Tätä mäkin toivon, että toisen kanssa siinä mielessä olisi helpompaa, kun kaikki ei ole niin uutta. Esikoisen kanssa piti kuitenkin pähkäillä aikalailla kaikkea
Olipa hyvin kirjoitettu :) Nimenomaan tuo armollisuus olisi tosi tärkeä muistaa. Ja se, että kaikenlaiset tunteet on ok ja niistä kannattaa puhua jossain, foorumilla, ystäville tai neuvolassa. Raskauteen ja lapsiperhearkeen liittyy niin paljon kaikkea, varsinkin ensimmäisen kanssa. Isoja muutoksia elämässä, kropassa, ihan kaikessa. Ei kannata pelätä niitä negatiivisiakaan ajatuksia, tärkeintä on mun mielestä, että ne käy läpi jonkun kanssa.
Kiitos Daiya :) Mulle tuli tässä mieleen yhtenä päivänä ajatus, että miten te muut puhutte toisten vanhempien kanssa joilla on eri käsityksiä ja ajatuksia vanhemmuudesta ja olemisesta? Toisethan ei arvota vaikka parisuhdettaan lasten edelle, kärjistetysti vaikka näin: tiedän pariskuntia joilla makuuhuoneen ovessa lukko, koska makkari on vanhempien oma paikka ja sielä vieteään sitä omaa laatuaikaa puolison kanssa, tai kerran-kaks kuussa palkataan lastenhoitaja/joku hoitamaan lapsia, jotta saadaan yhteistä aikaa, ja toisten mielestä on täydellisen luonnollista että ei olla enää mies ja nainen vaan nyt on vain lapset. (no siis lapsia ei jätetä tietenkään oman onnen nojaan/heitteille,vaan ajatuksena että pidetään jostain asiasta kiinni,että joku paikka kuuluu edelleen vain vanhemmille,josse vahvistaa parisuhdetta. Kaikki tavat ei sovi kaikille) Saako kukaan kiinni ajatuksesta? Että miten jutella asioista kun jollain on niin selkeästi omat mielipiteet ja ne eriää omista? Esim. joku saattaa valmistaa ajatuksiin äitiydestä ja vauvoista ihan eri tavalla mitä ite ajattelee, ja toinen tarkottaa vaan hyvää tietenkin ja onhan vaikka jo kokemustakin omista lapsista, mutta silti ite voi olla ihan sillain että
ON: CB ovulaatiot näyttää ympyrää, eli oli sattumaa vissihin se Apteekki-testin melkein tasavahva. Flow ennustaa ovulaatiota vasta 12 päivän päähän. Mulla onkin ollu kaks sekalaista kiertoa tässä, ihan tarkkaan ei voi tietää kyllä mitenkään. Jatkamme testausta ja keväthuumaa siitä huolimatta