Raskaaksi 2020

Onnea M_M!! :Heartred

Maija_, samaa sanoisin, parin päivän päästä uudelleen jos ei menkkoja näy. tämä on kestävyyslaji :nailbiting:

Hmm, sovellus siirsi ovista oireiden perusteella jo torstaille (kp13), mutta sit tulis laskurin mukaan oletusluteaalivaiheen pituudella vaan 27 päivän kierto jollaista ei oo ikinä ollut. no, jos vaikka tänään sais peitot heilumaan ja to-pe uudelleen, niin ainakin olis yritetty :hilarious:

• Tykkään
Reaktiot: M_M
Mun lämmöt on tippunut eli ei kyl ollut kiinnittyminen vaan hitollisen lyhyt luteaali... Todennäköisesti. Vuotoa ei mut mulle epätyypillisesti laski lämmöt takas normiin eilen ja tänään ja nyt jo maha sekaisin joten vuoto tulee. Lyhyt luteaali kyllä ku vasta kolmas päivä piti menkat tulla mut ne varmaan tulee kohta ku on toi mahakin sekaisin..

Onnea plussista valtavasti! <3

Toinen viiva näkyy. Tee illalla tai huomenna uusiksi. Itsellä esikoisesta kokemus, että haamua sain herkkään liuskaan ja into piukkana hainkin cb joka näytti negaa.. Luulen syyn negaa kun en ollut sitä kauaa pidättänyt. Että näinkin voin käydä. Teitkö cb samasta pissasta?

Kiitos vastauksesta <3 Tein aamuvirtsasta molemmat, ihan ekasta tuon cb:n ja ehkä 15min sen jälkeen uudesta pissasta tuon liuskan. Joten oli kyllä ollut yön rakossa erikoista, luulin että tuo cb on varma, mutta sen herkkyys ei kuitenkaan näytä olevan kovin hyvä (Siis vaan 25 mIU/ml, kun tuon herkän testin 10ml)...

Onnea M_M!! :Heartred

Maija_, samaa sanoisin, parin päivän päästä uudelleen jos ei menkkoja näy. tämä on kestävyyslaji :nailbiting:

Hmm, sovellus siirsi ovista oireiden perusteella jo torstaille (kp13), mutta sit tulis laskurin mukaan oletusluteaalivaiheen pituudella vaan 27 päivän kierto jollaista ei oo ikinä ollut. no, jos vaikka tänään sais peitot heilumaan ja to-pe uudelleen, niin ainakin olis yritetty :hilarious:

<3 Jep, yritetään siis esikoista ja kolme kuukautta yritystä takana, tää on siis ihan uutta mulle ja olen ehkä maailman kärsimättömin ihminen

Kiitos eilisestä plussasta oikeanpuoleinen munasarja :love7

20200526_100659.jpg

Muokattu viimeksi:
Mulla olikin eilen 35,8 ja tänään 36,1 astetta. Kuuma koko ajan. Posket kuumottaa ja tuntuu et kaikki vaatteet ahdistaa

Mutta kyl on jo hanskat tiskiin lyöty tämän kierroksen suhteen .. eli jos ei lämmöt nouse enää niin kyl ne menkat kerta mahakin sekaisin...

Hei, täällä kolmannesta lapsesta haaveileva. :angelic:

Aiemmin on -17 ja - 19 syntyneet lapset. Aina halunnu pienellä ikäerolla, mutta kyllä vähän hirvittää tää kuumeilu. Haluaisin ihan heti nyt yrittää jo, mutta täytyy vähän järkeillä, että ehtii saamaan ensi kevään opiskelut alta pois. Ja kuopuksen sais tulla ainakin kahden vuoden ikäero. Näillä näkymin siis yritystä vois alotella joskus elokuussa ehkä. :pompus:

Oliko täällä muita, joilla useampi lapsi pienellä ikäerolla? :anyone

HEP !!!
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, meillä on -08, -10, -13, -15,-17 Ja-19 , Ei tää vauvakuume lopu ikinä :hilarious: joten älä suotta jännitä, siinä se yks menee lisää missä aiemmatkin :happy:

Meillä on lapset 03/09, 11/10, 06/12, 02/14 ja 07/19. En kuitenkaan ajattele että ois poikkeuksellisen pienet ikäerot kun pienemmätkin vois olla. Ja mulla on krooninen vauvakuume. Ikää tosin on 36 että kovin moneen ei ole mahdollisuuksia. Mun äiti oli 36 kun mä synnyin ja oon vanhin. Nuorin meistä on reilun 6 vuotta mua nuorempi ja myöhemminkin ois voinut tulla jos ei ois menny kesken.

Mulla olikin eilen 35,8 ja tänään 36,1 astetta. Kuuma koko ajan. Posket kuumottaa ja tuntuu et kaikki vaatteet ahdistaa

Tänään oli vielä aamulla sama 35.7. Ei ois paha, tai toivonkin että vasta tänään irtoaa tai on irronnut munasolu, että eilisillä ja sitä edellisillä siittiöillä ois aikaa matkata oikeaan paikkaan. Täällä oli levoton yö, näköjään oviksen aikaan on tällaista, tajusin vasta kun tikutin tämän kierron että tääkin on oire. Vasta kahdelta nukahdin. Mullakin kuumotti poskia ja kaikkea ja hiosti oudosti :rolleyes: Vaatteet poissa ja ikkunat auki sitten. Ja tietty fiilikset tosi korkealla.

Tosin tavallaan vähän epäonnistui tikuttelu, kun kaikkee säätöö ollut. Mutta tänään vielä aamupissastakin tuli ovisplus, niin oon luottavaisin mielin, että bongasin sen oikeaan aikaan. Ollaan kyllä talleteltukin hyvin ei sen puoleen. Tänään vielä vika kellistys ja sitten voisi huilia vaikka loppuviikkoon :grin Ei jaksa enää yhtään (ei kuulosta multa yhtään) :facepalm::hilarious:

Löi kyllä ällikällä tämänkertaiset ovisoireet. Vieläkin aristaa vatsaa ja vähän selkääkin. Eilen alkoi oireet illalla pienellä paineentunteella vatsassa ovisplussan ja seksin jälkeen. Myöhemmin yöllä ja aamulla tuli vihlontaa ja kipua. Tosi arkana alavatsa ja varsinkin se oikeanpuoleinen munasarja. Kävellessä tuntuu ja ponnistaessa. Kädellä kun painaa alavatsaa sivulta, niin särkee ihan kunnolla molempia puolia. Tosi outoa, kun ei ole ovis tälleen ennen ekaa lasta oireillut. Limoja alkoi tulla jo pe tai la. Ja päivää ennen ovisplussaa kunnon valkovuotoklönttejä o_O

Voin kyllä lämpimästi suositella One Stepin puikkotestejä, tosi virheettömästi toimivat. Sylkiovistestissäkin saniaista, ei aivan täynnä ollut eilen. Sanoisin että sekin toimii itsellä, mutta vaatii todella tarkkaa ja huolellista käyttöä sekä harjoittelua. Itsellä saniaisten koko suurentui kaksi iltaa ennen ovisplussaa ja aamusylki ei itsellä meinaa toimia. Illalla onnistui aina paremmin. Näköjään myös tuo Rfsu:kin antoi plussan. Ehkä itsellä ne viivat eivät aivan yhtä vahvoiksi koskaan mene siinä, mutta erottaahan tuon selkeästi ovikseksi.

Jee ovis :love017

Muokattu viimeksi:
Eilen iski kauhea ruuanhimokin. Tuli syötyä kaikkea hyvää, korkeaenergistä suolaista ja makeaa. Kroppa taisi valmistautua munasolun irtoamiseen. Eilen oli todella energinen olo, tänään väsyneempi "urakan" jälkeen :grin Vaakakin kertoo ovulaatiosta. Parin päivän sisällä tullut lisää noin kilo. Kohta se häviää taas. Eilen kuljin mekossa, nyt paleltaa kauheasti. Aika varmasti ovulaatio oli yöllä.

Muokattu viimeksi:
Tänään oli vielä aamulla sama 35.7. Ei ois paha, tai toivonkin että vasta tänään irtoaa tai on irronnut munasolu, että eilisillä ja sitä edellisillä siittiöillä ois aikaa matkata oikeaan paikkaan. Täällä oli levoton yö, näköjään oviksen aikaan on tällaista, tajusin vasta kun tikutin tämän kierron että tääkin on oire. Vasta kahdelta nukahdin. Mullakin kuumotti poskia ja kaikkea ja hiosti oudosti :rolleyes: Vaatteet poissa ja ikkunat auki sitten. Ja tietty fiilikset tosi korkealla.

Tosin tavallaan vähän epäonnistui tikuttelu, kun kaikkee säätöö ollut. Mutta tänään vielä aamupissastakin tuli ovisplus, niin oon luottavaisin mielin, että bongasin sen oikeaan aikaan. Ollaan kyllä talleteltukin hyvin ei sen puoleen. Tänään vielä vika kellistys ja sitten voisi huilia vaikka loppuviikkoon :grin Ei jaksa enää yhtään (ei kuulosta multa yhtään) :facepalm::hilarious:

Löi kyllä ällikällä tämänkertaiset ovisoireet. Vieläkin aristaa vatsaa ja vähän selkääkin. Eilen alkoi oireet illalla pienellä paineentunteella vatsassa ovisplussan ja seksin jälkeen. Myöhemmin yöllä ja aamulla tuli vihlontaa ja kipua. Tosi arkana alavatsa ja varsinkin se oikeanpuoleinen munasarja. Kävellessä tuntuu ja ponnistaessa. Kädellä kun painaa alavatsaa sivulta, niin särkee ihan kunnolla molempia puolia. Tosi outoa, kun ei ole ovis tälleen ennen ekaa lasta oireillut. Limoja alkoi tulla jo pe tai la. Ja päivää ennen ovisplussaa kunnon valkovuotoklönttejä o_O

Voin kyllä lämpimästi suositella One Stepin puikkotestejä, tosi virheettömästi toimivat. Sylkiovistestissäkin saniaista, ei aivan täynnä ollut eilen. Sanoisin että sekin toimii itsellä, mutta vaatii todella tarkkaa ja huolellista käyttöä sekä harjoittelua. Itsellä saniaisten koko suurentui kaksi iltaa ennen ovisplussaa ja aamusylki ei itsellä meinaa toimia. Illalla onnistui aina paremmin. Näköjään myös tuo Rfsu:kin antoi plussan. Ehkä itsellä ne viivat eivät aivan yhtä vahvoiksi koskaan mene siinä, mutta erottaahan tuon selkeästi ovikseksi.

Mut mulla oli jo ovis kaksi jos oikein ymmärsin. Eli tää oli jo kolmas droppi toki mun normi on 35,7-35,8 ja alimmalla kävi sillon et nyt olis dpo10 mut vasta dpo8 Flo mukaan. Jos olis kiinnittyminen niin olisi varmasti noussut lämmöt ja juilii nyt menkkamaisesti. Eli jo kp22 täällä. Huoh mulla kuumottaa ja sit tulee yhtäkkiä kylmä ja toi oli mulla sillon ku lämmöt kävi alle 35 asteen! Sit nousi hienosti ja nyt laski niin että menkat alkaa varmaan

Nyt täytyy kyllä sanoa että harmittaa kun en oo merkinnyt mihinkään kierron perus oireiluja ennen pillereitä kun nyt niitä ei sitten enää muista. Mieli pysynyt normaalina, ei ainakaan mitään erityistä heittelyä lopetuksen jälkeen. Mutta nää tissit on jotain ihan naurettavaa. Ja tajusin myös että tässä on kivasti melki pari päivää ummettanut. Kroppa siis aika tehokkaasti sekaisin :bored: en muista ummetusta, toki en voi myöskään sanoa faktana että mitään ei ollu, koska siitäkään en ole varma. Tissit kyllä harrasti kaikenlaista silloinkin. Kai. :bored: Kiertopäivää en kyllä enää edes yritä arvata, se on ihan täys mysteeri. Ei varmaan kroppakaan tiedä mitä se tekee. En yhtään tiedä mitä odottaa seuraavaksio_O

Onkohan peli memetetty:sad001 Oviksen aikaan peitto heilui ja siitä noin viikko oli alamahan juilintaa plus ihan pikkusen vaaleanpunaista viirua valkovuodon seassa.. tuli rintojen arkuutta, mahaa nippaillut, hirveä nälkä koko ajan, ym klassiset oireet. Menkkojen piti alkaa su viimeistään eikä ole näkynyt. Eli nyt 2pv myöhässä ja tein nega testit. Muuten en miettisi koko raskautta mutta nämä oireet saa mut hulluksi:wideyed: ikinä ei oo kierto venynyt näin pitkäksi, ei ikinä. Ja just nyt kun sattumoisin oviksen aikaan hommailtu.. jokohan peli menetetty salaa toivoin raskautta, mutta selkeä nega tuli rfsu:lla..

Muistaakseni joillakin on tullut testiin plussa vasta kun on ollut jo muutaman päivän myöhässä. Eli vielä sieltä ehkä saattaa plussa tulla jos ne menkat ei vaan ala:Heartred

Ensimmäisestä raskaudesta testasin vasta kun menkat olivat 2vk myöhässä ja sillon pärähti selkeät viivat... eli ei ole aiemmin kokemusta tähän aikaan testailusta ja siksi täällä hätäilen mihin menkat ovat jääneet:nailbiting: täytyy odotella vuotoa tai testailla kun menkat enemmän myöhässä..
Kiitos:Heartpink

Mulla sylki oli nyt sillon oviksen aikana tosi venyvä ja outo ... Ja selkeät oireet oli kyl limat ja kaikki kivut yms mut en voi olla varma onko keltis tietenkään ku siinä ollut ongelmia välillä.. ja joo sit nyt on ihan menkkamaisia jomoi ja päätä juilii. Eli ovisoireet oli selkeät nyt janottaa ja huulet rohtuu ja on vähän höntti olo...

Mä en tiedä mitä kipuja nää on. Voiko oviksesta olla kivut viidettä päivää? Mulla on joskus ollut kovat menkkakivut ja ehkä vähän niiltä muistuttaa mutta lievempiä. Tai sit ehkä lähimpänä on suolistosairauden paheneminen aikana olleet krampit tai tytön syntymän jälkeiset kivut kun epäilin kohtutulehdusta mutta sitä ei koskaan tutkittu kun yhden pienen riekaleisen hyytymän jälkeen kivut loppui ku seinään.

Mulla on itsellä oviskipuja yleensä joku 4pv. Ne on usein suht kivuttomat, mut välillä tulee ihme polttojakin :wideyed: . Menkkamaisia ne yleensä on, sen verran kovia kyl et häiritsee untakin. Toivottavasti saat selvyyden tuntemuksiin ja ennen kaikkea et ne loppuis!

Takaisin