Raskaaksi 2019

Minä olen ihan aidosti unohtanut käydä täällä.:hilarious: Uskomatonta, että se edes on mahdollista. Muutoinkin on tullut kyllä ajateltua paljon vähemmän näitä juttuja nyt. Ovulaatiota testailin kyllä normaalisti, mutta muistin katsoa tuloksen tikusta aina vasta joskus parin tunnin päästä.:rolleyes: Aika mukavaa kyllä kun on saanut levättyä henkisesti vaikka silti homma on mennyt taas eteenpäin. Torstaina olisi siirtopäivä eli siitä sitten piinailemaan. Tuskin pystyn siinä vaiheessa enää olemaan ajattelematta.:grin

Jospa tuo kevätaurinko pistäisi meidän kaikkien hormoonit hyrräämään ja saataisiin plussia tähän keväälle useammallekin. :smug:

Minä olen ihan aidosti unohtanut käydä täällä.:hilarious: Uskomatonta, että se edes on mahdollista. Muutoinkin on tullut kyllä ajateltua paljon vähemmän näitä juttuja nyt. Ovulaatiota testailin kyllä normaalisti, mutta muistin katsoa tuloksen tikusta aina vasta joskus parin tunnin päästä.:rolleyes: Aika mukavaa kyllä kun on saanut levättyä henkisesti vaikka silti homma on mennyt taas eteenpäin. Torstaina olisi siirtopäivä eli siitä sitten piinailemaan. Tuskin pystyn siinä vaiheessa enää olemaan ajattelematta.:grin

Jospa tuo kevätaurinko pistäisi meidän kaikkien hormoonit hyrräämään ja saataisiin plussia tähän keväälle useammallekin. :smug:

Siirto ilmeisesti luonnolliseen kiertoon? :) kivaa kun täällä aletaan taas piinailemaan oikeen kunnolla. Tullaan jukkiksen kanssa perästä. Nyt voidaan sit piinailla sun ja jannnin puolesta :angelic:

Siirto ilmeisesti luonnolliseen kiertoon? :) kivaa kun täällä aletaan taas piinailemaan oikeen kunnolla. Tullaan jukkiksen kanssa perästä. Nyt voidaan sit piinailla sun ja jannnin puolesta :angelic:

Mulla on niiiin ristiriitainen olo tulevasta siirrosta. Tavallaan tosi innostunut fiilis et asiassa pääsee eteenpäin, mutta en oota sitten yhtään piinaviikkoja. Ja nyt alkanut pelottaa molemmat tulokset.. Nega pistää mielen niin matalaksi, mutta pelottaa että jos plussa niin menee kesken:sorry:

Olikos jannilla tullut oloja:)

Mulla on niiiin ristiriitainen olo tulevasta siirrosta. Tavallaan tosi innostunut fiilis et asiassa pääsee eteenpäin, mutta en oota sitten yhtään piinaviikkoja. Ja nyt alkanut pelottaa molemmat tulokset.. Nega pistää mielen niin matalaksi, mutta pelottaa että jos plussa niin menee kesken:sorry:

Ei oo :sorry: eikai tarttiskaan mut sama pelko et negaa..tai jos joskus plus tulee ni kesken menee..
Ei oo samaa suolikipua/tuhrua tullu ku viimeks dpo4 ja dpo5... Tissit ei kipeet..turvottaa ja hengästyttää mut eikai vielä vois raskausoireita ollakaan..

Tääkin aktivoitui ja tilasi ovistestejä :happy: Kp25 käynnissä, tulee sitten ensi kiertoon testit mukaan.

Jännästi sitä jaksaa pieni ihminen vaan toivoa vaikka toosa ja tissit tiputtelee edelleen :bag: No kaksi nappulaa Cabaseria vasta syötynä ja gynen mukaan hormonit tekee taas ton tiputtelun :sour: Eteenpäin vaikka verta pierren!

Joo, luonnolliseen kiertoon siirretään. Saa nähdä osaako sitä enää piinaillakaan vai onko vain pelko perseessä, että negaa tulee taas.

Täällä dpo 13, eilen testattu nega. Mietin et oisko ovis voinut siirtyä kun mulla nousi rokotteesta kuume just ovis + päivänä ja voisko olla jotain tsäänsejä.. toisaalta ei oo tippaakaan oireita. Että ehkä vaan leuka rintaan ja kohti uusia perättymyksiä :bored:

Jos ens kierto on saman pituinen kuin tämä niin menee kierto harakoille kun ollaan miehen kanssa eri paikkakunnilla melkeen 2 viikkoa. Ketuttaa sekin, vaik ehkä tekee hyvää päälle hetken ottaa taukoakin - seksistä on ainakin vähän into kateissa kun edellisen tyhjennyksen jälkeen aina kiihottuessa jotenkin alavatsan/kohdun seudun lihakset menee oudosti jumiin/alkaa jomottaan. Kiva sillain joka kerta "ai niin se keskenmeno" :smiley-angry026.. onneks on vähän lieventynyt, aluksi oikeesti sattui, nyt sen vaan lähinnä huomaa ja sen saa suodatettua pois mielestä.. toivon et tää vaiva ei oo tullut jäädäkseen :depressed:

Nyt on selkeesti merkki ettei kannata vissiin tehä testejä :banghead:
Eka kuva on siis aamulta se vilkku normaalisti ja tossa lopputulos (viiva oli hailakka)
no jostain sain päähäni että vaihdan ton pään uuteen ja teen uuden testin. Se ei alkannu vilkkuu mietin jo että mikä nyt mättää..

Liitteet

• 20210317_080913.jpg
    20210317_080913.jpg
    32.7 KB · Katsottu: 176
  • 20210317_132548.jpg
    20210317_132548.jpg
    33 KB · Katsottu: 178
  • 20210317_132555.jpg
    20210317_132555.jpg
    67.4 KB · Katsottu: 170
Sori kuva spämmi mutta viestin kirjotusaikana se muuttu, toi laite vois jo näillä viivoilla hymyillä.

Vieläkö mä uhraan kolmannen tikun? Mulla vois kyllä jossain olla vielä vanha kolmaskinlaite.. ärsyttää kun nää ei oo halpoja testejä...

Liitteet

• 16159807614795140920208052450282.jpg
    16159807614795140920208052450282.jpg
    40.6 KB · Katsottu: 149
Sori kuva spämmi mutta viestin kirjotusaikana se muuttu, toi laite vois jo näillä viivoilla hymyillä.

Vieläkö mä uhraan kolmannen tikun? Mulla vois kyllä jossain olla vielä vanha kolmaskinlaite.. ärsyttää kun nää ei oo halpoja testejä...

Mä ehkä uhraisin vielä!

Siis sama.. Odotan kauheesti että pääsis nyt vihdoin siirtoon mutta silti ahdistaa jo piinaviikot ja se mitä tulee tulokseksi.. Tuntuu muutenkin että viikot matelee vaikka päivät menis nopeesti..

Siis sama.. Odotan kauheesti että pääsis nyt vihdoin siirtoon mutta silti ahdistaa jo piinaviikot ja se mitä tulee tulokseksi.. Tuntuu muutenkin että viikot matelee vaikka päivät menis nopeesti..

Tismalleen samaa mieltä:laughing002 tavallaan helppoa tää vaihe kun ei tarvitse piinailla, vaikka odottelu tuntuu välillä kauheelle. Mutta ei kai se auta kun puskea vaan siirtoja läpi.

Mä toivon et pääsen joskus toukokuussa ivf kun en usko että nyt tärppiä..

Voi plääh jos ei oo tärpännyt. Mikäs dpo sulla olikaan? Jos on niin aikasta vielä että ei mitään oloja sen takia :)

Nojoo, dpo6 vasta. Muistelen vaan et viimeks ois ollu enemmän tuntemuksia. Jos ei ala tulemaan lähipäivinä niin sit tietää...:nailbiting:

Jotain vikaa niissä tikuissa on, dippasin yhen ja ootin pitkän hetken eikä mitään tapahdu, no onneks jätin pissakipon lavuaariin oottamaan josko tarviin vielä niin tartti toisen dippauksen ennenkun se merkki rupes vilkkumaan no ei ollu vielä plussa sitte varuiks tein vielä yhen ja siinäkin kesti jotenkin tosi kauvan ennenkun vilkku ja tuli sitte nega sieltä. Mä oon siis tänään käyttäny 4 tikkia :arghh: ennen niin luitettavat pettää mut täysin :smiley-angry016

Kaveri laittoi ultrakuvan ja kertoi että poika tulee..sydän skippas yhden lyönnin..miksei minulle edes yhtä, heille tulossa jo toinen lapsi siinä ajassa kun olen itse yrittänyt..:sad010

Kaveri laittoi ultrakuvan ja kertoi että poika tulee..sydän skippas yhden lyönnin..miksei minulle edes yhtä, heille tulossa jo toinen lapsi siinä ajassa kun olen itse yrittänyt..:sad010

Mun siskolla pian laskettu aika, saa toisen sinä aikana kun ollaan yritetty.. Tiedän ton tunteen et sydän skippaa lyönnin. Jotenkin uskokin alkaa hiipumaan mitä enemmän aikaa kuluu. Siis et sais oman lapsen:sad015

Takaisin