moana
Puuhakas puhuja
Onko muilla ruokahalun lisääntyminen oireena ennen ovista? Flo ennustaa ovista huomiselle ja koko viikonlopun kärsinyt jatkuvasta ruokahimostaNyt siis kp20.
Kyllä! Musta tuntuu, et jatkuu myös ihan oviksen aikaankin tämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla ruokahalun lisääntyminen oireena ennen ovista? Flo ennustaa ovista huomiselle ja koko viikonlopun kärsinyt jatkuvasta ruokahimostaNyt siis kp20.
Onkos porukalla tietoa tai erityisesti kokemusta siitä, että hedelmälliseen aikaan pitäis olla yhdynnässä n. joka toinen päivä? Ehkä me ollaan menty metsään kun on oltu melkein joka päivä![]()
![]()

Meidän esikoinen sai alkunsa jokapäiväisestä touhuilusta ja ymmärtääkseni, mitä enemmän sen parempi. :) Oon lukenut, että siittiöiden laatu pysyy hyvänä, kun ei pidättäydy kauaa. Nytkin 10 päivää putkeen touhuiltu ovulaation aikoihin ja jälkeen. Katsotaan mitä tuleman pitää. Kaikkemme olemme tässä kierrossa nyt antaneet.Onkos porukalla tietoa tai erityisesti kokemusta siitä, että hedelmälliseen aikaan pitäis olla yhdynnässä n. joka toinen päivä? Ehkä me ollaan menty metsään kun on oltu melkein joka päivä![]()
![]()

Voisko olla kiinnittymisvuotoa? Jos ovis ollu alkuviikosta (en siä mökillä testaillu) nii olis joku dpo 5-6 mutta sit taas sain sen ovisplussan kp15 ja sen mukaan olis vasta dpo 1
ompa outoa.. Joo pidän peukkuja että sun kohdalla se pitäisi paikkansaMeidän esikoinen sai alkunsa jokapäiväisestä touhuilusta ja ymmärtääkseni, mitä enemmän sen parempi. :) Oon lukenut, että siittiöiden laatu pysyy hyvänä, kun ei pidättäydy kauaa. Nytkin 10 päivää putkeen touhuiltu ovulaation aikoihin ja jälkeen. Katsotaan mitä tuleman pitää. Kaikkemme olemme tässä kierrossa nyt antaneet.
Muoks. Niin ja nyt on Yk3 menossa ja toivottavasti sanonta kolmas kerta toden sanoo pitää paikkansa.![]()
mä luotan meidän tulevaan neloskertaan Olikos tää jo kolmas o+? Oisko nyt se toinenkin testi?
Jos on dpo 6 niin hyvinkin voisi olla kiinnittymisvuotoa. Mulla vähän sama tilanne, että dpo 7 menossa ja pientä tuhrua. Pidetään siis peukkuja, että kummallakin kyse kiinnittymisestäTäälä pientä tuhruaVoisko olla kiinnittymisvuotoa? Jos ovis ollu alkuviikosta (en siä mökillä testaillu) nii olis joku dpo 5-6 mutta sit taas sain sen ovisplussan kp15 ja sen mukaan olis vasta dpo 1
ompa outoa..
Tänään siis kp 17 enkä kyllä jaksa uskoa, että menkat alkais jo. Spooky
Sori danonina, nyt lipsahti multa vähän lapsettomuusslangia, tarkoitin siis inssillä inseminaatiota :) Se ei onneksi ole suorituksena yhtä paha kuin autokoulun inssi, ei tarvii kuin pötkötellä![]()
tai sit vaan luen näitä viestejä liian väsyneenä 
.
.
.
Oli se kyl helppo kun ei mitään parkkeerauksia tmv tarvinnu näyttää mut olihan toi nyt vähän outo tilanne. 

Mulla 8v aikaa inssistä ja muistan sen päivän, ku eilisen.Mä kans muistan oman inssini 10v sit, ku se koko tilanne oli tosi kummallinen. Se inssin pitäjä hyppäs siihen autoon, kerto nopeesti sen reitin ja sit sen jälkeen koko sen matkan se istu vaan hiljaa, välillä sääti radiota kovalle "häiritäkseen" mun ajoa et pystynkö keskittymään. Ku päästiin takas perille, se ei vieläkään sanonu sanaakaan, ojens vaan mulle sen väliaikasen ajokortin ja lähti.Oli se kyl helppo kun ei mitään parkkeerauksia tmv tarvinnu näyttää mut olihan toi nyt vähän outo tilanne.
![]()

... nyt oli sentään noussut 36,4C kaikkien aamutouhujen jälkeen kun koneella istuessa mittasin. mietin vaan onko tää nyt merkki flunssasta vai mistä...yöllä heräilin hikoillen, mikä on mulle tosi epätavallista. ei kai se auta kun katsella mitä tapahtuu
illallakin oli kyllä pientä päänsärkyä ja jalkasärkyä, että oisko sit jotain infektiota kuitenkin. ovisoireet on kuitenkin laantuneet, limoja vielä vähän oli eilen mutta vatsassa ei enää tuntemuksia.