Mitä ihmettä. Naisille riittää yks naistenpäivä ja miehillä on tollanenki...
Ehkä tää on se miestenpäivä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä ihmettä. Naisille riittää yks naistenpäivä ja miehillä on tollanenki...

Eiks se ollu marraskuus?Ehkä tää on se miestenpäivä![]()
Eiks se ollu marraskuus?
Ilmeisesti. Oli pakko googlettaa.![]()
tai ei ainakaan pihviä, katsotaan mitä muuta jaksaa tänään 

Yleensä miehet itkee että miksi on vain Naistenpäivämunkin mies luuli ettei heillä ole. Ehkä se on suht uusi juttu. En tosin ajatellut toteuttaa pihvi&bj
tai ei ainakaan pihviä, katsotaan mitä muuta jaksaa tänään
Hassua kun tässä kierrossa ei ole ollut oikein haluja. Ei edes oviksen aikaan![]()

Täälläkin se oli eka mitä mies sanoi aamulla![]()
vaikka se tietää että mä oon surkee keittiössä 
Mullakin on halut jossain piilosilla. Ei nappaa nyt yhtään. Onneks ei oo tullut muistutuksia miesten päivästä:angelic:
Zarar, miten sulla menee?![]()

:bag:
Ei tullut mut vasta makuuasennossa olemisen jälkeen saatiin mittaus suoritettua. 
Onneksi väliin mahtuu rauhallisiakin päiviä, mutta alkaa maha tuntua jo ahtaalle, vauva painaa välillä palleaan epämukavasti ja muljauttelee mun kylkiä 

Ihanaa että olet jo noin pitkällä! Tsemppiä oloihin ja kolotuksiin!Kiitos kysymästä
Tässähän tämä
Maha alkaa olla tiellä, jäin just virallisesti lomille ja parin vkon päästä äippäloma eli töihin ei enää oo paluuta, onneksi :angelic:
Päivät vaihtelee, toisina päivinä on suht ok olo, mut sit välillä tosi huono, kun mulla heittelee verenpaineet alakanttiin ja rauta aiheuttaa pahoinvointia mut sitä on syötävä, kun hb viimeeksi noussut vaan 116 :bag:
Viimeiseksi mä melkein pyörryin neuvolaan kun mitattiin paineita ja matalathan ne oli:bag:
Oli kyllä kamalaa kun silmissä vaan vilisi rakeita enkä nähnyt mitään, mittari lakkasi mittaamasta ja hupskeikkaa valahdin niin valkoiseksi ja veltoksi et olin varma et lähtö tuleeEi tullut mut vasta makuuasennossa olemisen jälkeen saatiin mittaus suoritettua.
Välillä kotonakin aamuisin paha heikotus ja toisina päivinä taas olo ok.
Vähän reilun viikon päästä neuvola, siinä näkee sitten onko mihinkään muuttunut tuo hb. Nyt tiistaina tulee 30 raskausviikkoa täyteen
Ajatella, että vauva on 8 viikon päästä täysikasvuinenToivon, ettei menisi kauheasti yliaikaiseksi, sen verran on kuitenkin jo tukala olo :bag: Lähinnä kun oma sairaus sivussa elää niin voimakkaasti, että tuntuu välillä ettei jaksa, koska tätä kutinaa, poltetta ja turvottelua ei voi raskausaikana hoitaa kovin vahvasti uudemman polven lääkkeillä ja nämä vanhat ei ole niin tehokkaita. Tosin multa tarkistettiin maksa- ja sappiarvot, kun on ollut tuota erittäin kovaa kutinaa käsissä ja jaloissa, ettei ole raskaushepatoosista kyse. Haluaisin uskoa, että olisi kyseessä ihan vaan urtikaria, mutta tarkistettiin varuilta nyt, ettei jää sitten huomaamatta. Tulokset saan huomenna, kun oma terkka soittelee niistä :)
Paljoa ei jaksa enää liikkuakaan, mutta ollaan miehen kanssa vähän yritetty metsässä pieniä kävelylenkkejä tehdä, että sais vähän liikettä kuitenkin. Oman voinnin mukaan oon mennyt, tosin kovasti supistelee ihan jokaisessa ylämäessä ja pidempään seistessä, tai kävellessä
Vauva on vilkas tapaus, porautuu miltein vatsanahasta läpiOnneksi väliin mahtuu rauhallisiakin päiviä, mutta alkaa maha tuntua jo ahtaalle, vauva painaa välillä palleaan epämukavasti ja muljauttelee mun kylkiä
Sanotaanko, että hyvinkin päivä kerrallaan menoa on täällä.
Onnenomena - tsemppiä tutkimuksiin ja hoidon suunnitteluun. Kovasti toivoisin, että tärppi kävisi sielläkin suunnilla.
Kuten toivon myös, että kaikki teistä saisi sen pikkuisen nyytin mitä pikimmiten. On tässä ryhmässä ihan liian pitkään odoteltu omaa vuoroa
Voimia jokaisen tilanteeseen![]()
Ihanaa että olet jo noin pitkällä! Tsemppiä oloihin ja kolotuksiin!
Itellä nousi verenpaineet hurjasti, eli toinen ääripää, vaikka normisti mulla on matala verenpaine ja pyörryttävä tunne tuttua. Miten ne verenpaineet niin voi olla alhaiset vaikka veritilavuus kasvaa jne? Onko sitä tutkittu että se on okei?
haittaa siitä ei kuitenkaan ole. Meillä tuolla odottajilla pari muutakin, joilla raskaana paineet olleet tosi matalat ihan loppuun saakka.Mullakin on halut jossain piilosilla. Ei nappaa nyt yhtään. Onneks ei oo tullut muistutuksia miesten päivästä:angelic:

Täällä laastarit vaihdettu uusiin. Mitenkä sitä jaksaa odottaa vielä 10päivää ultraan
Mites Jannn mikä dpo? :angelic:
voiko olla että kroppa jo niin tottunut Ovitrelleen/lugeihin tai raskauteen (eli hcg/Ovitrelle) kun ei siitä kauaa ole vai voiko tämä kertoa ettei ole raskaana.. tänään ollut sykkeet vähän korkeammalla mutta ehkä johtuu vain luteaalista.. en nyt tajua miksi niin vähän oireita, oli ne sit lääkkeistä viimeks vai mistä
anteeks paniikkia iskee päälle 
Dpo4 eikä edes tissit kipeetvoiko olla että kroppa jo niin tottunut Ovitrelleen/lugeihin tai raskauteen (eli hcg/Ovitrelle) kun ei siitä kauaa ole vai voiko tämä kertoa ettei ole raskaana.. tänään ollut sykkeet vähän korkeammalla mutta ehkä johtuu vain luteaalista.. en nyt tajua miksi niin vähän oireita, oli ne sit lääkkeistä viimeks vai mistä
![]()
tuskimpa huono juttu ja vasta dpo4! :angelic:Tsemppiä! Itellä onnistunut raskaus oli kaikista vähiten oireellisin. Toivottavasti sullakin näin! Keskenmenneet juili ja vihloi jatkuvasti.Dpo4 eikä edes tissit kipeetvoiko olla että kroppa jo niin tottunut Ovitrelleen/lugeihin tai raskauteen (eli hcg/Ovitrelle) kun ei siitä kauaa ole vai voiko tämä kertoa ettei ole raskaana.. tänään ollut sykkeet vähän korkeammalla mutta ehkä johtuu vain luteaalista.. en nyt tajua miksi niin vähän oireita, oli ne sit lääkkeistä viimeks vai mistä
![]()
Joko ne menkat kolkuttelee oven takana :angelic: päästäisiin piinailemaan yhdessä :angelic:

Kiitos kysymästä
Tässähän tämä
Maha alkaa olla tiellä, jäin just virallisesti lomille ja parin vkon päästä äippäloma eli töihin ei enää oo paluuta, onneksi :angelic:
Päivät vaihtelee, toisina päivinä on suht ok olo, mut sit välillä tosi huono, kun mulla heittelee verenpaineet alakanttiin ja rauta aiheuttaa pahoinvointia mut sitä on syötävä, kun hb viimeeksi noussut vaan 116 :bag:
Viimeiseksi mä melkein pyörryin neuvolaan kun mitattiin paineita ja matalathan ne oli:bag:
Oli kyllä kamalaa kun silmissä vaan vilisi rakeita enkä nähnyt mitään, mittari lakkasi mittaamasta ja hupskeikkaa valahdin niin valkoiseksi ja veltoksi et olin varma et lähtö tuleeEi tullut mut vasta makuuasennossa olemisen jälkeen saatiin mittaus suoritettua.
Välillä kotonakin aamuisin paha heikotus ja toisina päivinä taas olo ok.
Vähän reilun viikon päästä neuvola, siinä näkee sitten onko mihinkään muuttunut tuo hb. Nyt tiistaina tulee 30 raskausviikkoa täyteen
Ajatella, että vauva on 8 viikon päästä täysikasvuinenToivon, ettei menisi kauheasti yliaikaiseksi, sen verran on kuitenkin jo tukala olo :bag: Lähinnä kun oma sairaus sivussa elää niin voimakkaasti, että tuntuu välillä ettei jaksa, koska tätä kutinaa, poltetta ja turvottelua ei voi raskausaikana hoitaa kovin vahvasti uudemman polven lääkkeillä ja nämä vanhat ei ole niin tehokkaita. Tosin multa tarkistettiin maksa- ja sappiarvot, kun on ollut tuota erittäin kovaa kutinaa käsissä ja jaloissa, ettei ole raskaushepatoosista kyse. Haluaisin uskoa, että olisi kyseessä ihan vaan urtikaria, mutta tarkistettiin varuilta nyt, ettei jää sitten huomaamatta. Tulokset saan huomenna, kun oma terkka soittelee niistä :)
Paljoa ei jaksa enää liikkuakaan, mutta ollaan miehen kanssa vähän yritetty metsässä pieniä kävelylenkkejä tehdä, että sais vähän liikettä kuitenkin. Oman voinnin mukaan oon mennyt, tosin kovasti supistelee ihan jokaisessa ylämäessä ja pidempään seistessä, tai kävellessä
Vauva on vilkas tapaus, porautuu miltein vatsanahasta läpiOnneksi väliin mahtuu rauhallisiakin päiviä, mutta alkaa maha tuntua jo ahtaalle, vauva painaa välillä palleaan epämukavasti ja muljauttelee mun kylkiä
Sanotaanko, että hyvinkin päivä kerrallaan menoa on täällä.
Onnenomena - tsemppiä tutkimuksiin ja hoidon suunnitteluun. Kovasti toivoisin, että tärppi kävisi sielläkin suunnilla.
Kuten toivon myös, että kaikki teistä saisi sen pikkuisen nyytin mitä pikimmiten. On tässä ryhmässä ihan liian pitkään odoteltu omaa vuoroa
Voimia jokaisen tilanteeseen![]()
Toivottavasti vointi on kutakuinkin siedettävä loppuun asti! Ei siis ihan kamalan pitkään enää! Tai sivullisista ainakin tuntuu siltä! 
Keskenmenon jälkeen minulle tuli muutama lisäkilo vyötärölle, vaikka muuten olen hoikan näköinen. Ajattelin kokeilla, jos tällä olisi vaikutusta raskautumiseen.Onpa hyvä kuulla, että "raskauden vaivoista" huolimatta olet noin reippaana.Toivottavasti vointi on kutakuinkin siedettävä loppuun asti! Ei siis ihan kamalan pitkään enää! Tai sivullisista ainakin tuntuu siltä!
Kiitos, itsellä on kohtalaisen tyyni jakso menossa, ensikäyntiä odotellessa. Ihan optimistinen, että jospa se vuoden sisällä tärppäisi. (Epätoivon hetket tosin tulevat varmasti taas joskus...)
Olen lukenut yhtä Eroon vehnästä - kirjaa. Vähän amerikkalaisen yksioikoinen kirja, mutta vakuutuin pääsanomasta. Kirjailija syyttää vehnää länsimaisten ylipainosta. Hänen mukaansa nykyinen jalostettu vehnä nostaa verensokeria enemmän kuin valkoinen sokeri. Oli täysjyvää tai ei. Ja aiheuttaa muitakin terveyshaittoja, niveliin, ihoon jne. Olen ollut nyt todella vähävehnmäisellä ruokavaliolla, sen verran syönyt kuin esim. ruisleivässä on, vähäinen määrä. Ja tadaa - vyötärö on kaventunut kahdessa viikossa neljä senttiä!Keskenmenon jälkeen minulle tuli muutama lisäkilo vyötärölle, vaikka muuten olen hoikan näköinen. Ajattelin kokeilla, jos tällä olisi vaikutusta raskautumiseen.
vielä onneksi kerkeää!
huh, onneksi. Jännää silti, etenkin kun mun lääkeannistus 4 kertainen et ei vaikuta yhtään noihin arvoihin, mut hyvä niin :)