee. Täällä missä nykyään asun ei kauheen hyvin kyl julkiset kulje. Meillä kans kesäkuun lopus muutto

Kyllä kerrostalostapa hyvinkin. Ite oon ikäni asunu kerrostalossa, mutta aina haaveillu pientalos asumisesta:shy: mies taas enimmäkseen asunu niis pientalois. Innolla jo ootan! Onneks ei oo pitkä aika!
Mun äiti ja isä rakennuttivat omakotitalon, kun oltiin vielä pieniä. Äiti sanoi mulle ja miehelle, että omakotitalossa on niin hirveä työ varsinkin, kun mun lapsuuden kodissa on vielä iso piha, että odottavat toisaalta muuttoa pienempään. Haaveilevat kaupunkiasumisesta. Olihan se omakotitalo kiva, kun oltiin pieniä, mutta nyt on lähinnä taakka kun lapset on muuttaneet pois. Äiti sanoi, että hankkikaa kiva rivitalo asunto mielummin. :happy:

Vähän hämmentynyt! Nyt tänään noin vahva plussa jälleen kp25 tänään tsikitsiki!

Liitteet

• 1E1E10C7-3C0B-4A3B-BA03-9D2EEED95002.jpeg
    1E1E10C7-3C0B-4A3B-BA03-9D2EEED95002.jpeg
    27.7 KB · Katsottu: 160
Mä siirryin käyttämään kuukuppia joitain vuosia sitten osittain just tän takia, että tulee helpommin toimeen retkillä ja reissuilla. Tietty jokaisella on omat rytmit ja tavat, mutta mä koin kätevänä, kun pitää mukana kupin puhdistukseen niiden omia pyyhkeitä ja vaikka vielä jonkun Savetin, niin tulee siistiä ja helppoa.

Tsemppiä :Heartred

Mä en vaan jostain syystä tykkää koko kuukupista. Näin meillä jokaisella on ne omat mieltymyksensä. :)

Menkat alkaa olla tosi niukat, oli ne muutenkin normaalia niukemmat mutta nyt huomaa että loppuu varmaan huomiseen. :)
Kp3 menossa nyt!

Onko muilla ruokahalun lisääntyminen oireena ennen ovista? Flo ennustaa ovista huomiselle ja koko viikonlopun kärsinyt jatkuvasta ruokahimosta :grin:hilarious: Nyt siis kp20.
Joo täällä muutamana päivänä ennen ovista suu käy koko ajan. Sit ku on ovis niin ei mikään uppoo. :joyful::joyful:

Onkos porukalla tietoa tai erityisesti kokemusta siitä, että hedelmälliseen aikaan pitäis olla yhdynnässä n. joka toinen päivä? Ehkä me ollaan menty metsään kun on oltu melkein joka päivä :sign17 :happy8

Takaisin