Raskaaksi 2020

Mulla on tullu kolmena päivänä just noilla kotitestin Onestep-liuskoilla haamua, tosi ikävää jos niihin ei voikaan luottaa :banghead:
Varmempi on testata jollain muulla testillä kyllä. Mutta mulle kävi niin, että vain yksi testi antoi sen virheellisen haamun, missä oli väriä. Samasta näytteestä tehty toinen sama testi oli täysin nega. Ja ne viivanpaikat ovat olleet värittömiä.

8-10v sitten nää Onestepit oli mun luottotestejä esikoisen ja kuopuksen yrityksessä. Ei mitään turhia viivanpaikkoja tai vääriä haamuja ikinä, joko selvä plussa tai nega. Siksi kai luotin niihin yhä kuin kallioon.

Jos sulla on kuitenkin kolmena päivänä tullut selkeää haamua, eli väriä löytyy, niin veikkaisin, että ei ne kaikki nyt ihan väärässä voi olla. Onko haamu vahvistunut yhtään kolmen päivän aikana? Oletko testannut jollain muun merkkisellä testillä vielä? Toivotaan parasta, että olisi oikea haamulainen :)

Nyt kun kuivuneena katsoin niin oli kyl täysin samanlainen kuin se eka minkä tein lauantaina, tais olla väärä hälytys:smiley-ashamed005 nyt en kyllä aio testata enää yhtään mitään ennen ku seuraavat menkat saapuu, on niin hakuammuntaa tämä:hilarious:

Varmempi on testata jollain muulla testillä kyllä. Mutta mulle kävi niin, että vain yksi testi antoi sen virheellisen haamun, missä oli väriä. Samasta näytteestä tehty toinen sama testi oli täysin nega. Ja ne viivanpaikat ovat olleet värittömiä.

8-10v sitten nää Onestepit oli mun luottotestejä esikoisen ja kuopuksen yrityksessä. Ei mitään turhia viivanpaikkoja tai vääriä haamuja ikinä, joko selvä plussa tai nega. Siksi kai luotin niihin yhä kuin kallioon.

Jos sulla on kuitenkin kolmena päivänä tullut selkeää haamua, eli väriä löytyy, niin veikkaisin, että ei ne kaikki nyt ihan väärässä voi olla. Onko haamu vahvistunut yhtään kolmen päivän aikana? Oletko testannut jollain muun merkkisellä testillä vielä? Toivotaan parasta, että olisi oikea haamulainen :)
Kiitos vastauksesta :Heartred on se hieman vahvistunut, eilen ja tänään jo selkeämpi kuin toissapäivänä. Silti on kyllä tosi haalea vielä ja toissapäivänä cb:n digitesti näytti negaa... Muita en oo kokeillut, yritän nyt malttaa muutaman päivän odottaa ja jos menkat ei ala niin sitten testata vaikka viikonloppuna. Saa nähdä maltanko :dance011

Hölmö kysyy! En oo seurannu päivittäin lämpöjä enkä aamusta vaan alkuiltapäiväst. Nyt bongasin 37,3 lämmöt mitkä oli viime viikolla samoihin aikoihin päiväst 36,8. Voiko tosta vetää mitään johtopäätelmää?
ainakin kaikki ohjeet mitä itse olen lukenut, on painottanu sitä et lämpö pitäis mitata heti 3-4h levon jälkeen eli en lähtisi tuosta mitään päättelemään, ellet oo just nukkunu hulluja päikkäreitä molemmilla kerroilla :grin voihan se olla että on ovulaation jälkeisesti koholla, mutta voipi johtua jostain muustakin :)

toi aamulämpöjen mittailu on kyllä mielenkiintoista, nyt oon viikon mittaillu ja aika tasaisesti siellä 36,4 pyörii. jännittää tuleeko siellä näkymään mitään nousua :pompus:

Mulla ei niinkään paljoa outoja tuntemuksia mutta mun kissa on alkanut käyttäytyä samalla tavalla huomionkipeästi ja lähellä kiehnäävästi kuin sillon ku odotin esikoista. Ja nyt on vasta 3dpo. Tai sit mä vaan kuvittelen ja se on vaan oma itsensä. Ei sit yhtään vauvakuume itsellä :cat:

ainakin kaikki ohjeet mitä itse olen lukenut, on painottanu sitä et lämpö pitäis mitata heti 3-4h levon jälkeen eli en lähtisi tuosta mitään päättelemään, ellet oo just nukkunu hulluja päikkäreitä molemmilla kerroilla :grin voihan se olla että on ovulaation jälkeisesti koholla, mutta voipi johtua jostain muustakin :)

toi aamulämpöjen mittailu on kyllä mielenkiintoista, nyt oon viikon mittaillu ja aika tasaisesti siellä 36,4 pyörii. jännittää tuleeko siellä näkymään mitään nousua :pompus:
Mä heräsin vasta 11 tänää ja 13:50 mittasin:hilarious: ni eiks se periaattees mee sit toho 3-4h tunni aikaikkunaa. Noh ota noista nyt selvää. Ei vissiin oo noi lämmötkää aina mitään varmaa faktaa:arghh:

Jaaha kp26=kp1 ja kohti yk6 :sad010 alan oikeesti epäillä et jotain vikaa on nyt jossain. Aiemmat "tulleet" niin helposti :sad001 tiedän että valitan nyt ihan tosi pienestä asiasta ja että 5yk ei ole edes paljon, mutta :sad001

Mä heräsin vasta 11 tänää ja 13:50 mittasin:hilarious: ni eiks se periaattees mee sit toho 3-4h tunni aikaikkunaa. Noh ota noista nyt selvää. Ei vissiin oo noi lämmötkää aina mitään varmaa faktaa:arghh:

Tais tarkottaa et vähintään 3-4h nukkumisen jälkeen mittaa heti. :grin Must netissä oli ohje et pitäs mittaa ennen ku ees nousee sängystä :)

Joo, lämmöt pitäisi mitata välittömästi kun silmät avaa. :grin itselläni on mittari yöpöydällä, josta nappaan sen kielen alle. Aina mielellään samaan aikaan joka päivä, esim. joka päivä klo6.
Lämpöihin vaikuttaa helposti mm. suu auki nukkuminen, puhuminen ja etenkin liikkuminen.

Iltapäivisin ja iltaisin ei kannata sen kummemmin noteerata lämpöjä, kun niihin vaikuttaa kaikki tekeminen. Ellet sitten istu paikallasi sitä 4h tekemättä mitää :hilarious:

Mutta kun pääsee jyvälle ja laittaa lämpöjä käyrälle, niin ihan huippu. Melkeinpä ainut kotikutoinen tapa varmistaa ovulaation todella tapahtuneen.

T. Monessa kierrossa plussaa ovistesteihin, mutta lämmöt paljastaa ovulaation epäonnistuneen. Tuli aina myöhemmin n. viikon päästä uudelleen onnistuen

(Oon testi- ja lämpömittailijahullu :hilarious:)

Hei kaikki, mä voisin myös tulla tänne mukaan kuumeilemaan, olen nyt kirjoitellut enemmän tuolla Enkeleiden vanhemmissa ja sitä ennen Heinäkuisissa 2020. Meillä on ensimmäinen haaveissa ja yritystä on takana pian kaksi vuotta. Kaksi raskautta on tänä aikana alkanut mutta molemmat päättyi keskenmenoon, viimeisin nyt maaliskuussa. Kierto palasi melkein heti km jälkeen normaaliksi (28-29pv) mutta tässä on ollut kaikenlaisia tutkimuksia yms. niin ei olla voitu yrittää. Mutta ihan nyt lähipäivinä pitäisi alkaa kp1 ja tästä kierrosta me päästään vihdoin jatkamaan yritystä! :)

Mulla ei niinkään paljoa outoja tuntemuksia mutta mun kissa on alkanut käyttäytyä samalla tavalla huomionkipeästi ja lähellä kiehnäävästi kuin sillon ku odotin esikoista. Ja nyt on vasta 3dpo. Tai sit mä vaan kuvittelen ja se on vaan oma itsensä. Ei sit yhtään vauvakuume itsellä :cat:

Mulla kans tää sama :'D Tosin toi kissa on kyllä ylipäänsä tosi huomionkipeä ja nyt voi olla kevättä rinnassa vielä.

Mulla loppui eilen abkuuri ihonalaiskudoksen tulehdukseen. No ei se mitään auttanut, kävin tänää uudestaa näyttää terveysasemalla ja uusi viikon kuuri tuli ja nyt tämä tulehdusalue mun rinnassa onkin paise. Söin ensin viikon 1 tbl 2 kertaa päivässä, nyt se on 1 tbl 3 kertaa päivässä kefexiniä.
Ensi viikolla oli tarkoitus mennä luomen poistoon niin siinä sitten katsotaan paiseen tyhjennys samalla.....
Haluan mun rinnan kuntoon!

Lääkäri alkoi kyselemään onko suvussa rintasyöpää ja sitten sanoi että vois laittaa lähetteen mammografiaan..

Muokattu viimeksi:
Mää tuossa tekasin taas vaihteeksi negan ja iha huviksee testin ovistikun. Miten näkyykö ovistikussa aina toinen viiva?

Tääl mennää jo kp58 ei vuotoja näy ja ei, en oo viel kerenny soittaa tk, ku saanut kerranki nukkua pitkään ja ehkä jopa vähän jännittää, et mitä mun kehossa tapahtuu. :sad001

Kp 25/30 ja dpo 10.

Illalla mua ei nukuttanyt yhtään, aamuyöstä valvoin ja nyt töihin herääminen on yhtä tuskaa. Kohdussa painontunne. Kuitenki jotenkin epätodelliselta tuntuis, että ois heti kohdunulkoisen jälkeen tullut uudestaan raskaaksi.

Täällä aika matelee. Epäilen tänään olevan dpo 2 ja vielä ois 12 pitkää päivää siihen milloin lupasin testata. En vaan jaksa uskoa itseni tuntien että malttaisin odottaa niin pitkään testaamatta.

Täällä aika matelee. Epäilen tänään olevan dpo 2 ja vielä ois 12 pitkää päivää siihen milloin lupasin testata. En vaan jaksa uskoa itseni tuntien että malttaisin odottaa niin pitkään testaamatta.
Voi tiedän tunteen niin hyvin! Nyt korona-ajan takia on ollut niin vähän muuta tekemistä että päivät on todella madelleet ja oon vaan tarkkaillut kroppaa ja odottanu millon voi testata...

IMG_20200528_081734.jpg

Oli juttua näistä sofi liuskoista niin kyllä antaa helposti viivanpaikkaa.   :shifty: en suosittele tilaamaan.. Oli pakko testata mielenkiinnosta.

Takaisin