Mikä tuo musta haalari on? Tuo missä on nallenkorvat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä tuo musta haalari on? Tuo missä on nallenkorvat?
Siinä tuli 2019 ainaki mukana sellanen triko/collegehaalari jossa oli vanu sisällä. Sellanen jolla me ei tehty yhtään mitään koska sisällä on liian kuuma ja ulkona se ei suojaa tuulelta. Lisäks koko oli meillä ihan huono (74) kun meni kesäaikaan toi koko. En tiedä tarkottaako sitä?

IhQ!Collegehaalari![]()
Ihanalta näyttää, mun piti saada tuoitku silmässä katselin.. mistä vanuhaalarin puuttumisesta moni puhuu? Onhan siellä se ulkohaalari?

Mä jotenkin aattelin et varmaan olisin saanut sen edeltävän, mut kun syntyviä on ehkä vähän enemmän niin olis varmaan joo itseasiassa tää tullut meillekin
Mut toivotaan että me molemmat saatais tää paketti vielä![]()

Tai mitä merileijonia nyt ikinä ovatkaan, close enough
Päivänselvä varis, mutta aina ei voi onnistua.
Hylkeet on ihan parhaita ikinä ja tossa pakkauksessa on HYLJEMAKUUPUSSITai mitä merileijonia nyt ikinä ovatkaan, close enough
Tulee väärin nimetyistä elukoista aina mieleen tämä yksi kävelyreissu, jossa pikkutyttö osoitti äitelleen varista ja sanoi "Äiti kato, varis!" Mitä tämä äiti teki? Polvistui tämän pienen tytön tasolle ja sanoi "Ei kulta, se on naakka."
Ja kissaruokalappu!![]()
tämäkin on tosin näitä, kun tapahtunut niin kauan sitten, että tuntuu jo että onko tottakaan/menikö näin 

että onko se varmuudeksi tukemaan omaa keltsiä, tai jos jollain ei toimi ollenkaan?
Osaako joku selittää, miksi hoitokierroissa käytetään lugeja? Tai keltarauhastukea ylipäätään. Ilmeisesti mulla omakin keltsi toimii, ainakin lämmöt nousi jo ennen lugeja. Tänään siis alkoi se sotkuhomma taasettä onko se varmuudeksi tukemaan omaa keltsiä, tai jos jollain ei toimi ollenkaan?
eikös aina muodostu keltsi kun rakkula irtoaa..
Ovitrellestä ei tullut kuin nännit vähän kipeäksi, sekin tainnut jo hiipua. Saa nähdä tekeekö luget tissit kipeeksi.
Niin mielenkiintoisia nää hoitohommat ja paljon mitä haluaisin tietää, eikä tässä enää gyneksi voi lukea![]()
Luin kissanruokalappu....."mitä hemmettiä sillä tehdään?"....Hylkeet on ihan parhaita ikinä ja tossa pakkauksessa on HYLJEMAKUUPUSSITai mitä merileijonia nyt ikinä ovatkaan, close enough
Tulee väärin nimetyistä elukoista aina mieleen tämä yksi kävelyreissu, jossa pikkutyttö osoitti äitelleen varista ja sanoi "Äiti kato, varis!" Mitä tämä äiti teki? Polvistui tämän pienen tytön tasolle ja sanoi "Ei kulta, se on naakka."
Ja kissaruokalappu!![]()

sain jo vink vink muistutuksen kun olin unohtanut 
Mitä ihmettä. Naisille riittää yks naistenpäivä ja miehillä on tollanenki...Tänään on joku miesten pihvi ja suihinotto päiväsain jo vink vink muistutuksen kun olin unohtanut
![]()
Tänään on joku miesten pihvi ja suihinotto päiväsain jo vink vink muistutuksen kun olin unohtanut
![]()