Nyt alkaa tissit viimein jättää rauhaan, onhan ne nyt tässä 7 päivää olleet kipeät. Tai on ne edelleen, mutta voimakkuus laskenut huomattavasti. Voi siis ehkä siirtyä pikkuhiljaa takaisin normaaleihin liiveihin/liivittömyyteen
Jotenkin tuntuu että on päivä päivältä enemmän sinut kropan kanssa ja vähän enemmän alkaa olla hajua kierronkin suhteen. Toki vielä en oo mitään veikkausta kyllä tehnyt, että missä mennään. Pyysin myös miestä kertomaan, jos havaitsee mielialassa sitä tuttua kaavaa uudestaan, huomaa sen herkemmin kuin minä.
Ja toki, vaikka mitään tietoa ei ole kierrosta niin koko pillerittömän ajan ja oikeastaan hieman ennen sitä on peitto heilunut säännöllisesti
Eli tämä on oikeastaan vain jonkin merkin odottelua. Menkkojen, fiilisten tai mahdollisesti jopa positiivisen testin. Ei tiedä :angelic: Mutta kävi niin tai näin, kaikki on tervetullutta.
Mä en kyllä odota mitään erityisiä raskausoireita. Äitini kaikki 4 raskautta olivat käytännössä oireettomia ja sisko kertoi juuri omasta alkuraskaudesta joka oli kans täysin oireeton. Kävi pari kertaa tarkistuttamassa ultrassa ennen sitä ensimmäistä virallista ultraa, että onko siellä edes mitään ku ei oo mitään oireita
Jos mulla käy samoin, että ei vaan oo oireita ja sattuis tärppäämään ennen ensimmäisiä menkkoja niin mistähän sitä tietää testata kun ei edes tietäisi, milloin menkat ois myöhässä
Vähän tämmösiä hassuja pohdintoja, mutta tuli tuossa vain mieleen kun istuin omassa puutarhassa nauttien kesästä