Raskaaksi 2019

Siinä tuli 2019 ainaki mukana sellanen triko/collegehaalari jossa oli vanu sisällä. Sellanen jolla me ei tehty yhtään mitään koska sisällä on liian kuuma ja ulkona se ei suojaa tuulelta. Lisäks koko oli meillä ihan huono (74) kun meni kesäaikaan toi koko. En tiedä tarkottaako sitä?

Mä ainakin tarkotin tätä, riippuen kyllä just keleistä ja siitä miten kuumakalle beibe on, että tuleeko käyttöä :hilarious:

Noita on aina kiva kattella ja olihan se Ensi huumaa kun sen sai esikoisen aikaan availla ja hypistellä. Jos joskus vielä vauva siunaa tuu niin otan sen rahana vaikka ei se korvaa sitä sisältöä.

Tänään on lykätty sitten ihoon ekat laastarit ja soitettu eka ultra parin viikon päähän.. Nyt pitäis sitten pystyä vielä housuissaan tää pariviikkoa :nailbiting:

Enää puuttuu se lapsi :smiley-angry017 on kyllä ihania noi pakkaukset, ite oon aina ajatellu että ottasin rahana saa sitte mieluisansa..

Ihanalta näyttää, mun piti saada tuo :sad010 itku silmässä katselin.. mistä vanuhaalarin puuttumisesta moni puhuu? Onhan siellä se ulkohaalari?

Mä jotenkin aattelin et varmaan olisin saanut sen edeltävän, mut kun syntyviä on ehkä vähän enemmän niin olis varmaan joo itseasiassa tää tullut meillekin :sorry:

Mut toivotaan että me molemmat saatais tää paketti vielä :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Mä jotenkin aattelin et varmaan olisin saanut sen edeltävän, mut kun syntyviä on ehkä vähän enemmän niin olis varmaan joo itseasiassa tää tullut meillekin :sorry:

Mut toivotaan että me molemmat saatais tää paketti vielä :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Niinpä :Heartpink

Hylkeet on ihan parhaita ikinä ja tossa pakkauksessa on HYLJEMAKUUPUSSI :love7 Tai mitä merileijonia nyt ikinä ovatkaan, close enough :scratch Tulee väärin nimetyistä elukoista aina mieleen tämä yksi kävelyreissu, jossa pikkutyttö osoitti äitelleen varista ja sanoi "Äiti kato, varis!" Mitä tämä äiti teki? Polvistui tämän pienen tytön tasolle ja sanoi "Ei kulta, se on naakka." :laughing002 Päivänselvä varis, mutta aina ei voi onnistua.

Ja kissaruokalappu! :happy119

Hylkeet on ihan parhaita ikinä ja tossa pakkauksessa on HYLJEMAKUUPUSSI :love7 Tai mitä merileijonia nyt ikinä ovatkaan, close enough :scratch Tulee väärin nimetyistä elukoista aina mieleen tämä yksi kävelyreissu, jossa pikkutyttö osoitti äitelleen varista ja sanoi "Äiti kato, varis!" Mitä tämä äiti teki? Polvistui tämän pienen tytön tasolle ja sanoi "Ei kulta, se on naakka." :laughing002 Päivänselvä varis, mutta aina ei voi onnistua.

Tästä tuli mieleeni kun lapsena näin rusakon ja huusin Kato peura! Meni siis vain sanat sekaisin :hilarious: tämäkin on tosin näitä, kun tapahtunut niin kauan sitten, että tuntuu jo että onko tottakaan/menikö näin :rolleyes::hilarious:

Ihania eläimiä ja kuoseja kyllä pakkauksessa :Heartpink

Itse en ole keltaisen ja oranssin paras fani, mutta ne on ok ja kokonaisuudessaan kiva setti koko pakkaus. Pelkäsin etukäteen pahempaa, kun laskin että edellistä pakkausta en enää saa (tykkäsin kahden edellisen vuoden pakkauksista tosi paljon.)

Minäkin tykkään tuosta makuupussista. Tuosta mustasta nallehaalarista aattelin, että jos tulisi tyttö, niin ompelisin oikein herttaisen ison vaaleanpunaisen rusetin siihen korvien väliin. :dummy1:

Jos tulisi vauva edes...

On se tuo äitiyspakkaus loistojuttu. Ekalle ottaisin ehdottomasti. En pidä "kaupoissa juoksentelusta", joten se säästäisi monelta kaupassa käynniltä,kun kaikki välttämätön tulisi yhdessä paketissa ja vielä ilmaiseksi.

Täällä dpo8. Terolut-kuuri alkoi taas ennen ovista, vaikka ovistesti antoi hyvät viivat, joten ei ole kovat odotukset tässä kierrossa. Ei ole tullut paljon ajateltua sitä, että on luteaalivaihe. Terolut aiheuttaa edelleen vähän pahoinvointia ja oloja ei tule seurattua, kun kaikki voi johtua lääkkeestä. Ennemmin odotan ensikäyntiä, joka on parin viikon sisällä. Siellä asiantuntija voi antaa täsmäohjeita siihen, miten käytän Teroja jatkossa vai käytänkö ollenkaan. Ensi kierrossa on jo sitten sieltä apuja. :thumleft

Osaako joku selittää, miksi hoitokierroissa käytetään lugeja? Tai keltarauhastukea ylipäätään. Ilmeisesti mulla omakin keltsi toimii, ainakin lämmöt nousi jo ennen lugeja. Tänään siis alkoi se sotkuhomma taas :hilarious: että onko se varmuudeksi tukemaan omaa keltsiä, tai jos jollain ei toimi ollenkaan?o_O eikös aina muodostu keltsi kun rakkula irtoaa..
Ovitrellestä ei tullut kuin nännit vähän kipeäksi, sekin tainnut jo hiipua. Saa nähdä tekeekö luget tissit kipeeksi.
Niin mielenkiintoisia nää hoitohommat ja paljon mitä haluaisin tietää, eikä tässä enää gyneksi voi lukea :hilarious:

Osaako joku selittää, miksi hoitokierroissa käytetään lugeja? Tai keltarauhastukea ylipäätään. Ilmeisesti mulla omakin keltsi toimii, ainakin lämmöt nousi jo ennen lugeja. Tänään siis alkoi se sotkuhomma taas :hilarious: että onko se varmuudeksi tukemaan omaa keltsiä, tai jos jollain ei toimi ollenkaan?o_O eikös aina muodostu keltsi kun rakkula irtoaa..
Ovitrellestä ei tullut kuin nännit vähän kipeäksi, sekin tainnut jo hiipua. Saa nähdä tekeekö luget tissit kipeeksi.
Niin mielenkiintoisia nää hoitohommat ja paljon mitä haluaisin tietää, eikä tässä enää gyneksi voi lukea :hilarious:

Viimeisimmälle laitoin tuon naurun.

Olisi oikeasti itsekin mukavampi tietää tarkemmin. Täytyypä kysellä sitten, jos omalle kohdalle tulee tilanne.

Luin kissanruokalappu....."mitä hemmettiä sillä tehdään?".... :laughing001

En siis oo zoomaillu kuvioita tarkemmin.

Takaisin