Unicornflakes
Jostain jotain jo tietävä
Hei. Täällä starttasi yk4kp2 tänään, eilen hanat aukesi, vaikka sain haamun muutama päivä sitten ja kuukautiset oli myöhässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haalea haamu tänäänkin... Alan jo vähän innostua, menkkojakaan ei kuulu... Toivottavasti mahdollinen pieni alkio jaksaa sinnitellä edit: en jaksanut odottaa joten hätähousuna piti tehdä uusi testi heti tänään :DMoikka, mitä mieltä tästä? Eilen sain kahdella samanlaisella testillä (herkkiä testejä) vielä haaleammat haamut ja tänä aamuna clearbluen digital kuitenkin sanoi että ei raskaana menkkojen pitäisi alkaa huomenna... Kiitos jos ehditte kommentoida itku tuli aamulla kun tuo cb näytti negaa ja ehdin jo innostua eilisistä haamuista View attachment 89606
Ja vatvonta jatkuu... Kaipa tuon haamun pitäisi tuosta vahvistua kun tässä vaiheessa kiertoa jo ollaan :O voihan haamut sentään... XDHaalea haamu tänäänkin... Alan jo vähän innostua, menkkojakaan ei kuulu... Toivottavasti mahdollinen pieni alkio jaksaa sinnitellä edit: en jaksanut odottaa joten hätähousuna piti tehdä uusi testi heti tänään :D
Meillä mies ei uskonut että miehillä voi olla vauvakuumetta. Väitti kivenkovaan että se ei vaan oo mahdollista. Viikonloppuna kuitenkin kertoi, että ehkä se on mahdollista kun häneen on semmoinen iskenytTäällä mies näki taas vauvaunta. Sanoinkin sille, että taitaa olla sulla aikamoinen vauvakuume.
Meilläkin talleteltu jo monta päivää putkeen. Toivottavasti oviskin ois pian ennenkuin voimat loppuu.
Mulla tuli verta ikenistä kun oli ovis tulossa ja nyt uudestaan alkoi. Mut mulla on selkeä luteaali, dpo10 (luulin eka et 9) mut lämmöt nousi takas ylös eli kävi toissapäivänä 35,8 ja eilen oli siis 36,1 ja nyt jo noussut reilusti takas. Mikähän tuo . Kipuja ei oo ku rinnoissa ja sit tää aamupäänsärky on ihan kauhea mut epäilen kosteutta aiheuttajaksi.Mullakin itse asiassa särki päätä eilen ja toissapäivänä. En kyllä ottanut mitään, kun ei vissiin oo hyvä burana oviksen aikaan. Panadol ei auta ollenkaan.. Ja tuli muuten kaksi aftaa suuhun. Voikohan liittyä ovulaatioon eli hormonitasojen muutokseen? Tosi outoa, ei oo ollut aftoja milloinkaan. Toivottavasti johtuu muusta kuin huonosta vastustuskyvystä Mies tykkää mun kierron tästä vaiheesta, kun oon niin fiiliksissä. Oispa aina ovis tai raskaushormonit Nyt on rento fiilis, kun on tämän kuukauden yritys ohi. Annoimme kaikkemme, nyt voi hengähtää. Mieskin taitaa olla vähän helpottunut.. Melko väkinäistä oli vielä tänään jyystää
Olipahan ovis, ei oo tällaista koskaan ennen ollutkaan. Kiva että ovulaatio tuli normaaliin aikaan. Ei voi tulla nyt tällä kertaa 40 päivän kierto. Niin ja toivottavasti ei tule menkkoja pitkään aikaan
Ite ajattelen silleen et esikoisen vauva aikaa kuormitti paljon myös se koko elämän muuttuminen ja äidiksi kasvaminen. Toisen lapsen tullessa elää jo lapsiperhe arkea. Sit ajan kanssa se vauva sujahtaa siihen menoon mukaan :) . Kädet ja silmät ja läsnäolo meinaa tietty välillä loppua kesken, mutta kaikessa on ne kääntöpuolensa. Elämä muokkautuu sitä mukaan kun tilanteet muuttuu. Nyt kolmen lapsen kanssa miettii, et miten olin esikoisen vauva aikana niin totaalisen poikki ja loppu. Mutta niin se elämä vaan kulkee ja kannattelee.
Onnea plussanneet ja toivotaan että pienet pysyvät kyydissä!
Täälä onkin tullut kivoja kirjoituksia siitä mikä pelottaa/huolettaa. Kiva lukea jo vauva-ajan kokeneiden ajatuksia. Ite muutenkin peräänkuulutan armollisuutta itseä ja toista kohtaan ihan normaalissakin elämässä, niin luulen että se on yks aika kantava tekijä vauvankin kanssa. Että ei tarvi suorittaa ja kaikki uus saa olla uutta, eikä silti tarvi pelätä etteikö olisi riittävän hyvä vanhempi tms. Arjen oravanpyörässä olleena ja vanhempani jo parikymppisenä menettäneenä opin tässä vuosien aikana, että elämä on tässä (vaikka seinät kaatuis päälle ). Vauva kyllä mullistaa sitten kaiken, eikä mikään olo varmasti siihen täysin valmista, mutta uskoisin että jos on itsetunto ja oman elämän palikat suht hyvin, niin sen sisäisen maailman asetteleminen uudelleen vauvantahtiseksi onnistuu hieman helpommin. Me ollaan matkusteltu jo paljon, nykyään kotimaassa ja luonnossa ja aiotaan vauvan kanssa jatkaa samaa. Onhan siinä vauvan kamojen kantoa, mutta eiköhän siitäkin selviä.
Musta on tosi kurjaa että usamman lapsen perheet saa kummastelua uudesta vauvasta, ihmettelyä tai ei kommenttia laisinkaan, sillä mä ajattelen että jokainen vauva on lahja vanhemmilleen,ja etenkin jos on toivottu. Raskauteen liittyy niin paljon herkkyyksiä, että on tosi surullista kun ympäristö luo paineita asian ympärille, oli niitä vauvoja sitten jo monta tai ei.
Ja vatvonta jatkuu... Kaipa tuon haamun pitäisi tuosta vahvistua kun tässä vaiheessa kiertoa jo ollaan :O voihan haamut sentään... XD
Haalea haamu tänäänkin... Alan jo vähän innostua, menkkojakaan ei kuulu... Toivottavasti mahdollinen pieni alkio jaksaa sinnitellä edit: en jaksanut odottaa joten hätähousuna piti tehdä uusi testi heti tänään :D
Chartreux, toivottavasti vahvistuu! Malttihan tässä olisi valttia, mutta ymmärrän testausinnokkuuden. Parin päivän päästä uutta testiä vaan! Meinaa itsellä vaivata sama testausinnokkuus